Jump to content

Recommended Posts

Ben hier lang niet meer geweest, is iedereen al gestressed over dat lotingsysteem?

 

hey, when do you think tickets for amsterdam will be sold out? were they going away fast the last time? thanks :)

 

It's the only gig in NL, but quite a lot of people are going to Belgium as well. I don't know how fast it will sell out, the faster you buy them, the better, I think. I would be surprised if it didn't sell out within a day. I think it was a few hours last time they were here.

Link to comment
Share on other sites

Mijn mail is binnen hoor!

 

'Congratulations! You have been allocated your requested tickets from the Muse Member ticket application.'

 

:D

Gefeliciteerd, same here, jaaaaaaa!!!! :D.

 

Ah heerlijk, geen stress op donderdag...

 

Edit: voor mij is het Amsterdam :).

Link to comment
Share on other sites

Gefeliciteerd met de kaartjes!

Ik heb geen creditcard en was ook niet van plan er hiervoor eentje aan te schaffen....

Dus moet donderdag maar even stiekem in de baas zijn tijd mijn best doen om kaartjes te scoren.

Was van plan dit via livenation te gaan doen. Iemandhier ervaring mee?

Zijn hier ook mensen uit Friesland? Ik heb mijn man medegedeeld dat hij met me mee moet, maar hij vind niet zoveel aan mijn muzieksmaak....

Wellicht dat er nog iemand is zonder metgezel?

Ik doe in ieder geval mijn best twee kaartjes regelen!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de vorige keer dat MUSE in Sportpaleis Antwerpen kwam kaarten via LiveNation gekocht. Ging prima!

En volgens mij ging de presale voor het Goffertpark Nijmegen ook via LiveNation en ook dat verliep prima.:)

 

Pfffffff... Ik wacht nog steeds op bericht van deze presale. Heb alleen kaarten voor Antwerpen besteld.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit eerder kaartjes besteld, mijn man en ik hebben nogal al een verschillende muzieksmaak (lees Frans Duits.....) ;)

Een keer een poging gedaan kaartjes voor Metallica te krijgen, maar dat was volgens mij binnen tien seconden uitverkocht en die site liep continu vast.. (weet niet meer welke dat was)

Hoop voor je dat je door de loting komt. Ik wil graag naar Amsterdam, kom zelf uit Friesland en België is wel erg ver voor mij.

Link to comment
Share on other sites

Gefeliciteerd met de kaartjes!

Ik heb geen creditcard en was ook niet van plan er hiervoor eentje aan te schaffen....

Dus moet donderdag maar even stiekem in de baas zijn tijd mijn best doen om kaartjes te scoren.

Was van plan dit via livenation te gaan doen. Iemandhier ervaring mee?

Zijn hier ook mensen uit Friesland? Ik heb mijn man medegedeeld dat hij met me mee moet, maar hij vind niet zoveel aan mijn muzieksmaak....

Wellicht dat er nog iemand is zonder metgezel?

Ik doe in ieder geval mijn best twee kaartjes regelen!

 

Heej, welkom hier :happy:

Ik kom zelf uit Groningen (grunn-friesland, fightfightfight!;)) dus ik zit ook altijd met het reizen naar de rest van t land :rolleyes:

Ik heb vandaag wel een mail gekregen dan ik kaartjes heb voor Amsterdam (helemaal happy:D) maar ik weet ook nog niet wie ik mee kan nemen.. Ik ken niemand in real life die mijn muzieksmaak deelt...

Dus misschien kunnen we carpoolen als we in december nogsteeds niemand hebben gevonden om mee te slepen naar Amsterdam :happy:

Link to comment
Share on other sites

Dat wordt het zeker Lott....

 

@BoGi: Dank je!

Antwerpen is voor mij iets meer dan een uur. Amsterdam een klein uurtje.

Maakt elkaar niet zoveel uit. Maar omdat Antwerpen me de vorige keer zo goed is bevallen gaan we nu liever weer naar Antwerpen. :)

Link to comment
Share on other sites

Ik realiseer me opeens dat ik helemaal niet meer weet waar ik mn kaartje voor Radiohead heb, kut!!! :eek:

 

wacht ff, daar heb ik ook een kaartje voor... die worden toch 4 week voor het concert opgestuurd?? (of is dat alleen als je in de voorverkoop bij de w.a.s.t.e.-site hebt besteld?) :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...