Jump to content

Recommended Posts

en ees tajunut tuollaisia ku selailin vaan ja aattelin et taas joku tuollainen niitten festarijoku randomjuttu :chuckle:

 

mut aaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh was (ja en ees tiedä mikä kun aattelen et mun pitäisi päästä jokaiselle was:n LONTOO:nkin keikalle, mut toi o ihan keskellä viikkoa just vähän ennen ku lopetan et no chance kai :supersad:)

Mut mene ja pidä hauskaa :happy::awesome:

 

mun valojen pitäisi toimia kaukosäätimellä nimim. laiska pimeässä

 

dfghghddf no pakko kai sinne on mennä :chuckle: mut hmm mitenkähän saan lippuja taidan olla sillo islannissa mut hmmmhmhhm ehkä lainaan kaverin konetta.

Link to comment
Share on other sites

ja menes nyt kolmen punnan keikkojesi kanssa :chuckle:

 

kun just katselin noita kaikkia mitä tässä aattelin ostella, aj ei ees mitään semmoisia semmoisia SEMMOISIA keane 44 euroa, ja tuo shins härpäke-festariasia 53euroa. noh joo toi toinen on festariasia mut silti.

dfghghddf no pakko kai sinne on mennä :chuckle: mut hmm mitenkähän saan lippuja taidan olla sillo islannissa mut hmmmhmhhm ehkä lainaan kaverin konetta.

 

Noh ehkä saat lainatuksi. Meinasin tarjoutua lippujen ostajaksi, koska ei mul täs oo mitään, mut miten se toimis, tai noh miksei toimis. mutjooh.

 

millo sä btw lähdet islantiin?

Ja oliko stockholm kiva? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Nii minna ni meinasin lähtee öö mites se meni 10.40 bussilla ni oisin siellä 12.20, en tiä jos koepaikallaki ois hyvä olla iha ajoissa :shifty: oisko sulla ens viikon ti ennemmi aikaa? ko siihe kokeesee EI oo varattu viittä tuntia ja se oli vielä joskus aamupäivällä.. taian rinkkoje yms kattomisenki tosin jättää sinne, tota niii miks edes raahaudun tähä kokeesee/turkuun :facepalm:

 

voisin tietty aikasemmallaki bussilla tulla mut se vaatis heräämisen joskus muka-aikaisin ja meinasin just kattoa pari jaksoa walking deadia :shifty:

 

katoin kyllä jotain karttoja yms että ehkä selviydyn sinne asti, oon kyllä aika onneton kaikessa suunnistelemisessa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Nii minna ni meinasin lähtee öö mites se meni 10.40 bussilla ni oisin siellä 12.20, en tiä jos koepaikallaki ois hyvä olla iha ajoissa :shifty: oisko sulla ens viikon ti ennemmi aikaa? ko siihe kokeesee EI oo varattu viittä tuntia ja se oli vielä joskus aamupäivällä.. taian rinkkoje yms kattomisenki tosin jättää sinne, tota niii miks edes raahaudun tähä kokeesee/turkuun :facepalm:

 

voisin tietty aikasemmallaki bussilla tulla mut se vaatis heräämisen joskus muka-aikaisin ja meinasin just kattoa pari jaksoa walking deadia :shifty:

 

katoin kyllä jotain karttoja yms että ehkä selviydyn sinne asti, oon kyllä aika onneton kaikessa suunnistelemisessa :chuckle:

 

ens tiistailla mulla ei ole yhtään ja ihan mielellään ihan oikeasti niitä rinkkojakin tulen vaikka katselemaan :chuckle: et jos nähtäisin sillo?

 

ja uskon että löydät :yesey: ei se oo vaikeesti ollenkaan.

Link to comment
Share on other sites

ens tiistailla mulla ei ole yhtään ja ihan mielellään ihan oikeasti niitä rinkkojakin tulen vaikka katselemaan :chuckle: et jos nähtäisin sillo?

 

ja uskon että löydät :yesey: ei se oo vaikeesti ollenkaan.

nähdään sillo juuuu :awesome: no jos todella välttämättä haluat uhrautua ni kelpaa kyllä, en kyllä edes tiedä missä jottai semmosia kauppoja on muute ko myllyssä ja sit se yks jonka sanoit :chuckle: nojuuuu jottai keksitää ja jee!

 

jos oon jotenki hukassa ni soitan sitte :yesey:

Link to comment
Share on other sites

nähdään sillo juuuu :awesome: no jos todella välttämättä haluat uhrautua ni kelpaa kyllä, en kyllä edes tiedä missä jottai semmosia kauppoja on muute ko myllyssä ja sit se yks jonka sanoit :chuckle: nojuuuu jottai keksitää ja jee!

 

jos oon jotenki hukassa ni soitan sitte :yesey:

 

Mulla on kyllä auto :shifty: Ja sit se partiokauppa, sieltä silloin partiolaisena ostin asiat mut en kyl tiedä sit muuta ees turusta myllyssä ja skanssissa on musta molemmissa jotkut?

 

ja feel free :yesey: :yesey:

 

mikä iohmeen LOMARYTMI TÄÄ ON KU MUA VÄSYTTÄÄ JO TÄLLEEN enne puolta yötä.

Link to comment
Share on other sites

ja menes nyt kolmen punnan keikkojesi kanssa :chuckle:

 

kun just katselin noita kaikkia mitä tässä aattelin ostella, aj ei ees mitään semmoisia semmoisia SEMMOISIA keane 44 euroa, ja tuo shins härpäke-festariasia 53euroa. noh joo toi toinen on festariasia mut silti.

 

 

Noh ehkä saat lainatuksi. Meinasin tarjoutua lippujen ostajaksi, koska ei mul täs oo mitään, mut miten se toimis, tai noh miksei toimis. mutjooh.

 

millo sä btw lähdet islantiin?

Ja oliko stockholm kiva? :awesome:

 

mua vähän epäilyttää toi paikka tosin missä se on, en uskalla tommosiin rommipupeihin mennä yksinäni :erm: sit seisoskelen siellä taas yksin ja joo. ahistun.

 

islantiin lähen sillai että 5 tunnin päästä pitäs olla tos bussipysäkillä. :facepalm: ja mittää en oo tajunnu. aamusella lento.

stockholm oli oikein kiva kanssa! :yesey:

 

/öh miks kirjotin tajunnu ku piti kirjottaa et pakannu. :shifty: hmmmmm.

Link to comment
Share on other sites

mua vähän epäilyttää toi paikka tosin missä se on, en uskalla tommosiin rommipupeihin mennä yksinäni :erm: sit seisoskelen siellä taas yksin ja joo. ahistun.

 

islantiin lähen sillai että 5 tunnin päästä pitäs olla tos bussipysäkillä. :facepalm: ja mittää en oo tajunnu. aamusella lento.

stockholm oli oikein kiva kanssa! :yesey:

 

/öh miks kirjotin tajunnu ku piti kirjottaa et pakannu. :shifty: hmmmmm.

 

Katoin kanssa et mikä toi tollainen on ku näytti tollaiselta nin ei peruskeikka-paikallta, vaikka aki siellä sellaisia. aawwwh jos joku kehittelis sen teleportin.

 

Aah lähdet jo nyt tässä, ku muistan että olit viikon ja tuut sitten vähän enen ku mä' sinne, et olit täs vaan päivän töissä, kertaan nyt tässä faktoja omaksi ilokseni:chuckle:

 

ahahah mietinkin et mittään et oo tajunnut et mitäh ok :yesey:

 

ÄÄH mut islanti on varmaan oikein kiva kanssa niin!! :happy::awesome:

 

nukkumaan pitäisi mut jotnekin ei malttaisi pitkästä aikaa...musiikkia tekisi mieli kuunnella, ja viel on naamapesemättä ja hampaat harjaamatta kans, miksei asiat vaan tapahdu itesetään, kun on niin tärkeää ja kiireistä internetissä lörtsäämistä tässä ihan kovasti kesken.

aattelin mennä salille heti aamul, mut nyt seiskalt herääminen tuntuu turhan.....ahkeralt.

Link to comment
Share on other sites

We Are Scientists ‏ @scientistbros

 

JULY 23 Bristol Thekla 24 Portsmouth Wdgwd Rooms 25 Lndn Garage 27 York Duchess 30 Norwich Arts Centre 31 Manc Deaf Inst 1/8 Glasgw King Tut

 

MITÄS MITÄS

 

:awesome:

 

h21z1cvsj:iphone

noh ai jaa tuollaiset :phu:

 

 

 

niin ja se andyn muselevy twitttikin. silloin jostian eiliseltä

 

:awesome:

Link to comment
Share on other sites

- vatsaan sattuu

- kahvi <3

- mikä kyl aiheuttaa et vatsaan sattuu viel enempi

- en ees tiedä miksi katsoin mut lennän tuolloin torstaina lontooseen ja eihän nuo ees maksa mittää :facepalm: noh mut en mä ...oikeasti.

- soneran kaapelitv kortti sais mennä jonnekin, joten pitää nyt niitä asioita sit hoitaa

- ja muita asioita

- ja sisko heittää pääsykokeeseen

 

hauskaa tiistai-aamua allihopa!

Link to comment
Share on other sites

heee pääsin islantiin asti! :awesome:

 

onko scientistsbros mittään linkkiä huomiselle laittanu, en nyt nähny ainakaan. :erm: tai sit oon vaan sokee. voi olla et minna joudun sut nakittaa :chuckle: mut jos huomenna järkevään aikaan niitä saa niin yritän itekki, perjantaina ollaan jossain keskellä ei mitään niin en sillon ainakaa ite pysty.

Link to comment
Share on other sites

heee pääsin islantiin asti! :awesome:

 

onko scientistsbros mittään linkkiä huomiselle laittanu, en nyt nähny ainakaan. :erm: tai sit oon vaan sokee. voi olla et minna joudun sut nakittaa :chuckle: mut jos huomenna järkevään aikaan niitä saa niin yritän itekki, perjantaina ollaan jossain keskellä ei mitään niin en sillon ainakaa ite pysty.

 

en mä mitään linkkiä ole nähnyt, mut eiks niitten pitänyt huomenna aamulla tulla myyntiin? mut en kyl tiedä et missä ja mitä ja häh :chuckle: mut jos tarve niin autan kyllä naista lippu -mäessä :yesey:

 

JEE JEE islannille, onko siellä islantimaista?

 

edit tossa nme:n kiertue uutisessa oli et liput tulee myyntiin perjantaina, mut sitku klikkaa et liput niin lukee et huomenna...?

http://www.seetickets.com/Artist/WE-ARE-SCIENTISTS/371977

niin?

Link to comment
Share on other sites

en mä mitään linkkiä ole nähnyt, mut eiks niitten pitänyt huomenna aamulla tulla myyntiin? mut en kyl tiedä et missä ja mitä ja häh :chuckle: mut jos tarve niin autan kyllä naista lippu -mäessä :yesey:

 

JEE JEE islannille, onko siellä islantimaista?

 

edit tossa nme:n kiertue uutisessa oli et liput tulee myyntiin perjantaina, mut sitku klikkaa et liput niin lukee et huomenna...?

http://www.seetickets.com/Artist/WE-ARE-SCIENTISTS/371977

niin?

 

hmmm ehkä mää tosta sit ite voin ostaa! :awesome: paitsi se on kaheksalta tätä aikaa jaksaakohan herätä. :chuckle: mut pakko on slkdfdjklgsg!

 

reykjavikissa aika perus tämmöstä keskustassa, paitsi tuolla jotain eeppisiä vuoria näkyy ja ihanan väristä vettä! sellasta turkoosia jostain syystä. mut vesi haisee kananmunalle! koska kaikki rikkipitoisuus ja niin. mut nii torstaina lähetään landelle, johonki paikkaan jossa on kuulemma maailman kauneimmat maisemat. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

hmmm ehkä mää tosta sit ite voin ostaa! :awesome: paitsi se on kaheksalta tätä aikaa jaksaakohan herätä. :chuckle: mut pakko on slkdfdjklgsg!

 

reykjavikissa aika perus tämmöstä keskustassa, paitsi tuolla jotain eeppisiä vuoria näkyy ja ihanan väristä vettä! sellasta turkoosia jostain syystä. mut vesi haisee kananmunalle! koska kaikki rikkipitoisuus ja niin. mut nii torstaina lähetään landelle, johonki paikkaan jossa on kuulemma maailman kauneimmat maisemat. :yesey:

 

onks se tunnin englantia jäljessä en oo tajunnutkaan :D

hihih was <3333333333333333

 

lakslfhf kuulostaa ihanilta nuo maisemat aaaah!! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

onks se tunnin englantia jäljessä en oo tajunnutkaan :D

hihih was <3333333333333333

 

lakslfhf kuulostaa ihanilta nuo maisemat aaaah!! :awesome:

 

en määkään tajunnu ennen! mut tääl ei kesäaikaa vaihdeta tai jotain niin puolet vuodesta on englannin kanssa samassa ajassa.

 

HITTO muuten mitä teen yhes kaupas oli dr martenseja puoleen hintaan oli sellaiset valkoiset haluan sellaiset (jotain miljoonasataa kruunua mut euroissa kai jotain nelisenkymppiä eli punnissa vielä vähemmän! :eek:) mut ei hirveästi tilaa matkalaukussa, okei voisin laittaa ne sit lentäessä jalakaan ja toiset laukkuun mut slkjhfjggggf. mut saas nähä onko niillä kokoja enää huomenna, en tänään vielä mitään kysyny tai kokeillu mut must tuntuu et päätin jo et JOO koska voinko heittää elämäni tilaisuutta hukkaan. :facepalm: plus ihania vintagekauppoja mut niin kalliita. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

en määkään tajunnu ennen! mut tääl ei kesäaikaa vaihdeta tai jotain niin puolet vuodesta on englannin kanssa samassa ajassa.

 

HITTO muuten mitä teen yhes kaupas oli dr martenseja puoleen hintaan oli sellaiset valkoiset haluan sellaiset (jotain miljoonasataa kruunua mut euroissa kai jotain nelisenkymppiä eli punnissa vielä vähemmän! :eek:) mut ei hirveästi tilaa matkalaukussa, okei voisin laittaa ne sit lentäessä jalakaan ja toiset laukkuun mut slkjhfjggggf. mut saas nähä onko niillä kokoja enää huomenna, en tänään vielä mitään kysyny tai kokeillu mut must tuntuu et päätin jo et JOO koska voinko heittää elämäni tilaisuutta hukkaan. :facepalm: plus ihania vintagekauppoja mut niin kalliita. :supersad:

 

AIH ei käännetä vain jännää

 

aaawwwhhh äääh noh osta ostaa olenpa nyt mutku nehän maksaa yleensä miljoonan. :yesey:

awwwh kaikille vaatteile!! :awesome:

vaatteet <3

Link to comment
Share on other sites

reykjavikissa aika perus tämmöstä keskustassa, paitsi tuolla jotain eeppisiä vuoria näkyy ja ihanan väristä vettä! sellasta turkoosia jostain syystä. mut vesi haisee kananmunalle! koska kaikki rikkipitoisuus ja niin. mut nii torstaina lähetään landelle, johonki paikkaan jossa on kuulemma maailman kauneimmat maisemat. :yesey:

 

Islanti :awesome: sinne haluis men uudestaa.

mut hyi hyi hyi se haju oli nii karmee varsinki pohjoses ja ku käytii uimas kuumas lähtees ni haisi kamalalt ja se haju jäi vaatteisiinki kii :vomit:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...