Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Iedereen uitgenodigd voor mijn verjaardagsfeestje op 18/12/2012 in Sportpaleis. Ik heb gezorgd voor goeie muziek. :D

Ik verjaar den 20ste, maar da maakt niet uit. Feestje wordt daar gevierd. Je vindt me ergens op het middenplein. I'll be the one screaming lyrics while holding (drinking) beer :p

Link to comment
Share on other sites

Jup.

Wil heel graag logopedie doen en afgewezen voor postgrad courses in Engeland dus ik ga nog 3 jaar door tuffen op de hogeschool.. dus artevelde of hogent.

Beetje eng allemaal :$

 

Ow komaan, dat wordt leuk. Gent is een leuke stad. Heel gezellig.

Link to comment
Share on other sites

Van een vriendinnetje die in gent woonde hoor ik toch dat de Belgen het niet zo heel erg hebben op de hollanders :LOL: En mijn cursus gaat voornamelijk bestaan uit 18-jarige meisjes :unsure:

 

Maar stiekem heb ik er wel een beetje zin in hoor. :happy:

 

Ik denk dat dat nog meevalt, maar ik heb een aantal nederlandse vrienden.

Maar op vakantie hebben we wel een hekel aan hollanders. Die zijn overal en maken veeeeel lawaai. Alhoewel de duitsers dat toch aan het overnemen zijn. :)

Link to comment
Share on other sites

Van een vriendinnetje die in gent woonde hoor ik toch dat de Belgen het niet zo heel erg hebben op de hollanders :LOL: En mijn cursus gaat voornamelijk bestaan uit 18-jarige meisjes :unsure:

 

Maar stiekem heb ik er wel een beetje zin in hoor. :happy:

 

Kdenk dat je meer bang moet zijn voor de 18-jarige meisjes dan voor de Belgen in het algemeen :p Eens je die leeftijd voorbij bent, ben je ook de voeling met hen helemaal kwijt :rolleyes:

Maar Gent is fantastisch!!!

 

Oh en hopelijk kom ik ook naar je verjaardagsfeestje Inge ;):p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...