Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Wat het vooraan staan betreft: blijkbaar is dat niet ZO een geweldig idee, gezien het aantal grieten dat ik heb zien afgevoerd worden! Ik stond daarvoor wel op een goeie plaats: net achter/boven de bar, langs waar alle afgevoerden werden... Welja afgevoerd he :LOL:

 

ik sta altijd vooraan... ik ben nog nooit afgevoerd :p 1 keer in Parijs voelde ik mij een beetje onwel worden en ben ik gewoon een beetje naar achter gegaan... ken uw lichaam en weet wanneer het genoeg is :p

eigenlijk weet ge op voorhand dat het "wild" wordt vooraan, maar het was inderdaad wel superwarm in de massa...

 

en ik ben ook wel benieuwd wa ge met uwe verrekijker gezien hebt :p

Link to comment
Share on other sites

Hi to all europeans fans...

 

After the beggining of the european gigs, on the french board, nobody is agree on the setlist... And a lot of contradictions too...

There are a lot of post on this threat

 

So I create a little survey to see what songs fans want to have in live...

Some members of the board think it's a good idea and want to invite the others europeans fans.

 

You could answer on this link :

http://www.123votez.com/sondages/son...1833_72980.php

 

20 answers max, and for Hullabaloo in other, tick "autre" and enter the name of the song

tick the 20 songs of your choise and click "voter"

 

Thanks

 

Engels is niet haar sterkste vak...

 

Ben ik een landverrader als ik tegen sommige mensen zeg dat ik uit België kom :LOL:?

Vooral op vakantie enzo.

Link to comment
Share on other sites

Wat ik met de verrekijker gezien heb? Op zich niks spectaculairs hoor! Maar we hebben wel gelachen tijdens die jam van Chris en Dom, met de grimassen van Dom alweer... Die gast is geweldig in zijn mimiek tijdens het drummen :LOL: Maar dat heb ik de dag erna bij Arctic Monkeys eigenlijk ook gezien (zij het dan zonder verrekijker), die Matt Helders trok al bijna dezelfde bekken... En die was constant in beeld op de schermen! :LOL:

 

Ook gezien: naar het einde van het concert toe begon Dom écht af te zien, zeker tijdens Knights of Cydonia. Probeerde tijdens het spelen telkens zijn gezicht af te vegen aan zijn t-shirt, wat nogal spastisch overkwam bij momenten. Wat later gooide hij zijn hoofd achterover en probeerde hij zijn haar langs zijn gezicht omhoog te blazen, etc... En dat allemaal terwijl hij maar bleef doordrummen, die sukkelaar heeft gewoon nooit de handen vrij... Toen hij uiteindelijk vanachter zijn drumstel kwam, bleek zijn t-shirt doornat op één plekje na. 'k Had medelijden :LOL:

 

Oja en tot slot een onbelangrijk detail: we waren gefascineerd door den Bellamy zijn schoenen :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Ja de overdreven blinky schoenen... 't Waren er vol glitter, maar 't rare was dat er zo'n Puma-achtige zwarte streep op de zijkant leek te zitten. En toen hebben we wijselijk besloten om die verrekijker weg te steken en nooit meer boven te halen! :LOL: Ge mist er sowieso te veel van het concert door, dus langer dan een paar minuutjes hebben we er ni mee gezeverd. Idem met fototoestellen, ik heb eigenlijk quasi geen foto's genomen, achteraf bekeken jammer maar ik wou liever gewoon van het concert genieten.

 

Ik heb ook een enorme zwak voor drummers, maar gelukkig voor GEHEEL andere redenen! :LOL: Ik moet mij gewoon zelf een drumstel kopen, end of story.

Link to comment
Share on other sites

bwo, wedden dat ze één dezer dagen opduiken in the clothes thread? Nu gaan er weer tientallen obsédékes die schoenen per se moeten hebben, alleen zullen ze er zich waarschijnlijk weer blauw aan moeten betalen gelijk met die schoentjes die em in Wembley aanhad, en die naar 't schijnt iets van een 500EUR kosten :facepalm: En 'k vind ze dan nog op niks trekken.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb mij daar ooit nekeer ne subscribe gedaan in den tijd dat da atticus jaske (da zwart met wit sportjasje) zo populair was, en sindsdien laat ik de subscription lopen omdat ik het wel leuk vind om te weten vanwaar bepaalde dingen komen :) Maar dingen kopen omdat zij dat dragen, vind ik belachelijk.

 

Al moet ik toegeven dat ik zelf ook zilveren Conversekes heb, maar dat is omdat ik ze écht cool vind :happy: En 'k heb er vorige maandag voor gezorgd dat ik vooral die schoenen NIET zou aandoen om naar het concert te gaan :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ja sneakers zijn definitely unisex he, en ik ben al van kindsbeen af een All Stars-freakske... Dus een nogal zeldzame, 'silver metallic' lederen versie vond ik wel super, zeker als ik de prijs zag die ik ervoor zou betalen! 'k Heb ze namelijk in New York gevonden, waar ze sowieso goedkoper zijn want het is een Amerikaans merk. Bovendien waren ze afgeprijsd én stond de dollar belachelijk laag (nog altijd). Resultaat: een totaalprijs van 40 EUR :LOL: Terwijl de "normale" prijs van lederen Conversekes hier gemiddeld zo'n 90 EUR is, en dan spreek ik nog niet van een metallic kleurke. Jippie! Is eens wat anders dan mijn eeuwige zwarte All Starkes :happy:

 

Anderzijds is het wel een feit dat ik wel wat meer vrouwelijke elementen in mijn garderobe en schoenenkast zou kunnen gebruiken :erm: Maar daar wordt aan gewerkt! (al is het maar louter om op een niet-studentachtige manier te kunnen gaan werken indien nodig)

Link to comment
Share on other sites

Bwa ik zie ze meestal toch ook nog altijd aan 55 of 60 EUR in de schoenwinkels, maar ketens zoals Makro, Carrefour of Cora doen regelmatig zo'n "palet-actie" aan 40 EUR per paar. Maar dat zijn dan nog altijd maar de linnen versies en de gewone zwarte, witte of blauwe. Niks te bloemekes :)

Link to comment
Share on other sites

mja tligt toch niet alleen aan Malines-city want ook in Namen waren ze alleen voor die prijs te vinden, verder heb ik niet echt gekeken want ik wil alleen nog all-stars met een wolleke voor de winter en die zijn precies maar 1 seizoen mode geweest en toen mocht ik geen andere schoenen meer kopen van de mama, wegens al te veel gekocht :rolleyes::$

Link to comment
Share on other sites

Op internet kunt ge véééél vinden... En anders als ik ze in Brussel zou tegenkomen, wil ik het ook gerust laten weten :)

 

Maar ik vind het echt raar dat gij de gewone stoffen all stars overal zo duur ziet... De oplichters!!! Ik zie ze ongeveer OVERAL aan 60 EUR, wat ik eigenlijk ook al te veel vind. Maar ja 't is nu eenmaal import he voor België.

Link to comment
Share on other sites

'k Zal helpen zoeken :p

 

Seg effe iets anders mensen, iets wat mij nu plots te binnen schiet: heeft iemand hier eigenlijk door waarvoor ze bij Muse nu uiteindelijk foto's van fans moesten hebben? Ni da'k zelf iets heb doorgestuurd ofzo, maar ik dacht er plots aan dat ik helemaal niks bijzonders in die richting heb gezien op 't concert in Antwerpen. :unsure:

 

Is 't om hunnen toerbus mee te behangen misschien? :LOL:

 

EDIT: Ok, ik ben te rap geweest, blijkbaar hebben ze er een "collage" mee gemaakt en was da bvb tijdens het concert in Londen te zien:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook ni, aangezien ik zelf toch niks heb gestuurd, mwoehaha!

 

Was van de week wel verheugd toen ik die mail kreeg van de "stadium tour"... Da concert in Wembley zie ik wel zitten :happy: Maja 'k zal wel ni aan tickets geraken, ofwel geraak ik er net héél gemakkelijk aan en neemt den Bellamy over een paar maand een overdosis Propofol of zoiets :erm::(:$

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...