Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Jammer, maar Wembley is echt geweldig. Ik had alleen nog niet direct het gevoel ginder te geraken, aangezien ik even geen werk had toen da bekend was. Maar ja, ik heb Nijmegen en dan Werchter. 2 keer op 12 dagen, daar kan ik echt wel mee leven.

Link to comment
Share on other sites

Wel, ik ben nog nooit eerder in het Wembley stadion geweest, dus ik ben echt benieuwd! 'k Heb wel wat pech gehad met de plaatsen, die organisatie trok op niks en nu ga ik daar ergens in de nok van 't stadion zitten maar goed, ik hoop toch dat daar ook nog wat sfeer zal zijn...

 

Werchter is twijfelachtig bij mij. Mijn vriend kan alvast geen verlof hebben, zelf zou ik misschien wel alleen er naartoe trekken maar dan moet ik ook praktisch zien, voor vervoer. Op dat domme Werchter kunt ge met een dagticket niet eens blijven slapen voor de nacht, en als ge denkt met de trein terug te keren, moet ge de headliners missen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Wel, ik ben nog nooit eerder in het Wembley stadion geweest, dus ik ben echt benieuwd! 'k Heb wel wat pech gehad met de plaatsen, die organisatie trok op niks en nu ga ik daar ergens in de nok van 't stadion zitten maar goed, ik hoop toch dat daar ook nog wat sfeer zal zijn...

 

Werchter is twijfelachtig bij mij. Mijn vriend kan alvast geen verlof hebben, zelf zou ik misschien wel alleen er naartoe trekken maar dan moet ik ook praktisch zien, voor vervoer. Op dat domme Werchter kunt ge met een dagticket niet eens blijven slapen voor de nacht, en als ge denkt met de trein terug te keren, moet ge de headliners missen :rolleyes:

 

Een vriendin van me komt ook alleen op donderdag. Van waar in België ben je?

Link to comment
Share on other sites

Sint-Pieters-Leeuw, net buiten Brussel. Maar ik heb bij "location" maar gewoon Brussel gezet voor de gemakkelijkheid ;)

 

mmm ja dat is vervelend. rijden er dan geen treinen meer? Lijkt me bizar tijdens dat weekend.

Maar ja, wij zijn van Antwerpen. Dus dat is de andere kant.

Trouwens, ik zelf ga 4 dagen... de zondag wordt ook nog geweldig.

Link to comment
Share on other sites

mmm ja dat is vervelend. rijden er dan geen treinen meer? Lijkt me bizar tijdens dat weekend.

Maar ja, wij zijn van Antwerpen. Dus dat is de andere kant.

Trouwens, ik zelf ga 4 dagen... de zondag wordt ook nog geweldig.

 

Ik ben nog nooit het hele weekend gebleven op Werchter... Ben meer een Pukkelpoppertje :)

 

En wat de treinen betreft: voor dit jaar kan ik het nog niet uitzoeken maar ik herinner mij de oefening in de voorbije jaren ook al te hebben gemaakt; om op tijd in Leuven te geraken voor de laatste trein, moet je de headliner missen. En als je dan gewoon de nacht wil blijven om 's anderendaags de trein te nemen, dan moet je 18 EUR afdokken, of het nu voor één nachtje is of voor vier nachten. Zielig, voor zo'n organisatie als Rock Werchter.

Link to comment
Share on other sites

Ja ze zetten geen extra treinen in en van nachttreinen hebben ze hier nog niet gehoord, maar dat is bij pukkelpop ook zo... alleen de laatste dag is er dan een extra nachttrrein...

 

Ik ga niet naar Nijmegen of Wembley

Ik zou graag naar Werchter gaan maar zo zonder werk en dus zonder geld en zonder zeker zijn van wat er gaat komen wacht ik maar een beetje af, een beetje bang want de voorverkoop gaat blijkbaar hard, in tegenstelling tot vorig jaar...

Link to comment
Share on other sites

Op Pukkelpop moogt ge met uw dagticket ook gratis uw tentje opslagen op de camping voor één nacht ;)

 

Gaat de vvk van Werchter sneller dan anders? Want ik loop ook nog te twijfelen voor donderdag... Waarschijnlijk ga ik zoals gewoonlijk weer nét iets te lang twijfelen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

het is erg, die organisatie van openbaar vervoer. Zelfs als ze er minder voor zouden vragen, dan zouden ze toch kei veel kunnen verdienen met een paar nachttreinen dat weekend.

 

Het is mijn eerste keer Werchter, wegens omstandigheden.

Trouwens donderdag ziet er toch al heel goed uit.

Check:

MAIN STAGE

FAITHLESS

MUSE

PHOENIX

SKUNK ANANSIE

 

PYRAMID MARQUEE

CROOKERS

BLOODY BEETROOTS DEATHCREW 77

LA ROUX

THE XX

KYTEMAN'S HIPHOP ORCHESTRA

Link to comment
Share on other sites

Faithless en Skunk Anansie zie ik idd ook best zitten! Over de rest ben ik niet bijzonder enthousiast maar kom, Faithless en Muse na elkaar, da's al meer dan genoeg om me uit mijn dak te doen gaan denk ik :LOL:

 

echt he, van een publieksopwarmer voor Muse gesproken.

Link to comment
Share on other sites

echt he, van een publieksopwarmer voor Muse gesproken.

 

Amaai nog nie, toen ik hoorde dat Faithless op dezelfde dag als Muse zou komen, zat ik zelfs ff te twijfelen over wie nu eigenlijk zou afsluiten als headliner. Faithless als afsluiter was net zo goed geweest: dikke fuif om de dag af te sluiten na een daverend optreden van een rockgroep. Maar anderzijds, Faithless als opwarmer en Muse als afsluiter... Mja, net zo goed!

Link to comment
Share on other sites

ze zijn gewoon belachelijk vroeg begonnen met de vvk. Er waren toen maar 5 bands bekend. Maar Muse en Pearl Jam waren al goed voor mij. Ik zou toch zowiezo gaan. Ik ben alleen maar extra blij met Muse. Zo nog een extraatje na Nijmegen. Kwestie van de afkickverschijnselen te onderdrukken/uit te stellen

Link to comment
Share on other sites

ze zijn gewoon belachelijk vroeg begonnen met de vvk. Er waren toen maar 5 bands bekend. Maar Muse en Pearl Jam waren al goed voor mij. Ik zou toch zowiezo gaan. Ik ben alleen maar extra blij met Muse. Zo nog een extraatje na Nijmegen. Kwestie van de afkickverschijnselen te onderdrukken/uit te stellen

 

Afkickverschijnselen :LOL:

Maar ik ken da, ben ook nog koortsachtig op zoek naar zo één extra optredentje van Muse dat ik nog zou kunnen meepikken... Zo eentje om het af te leren!

Link to comment
Share on other sites

na de buzzzz van het concert de avond zelf ben ik altijd snel afgekickt :$

dan duurt het ook tijden voor ik weer naar de cd's luister...

 

oh nee, bij mij niet, normaal gezien begin ik alweer de volgende dag. Maar dan eerder live cd's... mmm... volgens mij zoek ik het gewoon zelf

Link to comment
Share on other sites

oh nee, bij mij niet, normaal gezien begin ik alweer de volgende dag. Maar dan eerder live cd's... mmm... volgens mij zoek ik het gewoon zelf

 

Ja ik ben ook zo "omgekeerd" :LOL:

 

Zoals nu met Muse, ik heb de tickets zo lang op voorhand besteld dat ik eigenlijk nog niet eens dolenthousiast ben, ik luister momenteel nog weinig naar hun cd's... Maar wacht maar af: vanaf 12 sept zal ik waarschijnlijk helemaal hervallen en hun cd's kapot draaien!

Link to comment
Share on other sites

Zeg mensjes... volgende keer moeten we beter stemmen voor Muse in de humo's pop poll.

Matt 6de bij zanger internationaal; Muse 5de bij groep internationaal; Uprising 10de bij nummer internationaal en Resistance 3de bij CD internationaal.

Dat had beter gemoeten voor de enige buitenlandse band die momenteel in de top 10 van de afrekening staat.

Link to comment
Share on other sites

ik vergeet ook altijd te stemmen

of ik ben te lui, vooral wanneer je zelf namen moet noemen :p

 

oh en Inge ik las in de nederlandse topic dat je "bang" bent van de werchtertoiletten, zolang je er niet in staat te kijken en je je neus een beetje toehoudt, valt het allemaal mee hoor

Ook een beetje geluk hebben met je voorganger natuurlijk :p

maar ze maken die bakken echt vaak leeg dus ;)

Link to comment
Share on other sites

Geweldig!! Ik heb normaal niet zo een probleem met veel naar het toilet moeten, maar op 4 dagen kan da toch wel eens gebeuren.

Maar ik ben weer geruster. Ik had verhalen gehoord van een aantal vrienden. Maar kom... ik ben een ex scouts meid, ik zou alles moeten aankunnen... ofzo.

Link to comment
Share on other sites

Ik zou me inderdaad niet te veel zorgen maken over die toiletten hoor. De meesten vallen zoals Sofie zegt echt wel mee, en ze worden ook vaak leeggemaakt. En als je dan toch eens pech hebt en zo'n vies toilet tegenkomt: gewoon een ander hokje kiezen of als het daarvoor te druk is, neus dichtknijpen en zorgen dat je snel klaar bent :LOL:

 

Dit geldt alleen niet als je zo'n gevalletje bent dat werkelijk van àlles vies lijkt te zijn. Ik ken mensen die zelfs vies zijn van zulke dagelijks gereinigde, super-moderne en propere toiletten op het werk ofzo. Die toiletten zijn waarschijnlijk properder dan in eender welk huis, en er gaan echt geen dodelijke bacteriën langs hun billen omhoog kruipen hoor :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

nou ja, zo één bennek al echt niet. Ik kan tegen wat tegen. Heb al gekke dingen uitgehaald. Als je wild kampeert op één van de cycladen, heb je ook niet echt een toilet staan. Het stoorde me helemaal niet. Geweldig vind ik dat.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...