Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

hoop dat t lukt. laat ff weten hoe t afloopt .

Ik probeer nog een collega te strikken. Wij rijden met z'n drieën op-en neer met de auto (via Calais), zaterdag heen zondagochtend terug en hebben nog een plekje vrij in de auto.

Ik laat hier wel weten hoe het afloopt.

 

Groet,

Vincent

Link to comment
Share on other sites

Welk nummer bellen jullie? Ik heb geprobeerd te bellen, maar krijg een "nummer niet in gebruik" melding?!

Ik heb namelijk aangegeven dat ik de kaartjes thuisgestuurd wil hebben, maar heb geen bevestiging, geen ontkenning, helemaal niets gehad. Alleen zijn de verzendkosten wel van mijn creditcard afgeschreven.

Op mail krijg ik geen antwoord, dus vandaar dat ik wil bellen, maar dat lukt dus niet. Ik heb dit nummer: 00441159129000.

Vast bedankt,

Suzanne

Link to comment
Share on other sites

Welk nummer bellen jullie? Ik heb geprobeerd te bellen, maar krijg een "nummer niet in gebruik" melding?!

Ik heb namelijk aangegeven dat ik de kaartjes thuisgestuurd wil hebben, maar heb geen bevestiging, geen ontkenning, helemaal niets gehad. Alleen zijn de verzendkosten wel van mijn creditcard afgeschreven.

Op mail krijg ik geen antwoord, dus vandaar dat ik wil bellen, maar dat lukt dus niet. Ik heb dit nummer: 00 44 115 912 9000.

Vast bedankt,

Suzanne

 

Outside the UK +44 115 912 9000

 

Je nummer lijkt me prima. Moet je soms eerst een 0 voor een buitenlijn bellen? Kan zijn dat ze overstelpt zijn met telefoontjes en de stekker er uit hebben getrokken.

 

Tip: Choosing (1) "Not received your tickets", apparently puts you in a voice response system loop... Choose (2) 'gig withing 48 hrs' to actually get a life person.

Link to comment
Share on other sites

!!!!!!!!!!!!!!! Hi iedereen, ik zit met een megaknoop.

Degene die mee zou gaan met mij laat het om duistere redenen afweten, als in niks meer van zich laten horen en onbereikbaar. Luizenstreek.

Ik heb nu een kaartje over, geen vliegtuigticket meer en geen plek om te overnachten.

De tickets liggen bij de boxoffice want opsturen hebben ze vanaf gezien omdat er veel tickets onderweg zijn verdwenen.

En niemand in mijn omgeving heeft tijd en/of zin om te gaan want het is erg kort dag.

Is er iemand die plekkie over heeft of/en een kaart nodig heeft of whatever een idee om uit deze domper te komen...

Verkopen is ook een optie maar nog geen gehoor bij desbetreffend bedrijf gehad..

Link to comment
Share on other sites

!!!!!!!!!!!!!!! Hi iedereen, ik zit met een megaknoop.

Degene die mee zou gaan met mij laat het om duistere redenen afweten, als in niks meer van zich laten horen en onbereikbaar. Luizenstreek.

Ik heb nu een kaartje over, geen vliegtuigticket meer en geen plek om te overnachten.

De tickets liggen bij de boxoffice want opsturen hebben ze vanaf gezien omdat er veel tickets onderweg zijn verdwenen.

En niemand in mijn omgeving heeft tijd en/of zin om te gaan want het is erg kort dag.

Is er iemand die plekkie over heeft of/en een kaart nodig heeft of whatever een idee om uit deze domper te komen...

Verkopen is ook een optie maar nog geen gehoor bij desbetreffend bedrijf gehad..

 

Dat is mega-balen Di'! Had je al een vlucht en daarvoor betaalt (bij X)?

Met ander nummer bellen wil nog wel es helpen.

 

Ik ga met een klein groepje (ca 10), ik denk dat ik namens de groep spreek als ik zeg dat je van harte welkom bent om bij ons aan te sluiten, mocht je toch nog willen gaan. We zitten in een guesthouse waar we je waarschijnlijk nog wel kunnen bijstoppen.

De meeste vliegen vrijdagochtend Easyjet-Stansted en zondagmorgen terug.

Maar de prijs van die vlucht is denk ik nu aardig omhoog. Er gaan ook mensen met de trein (Eurostar), qua prijs denk ik nu de gunstigste optie?

Mniet je nog wel je extra kaartje kwijt zien te raken, maar lijkt mij niet onmogelijk. PM voor details.

Link to comment
Share on other sites

Poephoofd had de vlucht betaald de dag dat die wembleykaartjes de verkoop in gingen en ik heb de Musetickets betaald, dus de vlucht was toendertijd ook lekker goedkoop ja.

Nu helaas niet meer...

En de accomodatie zou een verassing zijn... en inderdaad :stunned:

De bedoeling was donderdagochtend heen en maandag terug... want ik ben ook nog es jarig zondag :party:

Ja wel weer een soort van geluk dat ik dan die tickets heb, hoewel...

Maar goed change of plans...

Ook goed...

 

Maar dit is wel lief als ik kan aansluiten bij jullie... alleen is ook niezo leuk :D

Andere kaartje verkopen lukt denk ik wel ja.

pffff wat een gedoe...

Ben nu op zoek naar goedkope vluchten...

Ik pm je even over wat dingetjes....

Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen!

 

Ook mijn reisgenoot heeft t laten afweten om één of andere vage reden :mad:. Dus ja, ik moet ook in mn uppie gaan. Niet gaan is geen optie!

Heb een hotel voor 5dgn geboekt, do morgen heen met eurostar en di middag terug. 4 dgn zal ik me wel in mn uppie in Londen vermaken maar ik wel wat gezelschap willen hebben voor de 11e (ingang G/F). Wie ook? Of mag ik me ergens bij aansluiten?

Link to comment
Share on other sites

Heb vandaag kunnen bellen, het lag aan m'n telefoon. Weet nu eigenlijk nog steeds niet waarom het niet werkt met mijn eigen telefoon, maar goed. Ik moet de kaartjes dus ook op komen halen. Had gevraagd om te versturen, maar dat doen ze dus toch niet meer. Ik ben allang blij dat ze niet ergens zijn kwijtgeraakt en dat ik dus toch kan gaan. Heb er zoveel zin in! Nu nog even zoeken waar ik moet zijn, maar ik lees het forum wel door, dan kom ik er vast wel achter.

Groetjes en allemaal veel plezier bij Muse!!

Suzanne

Link to comment
Share on other sites

Hallo mensen!

 

Ook mijn reisgenoot heeft t laten afweten om één of andere vage reden :mad:. Dus ja, ik moet ook in mn uppie gaan. Niet gaan is geen optie!

Heb een hotel voor 5dgn geboekt, do morgen heen met eurostar en di middag terug. 4 dgn zal ik me wel in mn uppie in Londen vermaken maar ik wel wat gezelschap willen hebben voor de 11e (ingang G/F). Wie ook? Of mag ik me ergens bij aansluiten?

 

hmm... volgens mij heeft Diluna ongeveer hetzelfde reisschema. Kunnen jullie misschien wel combineren :)

Link to comment
Share on other sites

is er nog genoeg plek voor mijn musedelegatie? :D

 

ik+8 please haha

hoelaat gaan jullie eigenlijk bij wembley staan?

ik ga trouwens morgenochtend al naar london.

ik heb ellen en moniques nummer, maar misschien is het handig om die van gjs te hebben? :]

 

check'ya PM ma'n!

:D

 

plek zat. tijd.... ik wil best vroeg (8-10, of eerder)... maar geen Golden of bandjes (zeggen ze nu)... 10 a 11 zou ok moeten zijn. Zal nog met de fractie worden besproken. Wat zijn jullie plannen?

Link to comment
Share on other sites

yes ik vond 10-11 ish ook een goede tijd. alleen meot ik nog even kijken hoe het met de metro zal gaan ivm werkzaamheden T_T

moeten wij weer hebben :p

 

wij zitten in het centrum in een hostel. (clink261)

 

moeten er nog mensen tickets ophalen? ik heb 6/10 tickets gekregen dus 4 meot ik nog ophalen. denk je dat ik daar in de rij moet gaan staan? zou wel balen zijn want dan mis ik alle gezelligheid bij de gate.

en hebben jullie die inflatable aliens?

Link to comment
Share on other sites

yes ik vond 10-11 ish ook een goede tijd. alleen meot ik nog even kijken hoe het met de metro zal gaan ivm werkzaamheden T_T

moeten wij weer hebben :p

 

wij zitten in het centrum in een hostel. (clink261)

 

moeten er nog mensen tickets ophalen? ik heb 6/10 tickets gekregen dus 4 meot ik nog ophalen. denk je dat ik daar in de rij moet gaan staan? zou wel balen zijn want dan mis ik alle gezelligheid bij de gate.

en hebben jullie die inflatable aliens?

 

Ja , mijn vriendin heeft 2 van die aliens gekocht :D !!

Link to comment
Share on other sites

yeuh...............ik heb de kaarten gister toch nog thuis gekregen. T'is maar goed dat ik pissig ben geworden vorige week woensdag toen ik Seetickets belde ;)

 

@Phi, hoop je te zien, wij hebben ingang H/J!

@GJS heb je nu ook H/J? Anders zijn we alsnog gescheiden :p

@Diluna....je past er nog wel bij hoor in het hotel. We komen 'en masse' binnen, dus 1tje smokkelen lukt ook wel, haha. Ik weet nu niet meer of we een bed over hebben of niet, maar dat moeten we maar even bekijken. Je had PMcontact met GJS?? Dan komt het wel goed.

 

@allen: help me onthouden dat ik mijn creditcard meeneem, hahaha, anders is er helemaal geen hotel *grin*

 

Alienssssssssssssssssssssss.....die heb ik dus niet :( Heeft Schipbol aliens???

Link to comment
Share on other sites

yeuh...............ik heb de kaarten gister toch nog thuis gekregen. T'is maar goed dat ik pissig ben geworden vorige week woensdag toen ik Seetickets belde ;)

 

@Phi, hoop je te zien, wij hebben ingang H/J!

@GJS heb je nu ook H/J? Anders zijn we alsnog gescheiden :p

@Diluna....je past er nog wel bij hoor in het hotel. We komen 'en masse' binnen, dus 1tje smokkelen lukt ook wel, haha. Ik weet nu niet meer of we een bed over hebben of niet, maar dat moeten we maar even bekijken. Je had PMcontact met GJS?? Dan komt het wel goed.

 

@allen: help me onthouden dat ik mijn creditcard meeneem, hahaha, anders is er helemaal geen hotel *grin*

 

Alienssssssssssssssssssssss.....die heb ik dus niet :( Heeft Schipbol aliens???

 

Hihi , heeft Schiphol aliens :LOL: , geeeen idee !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...