Jump to content

Recommended Posts

awwwww nin noh eiks niil aina joskus oo joukkuekin. Mut awwwh..

 

ihana harmaatukkainen keith heh.

ja joo pidetään :yesey: sellainen oleellinen ja hyvä :chuckle:

 

äh mut nukkumaan, olen ylpeä että täytettiin tätä melkein 2 sivua tänään (miten nopeasti se 2 sivua tai 20 sivua tai 200 sivua joskus kului...ah). Hyvää yötä italianmaalle ja kololle :kiss:

 

Noh niimpä, jotain hyötyä tästäkin laiskasta päivästä ollut yhteiskunnalle ja kololle :chuckle:

 

Öitä myös Suomemmaahan :kiss:

 

edit, ja moi Vappu :kiss: Mutta nuq siis menen minäkin ->

Link to comment
Share on other sites

Vappuh hei! Kuollutta tänne pääasiassa. Muse väsää ilm albumiaan ja eipä muuta. Provinssi vähäsen kiinnostaisi. Mut työtja sieltä kiirehtiminen mietityttää....

 

MItäs Vappu muuten? :happy:

Ja miksi pitää tulla aina hetkeksi puhelimella nettiin :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Vappuh hei! Kuollutta tänne pääasiassa. Muse väsää ilm albumiaan ja eipä muuta. Provinssi vähäsen kiinnostaisi. Mut työtja sieltä kiirehtiminen mietityttää....

 

MItäs Vappu muuten? :happy:

Ja miksi pitää tulla aina hetkeksi puhelimella nettiin :facepalm:

 

Menin lataamaan tuon Megalomanian tuosta ekalta sivulta ja voih!

 

Mulle ei oikeastaan kuulu yhtään mitään! Kysy vaikka mun serkulta, joka kyselee kuulumisia :chuckle: elämä on ollu yhtä työtä ja ei paljoa muuta. Mutta kovasti tahtoisin mennä provinssiin.. ihan vaan perjantaille katselemaan Snow Patrolia, enkä paljoa muuta :LOL:

 

Tai onhan se nyt iso juttu, että olen pc:n vaihtanut maciin :LOL:

 

Mitäs Liina, oletko vielä reissun päällä vai jo palannut koto-Suomeen? Mä oon niin pihalla :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Menin lataamaan tuon Megalomanian tuosta ekalta sivulta ja voih!

 

Mulle ei oikeastaan kuulu yhtään mitään! Kysy vaikka mun serkulta, joka kyselee kuulumisia :chuckle: elämä on ollu yhtä työtä ja ei paljoa muuta. Mutta kovasti tahtoisin mennä provinssiin.. ihan vaan perjantaille katselemaan Snow Patrolia, enkä paljoa muuta :LOL:

 

Tai onhan se nyt iso juttu, että olen pc:n vaihtanut maciin :LOL:

 

Mitäs Liina, oletko vielä reissun päällä vai jo palannut koto-Suomeen? Mä oon niin pihalla :facepalm:

 

aawswh! Ja ei aina tarvitse ja voikkaan kuulua sen kummempia. Minäkinvähän museilin tänään. Ja TSP <3 ja space dementia ha yleinen aasssdffgghhhgffdss

 

Ja sen perjantain minäkin haluaisin taidettiin joskus tätä jutellakin, Mut niin tuntuu et tulee siinä nii kiire sit Mut en tiedä. hmmmmmmmmmmm.mmm.mmm

Edit.

Nukkumaaaaan ,->

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

on mukavaa löytää postien seasta reilun parinsadan punnan vesilasku joka ois pitäny maksaa viimestään keskiviikkona. :facepalm: mitä vittua nyt :'( ja miksi ne laskuttaa koko vuodelta on me ennenki maksettu kuukausittain vittu.

 

mut new order soitti love will tear us apart dfljghgh :eek:

Link to comment
Share on other sites

on mukavaa löytää postien seasta reilun parinsadan punnan vesilasku joka ois pitäny maksaa viimestään keskiviikkona. :facepalm: mitä vittua nyt :'( ja miksi ne laskuttaa koko vuodelta on me ennenki maksettu kuukausittain vittu.

 

mut new order soitti love will tear us apart dfljghgh :eek:

 

:supersad: laskusta, en tiedä miten se siellä maassa toimii, mutta täällä minusta aika usein maksetaan vesiennakko, joka menee sen edellisen ajanjakson kulutuksen mukaan ja sit sitä tasotetaan joko ylös tai alspäin sen mukaan miten ne menee

 

 

hihihih love will tear us apart..oli varmaan ihan kiva! :happy:

Link to comment
Share on other sites

:supersad: laskusta, en tiedä miten se siellä maassa toimii, mutta täällä minusta aika usein maksetaan vesiennakko, joka menee sen edellisen ajanjakson kulutuksen mukaan ja sit sitä tasotetaan joko ylös tai alspäin sen mukaan miten ne menee

 

 

hihihih love will tear us apart..oli varmaan ihan kiva! :happy:

no meil kai kaasu laskutetaan silleen mut vedessä ei oo mittaria niin se on vaan joku kiinteä hinta mikä maksetaan.

mut soitin äsken sinne ja HUH sain järkättyy sen kuukausittain ja se on jotain 25 puntaa kuussa nyt ja ensimmäinen on maksettavaks vasta kesäkuun alussa aaaaahh.

 

ja joo oli! :eek::awesome: ja blue monday kanssa ja muut!

 

okei vois tästä töihinki lähtee on petollista olla internetti auki aamusella...

Link to comment
Share on other sites

no meil kai kaasu laskutetaan silleen mut vedessä ei oo mittaria niin se on vaan joku kiinteä hinta mikä maksetaan.

mut soitin äsken sinne ja HUH sain järkättyy sen kuukausittain ja se on jotain 25 puntaa kuussa nyt ja ensimmäinen on maksettavaks vasta kesäkuun alussa aaaaahh.

 

ja joo oli! :eek::awesome: ja blue monday kanssa ja muut!

 

okei vois tästä töihinki lähtee on petollista olla internetti auki aamusella...

 

Noh jeeee laskusta :dance: :dance:

 

äääääääääääääääääää tahtooo :happy::awesome: :awesome: vaikka oon vähän ku en mä osaa ku hittibiisejä:happy:

 

internetaamusella on petollinen vaikka ei tarttis mennä minnekään. :noey:

oon ihan sekaisin päivistäkin jo :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Mitäs Liina, oletko vielä reissun päällä vai jo palannut koto-Suomeen? Mä oon niin pihalla :facepalm:

 

Noh täällä minä italianmaalla vieläkin, joulukuuhun asti, helmikuun lopussa lähin. :chuckle: Ja aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Link to comment
Share on other sites

Nawwww joku brittileffa telsusta ja heti ko käänsin sille ni jaa martin freeman, sit tuleeki robert webb ja yks naine ja mies jotka o ain kaikes mm. peep shows mut en muist nimee ja nyt tuli viel jimmy carrki <3 leffa on tietty iha kuraa mutku britit ja suomisyndrooma ko aina samat näyttelijät kaikessa

 

nii ja minna kysyit muistaakseni minne haen ni turkuu lukemaa psykologiaa ja englantia mut no hope ja tulee kaks välivuotta ja ugggggh.

 

...täsä leffas ei oo mitää järkee

 

TÄRKEÄ EDIT: Robert Webb alasti. Olisin voinu kyllä elää ilmanki tätä kuvaa mun verkkokalvoilla tsiisus

nooonih ja nyt kaikki tossa leffassa otti vaatteet pois MITÄ MÄ OIKEE KATON

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Heippa! miksi olin koko päivän niin kiltisti, ja sit klo 23 söin melkein paketillisen keksejä :facepalm:

 

väsyttää, pitäisi kai mennä nukkumaan ku huomen pitää aamul herätäkin...:eek:

 

Nawwww joku brittileffa telsusta ja heti ko käänsin sille ni jaa martin freeman, sit tuleeki robert webb ja yks naine ja mies jotka o ain kaikes mm. peep shows mut en muist nimee ja nyt tuli viel jimmy carrki <3 leffa on tietty iha kuraa mutku britit ja suomisyndrooma ko aina samat näyttelijät kaikessa

 

nii ja minna kysyit muistaakseni minne haen ni turkuu lukemaa psykologiaa ja englantia mut no hope ja tulee kaks välivuotta ja ugggggh.

 

...täsä leffas ei oo mitää järkee

 

onko se se confetti ku näin mainoksen jossa Jimmy Carr oli. Se on kyllä himskatin viksu elokuva.

 

aah mah hooooddz.noh mut älä nyt tolleen voi se tärpätäkin.

Link to comment
Share on other sites

Heippa! miksi olin koko päivän niin kiltisti, ja sit klo 23 söin melkein paketillisen keksejä :facepalm:

 

väsyttää, pitäisi kai mennä nukkumaan ku huomen pitää aamul herätäkin...:eek:

 

 

 

onko se se confetti ku näin mainoksen jossa Jimmy Carr oli. Se on kyllä himskatin viksu elokuva.

 

aah mah hooooddz.noh mut älä nyt tolleen voi se tärpätäkin.

joo, confetti näyttäis oleva

 

no nyt martin freeman laulaa, ainaki leikist? sen black booksin joogamuijan kaa ni kaik on taas kaunista ja hyvää ja unohdan viime kohtauksen traumat enkä vieläkää tiiä mitä tapahtuu

 

ja ei toivookaa, ei oo aikaa ja energiaa ja kykyä

Link to comment
Share on other sites

Kuinkahan vaikeeta olis löytää jotain duunia Lontoosta :shifty:

 

no jos sul on paljon monenlaista työkokemusta ja *can do attiitude* ja valmis alottamaan mistä vaan paskatyöstä niin ei kovin vaikeaa :yesey: paitsi niin en tiedä nyt ku on tilanne euroopassa mikä on..

Link to comment
Share on other sites

no jos sul on paljon monenlaista työkokemusta ja *can do attiitude* ja valmis alottamaan mistä vaan paskatyöstä niin ei kovin vaikeaa :yesey: paitsi niin en tiedä nyt ku on tilanne euroopassa mikä on..

 

No on mulla kait monenlaista kokemusta mut ei mitään kunnollista :chuckle: ja eihän mulla sattuneesta syystä mitään koulutustakaan oo :p gumtreesta kattelin niin onhan siellä monenlaista tarjolla.

 

Asdfwsdga kun oon niin kyllästyny näihin kuvioihin täällä ja olis niin houkuttelevaa tommonen :p

Link to comment
Share on other sites

No on mulla kait monenlaista kokemusta mut ei mitään kunnollista :chuckle: ja eihän mulla sattuneesta syystä mitään koulutustakaan oo :p gumtreesta kattelin niin onhan siellä monenlaista tarjolla.

 

Asdfwsdga kun oon niin kyllästyny näihin kuvioihin täällä ja olis niin houkuttelevaa tommonen :p

 

no ei sen kunnollista tartte ollakkaan kuhan vaan jotain ON! ei mulkaa ollu mitään. ja koulutuksesta ei ne tääl oikeen välitä, suomenmaassa kai on vähä eri. tai no en tiedä jos jotain Oikeita töitä niin kai se siinä sit merkkais jotain mut semmosista ei oo mulla mittään hajua. :chuckle: eikä mullakaan nyt oo muutaku joku lukiopohja ja sillä nyt ei tee mittään.

Link to comment
Share on other sites

no ei sen kunnollista tartte ollakkaan kuhan vaan jotain ON! ei mulkaa ollu mitään. ja koulutuksesta ei ne tääl oikeen välitä, suomenmaassa kai on vähä eri. tai no en tiedä jos jotain Oikeita töitä niin kai se siinä sit merkkais jotain mut semmosista ei oo mulla mittään hajua. :chuckle: eikä mullakaan nyt oo muutaku joku lukiopohja ja sillä nyt ei tee mittään.

 

Totta totta! Kyllä kai sitä aina jotain löytäis. Ja onhan mulla kai sen verran säästössä että ei nyt ihan paniikissa tarvis edes etsiä töitä.

 

Uh oh! Onko teillä hirmu kiire löytää siihen huoneeseen joku?

Link to comment
Share on other sites

Lol, no nyt se Knife Partyn keikka on siirretty Oulusta Helsinkiin.

Hnnnnghgaskjoajfoajioajijwopaaaarrgh mä haluun kotiin täältä :'( Ei kauheesti kiinnosta istua yheksää tuntia koulussa kuuntelemassa jotain urheilusponsorointipaskaa ja vielä kun ma-ti ois kolme eri presentaatiota edessä ja niistä pitäisi palauttaa kirjalliset työtkin samaan aikaan ja ne on vähän niin ku kesken. Tai siis mun osuudet niistä. Mimmunmömmön

Oli pakko päästä johonkin valittamaan taas, kun elämä on ihan paskaa tai ainakin kun meikäläinen stressaa aina liikaa jostain turhasta

 

Että olkaatte hyvät :yesey: Mitäs muiden elämään kuuluu?

Link to comment
Share on other sites

Totta totta! Kyllä kai sitä aina jotain löytäis. Ja onhan mulla kai sen verran säästössä että ei nyt ihan paniikissa tarvis edes etsiä töitä.

 

Uh oh! Onko teillä hirmu kiire löytää siihen huoneeseen joku?

 

eei nyt kiire mut mitä nopeemmin niin sen parempi, täs piti viis ihmistä asua alunperin mut ton italialaisen tyttöystävä menikin nyt takas italiaan kun sillä on koulu kesken eikä se näillä näkymin oo tulos takas, ja sit laskut on aika paljon enemmän per person niin ois kivempi et ois se viis ihmistä. mut niin täst on vasta alustavasti puhuttu pitäs vielä pitää sellanen kunnon Miitinki mutku kaikki on aina reissussa nyt ja ikinä olla yhtäaikaa kotona mut kyl mää luulen et se loppujen lopuksi kaikille parempi ratkaisu kun sit vuokrakin pienenis kaikilta.

assille kans mainostin huonetta kun se on miettiny välivuoden pitämistä englanninmaalla mut ei se ole vielä mitään vastannu.

 

mut että niin jos siltä yhtään tuntuu ni tänne vaan! :yesey: luulen et jotain £220 kuussa tulis se vuokra sit olemaan plus laskut jotka pitäs sit olla viitisenkymppiä kuussa et ei ollenkaan paha hinta ja ottaen huomioon miten hyvällä paikalla tää on. :awesome:

ja mielummin just ottais tähän kavereita asumaan kun taas tekis sellasen eeppisen hakuoperaation internetissä.

Link to comment
Share on other sites

Höh Sanna sympatiseeraan kyllä, ei oo mukavaa tommonen :supersad:

 

eei nyt kiire mut mitä nopeemmin niin sen parempi, täs piti viis ihmistä asua alunperin mut ton italialaisen tyttöystävä menikin nyt takas italiaan kun sillä on koulu kesken eikä se näillä näkymin oo tulos takas, ja sit laskut on aika paljon enemmän per person niin ois kivempi et ois se viis ihmistä. mut niin täst on vasta alustavasti puhuttu pitäs vielä pitää sellanen kunnon Miitinki mutku kaikki on aina reissussa nyt ja ikinä olla yhtäaikaa kotona mut kyl mää luulen et se loppujen lopuksi kaikille parempi ratkaisu kun sit vuokrakin pienenis kaikilta.

assille kans mainostin huonetta kun se on miettiny välivuoden pitämistä englanninmaalla mut ei se ole vielä mitään vastannu.

 

mut että niin jos siltä yhtään tuntuu ni tänne vaan! :yesey: luulen et jotain £220 kuussa tulis se vuokra sit olemaan plus laskut jotka pitäs sit olla viitisenkymppiä kuussa et ei ollenkaan paha hinta ja ottaen huomioon miten hyvällä paikalla tää on. :awesome:

ja mielummin just ottais tähän kavereita asumaan kun taas tekis sellasen eeppisen hakuoperaation internetissä.

 

No ei olis kyllä hirveen paha kun ajattelee että täällä mä maksan pikkukaupungissa jonkun satasen verran enemmän euroissa :p ja asun täällä syrjässä vielä.

 

Mietitään :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Höh Sanna sympatiseeraan kyllä, ei oo mukavaa tommonen :supersad:

 

 

 

No ei olis kyllä hirveen paha kun ajattelee että täällä mä maksan pikkukaupungissa jonkun satasen verran enemmän euroissa :p ja asun täällä syrjässä vielä.

 

Mietitään :awesome:

mietippä! :yesey:

 

oliko sul muute pankkitiliä täällä sillonkun olit vaihdossa?

Link to comment
Share on other sites

mietippä! :yesey:

 

oliko sul muute pankkitiliä täällä sillonkun olit vaihdossa?

 

Ei ollu ei! Muistan kyllä harkinneeni sitä mut jostain syystä sitä ei ikinä tullu hommattua kun vuokrat yms. pysty maksaan suomitililtä kortilla jne.

 

Omg kahvimasiina! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...