Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ik heb het gehoord van de vader van mijn huisgenote. Grappig dat hij net dat nieuws bovenhaalde.

Maar verder... leuk leuk... ik vind die eigenlijk best tof samen. Ik vind Kate Hudson wel cool.

(chance dat dit in nederlands is, anders had 3/4 van de vrouwelijke tieners hier mij uitgespuwd)

Link to comment
Share on other sites

ik heb het gehoord van de vader van mijn huisgenote. Grappig dat hij net dat nieuws bovenhaalde.

Maar verder... leuk leuk... ik vind die eigenlijk best tof samen. Ik vind Kate Hudson wel cool.

(chance dat dit in nederlands is, anders had 3/4 van de vrouwelijke tieners hier mij uitgespuwd)

 

Ik vind der ook wel tof, en als hij er gelukkig mee is :)

Alleen wat ik spijtig vind is dat je in de Glamour etc telkens bij Kate Hudson ziet staan and her boyfriend Muse singer Matthew Bellamy..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

hey hey, nog altijd lekker rustig hiere!! Hoe gaat het met iedereen?

Ik ben moe, mijn lichaam heeft er wat last van. Als ik niet oplet lijk ik op een rondlopende vibrator.

Mijn nicht is eindelijk bevallen... een drieling. Weer een hoop kinderen meer in de familie. Op die manier gaat het echt wel snel.

Link to comment
Share on other sites

wow drieling, hebt da voor...

meisjes, jongens, mengeling?

En altijd interessant: de namen? :happy:

 

2 jongens en 1 meisje. Kinan, Adam en Lilly.

En tja, volgens mij is het via IVF gegaan, dus ja, kan je dat al eens voor hebben.

Maar 2-lingen zitten in de familie, maar aangezien mijn nicht wilde overdrijven, zal het van mij moeten komen :stunned:

Link to comment
Share on other sites

ikke? plannen in die richting? Heb je daar geen man voor nodig? Nou ja, eigenlijk niet. Maar hell dat ik 9 maanden ga afzien zonder dat ik ervoor geen beetje lol heb gehad. :D

 

Haha:D

 

Wow 3 tegelijk.. Dan doe je echt geen oog dicht:eek: Heb je al babysit duties?;)

 

Verder alles goed met jullie? Ik ben zeer druk bezig geweest met thesis..bah. En vanavond ga ik nr Kings Of Leon maar eigenlijk heb ik nie zo veel zin:$

Link to comment
Share on other sites

Vanavond Kings of Leon in Antwerpen. M'n bio leraar helemaal blij :LOL: Hij claime zelfs dat ze beter zijn dan Muse :'(

 

Maar hij zei dat Stubru mensen belt die de grootste fan van iets zijn? Hadden ze laatst met muse gedaan 'Ik moest nog aan u denken' zei die :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

oeps, ik dacht dat jij op zn minst "met vriend" was :$:p:LOL:

 

nope. Ik schrik mannen soms af. Heb je al eens als je lang int buitenland hebt gewoond. Ze denken dat je snel weer kan vertrekken.

En ik ben kieskeurig. Ik wil iemand die mijn liefde voor muziek enzo kan volgen. Dus geen hardcore, pop, hip hop - fans.

Liefst ook geen Kings of Leon fans. Zijn we daar ook weer uit. hahaha

Dat die naar werchter komen... en dat moet tickets doen verkopen? Een jaar geleden hadden we tenminste al namen als Rammstein, Green Day, Pearl Jam en... oh ja Muse :p

Zie het verschil

Link to comment
Share on other sites

Vanavond Kings of Leon in Antwerpen. M'n bio leraar helemaal blij :LOL:Hij claime zelfs dat ze beter zijn dan Muse :'(

 

Maar hij zei dat Stubru mensen belt die de grootste fan van iets zijn? Hadden ze laatst met muse gedaan 'Ik moest nog aan u denken' zei die :rolleyes:

 

Bahaha de sukkelaar :LOL:

 

Kings Of Leon... Urgghh. Ik vind ze zooooo overrated. En ja Inge, ik begrijp het ook niet maar ik ben ervan overtuigd dat ze idd een pak tickets doen verkopen voor Werchter. En let op, Coldplay doet ook weer de festivals. Straks hebben jullie die ook weer aan jullie been :)

 

Intussen ben ik super-blij met het nieuws van System Of A Down: ze gaan deze zomer weer touren! Yay! Maar momenteel nog geen Belgische datum op het lijstje. Ik hoop dat ze toch nog komen, en dan hoop ik ook dat Werchter er niet mee gaat lopen :mad:

Link to comment
Share on other sites

Foo Fighters hebben alvast laten weten dat ze de grote festivals zullen doen en dat hun nieuwe album gemaakt is om op festivals te spelen. Ik denk dat vooral Werchter en Pukkelpop grote kanshebbers zijn, met nog een kleine voorsprong voor Werchter wellicht ;) Droom dus maar gerust verder, voor ge 't beseft staan ze al voor uwe neus op een podium!

Link to comment
Share on other sites

oooh, geweldig. Ik weet dan al wat op 1 staat in mijn top 3 van optredens waar ik vrij wil zijn van enig werken op Werchter.

Nou nog Rage against the machine een keer live zien en ik kan bijna gerust sterven.

sorry, klinkt raar, maar ik heb al sinds ik 10 ben een lijst van dingen die ik gezien en gedaan moet hebben voor ik sterf. De laatste jaren ging dat echt snel. beetje scary eigenlijk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...