Jump to content

Recommended Posts

jeeeej!!! Wij zitten al aan 8 tickets voor 4 personen. Van de 3de moet ik nog horen, maar die slaapt wsl nog. Als we er 12 hebben, hebben we 4 tickets teveel voor Antwerpen.

Wacht, dit klinkt niet logisch. Op andere 4 was al een optie. Dus dan schieten er nog 4 over. pfff, wat een gedoe.

Link to comment
Share on other sites

jeeeej!!! Wij zitten al aan 8 tickets voor 4 personen. Van de 3de moet ik nog horen, maar die slaapt wsl nog. Als we er 12 hebben, hebben we 4 tickets teveel voor Antwerpen.

Wacht, dit klinkt niet logisch. Op andere 4 was al een optie. Dus dan schieten er nog 4 over. pfff, wat een gedoe.

En dat in de Nederlandse thread plaatsen is wel logisch? :LOL: Oh wacht Antwerpen is natuurlijk half nederlands (in het weekend dan toch)...
Link to comment
Share on other sites

En dat in de Nederlandse thread plaatsen is wel logisch? :LOL: Oh wacht Antwerpen is natuurlijk half nederlands (in het weekend dan toch)...

 

helemaal!!! Ga maar eens op een zondag naar Kinepolis Antwerpen. 3/4 van de auto's op de parking is Nederlands. Antwerpen is gewoon dichtbij voor jullie hé.

Link to comment
Share on other sites

jeeeej!!! Wij zitten al aan 8 tickets voor 4 personen. Van de 3de moet ik nog horen, maar die slaapt wsl nog. Als we er 12 hebben, hebben we 4 tickets teveel voor Antwerpen.

Wacht, dit klinkt niet logisch. Op andere 4 was al een optie. Dus dan schieten er nog 4 over. pfff, wat een gedoe.

 

Do you have one standing ticket to sell ?

Link to comment
Share on other sites

iemand die zowel Antwerpen als Amsterdam (of meer) heeft besteld, en die WEL beide OF een van beiden heeft toegezegd gekregen?

 

Heb de indruk dat ik misschien ben geëlimineerd omdat ik voor 2 venues had besteld.... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit eerder kaartjes besteld, mijn man en ik hebben nogal al een verschillende muzieksmaak (lees Frans Duits.....) ;)

Een keer een poging gedaan kaartjes voor Metallica te krijgen, maar dat was volgens mij binnen tien seconden uitverkocht en die site liep continu vast.. (weet niet meer welke dat was)

Hoop voor je dat je door de loting komt. Ik wil graag naar Amsterdam, kom zelf uit Friesland en België is wel erg ver voor mij.

 

Zie je PM.... presale happy hour van 9 tot 10 uur morgen, via de speciale link.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Kan iemand mij de link voor amsterdam ook doorsturen over PM. Ik had me aangemeld voor de loterij, maar nog steeds geen mail tot op heden. Ik heb ook al contact opgezocht met crowdsurge, maar nog geen reactie. Dit is toch niet te filmen... Hopelijk kan iemand mij helpen er wel morgenochtend doorheen te komen :)

Link to comment
Share on other sites

@GJS Voor zover ik begreep word je voor 1 gig ingeloot, de 2e vervalt automatisch (sorry las ik ook pas net). Maar........je hebt nu 2 kaarten :D

 

Wij hebben met (even uit mijn hoofd) 6 mensen besteld en daarmee 13 mensen blij kunnen maken. Nu zijn we los...gelukkig dat we 4 lucky's hadden (en 3 ongelukkigen), maar alles is rond.

Link to comment
Share on other sites

Ik verwacht morgen ontzettend veel berichtjes van gelukkige mensen die hun kaartjes alsnog hebben kunnen regelen. (waaronder ikzelf natuurlijk :p)

Nog 1 nachtje slapen en dan weten we meer.

Nu eerst maar even voor de buis om te zien hoe Nederland naar huis wordt gestuurd hahahaha.

Link to comment
Share on other sites

Pfff eindelijk reactie terug van crownsurge, geen tickets EN geen early-bid link... Man wat ben ik boos. Pff uren keihard lopen zoeken, alles geprobeerd mijn mail angsvallig in de gaten gehouden en dit is het resultaat...

 

Hopen dat iemand nog zo aardig is mij de link te geven :):) Anders moet ik het maar om 10 uur proberen :mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...