Jump to content

Recommended Posts

Ik ga dus naar Antwerpen toe, lekker dichtbij (wonen in Zeeland). Zag al dat livenation eruit lag vanmorgen. De rechtstreekse link op muse.mu naar de belgische ticket ding lag er ook uit. Toen dus apart ingelogd op de ticketsite en hoppa, kon gelijk bestellen.

Vanmiddag de definitieve boeking gekregen, geld is afgeschreven. Yesssss , zooooo blij :-)

Zijn in Duitsland, Engeland, Nederland geweest, nu dus naar Belgie, ben benieuwd hoe de sfeer daar is :-) Overal was sfeer amazing, behalve Keulen, jeetje, dat was echt beetje "timide". Gaan nu wel zitten, vorige keren in golden circle gestaan, dus ben benieuwd :-)

Link to comment
Share on other sites

Ik ga niet huilen, ik ga niet huilen, ik ga niet huilen,..... Mislukt!

Helaas gisteren 2 uur bezig geweest op ticketmaster ( met iPad trouwens) maar kreeg de bestelling niet afgerond! Ben zo ontzettend verdrietig! Laatste concert was Ahoy +\-10 jaar geleden,.... toen had je nog kans op een kaart!

Nu maar hopen dat iemand mij als BOB wil!

Hoe dan ook, iedereen die wel gaat ( snik snotter bleeeer) wens ik HEEL VEEL PLEZIER!

X Zwiet

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo , dat klinkt goed Inge :happy: Mijn eerste gig in Belgie :)

 

het is wel anders dan in Nederland. Dat merkte ik in Nijmegen. Ik prefereer België toch.

Maar artiesten zeggen dat er iets apart is met belgische fans. Wij blijken echt te luisteren. Soms duurt het langer om heel groot te worden bij ons, maar eens de liefde er is, is de liefde inmens en onvoorwaardelijk en dat merken ze op optredens.

Ik moet wel zeggen dat België wel één van de eerste landen waar Muse heel erg populair werd.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga niet huilen, ik ga niet huilen, ik ga niet huilen,..... Mislukt!

Helaas gisteren 2 uur bezig geweest op ticketmaster ( met iPad trouwens) maar kreeg de bestelling niet afgerond! Ben zo ontzettend verdrietig! Laatste concert was Ahoy +\-10 jaar geleden,.... toen had je nog kans op een kaart!

Nu maar hopen dat iemand mij als BOB wil!

Hoe dan ook, iedereen die wel gaat ( snik snotter bleeeer) wens ik HEEL VEEL PLEZIER!

X Zwiet

 

Hou Musebay in de gaten, er komen vast tickets!

Link to comment
Share on other sites

Antwerpen? Ondanks de zitplaatsen, reken er niet op dat je veel gaat zitten. De meesten staan altijd recht in het sportpaleis. Altijd een groot feest bij ons :D

 

Idd, 2009 was een groot feest! En ik heb alleen bij Unintended gezeten maar dat moest wel omdat ik anders door mn benen zou zakken van emotie :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:( Ik haat online tickets kopen.

Ben er nu pas een beetje overheen.

ik heb #$%#& voor niks om 10.00 uur achter mijn pc gezeten en toen was alles uitverkocht.

wilde graag 2 kaartjes voor zitplaatsen,

Elke keer weer hetzelfde en ik ben toch niet helemaal dom om 150 euro voor een kaaryje neer te tellen, het is gewoon schandalig dat je 10 minuten later gewoon al geripped word door mensen die heel veel kaartjes hebben gekocht en ze voor belachelijke prijzen weer verkopen.

 

Nou muse fans misschien een beetje hulp voor mij, maar het is gewoon niet anders.

3 maal is scheepsrecht dus bij concert #4 ben ik er gewoon...of er moet een extra concert worden ingelast maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren eigenlijk..

 

bedankt voor het luisteren..

een verdrietige muse fan

Link to comment
Share on other sites

je moet eens goed kijken op ebay, er staan er ook goedkopere.

Anders mss op Musebay.

Ik vrees dat er geen extra concerten bij komen. Het zit al behoorlijk vol. En ik denk ook niet dat ze na 18 december nog gaan bijzetten. Ze stoppen altijd rond die datum.

Het zijn nu echt familiemannen hé. Ze moeten thuis zijn bij vrouw en kind voor kerst. Dom sleept wel ergens achteraan dan :p

Link to comment
Share on other sites

Zijn er al mensen die enig idee hebben welke support act er bij zal zijn? :D

Niet dat het erg veel uitmaakt, wat erna komt is toch de reden dat ik er heen ga, maar puur even om een discussie op gang te brengen hahaha.;)

Link to comment
Share on other sites

Zijn er al mensen die enig idee hebben welke support act er bij zal zijn? :D

Niet dat het erg veel uitmaakt, wat erna komt is toch de reden dat ik er heen ga, maar puur even om een discussie op gang te brengen hahaha.;)

 

Zolang het maar niet the Horrors zijn, want die vond ik echt slecht :(

Link to comment
Share on other sites

Ja ik wilde wel een berichtje op musebay zetten maar dat kan natuurlijk alleen als je wat te ruilen hebt of kaartjes aanbied.

Vandaar dat ik het hier vroeg.

Ik ga wel effe rondneuzen maybe I'm lucky.

Hoe dan ook op Marktplaats proberen je ze allemaal te rippen zijn allemaal van die gastjes die 1 dag actief zijn.

De leukste opmerking die ik vandaag kreeg was deze:

 

"Ik heb deze te koop staan.

twee weken geleden heb ik ze van een vriend cadeau gekregen alleen maak ik er geen gebruik van."

 

erm twee weken geleden terwijl ze de 14e in de verkoop zijn gegaan?

I don't understand.

Its all jibberish to me.

 

Hey als ik niet ga alvast veel plezier Het gaat vast heel awesome worden maar kan in ieder geval binnenkort genieten van het nieuwe album :p:happy:

Link to comment
Share on other sites

Ja ik wilde wel een berichtje op musebay zetten maar dat kan natuurlijk alleen als je wat te ruilen hebt of kaartjes aanbied.

Vandaar dat ik het hier vroeg.

Ik ga wel effe rondneuzen maybe I'm lucky.

Hoe dan ook op Marktplaats proberen je ze allemaal te rippen zijn allemaal van die gastjes die 1 dag actief zijn.

De leukste opmerking die ik vandaag kreeg was deze:

 

"Ik heb deze te koop staan.

twee weken geleden heb ik ze van een vriend cadeau gekregen alleen maak ik er geen gebruik van."

 

erm twee weken geleden terwijl ze de 14e in de verkoop zijn gegaan?

I don't understand.

Its all jibberish to me.

 

Hey als ik niet ga alvast veel plezier Het gaat vast heel awesome worden maar kan in ieder geval binnenkort genieten van het nieuwe album :p:happy:

 

Veel succes bij het vinden van kaartjes , hoop dat het je gaat lukken !!

Link to comment
Share on other sites

je moet eens goed kijken op ebay, er staan er ook goedkopere.

Anders mss op Musebay.

Ik vrees dat er geen extra concerten bij komen. Het zit al behoorlijk vol. En ik denk ook niet dat ze na 18 december nog gaan bijzetten. Ze stoppen altijd rond die datum.

Het zijn nu echt familiemannen hé. Ze moeten thuis zijn bij vrouw en kind voor kerst. Dom sleept wel ergens achteraan dan :p

 

Hahaha , poor Dom :LOL:

Link to comment
Share on other sites

:( Ik haat online tickets kopen.

Ben er nu pas een beetje overheen.

ik heb #$%#& voor niks om 10.00 uur achter mijn pc gezeten en toen was alles uitverkocht.

wilde graag 2 kaartjes voor zitplaatsen,

Elke keer weer hetzelfde en ik ben toch niet helemaal dom om 150 euro voor een kaaryje neer te tellen, het is gewoon schandalig dat je 10 minuten later gewoon al geripped word door mensen die heel veel kaartjes hebben gekocht en ze voor belachelijke prijzen weer verkopen.

 

Nou muse fans misschien een beetje hulp voor mij, maar het is gewoon niet anders.

3 maal is scheepsrecht dus bij concert #4 ben ik er gewoon...of er moet een extra concert worden ingelast maar dat zie ik ook niet zo snel gebeuren eigenlijk..

 

 

bedankt voor het luisteren..

een verdrietige muse fan

 

 

 

 

heb kaartje voor je

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...