Jump to content

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hey mensen! Nog een kleine week. Maar wat een pech... namelijk auto.... wie o wie rijdt ons van Arnhem naar Leeuwarden/of mij van Arnhem naar Keulen? 28 juni.

Ha, niet meer nodig!

Edited by Meisver
Solved
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
59 minutes ago, DjDark said:

Nope, nog niet. Al bekend of ze m op DVD / Bluray uit gaan brengen? 

 

Ik heb ergens gelezen dat dat wel gaat gebeuren, maar vooralsnog zie ik daar nog niets officieel over helaas. Nu wacht ik op de download digitaal, maar die is not available in your country...... Na ja, ik kan best nog een dag langer wachten....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Ik ben levend en nog altijd fan. Kijk uit naar weer een nieuw album. al moet ik wel heel eerlijk bekennen dat Tool nu hoger bij mij in mijn lijst staat. Maar zodra Muse weer een tour aan zou kondigen (EN HET EINDELIJK WEER EENS MAG) dan sta ik weer vooraan (met mijn moeder en zussie).

XX Remix album ook op LP gekocht en in het huis, maar ik moet het nog luisteren.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, DjDark said:



XX Remix album ook op LP gekocht en in het huis, maar ik moet het nog luisteren.

Maar... waarom? Ik heb de LP alweer bijna grijs gedraaid. En ja, het is echt erg, geen nieuwe muse. Tool is best prima en ok. Wat fijn dat jij er nog bent. Ik heb het best zwaar zo zonder concertjes en nieuwe muziek.

 

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, DjDark said:

Maar zodra Muse weer een tour aan zou kondigen (EN HET EINDELIJK WEER EENS MAG) dan sta ik weer vooraan (met mijn moeder en zussie).
 

Het mag, alleen ze touren nog niet. Dat vind ik ook nog ok. Maar nieuw materiaal zou best leuk zijn. PS, ik sta ook vooraan, wel aan de kant van Chris trouwens.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
3 hours ago, Meisver said:

Ik heb geen stem meer. Het is een Crossover Muse zoals we dit al tijden niet gehoord hebben.

Ik ben zo blij. ik had veel flashbacks van de early days trouwens, maar kan dat nog niet echt plaatsen.

Wat fijn dat je er nog bent DJ.

Ik zie ze dan niet meer als mijn all time fave band, maar ik volg ze nog steeds op de voet.. Al zal ik niet zo makkelijk mijn traditie van concerten bezoeken voort kunnen zetten. 😔

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
On 4/3/2022 at 6:53 PM, Meisver said:

Gaat er nog iemand op 9 mei naar Londen?

Helaas niet. Ik wacht op een Nederlandse datum. Tot nu toe nog niks zie ik? 

Album wel weer op vinyl editie gepre-ordered. Alleen al voor Won't Stand Down. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, DjDark said:

Helaas niet. Ik wacht op een Nederlandse datum. Tot nu toe nog niks zie ik? 

Album wel weer op vinyl editie gepre-ordered. Alleen al voor Won't Stand Down. 

Helaas inderdaad nog niets in NL gepland... beetje vreemd wel. Nieuwe album op vinyl is een must, ZEKER voor WSD!!!

Ga zelf wel naar Londen voor de charity gigs in mei, man man, kan niet wachten. Twee jaar Corona maatregelen en nergens naartoe kunnen, daardoor een aardige spaarpot gekweekt (en dus alles weer over de balk gooien voor Muse...). Vorige week de Exeter "surprise" gig (promo video voor Jim Beam) al gezien? Met Assassin? Als dat een voorbode is, dan word ik gek! Heb gehoord dat WSD live echt heavy is, maar Compliance ook... Pffffff. Rustig aftellen maar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...