Jump to content

Recommended Posts

Heb wel de CD/DVD besteld bij BOL.

 

Maar dan heb je niet die video’s....

Wil wel, maar heb geen creditcard en ben niet van plan er een aan te schaffen...

Zelfde dilemma had ik met die presale van de kaartjes, ook hiervoor creditcard vereist...

Wist niet dat je hem nu al via bol.com kon bestellen en je maakt dan zelfs ook nog kans op kaartjes... ;)

Denk toch dat ik dan maar via bol.com ga regelen. :D

Link to comment
Share on other sites

Maar jij bent Zeeuws :p

dat is waar :awesome:

er is een vooroordeel over Nederlanders en geld uitgeven. Is dat dan geen vooroordeel? :p

Nou ja, het is wel wat geld, maar ik heb het er wel voor over. Ik mag mezelf wel een keertje verwennen.

 

zuinige zeeuw hier :awesome:

Ik heb al twee kaartjes a €60 gekocht, ik heb mezelf al genoeg verwend en Muse al genoeg geld gegeven :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Zie niet in waarom ik de videos zou willen, kan ik net zo goed YouTuben :p

 

Je kan het ook zo bekijken, een Muse album komt ongeveer elke 3 jaar uit en het kan zo zijn dat je de Deluxe Box Set later niet meer kan beschikken, en wat is de extra 70 euro nou elke 3 jaar of zo?, dan heb je een mooie Muse collector item in je bezit!.

 

Ik heb het in ieder geval gepre-ordered, en ik ben ook diegene die de Unsustainable video zo snel op Youtube heeft gezet.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het in ieder geval gepre-ordered, en ik ben ook diegene die de Unsustainable video zo snel op Youtube heeft gezet.

 

Weet nou niet of ik daar zo trots op zou zijn :rolleyes:

 

Je kan het ook zo bekijken, een Muse album komt ongeveer elke 3 jaar uit en het kan zo zijn dat je de Deluxe Box Set later niet meer kan beschikken, en wat is de extra 70 euro nou elke 3 jaar of zo?, dan heb je een mooie Muse collector item in je bezit!.

 

Maar een Box Set past niet in mijn CD kast :p overigens kan ik die 70 euro ook uitgeven aan een concertticket van bijv. Radiohead :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Weet nou niet of ik daar zo trots op zou zijn :rolleyes:

 

 

Maar een Box Set past niet in mijn CD kast :p overigens kan ik die 70 euro ook uitgeven aan een concertticket van bijv. Radiohead :yesey:

 

Moet ik daar dan trots op zijn?, ik heb het alleen maar geupload, niet dat ik de video heb gemaakt.

 

70 euro voor een Radiohead ticket lijkt me trouwens wel cheap want ze gaan volgens mij wel voor veel meer momenteel via verkopers.

 

Maar het is wat jij wilt, of course!.

Link to comment
Share on other sites

nou, dat viel ff tegen...

Survival isn't saving anything!

 

Jeetje pessimist!

Als je Muse zo waardeloos vind, snap ik niet echt wat je hier komt doen....:stunned:

Of gaat het je puur om het uitlokken van reacties? "leuk al die happende musefans"

 

Nou, ik vond het goed en just loved the outfit!

Heb helemaal zin in de 17e :D

Link to comment
Share on other sites

Jeetje pessimist!

Als je Muse zo waardeloos vind, snap ik niet echt wat je hier komt doen....:stunned:

Of gaat het je puur om het uitlokken van reacties? "leuk al die happende musefans"

 

Nou, ik vond het goed en just loved the outfit!

Heb helemaal zin in de 17e :D

 

Helemaal mee eens , vond het ook geweldig en Matt zag er super lekker uit :happy: !! Wij gaan genieten de 17e BoGi !!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het in ieder geval gepre-ordered, en ik ben ook diegene die de Unsustainable video zo snel op Youtube heeft gezet.

applaus

Jeetje pessimist!

Als je Muse zo waardeloos vind, snap ik niet echt wat je hier komt doen....:stunned:

Of gaat het je puur om het uitlokken van reacties? "leuk al die happende musefans"

 

Nou, ik vond het goed en just loved the outfit!

Heb helemaal zin in de 17e :D

 

Hoe durft iemand het niet goed te vinden :fear:

Link to comment
Share on other sites

Ik durf gewoon uit te spreken wat ik denk. Ik weet niet hoe het met jou zit BoGi, maar je moet toegeven dat de energie sinds 2004 wel is omgeslagen in geliktheid. Ik vind dat echt jammer. Wat mij betreft is daarin ook Pinkpop van dat jaar een van de hoogtepunten die ik van ze heb gezien: het was daar echt, rauw, en bombast. Nu is het overmatig geregisseerd, voorspelbaar en bombast. Met alleen bombast red je het niet wat mij betreft. Ik hoop echt dat het album nog wat nummers in de stijl van Unnatural Selection en MK Ultra heeft, want ik vond daarin The Resistance niet helemaal bevredigend.

Begrijp me niet verkeerd, Exogenesis is echt mooi als stuk, maar ik ga dan liever naar een opera van Verdi; genoeg van dat soort lijnen en nog toneel erbij ook. (Aïda was zeer boeiend om live en onversterkt te zien in Italië)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...