Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

'k Zal helpen zoeken :p

 

Seg effe iets anders mensen, iets wat mij nu plots te binnen schiet: heeft iemand hier eigenlijk door waarvoor ze bij Muse nu uiteindelijk foto's van fans moesten hebben? Ni da'k zelf iets heb doorgestuurd ofzo, maar ik dacht er plots aan dat ik helemaal niks bijzonders in die richting heb gezien op 't concert in Antwerpen. :unsure:

 

Is 't om hunnen toerbus mee te behangen misschien? :LOL:

 

EDIT: Ok, ik ben te rap geweest, blijkbaar hebben ze er een "collage" mee gemaakt en was da bvb tijdens het concert in Londen te zien:

Die collage hebben ze gisteren in Rotterdam ook gebruikt, tijdens Nishe :) Alleen kwam ik er pas vandaag achter waarvan die foto's kwamen :rolleyes: Hebben ze ze in Antwerpen ni gebruikt? (Toen kon 'k het ni zien omda we onder da stom balkon zaten en daardoor de bovenste schermen ni konden zien...)

Link to comment
Share on other sites

Die collage hebben ze gisteren in Rotterdam ook gebruikt, tijdens Nishe :) Alleen kwam ik er pas vandaag achter waarvan die foto's kwamen :rolleyes: Hebben ze ze in Antwerpen ni gebruikt? (Toen kon 'k het ni zien omda we onder da stom balkon zaten en daardoor de bovenste schermen ni konden zien...)

 

Wel ik kan mij dus absoluut niet meer herinneren wat er te zien was tijdens "Nishe". Maar het zullen toch die foto's niet geweest zijn denk ik, want da zou mij toch opgevallen zijn :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Die collage hebben ze gisteren in Rotterdam ook gebruikt, tijdens Nishe :) Alleen kwam ik er pas vandaag achter waarvan die foto's kwamen :rolleyes: Hebben ze ze in Antwerpen ni gebruikt? (Toen kon 'k het ni zien omda we onder da stom balkon zaten en daardoor de bovenste schermen ni konden zien...)

 

Kvond t maar lelijke mensen eh, die daarop stonden :rolleyes:

Sorry als een van jullie er zelf opstond :p

Link to comment
Share on other sites

Mwaah, zo erg was 't toch ni denk ik. Tis alleen ni de meest flatterende kleur, da blauw :LOL: En ge mocht blijkbaar ni lachen op die foto's? Wel cool da ze het Muse logo er in hebben gezet, vond het wel toffe visuals :)

 

Kweet 't nie eens.. :LOL: Als t echt ID foto's waren, kan je overal nummers onder zette zodat 't net veroordeelden waren :p

Link to comment
Share on other sites

Mwaah, zo erg was 't toch ni denk ik. Tis alleen ni de meest flatterende kleur, da blauw :LOL: En ge mocht blijkbaar ni lachen op die foto's? Wel cool da ze het Muse logo er in hebben gezet, vond het wel toffe visuals :)

 

da van da lachen etc weet ik ni, maar ik herinner mij wel dat ge uw "expression appropriate with the music" moest houden. Maar ik wist niet dat een vies gezicht zonder lach zo "appropriate" aan hun muziek is :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik DENK ook wel dat het UK time zal zijn, lijkt me idd het meest logische. In 't slechtste geval ben je een uur te vroeg, lijkt me minder erg dan een uur te laat zijn :)

 

Maar als je om 10u onze tijd niet meer vrij bent ofzo, is dat wel kl*te...

Link to comment
Share on other sites

yay :happy:

ik dacht dat ik er niet zo om ging geven, maar nu ik iedereen hier zo enthousiast zie doen, had ik mss toch ook wel graag gegaan... nuja, tegen dat het zo ver is ben ik het hopelijk vergeten :p

Ik ook... Ik zal mij maar troosten met het gedacht da zo'n stadion toch veel te groot is en ge al snel niks meer ziet van wat er op het podium gebeurt... En da ze waarschijnlijk toch naar Werchter of zo komen :happy:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook bij de gelukkigen!!! Allez, wel maar "half" gelukkig want het was blijkbaar wel nogal een k*tsysteem. Plaatsen van 65 pond gingen al niet meer (nochtans was het nog maar 10u15 ofzo, dus 9u15 bij hen). Dan maar plaatsen van 45 pond, maar in tegenstelling tot goformusic of teleticketservice ofzo, kon je hier dus precies NIET zien welke plaatsen je hebt, tot je de bevestiging krijgt. Resultaat: ik zit in de bovenste ring. Hopelijk zie ik tenminste IETS. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook... Ik zal mij maar troosten met het gedacht da zo'n stadion toch veel te groot is en ge al snel niks meer ziet van wat er op het podium gebeurt... En da ze waarschijnlijk toch naar Werchter of zo komen :happy:

 

Werchter sowieso:

1/ op 't einde van 't concert in Antwerpen riep Matt "see you next summer!"

2/ Muse zou naar verluidt SOWIESO de festivals afgaan, dus Schuermans zal zo'n groep (lees: zo'n publiekstrekker en paradepaard) nooit laten schieten

3/ Live Nation :rolleyes:

 

Ik zou ze nochtans liever eens op Pukkelpop zien. Is eens iets anders he :LOL: En 'k vind het daar sowieso véél leuker.

Link to comment
Share on other sites

Werchter sowieso:

1/ op 't einde van 't concert in Antwerpen riep Matt "see you next summer!"

2/ Muse zou naar verluidt SOWIESO de festivals afgaan, dus Schuermans zal zo'n groep (lees: zo'n publiekstrekker en paradepaard) nooit laten schieten

3/ Live Nation :rolleyes:

 

Ik zou ze nochtans liever eens op Pukkelpop zien. Is eens iets anders he :LOL: En 'k vind het daar sowieso véél leuker.

 

Zei hij ook in R'dam :D.

Dus ja, geen wembley, dat wordt pinkpop, werchter, pukkelpop, lowlands?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...