Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

weggeraken is nooit een groot probleem. Het probleem zit hem in ergens terecht te geraken zonder je ineens geen geld meer overhoudt.

 

De breekwerken vallen idd mee. Alleen een douche afbreken. Is zo'n beetje ingemetseld onderaan. Maar ik heb nog wa vrienden met mogelijke opgekropte frustraties die graag iets uitbreken :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Alles goed met iedereen?

Ik ben eindelijk verhuist en zit hier met een aantal beestjes meer. De kat en de hond moeten nog leren overeen te komen. Tot dat gebeurt heeft mijn kat mijn slaapkamer opgeëist als eigen plek. Al chance wil ze delen.

De coolste aanwinst is een fret... en aangezien da beest smal is en met momenten hyperactief rond rent en zich voordoet alsof hij alles aankan, hebben we hem Bellamy genoemd. Tis wel nen albino, dus verder gaat de gelijkenis niet :p

Link to comment
Share on other sites

Prettige feesten iedereen :p

 

New born van 22 naar 36 in de tijdloze (schande!)

Moeten ze volgend jaar omhoog halen en liefst citizen erased er ook in :D

 

prettig nieuwjaar aan iedereen!!!

 

Er moeten er nog komen in de tijdloze. Normaal staan ze er meer in dan 2 keer.

En Citizen Erased zou mooi zijn. Maar ik vrees dat het niet bekend genoeg is. Tzijn ook altijd de singles hé tsssss

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hier lukken de "trucs" om het te omzeilen dan ten minste nog :LOL:

 

Zoals ik op facebook al aan Inge vertelde: dit heb ik een kleine twee jaar geleden ook gezien op het forum van Serj Tankian. Er liep een (moeilijke) wedstrijd met allerlei compleet geschifte raadsels, waarvoor we dan op het forum samenwerkten om die op te lossen. En net toen we na een week tot de ultieme ontknoping gingen komen, werd het forum op gelijkaardige wijze geboycot: telkens iemand het goede antwoord wou typen werd dat vervangen door iets belachelijks :) Toen probeerden we het ook te omzeilen met spaties etc, maar daarin werden we ook snel betrapt. Vervolgens probeerden we het met afbeeldingen, maar die werden vervangen door dwaze foto's :LOL: Uiteindelijk werden zelfs users en avatars vervangen; ik heb echt toegelegen achter mijn pc :LOL:

 

Dus deze grap vind ik ook bijzonder geslaagd. Overigens, de mail die ik kreeg nav Inge's post hieronder, kwam van "Radiohead, lol" :LOL:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wat een rust hier. Nou ja, te snappen. Iedereen drukke periode??

Ik heb zo af en toe nog rust. Werken op Werchter festivals geeft veel gedoe. Ilse kan wel volgen :)

 

Ik vraag me af wanneer dat nieuws komt dat Muse aankondigde toen de nieuwe foto's hier gezet werden. Ik denk dat het concerten zijn. For real, wat anders? We weten al wanneer het nieuwe album gaat komen, of toch ongeveer. Dus wat kan het anders zijn?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...