Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Gevonden op muse.mu, mogelijk interessant...

 

De kaartjes van overzeese fans zullen in ' de boxoffice' beschikbaar zijn, ten noorden van Wembley, a.h.e. van de steeg van Wembley naar de metro. (halte Wembley park). Moeten we nog een kaartje extra kopen om ze op te halen ook... :(

 

 

Report - Just said that Seetickets confirmed tickets for overseas fans will be available in the "box office", which is situated north of Wembley, at the end of Olympic Way, the alley that goes from the underground to Wembley. And that the Tube stop is called Wembley park: it's in zone 4, so we'll have to buy tube tickets that go there, there's more expensive that regular tickets: those cover zones 1 and 2, which is Central London. Wembley park is both on Jubilee and Metropolitan lines. Hope I helped!
Link to comment
Share on other sites

Gevonden op muse.mu, mogelijk interessant...

 

De kaartjes van overzeese fans zullen in ' de boxoffice' beschikbaar zijn, ten noorden van Wembley, a.h.e. van de steeg van Wembley naar de metro. (halte Wembley park). Moeten we nog een kaartje extra kopen om ze op te halen ook... :(

 

Ik dacht dat de tickets opgestuurd zouden worden? :erm::wtf:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Wat denk jezelf :D ? Zo'n lekker geil ding :p : he's sex on legs :LOL: . En zo kan ik nog wel even doorgaan , raak nu al helemaal in vervoering ;) !!!!!! Dat heb je he als je 46 bent en al 5 jaar single , zal me echt moeten inhouden als ik hem ooit mocht tegenkomen :stongue:

 

:eek: Geil ding..? Heb je 'm wel eens goed bekeken? Zijn vader zag er vroeger wel beter uit. :eyebrows:

 

georgebellamy.jpg

Link to comment
Share on other sites

Wat denk jezelf :D ? Zo'n lekker geil ding :p : he's sex on legs :LOL: . En zo kan ik nog wel even doorgaan , raak nu al helemaal in vervoering ;) !!!!!! Dat heb je he als je 46 bent en al 5 jaar single , zal me echt moeten inhouden als ik hem ooit mocht tegenkomen :stongue:

 

:vomit: De generatie vrouwen die zich niet in bedwang kunnen houden!!! :LOL:

Maar goed, ff realistisch: not gonna happen. En 46 en single hoeft niet slecht te zijn, kijk je nooit Sex & the City? :p Volgens mij moet jij is grondig onder handen genomen worden... en niet alleen handen...

Link to comment
Share on other sites

Ben 16 jaar getrouwd geweest , dus na 5 jaar wordt het wel weer eens tijd ja !!! Wil heeeeeel graag stevig onder handen "genomen" worden door Matt !!!!!

@ Engel : smaken verschillen he , ik val als een blok voor die man !!!!!!! Maar zal me proberen netjes te gedragen in Nijmegen en Wembley .....Zat nog te denken om een spandoek mee te nemen naar Wembley met een lekkere pakkende tekst erop voor Matt , alleen nog effe zorgen dat ik helemaal vooraan kom te staan !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ben 16 jaar getrouwd geweest , dus na 5 jaar wordt het wel weer eens tijd ja !!! Wil heeeeeel graag stevig onder handen "genomen" worden door Matt !!!!!

@ Engel : smaken verschillen he , ik val als een blok voor die man !!!!!!! Maar zal me proberen netjes te gedragen in Nijmegen en Wembley .....Zat nog te denken om een spandoek mee te nemen naar Wembley met een lekkere pakkende tekst erop voor Matt , alleen nog effe zorgen dat ik helemaal vooraan kom te staan !!!!!

 

Niet te plastisch worden he! Daar kan ik niet tegen.... sterke verbeeldingskrach enzo...

IIG, er zijn andere mannen op de aardkloot als mattie...Sla een andere lekkere 31 jarige aan de haak, want oefening baart kunst! Je wil tog niet rusty zijn als je nog n keer met Mattie in bed beland??!!! Voorwaarts met die vleeskaars!!!

Link to comment
Share on other sites

Erm, sorry hoe zij je dat je heette??!! HAHAHAHA!!!

Dit is echt ultiem schattig sorry..

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook een aantal jongens heb gedate met Matt achtige trekjes...Die neus... He Dore?:p

 

Waarom ultiem schattig :LOL:?

En ik? Ik heet Abigail :yesey:

Helaas zijn de meeste jongens bij mij op school niet Matt-ish en de rest allemaal van die uh ja, heumeutypjes :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...