Jump to content

Recommended Posts

the temper trap oli!

 

ja tääl näkyy olevan kesä oikeesti yli kahtakymmentä näyttää mun säätiedotus :LOL: ja oli tänäänki kai semmonen keli kaikki oli kesämekoissa ja mää tulin lentokentältä talvitakissa. :thumbsup: et ei tartte paljoa vaatteita. ja niin ostamallahan ne loput saa. :yesey:

 

:awesome:

 

täälläkin oikeastaan samanmoista ja en mä osaa täälläkään lol, mutta kun on ruumalaukkukin (paitsi etten omistalaukkua, joten tollaisella kassilla mennään) niin tuntuu hölmöltä jos se on puolityhjilllään.

 

saamattomuus on kyllä jotain niin :noey: hienoa.

Link to comment
Share on other sites

Hei Ulpukka! Oliko se 4.8. kö olit tulossa tännepäin? Mulla on huomenna palaveri noista kesän leireistä ja tarvii pyytää se aika vapaaksi tai ainakin niin etten joudu olemaan vuorilla koska sit Asioiden tekeminen vois olla aika hankalaa. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

suuria tragedioita: ostin viikonloppuna niin kuvat hopeat kimeltävät sukkahousut, mutta ne on niin huonot. Saumat ratkeilee vaikka ne toisaalta venähti hassuiksi. Mutta kun niin kauniit.

 

En osaa pakata. 1.5vko kyllä sitä siinä jo jotain tarvitseekin. Ja niin kaunis kassikin mulla. Onkohan jossain ( varmaankin, mut missä järkevästi ) sellaisia kassinsäilytyspaikkoja? Kun tulen Lontooseen jo joskus alkuiltapäiväs. Ja en tiedä jaksanko tuota kassia kantaa....

Link to comment
Share on other sites

Hei Ulpukka! Oliko se 4.8. kö olit tulossa tännepäin? Mulla on huomenna palaveri noista kesän leireistä ja tarvii pyytää se aika vapaaksi tai ainakin niin etten joudu olemaan vuorilla koska sit Asioiden tekeminen vois olla aika hankalaa. :chuckle:

 

joo se se oli! :yesey: varmaaann 7.päivä lähen tai joskus siinä.

Link to comment
Share on other sites

hei minna monelt sun lento oli?? pääsen seittemält varmaa töistä.

 

perjantaina ehkä pääsen aikasemmin vois sit käydä vaikka sitä common people-paikkaa kattelemassa? :awesome:

 

mun lento on stanstedil jo 13.20 mut meneehän siitä, kun pitä laukkujakin ja kaikkee ootella. :yesey: mut joo jos sieltä sit tulen sinne tietin kulmille joskus joskus tai jossian nähtäisin. ei oo oikein ideoita mitä jaksaisin huomen tehdä kaikkien kassien kanssa. mut niin

 

 

JOOO mennään katsoo common people paikkaa JOO :awesome: :awesome: :yesey: melkein jo oisin unohtanut tavallaan

 

 

kuorsaava koira, joka nyt haukkuu unissa...kun ei se normaalisti ees osaa juuri haukkua :happy:

Link to comment
Share on other sites

mun lento on stanstedil jo 13.20 mut meneehän siitä, kun pitä laukkujakin ja kaikkee ootella. :yesey: mut joo jos sieltä sit tulen sinne tietin kulmille joskus joskus tai jossian nähtäisin. ei oo oikein ideoita mitä jaksaisin huomen tehdä kaikkien kassien kanssa. mut niin

 

 

JOOO mennään katsoo common people paikkaa JOO :awesome: :awesome: :yesey: melkein jo oisin unohtanut tavallaan

 

 

kuorsaava koira, joka nyt haukkuu unissa...kun ei se normaalisti ees osaa juuri haukkua :happy:

ogay mää vaiks soitan tai laitan viestii sit ku pääsen töistä et missä oot. :yesey:

 

ainiin vois vähän siivotakkin täällä. :facepalm: nukkuminen iha yliarvostettua.

Link to comment
Share on other sites

ogay mää vaiks soitan tai laitan viestii sit ku pääsen töistä et missä oot. :yesey:

 

ainiin vois vähän siivotakkin täällä. :facepalm: nukkuminen iha yliarvostettua.

Tehdään niin :yesey:

Voin toki kärrätä itseäni vaan sinne sua päin jonnekin :yesey: Mut joo kattoo nyttee

 

Ei nyt ainakaan Mua varten tartte

 

Mut jeekiva päästä paikkoihin!

Link to comment
Share on other sites

En tiedä mite o mahdollista saada 40e kulumaa kirppikselle ko pitäis SÄÄSTÄÄ

 

tosin kolme eri kirppistä ja eeppisiä asioita kute

  • 3x suede, bloc party, rubik
  • suomalaine laatubleiseri
  • n. miljoona kirjaa
  • VIIKSIMUISTIPELI EHKÄ HIENOI IKINÄ
  • nolo lippis

 

ni joooo AINII ja ihanaihanaihana semne salkkulaukku! eli helpostiha tuo oikeestaa.. Ainii ja minna ei meinattu löytää myllyä :chuckle: mut sit ku löyty ni ostin lentoemäntätakin ja mummofedoran! jee!

Link to comment
Share on other sites

...wut tosiaa :LOL:

 

WHEE provinssipe ja ma vappaata :yesey: ...ruissi tod näk ei mut aamul vuoro ni ehtinen

ja ens ke ei :'( itkiksen L-M PITÄÄ AKUSTISEN KEIKAN koko kaupungin ainoossa kivassa kahvilassa ja lol nope

mut flogging molly ruissiin, pitäiskö palauttaa kitaristille sen pyyhe :chuckle: aika kesäisä pändi, whii. :happy:

 

ja kolokuolleisuudesta sen verra että oon pahoillani ja monta kertaa meinasin tulla ilmottaa kaikkia Oleellisuuksia mut jänistin :yesey: oon nii Oppinu ollu viime päivinä ko telakalla duunia ja siellä kaikkien duunareiden keskellä ruokalassa pikkurilli ojossa ryystän kahvia ja luen camusta :facepalm: n0l0

 

huomaatteko näin oleellisia asioita olen kololta pantannut

Link to comment
Share on other sites

täh? onks ne tekemäs jotai alpumii vai? :erm:

 

:chuckle: tässä syksyllähän sen vissiin pitäisi ilmestyä

 

 

mulla on tässä ollu koko viikko vapaata, mutta en oo tehny muuta kuin tiistaina piipahdin Wienissä. Muuten oonkin pysytelly sisätiloissa ja kattonu Doctor Whota ja jotain leffoja + Sherlockia aikani kuluksi. Bleh :facepalm:

 

meinasin tulla itkemään noita Baftojen lopputuloksia tänne, mutta olin liian laiska. Silti mua ärsyttää ihan juukelisti Benkun puolesta

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: tässä syksyllähän sen vissiin pitäisi ilmestyä

 

 

mulla on tässä ollu koko viikko vapaata, mutta en oo tehny muuta kuin tiistaina piipahdin Wienissä. Muuten oonkin pysytelly sisätiloissa ja kattonu Doctor Whota ja jotain leffoja + Sherlockia aikani kuluksi. Bleh :facepalm:

 

meinasin tulla itkemään noita Baftojen lopputuloksia tänne, mutta olin liian laiska. Silti mua ärsyttää ihan juukelisti Benkun puolesta

 

tumblr_m4vcmfL5RZ1qj1t3qo1_500.gif

mut andrew ja moffatti :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...