Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Zeg is hier iemand die ZEKER weet dat hij zijn code voor de pre-sale niet zal gebruiken? In dat geval zou ik er deze avond graag nog eens mee proberen om betere plaatsen vast te krijgen. Als dat lukt, kan ik de andere plaatsen altijd doorverkocht krijgen aan de normale prijs he! En dan ikke happy :LOL:

Link to comment
Share on other sites

hoezo ;o?

 

Gewoon, omdat ik denk dat Werchter met Muse zal gaan lopen, en dan zou het mij héél sterk verbazen dat Pukkelpop ze ook nog eens binnenhaalt. De Schuer en de Chokri maken afspraken hoor!

 

Van Lowlands en Pinkpop weet ik het zo niet, maar ik zie Muse toch ook eerder op Pinkpop staan dan op Lowlands. Alhoewel de kans bij Lowlands nog altijd groter zal zijn dan Pukkelpop. Onderschat Schuermans en Live Nation niet ;)

Link to comment
Share on other sites

Gewoon, omdat ik denk dat Werchter met Muse zal gaan lopen, en dan zou het mij héél sterk verbazen dat Pukkelpop ze ook nog eens binnenhaalt. De Schuer en de Chokri maken afspraken hoor!

 

Van Lowlands en Pinkpop weet ik het zo niet, maar ik zie Muse toch ook eerder op Pinkpop staan dan op Lowlands. Alhoewel de kans bij Lowlands nog altijd groter zal zijn dan Pukkelpop. Onderschat Schuermans en Live Nation niet ;)

 

Limburg is gewoon mooier dan Flevoland :)

Link to comment
Share on other sites

Wij gaan ook naar wembleeeh :dance:

 

Cool! Ik hoop wel da ge betere plaatsen hebt dan ik. Ik denk dat ik morgen gewoon ga proberen staanplaatsen vast te krijgen, al zie ik dan gene steek, ik zal ten minste nog van de sfeer kunnen proeven. De plaatsen die ik nu heb... :noey: wat een afzetterij.

Link to comment
Share on other sites

weet iemand of het een probleem kan zijn om mijn woensdag aangekochte tickets voor Muse door te verkopen :unsure: Op die stomme ticket-site staat in 637 versies dat ge ni moogt doorverkopen etc, maar zouden ze dat echt controleren?! Da kan toch bijna nie, mensen die dubbel besteldenn, vrienden die afzeggen,...

 

Ik durf ni goed nieuwe tickets bestellen, maar mijn huidige plaatsen zijn zooooo slecht (zoals ik al eerder liep te zagen)... HELP? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

weet iemand of het een probleem kan zijn om mijn woensdag aangekochte tickets voor Muse door te verkopen :unsure: Op die stomme ticket-site staat in 637 versies dat ge ni moogt doorverkopen etc, maar zouden ze dat echt controleren?! Da kan toch bijna nie, mensen die dubbel besteldenn, vrienden die afzeggen,...

 

Ik durf ni goed nieuwe tickets bestellen, maar mijn huidige plaatsen zijn zooooo slecht (zoals ik al eerder liep te zagen)... HELP? :LOL:

 

lijkt me een beetje moeilijk te organiseren aangezien je ze een uur voor het concert moet ophalen? Maar ebay staat vol met tickets dus zo strikt zullen ze wel niet zijn

Link to comment
Share on other sites

lijkt me een beetje moeilijk te organiseren aangezien je ze een uur voor het concert moet ophalen? Maar ebay staat vol met tickets dus zo strikt zullen ze wel niet zijn

 

Nee hoor, mijn tickets worden verstuurd via DHL dacht ik! Maar wanneer, dat weet ik natuurlijk niet. Er stond ergens dat het tot een week voor het evenement kan duren, en als je het 72 uur voor het evenement nog niet hebt, moet je contact opnemen :erm:

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor, mijn tickets worden verstuurd via DHL dacht ik! Maar wanneer, dat weet ik natuurlijk niet. Er stond ergens dat het tot een week voor het evenement kan duren, en als je het 72 uur voor het evenement nog niet hebt, moet je contact opnemen :erm:

 

ohh via ticketmaster besteld dan? Lijkt me dan als je het face value verkoopt het niet zo'n probleem moet zijn. en als je ze niet mag doorverkopen moeten ze maar iets regelen dat de kaarten terug genomen kunnen worden.

Link to comment
Share on other sites

ohh via ticketmaster besteld dan? Lijkt me dan als je het face value verkoopt het niet zo'n probleem moet zijn. en als je ze niet mag doorverkopen moeten ze maar iets regelen dat de kaarten terug genomen kunnen worden.

 

Nee, gewoon via seetickets, woensdag tijdens de presale! Ik heb in de "Wembley 11/09/2010" thread ook al veel posts gelezen van mensen buiten de UK die hun tickets niet konden laten verzenden... Geen idee hoe dat komt!!

Link to comment
Share on other sites

Cool! Ik hoop wel da ge betere plaatsen hebt dan ik. Ik denk dat ik morgen gewoon ga proberen staanplaatsen vast te krijgen, al zie ik dan gene steek, ik zal ten minste nog van de sfeer kunnen proeven. De plaatsen die ik nu heb... :noey: wat een afzetterij.

 

We hebben GA/ unreserved Zone 1...beetje raar, khoop gewoon dat het normale GA zijn...Ma iig gaat het wel leuk worden;)

Link to comment
Share on other sites

We hebben GA/ unreserved Zone 1...beetje raar, khoop gewoon dat het normale GA zijn...Ma iig gaat het wel leuk worden;)

 

'k Had da ook beter genomen :(

En jaja da's gewone GA ze, ge kunt daarmee ofwel op 't middenplein staan ofwel op 't eerste niveau een zitje kiezen, "unreserved" (niet genummerd dus, wie eerst komt heeft de beste keuze ;))

 

Leuk zal het idd wel worden! En Londen is ook de max, alleen spijtig dat we nog zo'n 10 maand geduld moeten hebben!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ging ni! :LOL:

 

Nee, omdat het niet uitverkocht was, was ik nog effe van plan om op internet "goedkope" tickets te zoeken van mensen die er gewonnen hadden ofzo, maar uiteindelijk ben ik tijdens het weekend zo weinig thuis geweest dat ik er pas gisteravond om 20u weer aan dacht... Toch nog ff gekeken en twee tickets gezien van iemand in mijn buurt, 'k zat zowaar nog te twijfelen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ik ben hier ik ben hiiieer :p

 

neen geen passive agressive, was wel superjammer! wel jammer dat er gezegd werd dat ze tot half 12 zouden spelen en er rond 10 na 11 al mee gestopt zijn :(

en dus ook geen verrassingen in de setlist

misschien maar goed dat je niet op zitplaatsen bent gaan zitten Ilse, want het geluid was blijkbaar echt slecht, maar daar heb ik geen last van gehad op de eerste rij :D helemaal in het midden van het podium, stef is voor het podium komen staan gaydancen, was echt fantastisch op nog geen halve meter voor ons :D

en Brian heeft ons sinterklaas gewenst was wel grappig :p

Link to comment
Share on other sites

Yaay, Muse op RW:happy:

Weet niet goed of ik't hier moet posten, maar ergens andrs zit ook allemaal buitenlands volk, dusjah..

 

Op 21 februari komt Florence + the Machine naar de Vooruit Gent *cheers*

Spijtig genoeg ken ik niemand die ze wil gaan zien en alleen ergens naartoe gaan is nooit echt mijn ding geweest. Dus kvroeg my simpelweg eens af wie ook wil gaan, zodanig dat ik toch een beetje in "gezelschap" ben:p

 

Best n PM sturen, fzo want kzit niet zoveel op de fora;) cheers!

 

(BTW: Antwerpen was ZALEG!!!!:LOL:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...