Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Had qotsa en placebo ook graag (nog) eens gezien maar ik werk 6dagen op 7 in augustus:( Ben nog nooit naar Pukkelpop geweest maar ik kan me voorstellen dat het niet evident is om je met 62000man te verplaatsen op zo'n terrein.

 

Mijn Webley-tickets vandaag ontvangen, eindelijk:D

 

Naar 't schijnt zelfs 65000 man...

 

En serieus, Wembley tickets ontvangen? Via welke site had jij besteld?!

Link to comment
Share on other sites

Ticketmaster! Welke dag ga jy?

 

Ah damn, ik Seetickets...

 

Ik ga voorlopig op 11 sept, maar als ik mijn eigen tickets op tijd in de brievenbus krijg én ik op vrijdag 10 sept op tijd in Londen geraak, ga ik misschien nog ruilen met iemand die zijn staanplaatsen wil inwisselen voor mijn zitplaatsen.

 

Weet hier iemand misschien of ik nog een deftige plaats kan te pakken krijgen als ik maar rond 13u aan Wembley geraak? Ik weet dat ik dan sowieso niet in de golden circle geraak en ook niet vooraan in het tweede vak, maar zou ik bvb zitplaatsen aan de zijkanten van het stadion vastkrijgen op dat uur? We zijn maar met twee, zou rond 13u alles in de buurt van het podium écht al zo vol zitten? :erm:

 

Dilemma's, dilemma's.... *zucht*

Link to comment
Share on other sites

Ah damn, ik Seetickets...

 

Ik ga voorlopig op 11 sept, maar als ik mijn eigen tickets op tijd in de brievenbus krijg én ik op vrijdag 10 sept op tijd in Londen geraak, ga ik misschien nog ruilen met iemand die zijn staanplaatsen wil inwisselen voor mijn zitplaatsen.

 

Weet hier iemand misschien of ik nog een deftige plaats kan te pakken krijgen als ik maar rond 13u aan Wembley geraak? Ik weet dat ik dan sowieso niet in de golden circle geraak en ook niet vooraan in het tweede vak, maar zou ik bvb zitplaatsen aan de zijkanten van het stadion vastkrijgen op dat uur? We zijn maar met twee, zou rond 13u alles in de buurt van het podium écht al zo vol zitten? :erm:

 

Dilemma's, dilemma's.... *zucht*

 

Mja ik zou zeggen dat een deftige zitplaats dan nog haalbaar moet zijn, maar is misschien ook afhankelijk van de gate die je toegewezen krijgt? Ik heb zelf 2 zitplaatsen voor vrijdag (level 2) maar ga ook een staanplaats op overschot hebben (ik had al een staanplaats overgekocht van iemand op musebay voor ik te weten kwam dat er in mei nog tickets zouden vrijkomen), al weet ik niet of ik dat ticket zelf wel op tijd ga krijgen en dan moet ik het ook nog kwijt geraken...

Link to comment
Share on other sites

Mja ik zou zeggen dat een deftige zitplaats dan nog haalbaar moet zijn, maar is misschien ook afhankelijk van de gate die je toegewezen krijgt? Ik heb zelf 2 zitplaatsen voor vrijdag (level 2) maar ga ook een staanplaats op overschot hebben (ik had al een staanplaats overgekocht van iemand op musebay voor ik te weten kwam dat er in mei nog tickets zouden vrijkomen), al weet ik niet of ik dat ticket zelf wel op tijd ga krijgen en dan moet ik het ook nog kwijt geraken...

 

Die staanplaats, is die ook voor vrijdag?

Want als (ik zeg wel: àls) ik mijn zaterdagtickets geruild krijg voor vrijdagtickets (GA dan), dan zou het kunnen dat mijn schoonbroer ook nog mee wil... En die heeft géén ticket ;)

Link to comment
Share on other sites

Die staanplaats, is die ook voor vrijdag?

Want als (ik zeg wel: àls) ik mijn zaterdagtickets geruild krijg voor vrijdagtickets (GA dan), dan zou het kunnen dat mijn schoonbroer ook nog mee wil... En die heeft géén ticket ;)

 

Ja dat ticket op overschot is GA voor de 10e. Laat maar iets weten als je hebt kunnen ruilen of als je nog iemand anders kent die nog een ticket zoekt voor vrijdag;) Ik zou een berichtje in het musebay-thread plaatsen maar dat heeft niet zo veel zin denk ik want het is onzeker of ik het zelf wel op tijd krijg (die andere persoon heeft ook via seetickets besteld en het wordt eerst naar Duitsland verzonden.. hoe wanhopig was ik toch:p)

Link to comment
Share on other sites

heb ook via seetickets besteld en helaas nog niks ontvangen, wordt wel stillekes aan tijd dat ze toekomen

 

Idd.... Hebt gij ook die mail gekregen met die link dat ze voor £ 2.46 extra de tickets dan toch toesturen? Want normaal sturen ze niks buiten de UK.

 

Ja dat ticket op overschot is GA voor de 10e. Laat maar iets weten als je hebt kunnen ruilen of als je nog iemand anders kent die nog een ticket zoekt voor vrijdag;) Ik zou een berichtje in het musebay-thread plaatsen maar dat heeft niet zo veel zin denk ik want het is onzeker of ik het zelf wel op tijd krijg (die andere persoon heeft ook via seetickets besteld en het wordt eerst naar Duitsland verzonden.. hoe wanhopig was ik toch:p)

 

Ik ken het gevoel van "wil wel maar ik kan niet, dus weet ik ni wat ik kan doen" :) Die onwetendheid is écht vervelend!

Link to comment
Share on other sites

Heb die mail zelf ni gehad :s Denk dat ik eens ga bellen naar hun want wil toch iets van zekerheid.

 

Update : Heb toch ne mail gehad ma die zegt dat de tickets aan de venue box liggen en niks over opsturen

Voor een of andere reden zat die mail in men junkmail over dat opsturen ma die link werkt niet in die mail

Link to comment
Share on other sites

ik had die donderdag ook nog kunnen eindigen in een situatie dat ik het donker in mijn kamer zielig naar de muziek van Placebo had zitten luisteren. Geen idee waarom dat niet gebeurd is. Mss met het vooruitzicht dat ik dan toch nog QOTSA zou kunnen zien.

Link to comment
Share on other sites

nee kheb zelfs geen placebo geluisterd, 's morgens is het ff in mij opgekomen en daarna was het druk op het werk en dan dacht ik er op de fiets nog ff aan en daarna was ik weer te moe en lag ik halfdood in de zetel :p:LOL:

half mijn placebo-vriendenkring was er wel en niemand die mij ff belt om te laten luisteren :mad:

Link to comment
Share on other sites

Hoi hoi, ben er weer.

 

Oh de mensen die volgende week naar Wembley gaan...ik ben zooo jaloers! Ma wie weet kan ik een volgende keer wel gaan. En ik zal het wel in geuren en kleuren kunnen lezen op het forum achteraf :)

 

Iedereen van de zomer genoten verder? (in augustus was het weer wel niet echt meer geweldig ma soit) Blijkbaar was Pukkelpop ook goed geweest, zij het wat druk? Schotland was alleszins geweldig!!

 

Tijd om verder te werken dus ciao!

Link to comment
Share on other sites

hela Julie, Welkom terug!!! Lekker weer gehad in Schotland? *Kuch*

 

Ja ik ben ook jaloers op alle Wembley-gangers. Volgende keer ga ik zeker. Moet echt. Ik zit nu in een post-live-concerten-modus en het staat me echt niet aan.

Zaterdagje Pukkelpop was de laatste. En ja, beestig druk, maar Queens of the Stone Age heeft voor mij alles goed gemaakt.

Link to comment
Share on other sites

Het zonnetje schijnt, actually :phu:

 

hahaha

nou ja, dat is meer dan hier.

Maar ik bedoel er niks verkeerd mee. Die landschappen en regenwolken horen samen.

Ierland heeft dat ook. Toen ik daar was er meestal een grijzere lucht. Prachtig gewoon. Een paar dagen blauwe hemel en ik had al helemaal het idee dat er iets niet juist was.

Link to comment
Share on other sites

Ilse er is trouwens geen GC. Iemand (L.) heeft gebeld naar Wembley en die zeiden dat er (vooralsnog) geen plannen waren voor een GC. Waarschijnlijk komt er alleen een tweede barriere maar zonder bandjes, zoals het was tijdens Coldplay.

 

Ok thanks :) Zoals je zonet nog mijn frustratie hebt kunnen lezen in de andere thread, maakt het intussen niet ook meer uit, want ik ga toch mijn tickets niet meer kunnen ruilen voor staanplaatsen :(

 

En voor de duidelijkheid: mijn "geïrriteerde" antwoord op de andere thread was niet naar jou persoonlijk gericht, maar is een uiting van mijn algemene ergernis tegenover SEE he. Maar in het Engels heb ik het moeilijk om nuances te leggen :LOL:

 

nee kheb zelfs geen placebo geluisterd, 's morgens is het ff in mij opgekomen en daarna was het druk op het werk en dan dacht ik er op de fiets nog ff aan en daarna was ik weer te moe en lag ik halfdood in de zetel :p:LOL:

half mijn placebo-vriendenkring was er wel en niemand die mij ff belt om te laten luisteren :mad:

 

:$ Daar had ik nochtans ook wel effe aan kunnen denken... 'k Heb zelfs geen filmpje gemaakt ofzo.

 

Hoi hoi, ben er weer.

 

Oh de mensen die volgende week naar Wembley gaan...ik ben zooo jaloers! Ma wie weet kan ik een volgende keer wel gaan. En ik zal het wel in geuren en kleuren kunnen lezen op het forum achteraf :)

 

Iedereen van de zomer genoten verder? (in augustus was het weer wel niet echt meer geweldig ma soit) Blijkbaar was Pukkelpop ook goed geweest, zij het wat druk? Schotland was alleszins geweldig!!

 

Tijd om verder te werken dus ciao!

 

Yep, Pukkelpop was veel te druk, tot mijn grote spijt. Ik denk dat ik hieronder mijn beklag al eens heb gedaan :) Maar alles bij elkaar was ik weer blij erbij te kunnen zijn, al ben ik de laatste dag wel ziek geworden. Ik heb toen een hele dag mijn energie opgespaard en paracetamol lopen slikken, om tegen 17u45 al die energie op 50 minuutjes tijd volledig op te gebruiken tijdens het optreden van Serj Tankian :( Later op de avond als het frisser werd, ben ik me wel terug beter gaan voelen dus QOTSA enzo heb ik wel op comfortabele en niet-gedrogeerde wijze kunnen meemaken.

 

En vorige week in Parijs heb ik - met véél geluk - een herkansing gekregen om de Serj bezig te zien, en dan nog anderhalf uur ipv 50 minuutjes! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ok thanks :) Zoals je zonet nog mijn frustratie hebt kunnen lezen in de andere thread, maakt het intussen niet ook meer uit, want ik ga toch mijn tickets niet meer kunnen ruilen voor staanplaatsen :(

 

En voor de duidelijkheid: mijn "geïrriteerde" antwoord op de andere thread was niet naar jou persoonlijk gericht, maar is een uiting van mijn algemene ergernis tegenover SEE he. Maar in het Engels heb ik het moeilijk om nuances te leggen :LOL:

 

 

Oja geeft niets hoor! Ik begrijp je frustratie heel goed en als je dan eenmaal aan het typen bent is het echt een beetje als Angry-PC-User.gif

 

Aww echt kut :( Wil diegene die zou ruilen niet meeten bij de boxoffice of is het omdat je anders ook vrij achteraan komt te staan omdat je niet vroeg in de rij kunt staan? :(

Link to comment
Share on other sites

Oja geeft niets hoor! Ik begrijp je frustratie heel goed en als je dan eenmaal aan het typen bent is het echt een beetje als Angry-PC-User.gif

 

Aww echt kut :( Wil diegene die zou ruilen niet meeten bij de boxoffice of is het omdat je anders ook vrij achteraan komt te staan omdat je niet vroeg in de rij kunt staan? :(

 

Lol die afbeelding is het inderdaad... Enkel iets minder bloederig :)

 

En het grootste probleem voor de ruil is: die andere heeft staanplaatsen voor vrijdag, ik zitplaatsen voor zaterdag. Dus meeten aan de box office zou betekenen dat ik twee keer de queue moet doen: op vrijdag, simpelweg omdat ik dan vroeg genoeg moet arriveren voor een goeie staanplaats, en dan op zaterdag nog een keer, om de tickets voor die andere af te halen, aangezien hij dat niet in mijn plaats kan doen. Dan ben ik al twee dagen van mijn trip kwijt.

 

EDIT: en schreef ik in mijn vorige post, "maak het intussen niet ook meer uit"? :LOL: Ik moet dringend gaan slapen!

Link to comment
Share on other sites

Luitjes!

 

de dagen vliegen voorbij en ik besef ineens dat wembley zowat voor de deur staat! (ondertussen zijn hier ook de tickets gearriveerd, halejuja - en ze zien er eigenlijk zéér nice uit, mag wel voor die verzendkosten+ tijd :rolleyes:...)

anyway, die 2 dagen dat we in Londen gaan rondlopen zouden we ook iets willen zien, misschien weet iemand leuke 'things to see'? muziek-related eventueel. Ik dacht eraan om bv. naar abby road te gaan voor een zeer originele foto..

Link to comment
Share on other sites

Haha "die" foto ben ik ook al gaan maken op Abbey Road :) Voor de rest is er natuurlijk niks anders te zien daar, tenzij de buitenkant van de studio's, en op de muur errond staat het vol boodschappen voor The Beatles en voor John Lennon specifiek natuurlijk. Op zich wel leuk om eens te zien, maar 't is wel een beetje verder reizen om weinig te zien.

 

En ja voor de rest... Als ge alle bezienswaardigheden wilt zien kan ik u wel een trajectje doorsturen voor een wandeling. Op die manier heb ik vorig jaar alle bezienswaardigheden op één dag kunnen laten zien aan mijn vriendin.

 

Als ge de alternatieve/punkers-buurt wilt zien, moet ge naar Camden Town. Daar vindt ge allemaal alternatieve winkels, ook wel veel van die gothic winkels enzo... Ook veel cannabis-lolly's :LOL: En allemaal van die kraampjes met originele t-shirts, band shirts enzovoorts. En daar zijn ook alternatieve bars om iets te gaan drinken. Hawley Arms, Amy Winehouse haar stamcafé, ligt er ook :-)

 

Wat voor dingen interesseren u nog zoal? Ik ken véél in Londen, maar hier alles opsommen kan saai worden ;)

 

Btw ge zijt ne gelukzak dat ge uw tickets hebt. Ik heb niks, alleen véééél telefoongesprekken met See tickets, véééééél valse beloftes, en gisteren uiteindelijk het telefoontje met de welgemeende f*ck you. Ik mag dus zaterdag om 16u gaan queuen en waarschijnlijk een deel van de voorprogramma's missen :mad:

 

Echt... Die horen nog van mij.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...