Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Ik kan dit keer niet meer voor iedereen voorschieten...ik heb nog 2 kaarten voorgeschoten voor Wembley dus. Ook mijn financiele rek is er dan een beetje uit.

 

Wellicht als we netjes van te voren aan elkaar betalen dat het te regelen is?

 

Kosten staan overigens nog niet op livenation, die kennen zelfs het concert nog niet.

Link to comment
Share on other sites

Ik kan dit keer niet meer voor iedereen voorschieten...ik heb nog 2 kaarten voorgeschoten voor Wembley dus. Ook mijn financiele rek is er dan een beetje uit.

 

Wellicht als we netjes van te voren aan elkaar betalen dat het te regelen is?

 

Kosten staan overigens nog niet op livenation, die kennen zelfs het concert nog niet.

 

:yesey: Zodra pre-sale + kosten bekent is en we weten wie de kaartjes koopt, betaal ik van te voren :)

Link to comment
Share on other sites

Deal Janine, even afwachten wat Livenation te melden heeft, dat zal denk ik morgen zijn.

Zodra de presale datum bekend is, gaat husband kijken of hij de kaarten kan bestellen, want ik kan dit dus niet doen op mijn werk. Donderdag en vrijdag ben ik thuis, dus als het dan presale is....

 

Damn...ik moet maar eens een overzicht gaan maken.

Link to comment
Share on other sites

Deal Janine, even afwachten wat Livenation te melden heeft, dat zal denk ik morgen zijn.

Zodra de presale datum bekend is, gaat husband kijken of hij de kaarten kan bestellen, want ik kan dit dus niet doen op mijn werk. Donderdag en vrijdag ben ik thuis, dus als het dan presale is....

 

Damn...ik moet maar eens een overzicht gaan maken.

 

Gaan toch wel voor staanplaatsen he :awesome:?

Link to comment
Share on other sites

Blij dat ik de kaartjes voor Nijmegen zelf kan regelen.

 

Mijn ma laat me trouwens misschien spijbelen de vrijdag voor wembley, dus zou ik ook vroeg mee kunnen. Dat is echt uniek, mn ma is tof, maar spijbelen, dat nooit (En nu miss bijna nooit :D)

 

ohhhhhhhh....jij hebt echt een lieve mammie...daar kunnen wij als MuseMama's vast niet tegenop :p

 

@Janine: Waar wil jij zitten in Goffertpark?? Dat gaat alleen lukken op het gras :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ohhhhhhhh....jij hebt echt een lieve mammie...daar kunnen wij als MuseMama's vast niet tegenop :p

 

@Janine: Waar wil jij zitten in Goffertpark?? Dat gaat alleen lukken op het gras :LOL:

 

Heb echt geen flauw idee, ben daar werkelijk nog nooit geweest :LOL:

Maar ach anders: in jullie nek :cool::p

 

EDIT: Kijken of Jenny meewilt, dan kan ik met haar gaan. Wil vroeg vertrekken mit dem Zug, front-line he, gaan we voor :dance:

Link to comment
Share on other sites

Nog even een kleine aanpassing maken op EasyBus. De GBP is een vanaf prijs en is inmiddels zo'n GBP 3 Als je vroeg boekt kun je m aantreffen. Ogenschijnlijk op zondag zit ie er niet bij. Terug ga je dus snel over de 10 heen (tot 12P). Daarnaast moet je ook nog de tijd reserveren. Voor een heenreis met EJ redelijk tricky.

 

Duurt ongeveer een uurtje met bus(je) vanaf stansted, prijzen gemiddeld GBP 9 (2-15). EasyBus doet het voor 2 pond, boeken via de site. Ik denk dat de EasyVliegers deze optie aan hun boeking moeten gaan toevoegen.

http://www.easybus.co.uk/

Link to comment
Share on other sites

Nog even een kleine aanpassing maken op EasyBus. De GBP is een vanaf prijs en is inmiddels zo'n GBP 3 Als je vroeg boekt kun je m aantreffen. Ogenschijnlijk op zondag zit ie er niet bij. Terug ga je dus snel over de 10 heen (tot 12P). Daarnaast moet je ook nog de tijd reserveren. Voor een heenreis met EJ redelijk tricky.

 

Ik snap er helemaal geen f**k meer van. EJ is dus de beste/goedkoopste manier?? En dat kan op beide dagen? Die is volgens mij iig nu nog niet te boeken, kom niet verder dan maart ofzo....Am I right or am I wrong?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...