Jump to content

Recommended Posts

MEILLÄ ON KAHVIMASIINA. :pope: ikinä en enää keitä vedenkeittimessä herranjumala koska kunnon espressoa voi saada kotonakin dfkghkjhgd :stongue:

 

UUUH ihan kunnollinen kahvikone :awesome: tia mikä o kunnollinen?

 

aww jutut tuossa ja niin ja keväistä ja tänään pitäisi olla joku tosi kirkas iso kuu :awesome:

Link to comment
Share on other sites

UUUH ihan kunnollinen kahvikone :awesome: tia mikä o kunnollinen?

 

aww jutut tuossa ja niin ja keväistä ja tänään pitäisi olla joku tosi kirkas iso kuu :awesome:

 

Aww joo mäkin tuota kuuta mietin ja tuolla kylillä pitäis olla jotain livemusaa ja sellasta illalla ni jos sitä kävelemään lähtis, vaikka mulla on edelleen krapula ja tää on paskaa.

Link to comment
Share on other sites

NOOOOOOOOU black milk clothingin feimit r2d2-uikkarit tulee kai takas :pope: TAHTOOOOOOOOO muttaku ei voi. PYSYN VAHVANA

 

...plus niitä muutenki myydää jollai reilulla kolmellasadalla ebayssa, voi olla melko kisaa napata semset. ja ne varmaa muutenki maksaa joku satasen. missä järki

oikeesti jos maksaisin uikkareista nii pali VARSINKI ko pitäis säästää ja VARSINKI ko näyttäytyisin niissä keskim. kerran kolmessa vuodessa

Link to comment
Share on other sites

Millaiset on r2d2 uikkarit? :awesome:

 

ja telkast tulee doctor who:ta mikä on musta kovin awwww

the one and only

6a00d8341c6c5753ef0133f5554ba2970b-500wi

sadhföslghöasjökl

 

mut joo toisaalta ko googletinki ni musta tuntuu että KAIKKI jotka osti noita enne ko george lucas pisti touhulle stopin o jottai pin up malleja ni joooo :LOL: mut loin ittelleni kaks tai oikeestaa kolmeosasen suunnitelman joka pitää toteutua 100% ennen ku saan edes miettiä ton ostoa :yesey:

 

WHEEEEE DOCTOR WHO!!! :awesome:!! vitsit ko en aikasemmi tajunnu, oisin voinu siskon pistää alusta asti kattoo. itekki ois kiva nähä kyl käännökset :shifty:

 

kehitin suunnitelman mun potentiaaliselle toiselle välivuodelle, lähen semsee aikuiskoulutusopistojuttuu lappeenrantaa :awesome: vähänku avoin yliopisto ni etenen enkun opinnoissa ja elelen sit siellä ja valmistaudun pääsykokeisii :yesey: IHANAN KEVYT OLO ko ei tarvii jotenki pääsykokeista murehtia samalla lailla ko ei oo mikää elämä/kuolema

Link to comment
Share on other sites

AINII piti myös kaikelle kansalle kertoa et lähden provinssiin talkoisiin :yesey: tänää pistin hakemuksen ja puolessa tunnissa tuli vahvistus :chuckle: että jos sinne päin osutte ni kohdataan ainaki golden cap terassilla!

Link to comment
Share on other sites

the one and only

http://the17thman.typepad.com/.a/6a00d8341c6c5753ef0133f5554ba2970b-500wi[ /IMG]

sadhföslghöasjökl

 

mut joo toisaalta ko googletinki ni musta tuntuu että KAIKKI jotka osti noita enne ko george lucas pisti touhulle stopin o jottai pin up malleja ni joooo :LOL: mut loin ittelleni kaks tai oikeestaa kolmeosasen suunnitelman joka pitää toteutua 100% ennen ku saan edes miettiä ton ostoa :yesey:

 

WHEEEEE DOCTOR WHO!!! :awesome:!! vitsit ko en aikasemmi tajunnu, oisin voinu siskon pistää alusta asti kattoo. itekki ois kiva nähä kyl käännökset :shifty:

 

kehitin suunnitelman mun potentiaaliselle toiselle välivuodelle, lähen semsee aikuiskoulutusopistojuttuu lappeenrantaa :awesome: vähänku avoin yliopisto ni etenen enkun opinnoissa ja elelen sit siellä ja valmistaudun pääsykokeisii :yesey: IHANAN KEVYT OLO ko ei tarvii jotenki pääsykokeista murehtia samalla lailla ko ei oo mikää elämä/kuolema

ohan toi ihan kuul mut se on valkoinen. uimapuku...mulla on jotain lapsuuden traumoja..

 

yle areenastakin niistä voi kattoo. Huomenna tulee taas! :awesome:

 

jah aawwwh suunnitelmat :awesome: koska niin se on aina kiva ku saa sellaisia back up suunnitelmia kans. niin. en osaa mitään kieltä enää kirjoittaa.

 

oisipa kans ittellä kevyt suunnitelma-olo tai niin mitä se meinaakaan.

 

lörtsö olo on lörtsö. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ohan toi ihan kuul mut se on valkoinen. uimapuku...mulla on jotain lapsuuden traumoja..

 

yle areenastakin niistä voi kattoo. Huomenna tulee taas! :awesome:

 

jah aawwwh suunnitelmat :awesome: koska niin se on aina kiva ku saa sellaisia back up suunnitelmia kans. niin. en osaa mitään kieltä enää kirjoittaa.

 

oisipa kans ittellä kevyt suunnitelma-olo tai niin mitä se meinaakaan.

 

lörtsö olo on lörtsö. :yesey:

:chuckle:

 

joo mut en usko et sen suostuttelu onnistuu, tai siis sillä ei varmaa oikeesti ois parempaa tekemistä tällee illalla mut jos sen pitäis koneelta kattoo ni se keksii jotai muuta

jos en olis iltatöissä ni voisin nostalgioida ekaa tuotantokautta kyllä suomiteksteilläki :awesome:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

joo mut en usko et sen suostuttelu onnistuu, tai siis sillä ei varmaa oikeesti ois parempaa tekemistä tällee illalla mut jos sen pitäis koneelta kattoo ni se keksii jotai muuta

jos en olis iltatöissä ni voisin nostalgioida ekaa tuotantokautta kyllä suomiteksteilläki :awesome:

 

Musta oli outoa ku yhtäkkiä suomen telkassa oli Ecclestone en jotenkin tajunut :LOL: mut oli hassua, ja hassua et se joskus sillo loipetettiin tohon se näyttäminen. Mut nyt tulee kesäl 3 tuotantokautta ja sit ENS kesänä 4-6...:erm: en ehkä ihan tajua.

 

 

miksi katson aina samoja juttuja youtubessa oikeasti :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

a. Miten käsittämättömän hyvältä siideri maistuu tässä viinin luvatussa maassa

b. miten käsittämättömän ikävä voi olla kantisbaarin omistajaa

c. miten käsittämättömän siistiä on lähteä huomenna Alankomaihin

d. miten käsittämättömän hyvää pestoa voi olla maailmassa ku tämä mitä syön

e, miten helposti ihminen voi tulla juovuciin? : :: D

f. miten typerää on että on herännyt kahdelta iltapäivällä eikä siksi voi edes yrittää mennä nukkuman tähänaikaan.

 

Ei mul muuta mutta että kaikki on kaunista eikä mikään tee kipeää. <3.

Link to comment
Share on other sites

^awww liina awww :happy:

kivaa matkaa! :awesome:

 

 

10v minä lomalla näin muutama vuosi myöhemminkin: Miksi on näin tylsää?!?

Tänään on koulutusjuttu ja ilmaista ruokaa. Mut bleh ku ei oo mitään muuta suunnitelmaa =(

Link to comment
Share on other sites

Aww Liina :chuckle::awesome:

 

Onpa kiva ilma kun aurinko paistaa jne. Ja täällä mä vaan lojun sohvalla verhot ikkunan edessä tiukasti ettei läppäriä häikäse :awesome:

 

hihihih :awesome: koska niin tiedän sen häiritsevän auringon paisteen ja dataus verhot kiinni kun ulkona on kesä .awesome:

 

 

äh kun ihmiset oli raivostuttavia kaupungilla, en tiedä mikä mua vaivaa, mutta miksi ihmisten pitää kaikkien napista jotain, sanoa tyhmiä kommentteja ja olla vaan jotenkin niin raivostuttavia. Tööttäillä risteyksissä, kun tulee autoja ja tuijotella nokkapystyssä. ARGGHHHHHH!

 

ei yhtään jaksais ihmisten ilmoille koulutukseen mennä, mut pakko kai

Link to comment
Share on other sites

SOITTAAKS CHAIRLIFT FIELDDAYSSÄ awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww vaikkei se arska pfenning siinä enää vaikutakaan niin silti <3 :chuckle::awesome: vaik en tiedä, miksei ole esiintymisaikatauluja asioihin? niin tietäisi mitä milloinkin

 

niin tuplapostaus tarpeen tässä oli

Link to comment
Share on other sites

Aww vaan teille tytöt :phu::LOL:

 

Mut jee Chairlift :awesome: Vaikka ei arskaa eikä takinliepeitä ni silti!

 

Mullon varvas kipeä koska heppa tallasi siihen aika kovasti.

 

Meillä on täällä mielenkiintoiset vaiheet käynnissä: huomenna on palaveri jossa käsitellään Meidän TulevaiSuutta ja lol vaan ja :facepalm: enkä ees pysty osallistumaan siihen mutta toivon ettei mitään vakavaa, ärsyttävää tuollanen paskanjauhaminen ja ku mikään ei oo periaatteessa pielessä mutta kaikki vaan kehittää ongelmia koko ajan kaikesta mahdollisesta, ihan hyvä kai että ne käydään läpi mutta Kaikkien Läsnäolo Välttämätön tuossa kokouksessa ja lol minäpä oon Alankomaissa sillon, varmaan vetää siitäkin herneen nenään vaikka luvan oon pyytänyt aikoja sitten ja vapaapäivät ollut kalenterissa kuukauden. Mut joo nyt lähen ja sit en aattelekaan mitään typeriä juttuja täällä. Mua vaan henk koht ärsyttää ku ei mulla oo mitään mitään vastaan mutta kun plää plöö.

 

Ei muuta, mo :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Voi Liina ja noi jutut. :noey:on kyllä aikatuollainen pahankuuuloien tulevaisuus keskustelu.

Ja voi myös varppaalle.

Mut pidä ihanaihan matka :kiss:

 

menen pyörällä koulutukseen, hyvää ruokaa ja pyöräilyä auringon paisteessa joenrantaa pitkin <3333 ja sit menin förillä yli ja lenteli pääskysiä siinä yllä. AAAHHH!!

mut rikoin sit sukkahousut, kivat pinkit vie, ja päätä särkee et :( valivali ja kiukuttaa:facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...