Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Maar supermarkten zijn sowieso bagger, daar wordt je zelf als een stuk vuil behandeld.

 

Nee, ik krijg liever wat meer geld voor moeite dan dat :rolleyes:

 

Dat weet je uit ervaring.. of.. ?

 

mijn broertje is nu 20, maar heeft van zijn 15e tot zijn 19e bij de AH gewerkt, en daar had ie het hartstikke naar zijn zin.

 

ik denk dat je op je 15e nergens rijk word en zeker in deze economische tijd van geluk mag spreken als je werk kunt vinden. je kunt altijd nog stoppen als het je niet bevalt maar waar ik woon werken bij de AH ook al een aantal mensen heel lang in de supermarkt.

 

Maar da's dan mijn bescheiden mening :p

Link to comment
Share on other sites

Mijn oudste werkte tot 2 weken terug bij AH. Op zich een prima bedrijf, ligt aan een filiaalmanager hoe het loopt. Daarvoor heeft hij rozen geknipt in een rozenkwekerij en een krantenwijk gehad. De jongste kan niet wachten tot hij 16 is (duurt nog bijna een jaar), zodat hij ook naar de supermarkt kan. Nu mag hij maar tot 19.00 uur werken en dat wil geen enkele supermarkt.

 

Ik vind het wel goed dat ze zelf verdienen. Ze krijgen veel van ons, maar sommige dingen moeten ze ook leren zelf te betalen, we zijn geen filantropische instelling. :p

 

Misschien wat tuttig, maar als je leuke dingen wilt doen, dan moet je er zelf ook wat voor doen. Ik werk ook voor mijn leuke dingen, dus ik verwacht dat van anderen ook. Dus ook van mijn kids. Op zich heeft husband een goed salaris en hoef ik niet te werken, maar ik hou ook van concerten, van een extra vakantie, dus tsja... :)

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal.

 

Ff tussendoor:

 

Ik weet niet of dit hier al gemeld is maar ik heb zojuist met Seetickets gebeld betreffende de kaarten voor Wembley en heb gevraagd of deze bij de box-office (lees: stadion) opgehaald dienen te worden in September.

 

De dame vermoed dat dit wel het geval zal zijn omdat Seetickets zelf de kaartjes pas redelijk laat ontvangt van de promotors. Er is daarom niet voldoende tijd om de kaartjes richting het buitenland te versturen.

 

Zij raadde wel aan een paar (+/-2) weken voor het concert nogmaals te bellen om te verifieren dat de kaartjes inderdaad bij de box office zullen liggen. Als het goed is krijgen we wel sowieso bericht hierover.

 

Ok, dat was het weer.....carry on.... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ik denk ook dat je gewoon goed moet zoeken naar een leuk baantje.. desnoods neem je nu een krantenwijk en blijf je ondertussen uitkijken naar wat beters. In een supermarkt werken lijkt mij ook verschrikkelijk maar bijvoorbeeld in een kledingwinkel werken kan best leuk zijn, toch?

 

Ik heb ook even moeten zoeken naar een leuk baantje, maar heb het nu al wel bijna 2 jaar hartstikke naar m'n zin!

Link to comment
Share on other sites

Ik sta op het punt mijn sollicitatie formulieren voor de Nationale Reserve op te sturen (= part-time landmacht) =D. Ik heb zelf een half jaar in de appie gewerkt en ik ben enorm blij dat ik daar weg ben. Misschien omdat dat in Appingedam was, en de meeste groningse jongeren niet al te diepe gedachtengangen hebben.

 

Het hangt naar mijn ervaring dus heel erg af van de mensen met wie je werkt. :p

 

 

Oh ja. ik zei eerder dat het mogelijk was dat ik in september zelf naar london zou kunnen vliegen. Nou, dat begint steeds waarschijnlijker te worden! Ik heb financien voor vlieglessen ontvangen. Bijna genoeg voor mijn PPL! :O

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal.

 

Ff tussendoor:

 

Ik weet niet of dit hier al gemeld is maar ik heb zojuist met Seetickets gebeld betreffende de kaarten voor Wembley en heb gevraagd of deze bij de box-office (lees: stadion) opgehaald dienen te worden in September.

 

De dame vermoed dat dit wel het geval zal zijn omdat Seetickets zelf de kaartjes pas redelijk laat ontvangt van de promotors. Er is daarom niet voldoende tijd om de kaartjes richting het buitenland te versturen.

 

Zij raadde wel aan een paar (+/-2) weken voor het concert nogmaals te bellen om te verifieren dat de kaartjes inderdaad bij de box office zullen liggen. Als het goed is krijgen we wel sowieso bericht hierover.

 

Ok, dat was het weer.....carry on.... ;-)

 

mannnnnnn waarom kunnen ze die tickets niet eerder krijgen :mad:

heb zo een vermoeden dat het verkeerd zal gaan en dat we daar dan staan :indiff: andere bureaus kunnen de tickets namelijk wel eerder krijgen toch?

Link to comment
Share on other sites

mannnnnnn waarom kunnen ze die tickets niet eerder krijgen :mad:

heb zo een vermoeden dat het verkeerd zal gaan en dat we daar dan staan :indiff: andere bureaus kunnen de tickets namelijk wel eerder krijgen toch?

 

de promotor bij deze is volgens mij ticketmaster. voor welke reden dan ook (tegen gaan van zwarthandel?) stuurt ticketmaster UK de tickets altijd heel laat op (maakt niet uit of je in de UK woont of buitenland).

 

het verschil is alleen dat als je je kaartjes bij ticketmaster zelf hebt besteld dat zij nog wel de risico nemen om de kaartjes laat op te sturen (ook richting het buitenland). seetickets kiest de iets veiliger route....al kan ik me voorstellen dat het merendeel pas gerustgesteld is wanneer men de kaartjes in handen heeft.

 

ik ben bijv een aantal jaar geleden naar mexico gereisd voor een concert en mocht ook daar pas mijn kaartje ophalen....er gaat dan toch alle "stel je voor dat" scenarios door je hoofd heen maar gelukkig is dat allemaal goed gegaan en afgelopen zomer bij wembley is het ook goed gegaan. ik maak me dus weinig zorgen maar ga wel een paar weken van tevoren met seetickets bellen om bevestiging te krijgen..

Link to comment
Share on other sites

Ik ben altijd pas gerustgesteld en blij als ik het kaartje daadwerkelijk in handen heb !!!!!!

 

wordt misschien minder dan een uur voor 'hek open' :)

:$

 

Vooralsnog heb ik er nu drie beschikbaar - dus als er nog hardcore fan dutchies zijn, doe even een PMetje. Inmiddels ben ikzelf +2.

Link to comment
Share on other sites

wordt misschien minder dan een uur voor 'hek open' :)

:$

 

Vooralsnog heb ik er nu drie beschikbaar - dus als er nog hardcore fan dutchies zijn, doe even een PMetje. Inmiddels ben ikzelf +2.

 

 

Hey....is onze familie aan het uitbreiden en ik als MuseMama (MuseHotel) weet daar niets van? :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hey....is onze familie aan het uitbreiden en ik als MuseMama (MuseHotel) weet daar niets van? :mad:

 

hehehe... jou ontgaat ook niets, he? Nog gefeliciteerd bijdeweg. Wel een heel geruststellend idee dat een gediplomeerd en beëdigd EHBO instructrice met ons mee gaat, naar de frontline :D

 

Mijn zus heeft er lucht van gekregen en wil ook mee. Maar ik moet eerst maar nog even een echte confirmatie hebben (Easy Jetje oid) voor dat ik dat definitief kan bevestigen. (aan de wastafel).

 

hatschekidee....

Link to comment
Share on other sites

hehehe... jou ontgaat ook niets, he? Nog gefeliciteerd bijdeweg. Wel een heel geruststellend idee dat een gediplomeerd en beëdigd EHBO instructrice met ons mee gaat, naar de frontline :D

 

Mijn zus heeft er lucht van gekregen en wil ook mee. Maar ik moet eerst maar nog even een echte confirmatie hebben (Easy Jetje oid) voor dat ik dat definitief kan bevestigen. (aan de wastafel).

 

hatschekidee....

 

Dank u! Reisje inclusief EHBO-cursus? Verdien ik nog wat terug, haha. Moet dan alleen wel Rob en Annie (reanimatiepoppen) boeken voor Easyjet :p

Link to comment
Share on other sites

Ohhhhhhhhhh nee Ellen, dan laat ik je echt staan!!!::eek:

 

En Rob en Annie zijn zo gezellig dat sinds we ook Ken hebben, er ineens ook nog een kinder en een babypop zijn gekomen. Echt ik mag wel beter opletten wat er allemaal in die kast gebeurt, want het jongt enorm aan, haha.

Link to comment
Share on other sites

Hadden jullie dit trouwens al gelezen?

 

 

Nieuwsarchief > Sunday 29 November 2009

VROEGE VOORVERKOOP PINKPOP 2010

........ In tegenstelling tot eerdere berichten van derden vinden er geen onderhandelingen plaats met MUSE (wel aangekondigd op 19 juni in Nijmegens Goffertpark) en PEARL JAM. De organisatie onderhandelt uiteraard met veel kanshebbers voor de 41ste editie. Dat gaat in deze periode al jaren zo en ook nu weer hopen wij voor de start van de vervroegde voorverkoop bij wijze van surprise minstens een headliner bekend te maken.........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...