Jump to content

Recommended Posts

Hei ja jooja nii pitijottai oleellista ja musestaki kommentoida mut

 

l-m/itkis pikkukeikka ja FEEEEELS ja koko sen jälkee soi pulp ja sit tuli toine keikka joka oli superhämy ja l-m istu puole metrin päässä vieressä ja kuolen ja

en tiö mite se uskals yksi edes esiintyy ku ei KERTAAKAA pienintäkää katsahdusta pois kosketimista/kengistä

 

mt nii

ei kukaa kolost oo klustermuksee ulos, voisin esitellä raumaa :yesey:

ja töis pitäis olla virkeenä 6,5h päästä, ups.

Link to comment
Share on other sites

tykkäsin siit alust mut en tiedä dupstepistä mut tmdfggfg tekisi mieli kuunnella uudestaan mu en halua kuluttaa! tai en tiedä! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! mut kyl positiivisella mielellä kuitenkin aasdjfklsfdsfsdfdfaadf.

 

AHISTAA NYT NE KIERTUEPÄIVÄT SAATANA.

 

minäkinkuuntelinsenjomelkeinkymmenenkertaa mut se on niin lyhyt :chuckle:

ja joo niin minäkin :yesey:

 

awwwwwhhh! mutta sitten jos ne huomenna jo julkkaroidaan niin sittenhän ne tiedetään :yesey:

 

nukkumaan pittäis mennä..mutku en ossaa.

Link to comment
Share on other sites

minäkinkuuntelinsenjomelkeinkymmenenkertaa mut se on niin lyhyt :chuckle:

ja joo niin minäkin :yesey:

 

awwwwwhhh! mutta sitten jos ne huomenna jo julkkaroidaan niin sittenhän ne tiedetään :yesey:

 

nukkumaan pittäis mennä..mutku en ossaa.

 

no mut sdfghsdsdf :'( tarttee olla HETI koneen ääressä ja suunnittelemassa! :LOL:

hei voiks tehdä palveluksen, jos ne tulee joskus keskel päivää laitatko mulle? jos on luppoaikaa tietysti! ei tartte työaikaa sellaiseen. :chuckle: päivät ja kaupungit. ja ettei rahaa mee niin laita vaan replynä twitterissä niin siitä tulee minulle kyllä tekstiviesti. :yesey:

 

lol en oo syöy mitään kun pääsin kotia paitsi keksiä on vähä jännä olo muutenkin. :shifty:

ja suihkussakin voi jo käydä luojankiitos.

Link to comment
Share on other sites

no mut sdfghsdsdf :'( tarttee olla HETI koneen ääressä ja suunnittelemassa! :LOL:

hei voiks tehdä palveluksen, jos ne tulee joskus keskel päivää laitatko mulle? jos on luppoaikaa tietysti! ei tartte työaikaa sellaiseen. :chuckle: päivät ja kaupungit. ja ettei rahaa mee niin laita vaan replynä twitterissä niin siitä tulee minulle kyllä tekstiviesti. :yesey:

 

lol en oo syöy mitään kun pääsin kotia paitsi keksiä on vähä jännä olo muutenkin. :shifty:

ja suihkussakin voi jo käydä luojankiitos.

aeeewwwwwhh tollaisia hc-keikkailijan ahdistuksia

joo jos kerkeen niin laitan :yesey: olen kly klo 22 saakka töissä niin en lupaa mitään, Mut jooooo!!

jee suihkulle, oliko siel kuollut eläin :chuckle: ja syö nyt jottai ettei kuukahda.

 

 

Mut awwww Museasialle kun on jotenkin kotoisa olo kun kaikkkea tapahtuu:happy:

Link to comment
Share on other sites

Hei ja jooja nii pitijottai oleellista ja musestaki kommentoida mut

 

l-m/itkis pikkukeikka ja FEEEEELS ja koko sen jälkee soi pulp ja sit tuli toine keikka joka oli superhämy ja l-m istu puole metrin päässä vieressä ja kuolen ja

en tiö mite se uskals yksi edes esiintyy ku ei KERTAAKAA pienintäkää katsahdusta pois kosketimista/kengistä

 

mt nii

ei kukaa kolost oo klustermuksee ulos, voisin esitellä raumaa :yesey:

ja töis pitäis olla virkeenä 6,5h päästä, ups.

 

Lauri-Matti <3 <3 <3 Awwwwwwwwwwww! Ihanaihanaihana!

 

 

JA VOI MUSEA JÄNNÄÄ!!!!!!! :awesome: Mua kikatuttaa täällä.

Link to comment
Share on other sites

aeeewwwwwhh tollaisia hc-keikkailijan ahdistuksia

joo jos kerkeen niin laitan :yesey: olen kly klo 22 saakka töissä niin en lupaa mitään, Mut jooooo!!

jee suihkulle, oliko siel kuollut eläin :chuckle: ja syö nyt jottai ettei kuukahda.

 

 

Mut awwww Museasialle kun on jotenkin kotoisa olo kun kaikkkea tapahtuu:happy:

 

joo ei mittään paineita siitä enköhän mää jokatapauksessa juokse kotia pää kolmantena jalkana. :yesey:

 

en tiedä mikä suihkussa oli mut putket vetää ny! ja ei vuoda. ainakaa vielä. :chuckle:

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASJDDFSKJKJSFKJSDF.

Link to comment
Share on other sites

oonkohan ainut täällä, joka katsoi videon kerran ja oli että ".... meh :--|"

 

ei iske, ei iske. eikä haittaakaan, ettei iske. paitsi vähän, koska muse oli niin iso juttu ja nykyään ei oikeastaan kiinnosta ihan kauheasti :shifty:

Link to comment
Share on other sites

oon miettiny et tuleekohan koloon joku kauhee Ryntäys uusia ihmisiä :shifty:

 

lol olennaiset asiat mutta niin aivoni eivät oikein toimi tällä hetkellä :yesey: koska muse

 

ps. jee hienoa että syvällinen pohdintani pääsi aloittamaan uuden sivun

Link to comment
Share on other sites

oonkohan ainut täällä, joka katsoi videon kerran ja oli että ".... meh :--|"

 

ei iske, ei iske. eikä haittaakaan, ettei iske. paitsi vähän, koska muse oli niin iso juttu ja nykyään ei oikeastaan kiinnosta ihan kauheasti :shifty:

 

et oo ainut, ei oikeen muhunkaan iskeny...

 

ja hei kolo ja kaikki ihmiset :happy: mulla on ihan hirvee stressi ku ens tiistaina on pääsykoe ja viä pitäis yks kirja lukee ja vähä kerratakki asioita ja tuntuu etten oikeesti osaa mitään :noey:

Link to comment
Share on other sites

oonkohan ainut täällä, joka katsoi videon kerran ja oli että ".... meh :--|"

 

ei iske, ei iske. eikä haittaakaan, ettei iske. paitsi vähän, koska muse oli niin iso juttu ja nykyään ei oikeastaan kiinnosta ihan kauheasti :shifty:

 

No et varmasti. :LOL:

 

 

Emmäkään oo ihan innosta piukeena, enkä saanu siitä trailerista mitään erityisiä kiksejä. Ku se latautu nii olin vaan silleen "nojooooooooooo wateva wateva". Mut sit se oliki sen jousimusatylsyyden jälkeen ihan positiivinen yllätys.

 

Luultavasti tuun kuitenkin vaan warettaan ton tulevan levyn. Mut kyl mää keikalle meen sit ku kiertue tänne rantautuu. Koska syyt.

 

edit: Ja kappas nyt se kiertue sit julkastiinki. :LOL: Do diih!

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Jännä toi varaussysteemi. :chuckle: Ja onpas lipuilla hintaa. Kaks lippua .mu:n kautta 135,80€, joo terveeeeee!

 

Joo :noey: Italiassa onneks 47,50 per lippu mutta silti. Mutta aww mua jännittää ja hihityttää eikä kukaan ymmärrä mua. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Pitäiskö sitä vaan "riskeerata" ja jättää se ostaminen suosista ens torstaihin. Ku luulis et pari GA:ta sais ihan iisisti Lippu.fi:stä ilman mitään älyttömiä varausmaksuja niinku vanhoina hyvinä aikoina. :chuckle:

 

/köyhä ja pihi, 11,80€ aivan liikaa (plus 6€ säästö jos saa pdf:nä omgomgomg), vaikka osti just yli 500€:n edestä kuvaustarvikkeita lol

Link to comment
Share on other sites

köyhä opiskelija (= minä) jättää varmaan suosiolla lipun ostamatta, vaikka tuntuukin Väärältä olla menemättä keikalle :stunned:

 

Voi että mulla on ollut ikävä tuota sun allekirjoituskeithiä.

Link to comment
Share on other sites

voi jeesus.............

 

edit. tekis kyllä niin mieli vaan tilata nytte tosta ku huomenna palkka mut jnsklfkjdsfkölsdf.

vitut. kaameessa adrenaliini-painajaisessa sit torstain <3

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...