Jump to content

Recommended Posts

interessante visies hier. Ik heb het nog niet gezien, ik heb het wel opgenomen. Maar toen George Michael gisteren een 2de liedje begon heb ik het opgegeven. Sommige mensen moeten echt nog werken hé.

 

Ik ben niet helemaal zeker wat te vinden van de monoloog hierboven. Ik heb er wel respect voor. Ik vind Muse nog steeds geweldig. Maar ik ben ook iemand die van heel hun evolutie houdt. Ik ben blij om die evolutie. Een band die eeuwig hetzelfde klinkt, wordt snel saai.

Maar ik moet zeggen, mijn favorietje van The Resistance.... MK Ultra :)

Zolang ze de muziekwereld wat uitdagen met hun bizarre nummers nu en waanzinnig blijven live, is het allemaal goed voor mij. Ik ben zo gemakkelijk ;)

Link to comment
Share on other sites

Voor mij wordt het allemaal wat minder interessant door nummers als Guiding Light, I belong to you, NSC, USOE en het in de set blijven van Feeling Good.

 

Voor mij is (en blijft) Muse de band van dit soort performances:

http://www.youtube.com/watch?v=hVi4zQM4NAU

http://www.youtube.com/watch?v=43g_Q-K0N4w

 

Dat ze daar zo sterk van afstappen is voor mij geen verbetering; de kracht van de 3-persoonsformatie kwam uit de rauwe gitaren en dikke bas. Nu dat allemaal wordt afgevlakt en opgevuld door Morgan (die dat overigens prima doet) verliest het zijn charme voor mij. Ze zijn goed live, maar echt niet meer zo inspirerend als eerst.

Link to comment
Share on other sites

applaus

 

 

Hoe durft iemand het niet goed te vinden :fear:

 

Thanks. :p

 

Maar goed, ik vond Muse op zich wel tof bij de Olympische Spelen, misschien dat ze het beter hadden kunnen doen maar ik ben al enorm blij dat ze zijn komen opdagen, en zo slecht klonk het in ieder geval niet!.

Edited by OniRyo
Link to comment
Share on other sites

interessante visies hier. Ik heb het nog niet gezien, ik heb het wel opgenomen. Maar toen George Michael gisteren een 2de liedje begon heb ik het opgegeven. Sommige mensen moeten echt nog werken hé.

 

Ik ben niet helemaal zeker wat te vinden van de monoloog hierboven. Ik heb er wel respect voor. Ik vind Muse nog steeds geweldig. Maar ik ben ook iemand die van heel hun evolutie houdt. Ik ben blij om die evolutie. Een band die eeuwig hetzelfde klinkt, wordt snel saai.

Maar ik moet zeggen, mijn favorietje van The Resistance.... MK Ultra :)

Zolang ze de muziekwereld wat uitdagen met hun bizarre nummers nu en waanzinnig blijven live, is het allemaal goed voor mij. Ik ben zo gemakkelijk ;)

 

Juist die evolutie vind ik nou ook zo interessant , als ze steeds met hetzelfde kwamen zou er ook vast kritiek op gekomen zijn toch ;) Ik ben ook heeeel gemakkelijk :D

Link to comment
Share on other sites

Voor mij wordt het allemaal wat minder interessant door nummers als Guiding Light, I belong to you, NSC, USOE en het in de set blijven van Feeling Good.

 

Voor mij is (en blijft) Muse de band van dit soort performances:

http://www.youtube.com/watch?v=hVi4zQM4NAU

http://www.youtube.com/watch?v=43g_Q-K0N4w

 

Dat ze daar zo sterk van afstappen is voor mij geen verbetering; de kracht van de 3-persoonsformatie kwam uit de rauwe gitaren en dikke bas. Nu dat allemaal wordt afgevlakt en opgevuld door Morgan (die dat overigens prima doet) verliest het zijn charme voor mij. Ze zijn goed live, maar echt niet meer zo inspirerend als eerst.

 

Wat niks afdoet aan het feit dat dit helemaal geweldig was !!

Link to comment
Share on other sites

Ben ook helemaal niet moeilijk..... Veel makkelijke mensen hiero.

Ik vind het gewoon allemaal lekker klinken, maakt niet uit welk nummer, het klinkt allemaal super wanneer het uit de speakers in mijn auto knalt. En of het nu guiding light of tsp o.i.d. Is, maakt niets uit, ik blêêêr met alles mee :D

 

Men zegt wel eens, verandering van spijs doet eten, denk idd dat wanneer alles hetzelfde klinkt, het wel eentonig kan worden.

 

En je mag gerust een eigen mening hebben, maar het feit dat jij een nummer niet goed vind, betekend niet dat het nummer niet goed is.....

Weet alleen niet hoe gepast het is en op prijs wordt gesteld op een site welke compleet Muse en hun fans is.:happy:

En het irriteert me gewoon nogal dat er nogal geklaagt wordt over de muziek van Muse, als je het niets vind, luister er dan gewoon niet naar. Er zijn zat mensen die het wel lekker vinden klinken. Muse mag de muziek maken wat zij willen, niet wat ieder individu van ze verlangt. Dat is vrijwel onhaalbaar. :)

 

Zo lang ik happy :happy: wordt van de muziek van Muse, vind ik het allemaal prima en dat is nog steeds het geval.

 

"live and let live"

Edited by BoGi
Link to comment
Share on other sites

Ben ook helemaal niet moeilijk..... Veel makkelijke mensen hiero.

Ik vind het gewoon allemaal lekker klinken, maakt niet uit welk nummer, het klinkt allemaal super wanneer het uit de speakers in mijn auto knalt. En of het nu guiding light of tsp o.i.d. Is, maakt niets uit, ik blêêêr met alles mee :D

 

Men zegt wel eens, verandering van spijs doet eten, denk idd dat wanneer alles hetzelfde klinkt, het wel eentonig kan worden.

 

En je mag gerust een eigen mening hebben, maar het feit dat jij een nummer niet goed vind, betekend niet dat het nummer niet goed is.....

Weet alleen niet hoe gepast het is en op prijs wordt gesteld op een site welke compleet Muse en hun fans is.:happy:

En het irriteert me gewoon nogal dat er nogal geklaagt wordt over de muziek van Muse, als je het niets van, luister er dan gewoon niet naar. Er zijn zat mensen die het wel lekker vinden klinken. Muse mag de muziek maken wat zij willen, niet wat ieder individu van ze verlangt. Dat is vrijwel onhaalbaar. :)

 

Zo lang ik happy :happy: wordt van de muziek van Muse, vind ik het allemaal prima en dat is nog steeds het geval.

 

"live and let live"

 

Precies , teveel geklaag !! Ik word ook nog dagelijks heel blij van Muse , vind gewoon alles goed wat ze gemaakt hebben :happy:

Link to comment
Share on other sites

echt allemaal happy mensen hier. Heel erg ontroerend :D

 

Ik weet nog de eerste keer dat ik Guiding Light hoorde dat ik totaal niet overtuigd was. Maar toen ik het live zag, heeft dat weer geholpen. Maar het is toch niet echt één van mijn favorieten. Er zijn genoeg nummers die ik echt niet goed vind van hen.

 

Hun muziek maar goed vinden omdat zij het zijn, dat klinkt zo jaren 90. Was dat niet de kwestie met die boysbands? het idee dat de muziek goed was omdat de mannen knap waren? Niet dat ik dat kon volgen. Ik was toen helemaal weg van Chris Cornell.

Link to comment
Share on other sites

echt allemaal happy mensen hier. Heel erg ontroerend :D

 

Ik weet nog de eerste keer dat ik Guiding Light hoorde dat ik totaal niet overtuigd was. Maar toen ik het live zag, heeft dat weer geholpen. Maar het is toch niet echt één van mijn favorieten. Er zijn genoeg nummers die ik echt niet goed vind van hen.

 

Hun muziek maar goed vinden omdat zij het zijn, dat klinkt zo jaren 90. Was dat niet de kwestie met die boysbands? het idee dat de muziek goed was omdat de mannen knap waren? Niet dat ik dat kon volgen. Ik was toen helemaal weg van Chris Cornell.

 

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is niet het geval hoor. Ik vind gewoon echt (bijna) elk nummer goed. en dat heb ik eigenlijk met bijna geen enkele andere band/artiest.

Daar zijn er maar enkelen van die daarin kunnen slagen in mijn geval en Muse is daar toevallig een van (en de enige die nog muziek maakt op dit moment hahaha.)

Ik verdedig ze dus niet omdat het Muse is, maar omdat ik me gewoon erger aan de opmerkingen: "Ik vind het niets, dus het is niets” ;)

 

Het feit dat ze woest aantrekkelijk zouden zijn(vinden schijnbaar nogal wat dames), tja het is geen straf om naar te kijken, maar heb niet het gevoel van: "daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten”

(Ik sla het aanbod uiteraard niet af als het zich ooit voordoet hahahah) :D

Link to comment
Share on other sites

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is niet het geval hoor. Ik vind gewoon echt (bijna) elk nummer goed. en dat heb ik eigenlijk met bijna geen enkele andere band/artiest.

Daar zijn er maar enkelen van die daarin kunnen slagen in mijn geval en Muse is daar toevallig een van (en de enige die nog muziek maakt op dit moment hahaha.)

Ik verdedig ze dus niet omdat het Muse is, maar omdat ik me gewoon erger aan de opmerkingen: "Ik vind het niets, dus het is niets” ;)

 

Het feit dat ze woest aantrekkelijk zouden zijn(vinden schijnbaar nogal wat dames), tja het is geen straf om naar te kijken, maar heb niet het gevoel van: "daar zou ik nou wel eens een beschuitje mee willen eten”

(Ik sla het aanbod uiteraard niet af als het zich ooit voordoet hahahah) :D

 

Wij zitten helemaal op 1 lijn , behalve dan van dat beschuitje eten . Bijna iedereen hier zal wel wten dat ik Matt wel heeeeel leuk vind , en dat is dan nog zacht uitgedrukt ;) Mijn hele Facebook pagina wijd ik zo'n beetje aan Muse/Matt .....Enne , je zou wel gek zijn als je zo'n aanbod af zou slaan BoGi :p

Link to comment
Share on other sites

Die mannen zijn best leuk om naar te kijken. Ik vind het bijvoorbeeld geweldig hoe Chris er deze dagen uitziet.

Ik zeg trouwens ook niet dat er veel nummers zijn die ik niet goed vind, maar ik merk dat ik Invincible en soldiers poem wel eens durf te skippen. De rest... nooit!!

Link to comment
Share on other sites

hahaha, Invincible vind ik wel leuk vooral de solo valt goed in de smaak bij mij en mijn kids. (Is beltoontje op mijn antieke telefoontje :p)

En soldiers poem... tja, dat is dus net dat ene nummer die ik ook altijd skip. (toen ik eerder melde bijna elk nummer goed te vinden is deze dus die ene uitzondering)

De rest draait continu door hahaha

Link to comment
Share on other sites

Hello all :)

 

This is a bit non-Muse-related, but I have 2 Tickets for an All Time Low gig in Amsterdam to sell. My friend and me, we are unfortunately not able to drive to Amsterdam next week :(

We would sell it for 15 € per Ticket. Anyone of you interested? Feel free to send me a PM :)

 

Oh, date of the show: 28th August 2012 (next tuesday)

 

Thank you and sorry for interrupting. Bye :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...