Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Zo lange tijd weggeweest van dit forum vanwege privé omstandigheden. Nu weer eens de draad proberen op te pakken. Had graag naar Londen gegaan alleen kort dag ivm paspoort aanvragen 🤭 de festival datums komen voor mij allemaal niet uit. Echt balen maar goed we gaan met goede moed voor Carré en misschien Berlijn sinds die er ook bij is gekomen. Maar heel gaaf in Carré. Nu nog hopen op kaartjes! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Die prijzen zijn best schandalig... maar het is Muse, dus ik wil toch gaan.

Maar hoe?? Ik zit al klaar met pre-sale code, maar waar gaan die tickets in de verkoop? Ik hoop niet op de site van Mojo, want die ligt er (nu al) uit.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Doos said:

Die prijzen zijn best schandalig... maar het is Muse, dus ik wil toch gaan.

Maar hoe?? Ik zit al klaar met pre-sale code, maar waar gaan die tickets in de verkoop? Ik hoop niet op de site van Mojo, want die ligt er (nu al) uit.

Carre

Link to comment
Share on other sites

Je zou die code via mail moeten ontvangen, ik had em wel op tijd, maar had het album ook al in mei gekocht (voordat deze tour werd aangekondigd). De code in de members area is een andere code, die is voor de Amerikaanse pre-sale geloof ik.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Doos said:

Je zou die code via mail moeten ontvangen, ik had em wel op tijd, maar had het album ook al in mei gekocht (voordat deze tour werd aangekondigd). De code in de members area is een andere code, die is voor de Amerikaanse pre-sale geloof ik.

Thx! Ik heb Warner gemaild en krijg binnen 1-2 dagen een reactie 😔

Link to comment
Share on other sites

Jaaa ik ook, ofja, vriendin is het gelukt op dinsdag om 5 uur 's middags! Ik had het de hele dag geprobeerd, ik was er 's ochtends een paar keer bijna doorheen, maar helaas. En toen lukte het haar opeens, zoveel geluk gehad!

Wij hebben Rang 2 tickets, ik vind het eigenlijk niet erg om zitplaatsen te hebben, sowieso goed zicht op het podium en je kan zitten. Ik ben geen 20 meer, dus prima 😂.

Nu nog hopen dat het door kan gaan, ik wil niet te pessimistisch zijn, maar het is eind oktober, en die vervloekte coronamaatregelen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
58 minutes ago, Lijnes said:

Sorry, lekkere n00b hier, maar hoe kom ik aan die felbegeerde acces code? 😅

Hoi! Als je via de official UK  store een pre order had gedaan voor het nieuwe album, dan had je deze moeten hebben.  Vrijdag om 10u zou ik als ik jou was klaar zitten met een TM account ook op scherp en kaarten zijn 80 euro+. Het spijt me, maar we geven geen codes door. Dit in verband met de vele bots en dan zou je nog minder kans hebben. Succes. PS een code betekent niet dat je ook direct toegang hebt.  Ze releasen een aantal tickets. Zo kwam ik er zelf niet door voor Carre, maar wel weer voor Plymouth en Berlijn. Maar ik klaag niet omdat ik dit jaar ook in Londen ben geweest. Ik ben verwend qua Muse.  Dus tsja, het is een carroussel en ik hoop dat je je ze live kan gaan zien!

 

Edited by Meisver
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Meisver said:

Hoi! Als je via de official UK  store een pre order had gedaan voor het nieuwe album, dan had je deze moeten hebben.  Vrijdag om 10u zou ik als ik jou was klaar zitten met een TM account ook op scherp en kaarten zijn 80 euro+. Het spijt me, maar we geven geen codes door. Dit in verband met de vele bots en dan zou je nog minder kans hebben. Succes. PS een code betekent niet dat je ook direct toegang hebt.  Ze releasen een aantal tickets. Zo kwam ik er zelf niet door voor Carre, maar wel weer voor Plymouth en Berlijn. Maar ik klaag niet omdat ik dit jaar ook in Londen ben geweest. Ik ben verwend qua Muse.  Dus tsja, het is een carroussel en ik hoop dat je je ze live kan gaan zien!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik moet dit toch even delen, sorry: uiteraard had ik  woensdag al tickets voor het Malieveld. Vandaag komt mijn zoon (17) ermee en die gaat ook.  Ik wist dat helemaal niet. Ik heb hem meegenomen naar Nijmegen 2019 toen hij 13 was. We hebben allebei dezelfde hoodie nog van die tour. Dat is toch geweldig! Dan voel ik me wel een klein beetje blij als ouder qua muzikale opvoeding! BLISS.

Edited by Meisver
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/16/2022 at 8:34 PM, Meisver said:

Ik moet dit toch even delen, sorry: uiteraard had ik  woensdag al tickets voor het Malieveld. Vandaag komt mijn zoon (17) ermee en die gaat ook.  Ik wist dat helemaal niet. Ik heb hem meegenomen naar Nijmegen 2019 toen hij 13 was. We hebben allebei dezelfde hoodie nog van die tour. Dat is toch geweldig! Dan voel ik me wel een klein beetje blij als ouder qua muzikale opvoeding! BLISS.

Mission accomplished 😉.

Link to comment
Share on other sites

On 9/18/2022 at 1:50 PM, Doos said:

Mission accomplished 😉.

Echt he Doos, dat is toch wat. Nu mijn andere zoon nog, hahaha! Nou, we gaan elkaar hopelijk zien in Den Haag.

Ik had gelezen dat jij kaarten hebt voor Carre, nou, ik geef er de wereld voor. Zelf had ik ze ook voor Berlijn, maar moest er helaas van af zien..... diep verdriet, maar het komt goed straks als ik naar Plymouth ga, dus ach. Ik ben al verwend qua Muse met the Apollo en de Tempelhof. Maar ik zou er wat voor geven om ook in Carre te zijn. Nou ja, het kan niet altijd feest zijn. https://youtu.be/5piBA1ZAbPc

Link to comment
Share on other sites

Gisteren heb ik eindelijk mijn vinyl preorder van WOTP ontvangen.... Ik kende ongveer de helft van de nummers al, maar toch.... Nu na een paar keer luisteren, durf ik ook pas de recensies te lezen over dit album. Nou, ik viel van mijn stoel door de negatieve reactie van Govert van de Volkskrant. Is het echt zo slecht en vlak? Naar mijn mening niet. Ook andere recensies zijn niet echt lovend. Terwijl ik van alle nummers echt geen een slecht vind. Ik vind het juist een geweldige plaat. Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik live al heb gezien en gehoord hoe lekker "Kill or be Killed" is. Kan niet wachten op we are Fucking Fucked live. Wat vinden jullie?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Musers, ik lees vanmiddag allemaal dingen over de enorme geluidsoverlast in Den Haag vawege Muse. ??? Ik ben wel pas net wakker en moet nog een beetje bijkomen van gisteren, maar joh, zo erg kan het toch nooit zijn geweest? Zelfs mijn vriend hoefde zijn oordoppen niet eens in. Het was toch echt weer geweldig en van mij had het nog wel een uurtje langer doorgemogen, hahaha.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...