Jump to content

Recommended Posts

er zijn er nog meer hahaha ze worden wakker

 

Wakker geschud! :LOL:

 

Maareh... Goffert vind ik wel een beetje balen hoor. Vorige keer was het ook niet echt een succes. Hopelijk hebben ze net als bij Guns n Roses golden circle kaartjes. Dan heb je voor een paar tientjes meer een top plek!

Link to comment
Share on other sites

Nog een Nederlander meldt zich!

 

Het zal vast het Goffertpark worden, maar stel je voor dat het Doornroosje wordt...

 

Ik vond het laatste Goffertpark gig trouwens zeer geslaagd, maar ik stond ook in de Golden Circle. Geen idee hoe ik daar in was gekomen, op tijd in de rij aansluiten denk ik? Oh ik hoop dat ze weer Ghinzu als voorprogramma doen!

Link to comment
Share on other sites

Wakker geschud! :LOL:

 

Maareh... Goffert vind ik wel een beetje balen hoor. Vorige keer was het ook niet echt een succes. Hopelijk hebben ze net als bij Guns n Roses golden circle kaartjes. Dan heb je voor een paar tientjes meer een top plek!

 

Voor mij was het wel een top gig, maar ik stond ook voorin - kwestie van op tijd komen denk ik. Ik hou niet zo van Golden Circle kaartjes - toch'n vorm van elitisme gebaseerd op geld... (past ook niet echt bij Muse toch? :p )

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik ga ook! Niet te geloven dat ik een kaartje heb weten te bemachtigen! Helaas niet standing, maar wel Front Circle!

Ja ik heb ook front circle! Daar ben ik eigenlijk wel blij mee, met vaste zitplaatsen hoef je ook niet extreem vroeg te zijn.

 

Ik kan ook niet geloven dat ik er door kwam, dat is al de tweede keer dit jaar, met het Parijs concert had ik ook al geluk :D.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik heb ook front circle! Daar ben ik eigenlijk wel blij mee, met vaste zitplaatsen hoef je ook niet extreem vroeg te zijn.

 

Ik kan ook niet geloven dat ik er door kwam, dat is al de tweede keer dit jaar, met het Parijs concert had ik ook al geluk :D.

 

Geweldig! Ik zit nog steeds na te trillen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Na zes jaar lang spammen over Kane hebben we dan eindelijk een nieuwe thread!

 

Fail list:

€ngel 1,375

Luxemburger Queen 1,130

ok_computer 1,027

Elouan 1,026

Nincy Face 850

AbigailMassacre 697

BabyBliss 687

incubism 489

Silver Lizzy 356

 

Stond ik in 2010 op een fail list..? :eek: Kom ik nu achter. :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Beste mede Muse fans, ik heb even een vraag en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen.

 

Ik heb de cd in pre-order gekocht en ik heb zojuist mijn mail ontvangen met de instructies om morgen in de pre-sale max. 4 kaarten te kunnen kopen.

Nu had ik verwacht dat ik een code zou krijgen die ik op ticketmaster.nl zou kunnen gebruiken maar ik zie dat ik met de link in de mail naar de shop van muse.mu word gestuurd. Daar zie ik wel alle data van de aankomende tour en dus ook Nijmegen maar hoe krijg je je kaarten als ik via muse.mu die kaarten bestel? Krijg ik ze digitaal net zoals bij ticketmaster of worden deze opgestuurd (wat ik niet hoop)?

 

Graag hoor ik van jullie! Thanks alvast!

Link to comment
Share on other sites

Beste mede Muse fans, ik heb even een vraag en ik hoop dat jullie mij even kunnen helpen.

 

Ik heb de cd in pre-order gekocht en ik heb zojuist mijn mail ontvangen met de instructies om morgen in de pre-sale max. 4 kaarten te kunnen kopen.

Nu had ik verwacht dat ik een code zou krijgen die ik op ticketmaster.nl zou kunnen gebruiken maar ik zie dat ik met de link in de mail naar de shop van muse.mu word gestuurd. Daar zie ik wel alle data van de aankomende tour en dus ook Nijmegen maar hoe krijg je je kaarten als ik via muse.mu die kaarten bestel? Krijg ik ze digitaal net zoals bij ticketmaster of worden deze opgestuurd (wat ik niet hoop)?

 

Graag hoor ik van jullie! Thanks alvast!

 

Ik denk zeker dat je deze digtaal krijgt. Maar wat ik me afvraag, kunnen de kaartjes via deze pre-sale met Ideal worden betaald, of moet het weer met creditcard? Iemand?

Link to comment
Share on other sites

Nee, via de Muse site. Vandaar mijn vraag. De CD was ook alleen met creditcard te betalen via de site, maar hopelijk kan dit nu wel met iDeal. Creditcard had ik namelijk geleend. :stunned:

 

Ik bedenk me nu dat met de vorige pre-sale de link van de Muse website op ticketmaster uitkwam. Zal dit keer ook wel zo zijn.

Edited by €ngel
Link to comment
Share on other sites

Inloggegevens kwijt... :D dus een heel nieuw account aan moeten maken....:$

 

Nu heeft mijn zusje met haar pre sale link 2 kaarten besteld en ik zou met diezelfde link de andere 2 kaarten bestellen.... maar dit lukt niet want hij geeft aan dat het maximum aantal kaarten voor dat wachtwoord reeds bereikt is.

Hadden ze alle 4 in één keer gemoeten..?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...