Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Presale is op donderdag om 9 uur, leuk, dan zit ik in Den Haag in de Tweede kamer :facepalm:

 

Edit: 1. IK MAG SPIJBELEN DE VRIJDAG ER VOOR :D Dus ik neem volledig hetzelfde vervoer ;)

2. 19 juni is precies de dag na mn laatste repetitieweek (ofwel, dan ben ik klaar met school), net als 14-11 de laatste dag was van periode 1 (dus de dag na rep. week 1). Muse heeft dat dus goed geregeld voor mij, het is bijna net té toevallig ^^

Link to comment
Share on other sites

Presale is op donderdag om 9 uur, leuk, dan zit ik in Den Haag in de Tweede kamer :facepalm:

 

Edit: 1. IK MAG SPIJBELEN DE VRIJDAG ER VOOR :D Dus ik neem volledig hetzelfde vervoer ;)

2. 19 juni is precies de dag na mn laatste repetitieweek (ofwel, dan ben ik klaar met school), net als 14-11 de laatste dag was van periode 1 (dus de dag na rep. week 1). Muse heeft dat dus goed geregeld voor mij, het is bijna net té toevallig ^^

 

Ik zit donderdag om 9 uur ook niet in de buurt van een pc, maar daar ga ik nog wel een manier op vinden. haha, of we rekenen gewoon weer op Papa GJS met zijn extra kaartjes :p

Link to comment
Share on other sites

Ik zit donderdag om 9 uur ook niet in de buurt van een pc, maar daar ga ik nog wel een manier op vinden. haha, of we rekenen gewoon weer op Papa GJS met zijn extra kaartjes :p

 

Cool: Ik zit wel achter de PC. Jullie weten mijn rekeningnummer, dus als het er voor donderdag op staat, neem ik de bestelling wel over :D

 

vrgr,

Moeder Overste :D

 

Edit: Update van MuseHotel: inmiddels hebben we 10 slapers....er zijn er nog 2 bij, maar ze komen volstrekt zelfstandig :p

Link to comment
Share on other sites

Ik verwacht niet dat Goffertpark zo snel zal uitverkopen....ook niet als je bedenkt dat Pinkpop er 3 weken voor zit.

 

Ben wel blij met salaris deze maand *zucht* het loopt de spuigaten uit. Husband heeft net kaartjes voor Moke besteld en mijn arme ribbetjes zijn nog niet hersteld van The Prodigy.

Link to comment
Share on other sites

Ik verwacht niet dat Goffertpark zo snel zal uitverkopen....ook niet als je bedenkt dat Pinkpop er 3 weken voor zit.

 

Ben wel blij met salaris deze maand *zucht* het loopt de spuigaten uit. Husband heeft net kaartjes voor Moke besteld en mijn arme ribbetjes zijn nog niet hersteld van The Prodigy.

 

Nja, ik ga het er maar op wagen ik donderdag een half uurtje later naar mijn werk mag ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik verwacht niet dat Goffertpark zo snel zal uitverkopen....ook niet als je bedenkt dat Pinkpop er 3 weken voor zit.

 

Ben wel blij met salaris deze maand *zucht* het loopt de spuigaten uit. Husband heeft net kaartjes voor Moke besteld en mijn arme ribbetjes zijn nog niet hersteld van The Prodigy.

 

HOW WAS THE PRODIGY? :eek:

 

en goffertpark sucks uit mijn ervaring :[ er komen heel ander soort mensen ( massaal) en de vibe is neit cool.

maar ik ga er wel heel misschien heen, waarschijnlijk wordt dit op laatste moment ofzo. zoals monique al zei verkoopt goffertpark niet snel uit, misschien nu wel. who knows ^^

en anders headlinen ze rockwerchter/pinkpop :D

Link to comment
Share on other sites

Correctie, dat is TWEE uurtjes vanaf Brussel. (En dan moet je nog in Brussel geraken). 80 eu vanaf Brussel als goedkoopste (maar dat is zonder 'jeugd' kortingen). Wellicht interessant om er een hotel overnachting bij te nemen?

http://www.eurostar.com/dynamic/_SvBoExpediaDealsOffersStd?themeCode=THEME_331

 

Ah, excuus, ik was het tijdverschil vergeten mee te rekenen ;) Als je geluk hebt kun je volgens mij nog veel goedkoper. Ik ben een keer voor 30 euro heen en weer geweest, maar volgens mij is dat net zo willekeurig als het vliegtuig. Als je naar Stansted vliegt ben je weer een uur kwijt in Eindhoven, een uur op Stansted en twee uur in de bus naar london.

Link to comment
Share on other sites

Cool: Ik zit wel achter de PC. Jullie weten mijn rekeningnummer, dus als het er voor donderdag op staat, neem ik de bestelling wel over :D

 

vrgr,

Moeder Overste :D

 

Edit: Update van MuseHotel: inmiddels hebben we 10 slapers....er zijn er nog 2 bij, maar ze komen volstrekt zelfstandig :p

Ah, aan jou moest ik ook de 8,90 overmaken, hoeveel kost het kaartje precies? Dan zal ik mijn vader het vanavond over laten maken :p
Link to comment
Share on other sites

HOW WAS THE PRODIGY? :eek:

 

en goffertpark sucks uit mijn ervaring :[ er komen heel ander soort mensen ( massaal) en de vibe is neit cool.

maar ik ga er wel heel misschien heen, waarschijnlijk wordt dit op laatste moment ofzo. zoals monique al zei verkoopt goffertpark niet snel uit, misschien nu wel. who knows ^^

en anders headlinen ze rockwerchter/pinkpop :D

 

Da's ook een beetje mijn "probleem", dat ik die openluchtdingen zo sfeerloos vind, maar aan de andere kant.. we praten hier wel over Muse he.. Die kan ik toch niet zomaar voorbij laten gaan :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ah, aan jou moest ik ook de 8,90 overmaken, hoeveel kost het kaartje precies? Dan zal ik mijn vader het vanavond over laten maken :p

 

 

Kaartje Goffertpark is 49,00 ex kosten....(wat is dat ook alweer: verzend en aanmaakkosten ofzo), geen idee wat de extra kosten zijn. Meestal iets van 3,95.

Ik laat niet verzenden per post, ik print ze zelf...scheelt weer kosten :p

Link to comment
Share on other sites

HOW WAS THE PRODIGY? :eek:

 

en goffertpark sucks uit mijn ervaring :[ er komen heel ander soort mensen ( massaal) en de vibe is neit cool.

maar ik ga er wel heel misschien heen, waarschijnlijk wordt dit op laatste moment ofzo. zoals monique al zei verkoopt goffertpark niet snel uit, misschien nu wel. who knows ^^

en anders headlinen ze rockwerchter/pinkpop :D

 

Prodigy was goed, goed geluid enzo. Redelijk kort (krap 1,5 uur). Alleen is het qua publiek wat heavy uiteraard :S. Had gelukkig 1,90 lange zoon mee, die moeders een beetje kon beschermen, hihi.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...