Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Wat een rare man die Jan Smeets. Als hij zo doorgaat, gaat hij nog eens het einde van de festivals veroorzaken, met Pinkpop als eerste.

Eerst komt hij af met het idee voor een nieuwe regel dat festivals niet langer dan 3 dagen mogen duren en dat er een avondklok en geluidsnorm moet komen.

En als dat nog niet genoeg is, komt hij met de voorspelling dat er binnen 5 jaar een alcohol- en rookverbod komt op festivals.

 

Onze Herman Schueremans vindt het allemaal eigenlijk heel erg grappig.

Link to comment
Share on other sites

Wat een rare man die Jan Smeets. Als hij zo doorgaat, gaat hij nog eens het einde van de festivals veroorzaken, met Pinkpop als eerste.

Eerst komt hij af met het idee voor een nieuwe regel dat festivals niet langer dan 3 dagen mogen duren en dat er een avondklok en geluidsnorm moet komen.

En als dat nog niet genoeg is, komt hij met de voorspelling dat er binnen 5 jaar een alcohol- en rookverbod komt op festivals.

 

Onze Herman Schueremans vindt het allemaal eigenlijk heel erg grappig.

 

HIj kan gewoon niet velen dat hij een ouwe lul aan het worden is, ben ik bang. Maar ik denk echt niet dat het door zal zetten, hij zal zelf ook inzien dat dit de bezoekersaantallen van Pinkpop niet ten goede komt als hij straks de enige is die dat soort regeltjes hanteert.

En anders moet hij de EO jongerendag maar gaan organiseren denk...;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er wordt op het moment niet zoveel gemeld hierzo....

Weet wel dat het eigenlijk ook te warm is om achter de pc te kruipen maar toch.....

 

Iedereen het interview van nme gelezen?

Ben erg benieuwd naa het resultaat. Ga er vanuit dat de nummers even goed zijn als alle andere!

Link to comment
Share on other sites

Zit je daar dan heel die opening door te kijken en dan waren ze er niet. Helaas. Nieuwe poging bij de sluiting. Ze kunnen er toch niet mee weg om Muse het nummer van de spelen te laten schrijven en ze het dan niet live te laten spelen?!

Link to comment
Share on other sites

Zit je daar dan heel die opening door te kijken en dan waren ze er niet. Helaas. Nieuwe poging bij de sluiting. Ze kunnen er toch niet mee weg om Muse het nummer van de spelen te laten schrijven en ze het dan niet live te laten spelen?!

 

Mennnn, ik ben halverwege de letter c van de deelnemende landen in slaap gevallen, was al bang dat ik het toch gemist heb.... Blijkt dus dat ze er helemaal niet bij waren. Heb toch nog een klein stukje muse gehoord bij de muziek bij dat huis...

Link to comment
Share on other sites

Mennnn, ik ben halverwege de letter c van de deelnemende landen in slaap gevallen, was al bang dat ik het toch gemist heb.... Blijkt dus dat ze er helemaal niet bij waren. Heb toch nog een klein stukje muse gehoord bij de muziek bij dat huis...

 

Haha , lang duurde het he ? Ik ben ook even in slaap gevallen en dacht dat ik Muse had gemist !! En inderdaad helemaal niks :( Alleen stukje MOTP en Uprising ...jammer had me er zo op verheugd . Op Facebook was toch echt gezegd dat het bevestigd was door de BBC dat ze zouden optreden ....nou ja , wie weet bij de slotceremonie ??

Link to comment
Share on other sites

Ik hoorde op tv dat er veel gewijzigd was in het programma.

Misschien waren ze bang dat Paul McCartney een enorme flater zou slaan tegenover Muse? :D Maar ik vind het ook belachelijk. Met dat Olympische Lied hoorde Muse daar te staan als afsluiter van de opening.

Link to comment
Share on other sites

Ik hoorde op tv dat er veel gewijzigd was in het programma.

Misschien waren ze bang dat Paul McCartney een enorme flater zou slaan tegenover Muse? :D Maar ik vind het ook belachelijk. Met dat Olympische Lied hoorde Muse daar te staan als afsluiter van de opening.

 

Natuurlijk hadden ze daar moeten staan :yesey: Paul McCartney met z'n eeuwige Hey Jude :D

Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk hadden ze daar moeten staan :yesey: Paul McCartney met z'n eeuwige Hey Jude :D

 

echt hé. Da duurde. Goei nummer, maar ze kunnen dat zo hard rekken. Om gek van te worden. En ik maar zoeken naar een lefty drums en het niet vinden.

Ik wil ze tijdens de slotceremonie, of ik ga in protest of zoiets.

Link to comment
Share on other sites

ik vind het wel cool. Het schijnt dat het overeen komt met het zenuwstelsel in de hersenen. Wat nog wel toepasselijk is als je het artikel in NME leest met verklaringen van de nummers op de cd.

 

Vind het ook mooi hoor!

Maar wel heel anders dan de andere covers.

En wat je zegt, de achterliggende gedachte past er goed bij.

Op die site van dat neuro gebeuren stonden overigens wel leukere plaatjes hahahaha.

 

http://www.humanconnectomeproject.org/gallery/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...