Jump to content

Recommended Posts

Voi Liina ja noi jutut. :noey:on kyllä aikatuollainen pahankuuuloien tulevaisuus keskustelu.

Ja voi myös varppaalle.

Mut pidä ihanaihan matka :kiss:

 

menen pyörällä koulutukseen, hyvää ruokaa ja pyöräilyä auringon paisteessa joenrantaa pitkin <3333 ja sit menin förillä yli ja lenteli pääskysiä siinä yllä. AAAHHH!!

mut rikoin sit sukkahousut, kivat pinkit vie, ja päätä särkee et :( valivali ja kiukuttaa:facepalm:

 

:kiss:

 

Luulin et mulle tulee hirvee kiire mutta on mulla vielä puoli tuntia aikaa tehdä kaikkea, mitähän sitä keksisi. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mikä internettiä vaivaa kun edes täs keittiössä ei toimi kunnolla. :'( suuret ongelmat.

 

:supersad:

 

 

mun puhelin ylikuumenee kun otan siitä internettini koneelle. en tajua. puhelin ylikuumenee.

Luin äsken vanhaa koloa, ja viime keväistä hysteriaa,kun ostettiin kirjamessulippuja....:happy: oli hieno ilta se :yesey:

ja sit se kaikki sai haluamaan vähäsen myös musen keikalle. Et nih

 

tuntuu et klo on jo pitkälle yli puolen yön, mut eipä vaan ole

 

edit. nytpä onkin

ja jossian vanhassa kolossa oli linkki tällainen

http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/06/this-is-why-ill-never-be-adult.html

ja voinko olla enempi totta jokuj asia

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Huhheijaa kun taas kyrpii kaikki täällä :fear: työt ja äänekkäät naapurit ja täällä on joku ihmeellinen hajukin jne :fear:

 

:supersad: Köh ei kiva. ja mikä haju..? ja äänekkäät naapurit :noey: mikäs töissä?

 

mulla on niin rasittava päivä, et jos monta tällaista niin en tiedä mitä mut jotain..saan lopullisen hermoromahduksen, tia sit tää on vaan pms. lol. äh kaikki.

Link to comment
Share on other sites

:supersad: Köh ei kiva. ja mikä haju..? ja äänekkäät naapurit :noey: mikäs töissä?

 

mulla on niin rasittava päivä, et jos monta tällaista niin en tiedä mitä mut jotain..saan lopullisen hermoromahduksen, tia sit tää on vaan pms. lol. äh kaikki.

 

No en tiiä joku semmonen viemärin haju aina välillä tunkeutuu tänne :'( plus tietty naapurin tupakansavut yms.

 

Ja työt, en tiiä, on vaan semmonen plääh kun valitetaan vaan joka asiasta ja ikinä ei oo mikään hyvin mitä teen ja plääh plääh. Tää nyt on vaan tämmöstä valitusta, pms se taitaa täälläkin vaivata kyl :noey:

 

hyviä syitä vaihtaa maisemaa esim lontooseen. :yesey:

 

 

ja minna i feels ur pain

 

Niin onkin :awesome: ja oon muuten miettiny totakin asiaa :yesey: ja jotenkin mitä enemmän sitä miettii niin sitä enempi tekis mieli lähtee :chuckle: joku maisemanvaihdos tai joku tässä pitäis ehkä tehdä joka tapauksessa.

Link to comment
Share on other sites

no arvaa mukkunkukkun niin ylhäällä ja yksin sinne ylös nyäh. aidontnou.

voidaan kohdata jossain puolmatkassa :yesey::chuckle:

tosin jos et tuu töihin ni musta tuskin ois iha loputtomasti seuraa, mut hei PROOOVINSSIII

 

ja marse&gang on ainaki menossa

eiks sannaki puhunu ainaki perrrjantaista

whiiiii! kesä!

Link to comment
Share on other sites

herranjumala PAKAHDUN ko kattelen kaikkia bussijuttuja ja fiji resorteja jajajaja

 

ilmesesti meen NZ 8-10kk, sit Fijille ja Hong Kongiin viikko tai kaks molempiin, eikä! Jälkimmäiste kunniaks vähä enemmä duunia sit NZ mut oisko sen arvosta tai.

 

Lontooseenki voisin jäädä lopuks ko sitä kautta kai lento takas, kuinka eksoottista :chuckle:

 

 

Täysin asiasta toisee pittäiskö itkee vai nauraa, puolvahingossa eksyin kattoo yläastekaverin/ystävän suomi24-viestei (oon supern0l0 ja pr0 stalkker, anteeks) ja joo sillä ol anoreksia ja joooo, nykyää nii kunnossa ko siitä ny pääsee mut NÄKÖJÄÄ se on ollu mustaki josai vaiheessa nii huolissaa että o pitäny oikee oma keskustelu alottaa mun toiminnasta :yesey: the fuq, olisko vaikka voinu kokeilla KSKUSTELLA mun kanssa eikä internetasiantuntijoiden sitä paitsi et kaikki noi o perättömii ja koskee MUN PAINOO (joka oli kyllä välillä alhainen, juu) ja jotai bulimiaepäilyjä ja ööh :erm:

 

no eipä enää tarvii vaivata päätää, normaalipainon yläraja AWWWWHHHH YEAH :facepalm:

 

 

mut ihmiset on välillä kyllä outoja. vaikken kyllä oo yhtää parempi. missää. mut tuota

oli pakko pistää spoilerit ko oli nii typerää mutttaki hämmennys

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Terveisià Alankomaista, paljon humalaisia vaihto-oppilaita minà ja mullon tylsàà lol. Italialainen nàppis ja siksi epàmààràisià kirjaimia. Mut ei mul muuta. Kiva vàsy kun nukuin viime yònà ehkà tunnin tai kaks. Mut kivaa silti, nyt vaan sellanen olo et uni olis poikaa, oon vanha akka.

Link to comment
Share on other sites

- Empun matkasuunnitelmat kuulostaa niin aaaaaaa hienoilta että joo :awesome:

- Liina :happy:

- Suvi mitä EI EI EI hyi yök!

 

huomenna menee kaveri naimisiin, ja siinne ei tuu pal ihmisiä, eikä oo sinänsä juhlia, mut silti Mitä mä laitan päälle? :chuckle:

 

Kahvi ja siisti kämppä, pitäisi viel imuroida ja pestäkin ehkä lattiat mut se jää kyl lauantaille. Nyt saunaan ja jääkiekkoa :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Uuuuuuugh vitutus ku en KÄSITÄ homoliittojen vastustusta ja luin perusteluja ja OIKEESTI

 

"Third, “gay marriage,” as the ultimate legal sanctioning of homosexual behavior, will bring with it a wave of intolerance toward, and attack on the civil liberties of, those who publicly express disapproval of homosexual practice"

siis niitä ei tulis sallia koska sit homoliitot ois niinku ok ja sit niitä joiden mielestä se ei olis ok paheksuttais? voi herranlettas missä vika!

 

"Christian colleges and seminaries will risk losing their tax-exempt status, access to federal grants and student loans, and ultimately accreditation itself. Public schools will intensify their indoctrination of children into the acceptability of homosexual unions and single out for ridicule any who question this agenda—from kindergarten on."

...:facepalm:

juu tarhasta asti pilkataan niitä joiden mielestä homous on luonnotonta niinku tarhalaisilla on yleensä taipumusta ilmasta tai ylipäätänsä ymmärtää ja muodostaa sellasia mielipiteitä

 

"Parents’ rights in instilling moral values in their children will be abridged. Indeed, the state could remove self-professed gay and lesbian children from parents who express moral disapproval of homosexual practice on the pretense of “child abuse.”" ...

"By definition homosexual desire is sexual narcissism or sexual self-deception."

 

iaza13219870531500.gif

Link to comment
Share on other sites

^urghhhhhhhh nuo homoliiton vastustukset. Ei vaan koko asia miksi se on niin pahasta mahdu mun päähän, ei vaan :noey:

 

 

himskatin paniikkiahdistusangst kaikesta töitten hakemisesta, en osaa ja en halua ja tekee mieli luovuttaa kun hermostuttaa :noey:

 

sataapa ulkona kovaa <3

Link to comment
Share on other sites

^urghhhhhhhh nuo homoliiton vastustukset. Ei vaan koko asia miksi se on niin pahasta mahdu mun päähän, ei vaan :noey:

 

 

himskatin paniikkiahdistusangst kaikesta töitten hakemisesta, en osaa ja en halua ja tekee mieli luovuttaa kun hermostuttaa :noey:

 

sataapa ulkona kovaa <3

 

Juu ja kaikki uskonnollisiin teksteihin perustuvat puolustukset ny o iha oma lukus

ja miks käytän niiii paljo energiaa tämmöste ilmiöide ja muide inhoamisee, ei se kellekää mittä hyvää tee

 

uuuugh päivän laukkuvalinta oli huti, punane leninlaukku ja koko päivä virolaiste kanssa töissä :shifty: no emt. Tuli tökerö olo.

 

Ja voi työongelmia! Hyvin se kaikki menee :yesey: jos voisin jotenki jakaa tätä kaken ärsytyksen peittävää matkansuunnittelueuforiaa sulleki ni sen tekisin

 

niin ja miks lehdessä lukee tuore äiti hilary duff MITÄ kuinka vanha se on?? Ja vauvoista tuli mieleen et yks koulukavei meni kihloihin, sinänsä iha jees mut yli nelikymppisen miehe kaa ja wut ja ei kuulu mulle ja oonpa taas reilu ja joo ja juu mutku hei eiku

Link to comment
Share on other sites

Juu ja kaikki uskonnollisiin teksteihin perustuvat puolustukset ny o iha oma lukus

ja miks käytän niiii paljo energiaa tämmöste ilmiöide ja muide inhoamisee, ei se kellekää mittä hyvää tee

 

uuuugh päivän laukkuvalinta oli huti, punane leninlaukku ja koko päivä virolaiste kanssa töissä :shifty: no emt. Tuli tökerö olo.

 

Ja voi työongelmia! Hyvin se kaikki menee :yesey: jos voisin jotenki jakaa tätä kaken ärsytyksen peittävää matkansuunnittelueuforiaa sulleki ni sen tekisin

 

niin ja miks lehdessä lukee tuore äiti hilary duff MITÄ kuinka vanha se on?? Ja vauvoista tuli mieleen et yks koulukavei meni kihloihin, sinänsä iha jees mut yli nelikymppisen miehe kaa ja wut ja ei kuulu mulle ja oonpa taas reilu ja joo ja juu mutku hei eiku

 

noh mut pistäähän se vähän vihaksi..mä oon niin aktuellisti ärsyyntynyt kaikesta, että aiheutti vaan hmmphh ja silmien pyörityksiä ja sellaisia :facepalm: mut en vaan tajua. ja joo uskonnolla minkään perustelu..:noey:

nauroin leninille ja virolaisille :chuckle:

 

ää matkasuunnittelu, milloin sä lähdet?? :awesome: kuulsotaa niin aawwwh kaikki.

ja ehkä niin menee hyvin. laitoin yhden s-postin ja mun kädet pistelee ja mahaan sattuu :facepalm: ja viel kaikenlisäksi s-joelle. äh minnes sit...:noey:

 

ei hilary duffilla voi olla lapsia, ku se on lapsi .chuckle: paitsi et 25 mut silti...1

ja oon minäkin reilu, mut kyl tollaisista vähän tulee et wuuuut ku joku alta parikympinen ja sit joku yli 40vee niin what, anteeksi nyt ennakkoasenteeni j kaikki jenjnejn

Link to comment
Share on other sites

noh mut pistäähän se vähän vihaksi..mä oon niin aktuellisti ärsyyntynyt kaikesta, että aiheutti vaan hmmphh ja silmien pyörityksiä ja sellaisia :facepalm: mut en vaan tajua. ja joo uskonnolla minkään perustelu..:noey:

nauroin leninille ja virolaisille :chuckle:

 

ää matkasuunnittelu, milloin sä lähdet?? :awesome: kuulsotaa niin aawwwh kaikki.

ja ehkä niin menee hyvin. laitoin yhden s-postin ja mun kädet pistelee ja mahaan sattuu :facepalm: ja viel kaikenlisäksi s-joelle. äh minnes sit...:noey:

 

ei hilary duffilla voi olla lapsia, ku se on lapsi .chuckle: paitsi et 25 mut silti...1

ja oon minäkin reilu, mut kyl tollaisista vähän tulee et wuuuut ku joku alta parikympinen ja sit joku yli 40vee niin what, anteeksi nyt ennakkoasenteeni j kaikki jenjnejn

 

Jännö sinäns että tämä ennakkoluulo/asenne on nyt niiiiin paljon hyväksyttävämpi j oikeutetumpi kuin tuo jonkun muun :chuckle: muttaku en tajuuu ku en edes tienny että ne seurusteli ja se kaveri on nii semne fiksu ja maanläheine ja oman tien kulkija ja ihana ja.. Mulla on pinttyny käsitys että ku puoliso o puolet iästä ni myös äo seuraa kyseistä linjaa :yesey: nojuuu jotenki en vaa osaa suhtautua mut eipä sitä toisaalta kukaa multa oletakaa/vaadi.

 

Lähden syyskuussa, kun sainki töitä elokuun loppuu asti :yesey: kyllä vähä alkaa jännittää, toisaalta miljoon ja yk juttua ko pitäis ennen saada hoidettua ja aaaargh!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...