Jump to content

Recommended Posts

Hello, couldn't find a thread, don't know if I'm allowed to make one either. lock it if I'm wrong!

So excited about this, have predicted them coming since it was official that they were going to Roskilde! Can't imagine Muse in little Arendal, it's gonna be :awesome:

Soooo, viking-musers: Who's going?

Link to comment
Share on other sites

Damn it! It's so unfair. First I couldn't go to Denmark...and now they are actually playing in Norway! I'd love to go to the Hove festival.. I've never been to a proper festival.. . god.. I want to see them live so much,and if I don't go now it'll probably be some time until I can see them again.... But the ticket is really expensive and I probably don't have the oppturnity to go. :(...

 

Unless they sell "dagspass".. Because I'm not interested in the other bands! Wonder how expensive "dagspass" would be.

Link to comment
Share on other sites

Well, I was just replying in Norwegian because that person wrote Norwegian. And I don't think this thread is that interesting to Non-Norwegians or Non-Scandinavians, anyway.. lol.

 

They might be about 800-1000 Norwegian kr.. I don't know. I'll be surprised if it's much more expensive that that, considering it's only one day. But who knows, everything is very expensive in Norway.

Link to comment
Share on other sites

Who needs daytickets, Hove is an experience :) Norwegian: Linn, jeg hadde dagspass til både Killers og Franz Ferdinand ifjor, er faktisk de som selger ut sist pga. sørlendingene får gjerne med seg hele opplevelsen! Så ta det med ro, det blir nok av dagspass. Bare vær tidlig ute :)

Link to comment
Share on other sites

Who needs daytickets, Hove is an experience :) Norwegian: Linn, jeg hadde dagspass til både Killers og Franz Ferdinand ifjor, er faktisk de som selger ut sist pga. sørlendingene får gjerne med seg hele opplevelsen! Så ta det med ro, det blir nok av dagspass. Bare vær tidlig ute :)

 

Oki. Takk! Lurer fælt på når de kommer til å begynne å selge dem!

Link to comment
Share on other sites

It's going to be epic. I just hope that I'll be able to make it there. As long as I can muster together enough money for both that, another festival I'm attending, AND Wembley, it'll be fine. But I mean, Muse at Hove, it's a must to just be there as a fan.

Link to comment
Share on other sites

Pleier å være rundt mars-april tror jeg :)

 

Oki. Takk:).. Er et godt stykke til Arendal fra Vestlandet, men har veldig lyst til å dra! Campingen får jeg vil tenke på senere. heh. Så på noen bilder og det er veldig fint der.

 

Wembley? *jealous*

Link to comment
Share on other sites

Oki. Takk:).. Er et godt stykke til Arendal fra Vestlandet, men har veldig lyst til å dra! Campingen får jeg vil tenke på senere. heh. Så på noen bilder og det er veldig fint der.

 

Wembley? *jealous*

Tromøya er en vakker plass, har reist dit med båt siden jeg var liten og Hovefestivalen er en ekstremt fin opplevelse! Wembley blir dødsbra, jeg bor i England akkurat nå (utvekslingsstudent tehe) og skal opp dit på roadtrip til høsten. :D

Link to comment
Share on other sites

Tromøya er en vakker plass, har reist dit med båt siden jeg var liten og Hovefestivalen er en ekstremt fin opplevelse! Wembley blir dødsbra, jeg bor i England akkurat nå (utvekslingsstudent tehe) og skal opp dit på roadtrip til høsten. :D

 

Nice. Er sikkert over 10 år siden jeg besøkte Sørlandet! Og du er veldig heldig! Blir sikkert brilliant. England? Jeg elsker England. :)

Link to comment
Share on other sites

Nice. Er sikkert over 10 år siden jeg besøkte Sørlandet! Og du er veldig heldig! Blir sikkert brilliant. England? Jeg elsker England. :)

England er herlig, spesielt siden jeg fikk med meg Muse på O2 i høst woho! Men for å komme seg til Hove fra vestlandet forresten med tog: fra Stavanger iallefall går det tog til Kristiansand og der kan du bytte til Arendal og det vil være transport derfra til Hove, bare sånn i tilfelle. Kan også ta fly til Kristiansand og tog/buss videre. Om noen trenger hjelp med dette her så si gjerne fra forresten... :)

Link to comment
Share on other sites

England er herlig, spesielt siden jeg fikk med meg Muse på O2 i høst woho! Men for å komme seg til Hove fra vestlandet forresten med tog: fra Stavanger iallefall går det tog til Kristiansand og der kan du bytte til Arendal og det vil være transport derfra til Hove, bare sånn i tilfelle. Kan også ta fly til Kristiansand og tog/buss videre. Om noen trenger hjelp med dette her så si gjerne fra forresten... :)

 

Elsker å være i England, heldig! O2? Wow. Går det tog fra Stavanger? Haha. Det viste jeg ikke ... (bor i Haugesund). Tog høres supert ut! .. Takk :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er überstressa angående Wembley. Vi har billetter, men jeg har ikke fått rotet meg til å kjøpte flybillett eller booka noen plass å bo enda. Men det BLIR bra. Jeg har aldri vært i London før, men skal tilbake til England og Skottland i sommerferien fordi jeg har gått og stura i to år siden sist jeg var der. Så da blir det to turer på tre måneder. England er fint. ^___^

 

Anyhoo, jeg synes egentlig at Hova kunne legge ut noen dagspass tidligere, selv om jeg forstår veldig godt at formålet er at folk skal bli så mange dager som mulig og skape selve festival-stemningen. Men så er det ikke alle oss som har råd til det eller noe høyt ønske om å få med seg noen andre band. Så langt er det bare Muse som trekker meg dit.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er überstressa angående Wembley. Vi har billetter, men jeg har ikke fått rotet meg til å kjøpte flybillett eller booka noen plass å bo enda. Men det BLIR bra. Jeg har aldri vært i London før, men skal tilbake til England og Skottland i sommerferien fordi jeg har gått og stura i to år siden sist jeg var der. Så da blir det to turer på tre måneder. England er fint. ^___^

 

Anyhoo, jeg synes egentlig at Hova kunne legge ut noen dagspass tidligere, selv om jeg forstår veldig godt at formålet er at folk skal bli så mange dager som mulig og skape selve festival-stemningen. Men så er det ikke alle oss som har råd til det eller noe høyt ønske om å få med seg noen andre band. Så langt er det bare Muse som trekker meg dit.

 

Går sikket bra!

 

Og ja, enig med dagspass. De liker ikke folk som kjøper dagspass. Det blir stress. De burde si sånn ca når de tenker å legge dem ut. MUSE er det eneste bandet jeg har hørt om som kommer til Hove.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...