Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

zo'n leuke foto, hoe kunnen ze dat nou erg vinden? ;)

 

 

Ons vluchie-trug gaat al vrij vroegjes ergens rond 9en ofzo. Dus als je lang van tevoren al aanwezig wil zijn ....

 

Nou, dan toch maar met easy-bus terug als we de heenweg al overleeft hebben. Dat is wel erg vroeg. Kunnen we niet uitslapen. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hebben we ook netjes gedaan. Gemaild naar ze dat we dat graag wilden. Kregen mailtje terug dat e-mailadres niet meer bestond en dat het via de site moest. Ook gedaan maar dat is blijkbaar bij hun niet op tijd geweest. Of zoiets. Waarom stond gisteren dan wel leuk op de site dat ze met Secure Delivery gebracht zouden worden naar ons adres? Leuk is anders.

 

Dat is inderdaad wel erg irritant.Ik snap ook niet dat ze die kaartjes niet gewoon een paar maanden van tevoren sturen. Als er dan iets misgaat kan het nog veranderd worden. Maar ja, dan maar op de dag zelf toch?

Link to comment
Share on other sites

Dat is inderdaad wel erg irritant.Ik snap ook niet dat ze die kaartjes niet gewoon een paar maanden van tevoren sturen. Als er dan iets misgaat kan het nog veranderd worden. Maar ja, dan maar op de dag zelf toch?

Geen andere optie mogelijk. Ga eens naar Wembley mailen vanaf hoe laat je ze kunt ophalen, volgens seetickets pas om 16:00 maar dan begint het voorprogramma al (ook mooi geregeld). Hopelijk kan het eerder. Nog meer mensen deze problemen?

Link to comment
Share on other sites

Even voor de herkenbaarheid. Deze foto is van het Goffertpark met Kim en Ellen. Ik ben de "bovenste"met de paarse jas. (Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik die eropzet Kim en Ellen? ;) anders haal ik hem wel weer weg)

goffertpark.jpg

 

Hoef je voor mij niet weg te halen . Alhoewel ik er niet uit zie omdat ik tegen de zon in moest kijken :D !!

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl44t44p

Oef, ik even blij dat de Royal Mail track & trace aangeeft dat de kaartjes al bij de 'overzeas shipping postal service' (ofzo iets) zijn...! Kan Seetickets er tenminste niks ernstigs meer mee doen :D

 

(had destijds ook gewoon die info bij Seetickets ingevuld en kreeg netjes een bericht dat ze inderdaad verstuurd werden naar mijn thuisadres)

Link to comment
Share on other sites

Geen andere optie mogelijk. Ga eens naar Wembley mailen vanaf hoe laat je ze kunt ophalen, volgens seetickets pas om 16:00 maar dan begint het voorprogramma al (ook mooi geregeld). Hopelijk kan het eerder. Nog meer mensen deze problemen?

 

Ik ga woensdag bellen. Ik heb betaald voor shipping, inmiddels vorige week een mail gestuurd over hoe het er eens mee is, maar ik hoor, zie, merk niet. Nu woensdag dan maar even bellen. Stelletje *&*^(& (of zoiets :D)

Link to comment
Share on other sites

Geen andere optie mogelijk. Ga eens naar Wembley mailen vanaf hoe laat je ze kunt ophalen, volgens seetickets pas om 16:00 maar dan begint het voorprogramma al (ook mooi geregeld). Hopelijk kan het eerder. Nog meer mensen deze problemen?

Jazeker, ook ik moet mijn tickets ophalen aan het " venue box office ".

Geen idee wat ze daarmee bedoelen....één of ander kantoor bij het stadion???

Weet je dat misschien JOSHUA?

Link to comment
Share on other sites

Jazeker, ook ik moet mijn tickets ophalen aan het " venue box office ".

Geen idee wat ze daarmee bedoelen....één of ander kantoor bij het stadion???

Weet je dat misschien JOSHUA?

 

moet de info nog even opzoeken ergens hier op het forum waar dit werd uitgelegd, ik begreep dat er een tunneltje is waar je door moet - op loopafstand - om de ticks op te halen.

 

Wat ik mij afvraag, just in case, is- waarom zouden we de ticks niet op de 10e kunnen halen om 17u ofzo...?!? misschien goed om na te vragen.

 

volgens mij is bellen sneller dan mailen bij die lui.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga woensdag bellen. Ik heb betaald voor shipping, inmiddels vorige week een mail gestuurd over hoe het er eens mee is, maar ik hoor, zie, merk niet. Nu woensdag dan maar even bellen. Stelletje *&*^(& (of zoiets :D)

 

jahh... het is haast tijd voor een ST thread op het forum.... alleen diegene die m start kan denk ik sowieso fluiten naar zijn tickets :)

Link to comment
Share on other sites

moet de info nog even opzoeken ergens hier op het forum waar dit werd uitgelegd, ik begreep dat er een tunneltje is waar je door moet - op loopafstand - om de ticks op te halen.

 

Wat ik mij afvraag, just in case, is- waarom zouden we de ticks niet op de 10e kunnen halen om 17u ofzo...?!? misschien goed om na te vragen.

 

volgens mij is bellen sneller dan mailen bij die lui.

Ik heb ergens een anders gezien van een box office aan de Stadiumway....misschien dat dit de office is, welke ze bedoelen???

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ergens een anders gezien van een box office aan de Stadiumway....misschien dat dit de office is, welke ze bedoelen???

 

wel in de gaten houden via wie de tickets zijn besteld. Ik meen dat dit de ST boxoffice is (en vermoed dat Tikcetmaster een eigen BO heeft):

http://www.seetickets.com/wembley/venue.asp?venue

 

hier staat het adres dat jij noemt:

http://www.londononline.co.uk/profiles/181411/

 

meer handige info:

http://www.theatremonkey.com/WEMBLEYARENAbooking.htm

 

:eek:

Link to comment
Share on other sites

wel in de gaten houden via wie de tickets zijn besteld. Ik meen dat dit de ST boxoffice is (en vermoed dat Tikcetmaster een eigen BO heeft):

http://www.seetickets.com/wembley/venue.asp?venue

 

hier staat het adres dat jij noemt:

http://www.londononline.co.uk/profiles/181411/

 

meer handige info:

http://www.theatremonkey.com/WEMBLEYARENAbooking.htm

 

:eek:

Dank je wel GJS!

Maar, zijn de ARENA en het STADIUM niet twee verschillende locaties???

Link to comment
Share on other sites

Gevonden op muse.mu, mogelijk interessant...

 

De kaartjes van overzeese fans zullen in ' de boxoffice' beschikbaar zijn, ten noorden van Wembley, a.h.e. van de steeg van Wembley naar de metro. (halte Wembley park). Moeten we nog een kaartje extra kopen om ze op te halen ook... :(

 

Still very accurate... :-)

http://board.muse.mu/showpost.php?p=7092062&postcount=502

Link to comment
Share on other sites

Nou, eindelijk heb ik het adres gevonden waar ik mijn tickets kan ophalen, de bewuste Venu Box Office.

GJS had me drie mogelijkheden gegeven :D, dit is hem dan:

 

http://www.seetickets.com/wembley/venue.asp?venue

 

Nog iets uitgebreider:

Wembley Stadium 11th floor, York House, Empire Way.

Op het gebouwtje staat met grote letters "SEETICKETS"

 

11th floor...:LOL:, maffe Engelsen, het is niet eens een flatgebouw, maar gewoon een kantoortje op de begane grond.

En als die rukkers van Seetickets nu gewoon dit adres in hun e-mail vermeldde, had het een hoop ergernis en onzekerheid gescheeld, en niet alleen bij mij.

 

Nou, iedereen heel veel plezier bij het concert!

Link to comment
Share on other sites

tadahh...als het meezit (he GJS??) dan krijgen we onze tickets toch nog thuis gestuurd na wat heen en weer gezeik met Seetickets. Heb helemaal geen tijd voor dat geneuzel met zo'n ***bedrijf, maar goed..it's done.

 

Ik heb nu wel alvast zelfs een email waarin staat dat de tickets vandaag verzonden zijn.....eerst zien en dan geloven :D

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal! ik lees al een paar maanden mee en heb zojuist ook gebeld met Seetickets

 

ik heb ook de mail gehad om de kaarten op te laten sturen enzo.

 

De vrouw aan de andere kant wist mij te vertellen dat ze inderdaad normaal nooit overseas verzenden.

ik moest wachten tot vrijdag/maandag, als ik dan nog geen kaarten ontvangen had zou ik terug moeten bellen en dan zou ze ze eventueel op kunnen sturen.

ik heb uitgelegd dat ik woensdag vertrek en dat de kaarten dan nooit op tijd zouden zijn. maar ze kon ze niet nu al opsturen.

toen maar gevraagd of ze kon kijken bij welke gate we moeten zijn, dat kon ook niet, maar ze wist me wel te vertellen dat het niet uit zou maken bij welke gate je zou queuen, omdat bij iedere ingang een boxoffice zou zijn om de tickets af te halen, vanaf 16.00 uur, dat wel.

 

om het verhaal nog verwarrender te maken... vrijdag nog maar eens bellen als m'n kaarten er nog steeds niet zijn.

Link to comment
Share on other sites

ik moest wachten tot vrijdag/maandag, als ik dan nog geen kaarten ontvangen had zou ik terug moeten bellen en dan zou ze ze eventueel op kunnen sturen

 

rete bizar (pardon my french), ik heb ze vandaag dus wel laten opsturen - net zoals Fadeaway. Ik denk niet dat je nog iets ontvangt, maar ik zou ook niet meer het risico nemen om op te laten sturen als ik jou was. Boxen dan maar, en wij houden wel een plekje vrtij voor je vooraan (NL vlag ofzo?)

tot volgende week!

Link to comment
Share on other sites

Beste Musers,

 

Ik weet dat ik dit eigenlijk niet in dit draadje moet posten maar voor dat ik hem "op de markt gooi" wil ik het toch even onder de landgenoten proberen.

Ik heb ter overname tegen kostprijs 1 kaart over (staanplaats + 1e ring) ingang G of F.

Op te sturen of af te halen in Vlaardingen of Rotterdam.

 

Groetjes,

Vincent

Link to comment
Share on other sites

Beste Musers,

 

Ik weet dat ik dit eigenlijk niet in dit draadje moet posten maar voor dat ik hem "op de markt gooi" wil ik het toch even onder de landgenoten proberen.

Ik heb ter overname tegen kostprijs 1 kaart over (staanplaats + 1e ring) ingang G of F.

Op te sturen of af te halen in Vlaardingen of Rotterdam.

 

Groetjes,

Vincent

 

hoop dat t lukt. laat ff weten hoe t afloopt .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...