Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Ik ben bang dat dat moment overschaduwd word door het moment dat wij met twee wild vreemde Schotten naar huis gingen :LOL:

Naam helpt misschien?

 

De belangrijkste filmprijs van hollywood, schrijft voor een bekend damesblad...

 

Edit: BUCKFAST!!! en die Ieren vonden het laatst allemaal raar dat ik dat spul allang kende...

Link to comment
Share on other sites

De belangrijkste filmprijs van hollywood, schrijft voor een bekend damesblad...

 

Edit: BUCKFAST!!! en die Ieren vonden het laatst allemaal raar dat ik dat spul allang kende...

 

ojaaaaaaaaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 

Buckfast flessen zie ik alleen leeg op de staat, nog nooit in een winkel gezien :chuckle: Maar misschien zoek ik niet hard genoeg ;)

 

Kan er nog steeds niet over dat ik zelfs met carnaval nog commentaar kreeg op mijn gothic outfit :phu:

Link to comment
Share on other sites

ojaaaaaaaaa :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

 

Buckfast flessen zie ik alleen leeg op de staat, nog nooit in een winkel gezien :chuckle: Maar misschien zoek ik niet hard genoeg ;)

 

Kan er nog steeds niet over dat ik zelfs met carnaval nog commentaar kreeg op mijn gothic outfit :phu:

 

JAaa ze maken het blijkbaar ook maar 1x per jaar.... In Dublin verkochten ze het wel nog in de supermarkt..

En jaa dat was echt heel bizar! Ach voor een hoop van die dozen is carnaval een stel playboybunny oren opzetten, een riem dragen als rokje, n paar breezers dr in hakken en die benen zo wijd mogelijk uit elkaar!

En toen werd de fiets ook nog is in elkaar getrapt... kutcarnaval.

Link to comment
Share on other sites

JAaa ze maken het blijkbaar ook maar 1x per jaar.... In Dublin verkochten ze het wel nog in de supermarkt..

En jaa dat was echt heel bizar! Ach voor een hoop van die dozen is carnaval een stel playboybunny oren opzetten, een riem dragen als rokje, n paar breezers dr in hakken en die benen zo wijd mogelijk uit elkaar!

En toen werd de fiets ook nog is in elkaar getrapt... kutcarnaval.

 

Gewoon het bananenpak voor 20 euro in de Blokker kopen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

JAaa ze maken het blijkbaar ook maar 1x per jaar.... In Dublin verkochten ze het wel nog in de supermarkt..

En jaa dat was echt heel bizar! Ach voor een hoop van die dozen is carnaval een stel playboybunny oren opzetten, een riem dragen als rokje, n paar breezers dr in hakken en die benen zo wijd mogelijk uit elkaar!

En toen werd de fiets ook nog is in elkaar getrapt... kutcarnaval.

 

:(

 

We moeten nog eens een keer voor een Ierse pub gaan zitten en holy cow zingen :LOL:

Volgende keer dat ik in NL bent word Eindhoven prioriteit nummero uno!

Link to comment
Share on other sites

Oeeeeeeeeeeeh :eyebrows:

 

 

Kijk, dan weet je wel wie je onder handen mag nemen he? RRRrrr!!

De kans bestaat overigens echt... Ik houd niet van carnaval, maar we gaan altijd 1 dag met een hele groep vrienden en dan allemaal volgens een bepaald thema. Als het "rocksterren" wordt, ga ik als Matt.

Link to comment
Share on other sites

Kijk, dan weet je wel wie je onder handen mag nemen he? RRRrrr!!

De kans bestaat overigens echt... Ik houd niet van carnaval, maar we gaan altijd 1 dag met een hele groep vrienden en dan allemaal volgens een bepaald thema. Als het "rocksterren" wordt, ga ik als Matt.

 

Ik zou maar oppassen voor Ellen

 

Dit is het laatste jaar dat ik mee loop met de optocht, we hebben geen mensen meer die de wagen willen bouwen :(

Link to comment
Share on other sites

Ohh misschien moet ik volgend halloween maar eens als mattie gaan, of als de ewok :LOL:

OK... dan ben jij Mattie, ben ik de Ewok die uit zijn kruis komt gekropen...

 

Ik wil als death eater gaan van Harry Potter. Zou eens moeten zoeken voor zo'n cape :cool: Geen witte natuurlijk :LOL:

Heb er inne... en cool!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...