Jump to content

Recommended Posts

MIKSI molemmat takareidet meni vuorotellen jumii silleeetten pystyny liikkuu ko SATTU whyyyyyyy!

 

...liittiskö mun ergonomisee datausasentoo kylmällä lattialla

 

nyt on nii asiaa täynnä joka viesi et paras nukkua, huomiseeeeen

Link to comment
Share on other sites

Jännö sinäns että tämä ennakkoluulo/asenne on nyt niiiiin paljon hyväksyttävämpi j oikeutetumpi kuin tuo jonkun muun :chuckle: muttaku en tajuuu ku en edes tienny että ne seurusteli ja se kaveri on nii semne fiksu ja maanläheine ja oman tien kulkija ja ihana ja.. Mulla on pinttyny käsitys että ku puoliso o puolet iästä ni myös äo seuraa kyseistä linjaa :yesey: nojuuu jotenki en vaa osaa suhtautua mut eipä sitä toisaalta kukaa multa oletakaa/vaadi.

 

Lähden syyskuussa, kun sainki töitä elokuun loppuu asti :yesey: kyllä vähä alkaa jännittää, toisaalta miljoon ja yk juttua ko pitäis ennen saada hoidettua ja aaaargh!

 

se just vähä nauratti kun tuo ennakkoasenne meni niinläpi. mut jooh mistä sitä tietää ja ikä on vaan nro.ta jnejne, ja kaikkea, mut se vaan tuntuu omituiselta, ja niin.

 

:awesome: niin siistiä :awesome:

 

nukkua tarttee nyt, kun aamulla juna lähtee...:yesey:

Link to comment
Share on other sites

keke on jo kolkytviis! :eek::party:

 

 

hirveän suuri ongelma ostanko yhen mekon töistä minkä löysin vanhoista palautuksista niitä vain yksi oli ja en tiedä mitä kokoa kun ei ole kokolappua, kyllä se päälle sopii mut tuntuu ja näyttää vähän hassulta (jos sitä ajattelee niinkun minä) ja mitä jos sit löytyykin isompi koko vielä joskus ja äää???

Link to comment
Share on other sites

keke on jo kolkytviis! :eek::party:

 

 

hirveän suuri ongelma ostanko yhen mekon töistä minkä löysin vanhoista palautuksista niitä vain yksi oli ja en tiedä mitä kokoa kun ei ole kokolappua, kyllä se päälle sopii mut tuntuu ja näyttää vähän hassulta (jos sitä ajattelee niinkun minä) ja mitä jos sit löytyykin isompi koko vielä joskus ja äää???

 

sanoisin(näin 1vrk myöhemmin ) että jos tuntui ja näyttää hassulta niin ei. Mut riippuu toki mekon ihanuusarvosta :-P jos on aivan ihana niin joo.

 

 

MIksi tuo WAS Chris ja vauva kuvat on musta niin awwew

Link to comment
Share on other sites

Mula on viinaa p''ss' ja romanian lippu harteilla lol lol lol

 

n'awwwww! :chuckle: että niin :yesey:

 

asioilla käyminen on rankkaa, koko päivän ajellut ympäriinsä ja saaliinaei pal mitään järkevää tai hyödyllistä.

Link to comment
Share on other sites

Pffft spotifylla ei kyllä oo aavistustakaa, mitennii oon täsä kuussa kuunnellu jo kuus tuntia :noey: hyvä jos koneella oon ollu nii kauaa

haluun premiumini takas, snyyh!

 

herranjumala mikä tuuli, ei millää jaksais nuita loppuja lehtiä viedä..

 

ja tykkään kyllä matkustamisesta mutta runsaa viiden tunnin vaihto heathrowlla KUI TURHAUTTAVAA se tulee olee :chuckle: puhumattakaa sit niistä ite lennoista. tai no kyllähä ne menee ko miettii mihi o menos.. en kyllä tajua ko hesarissa oli se joku vitun idiootti joka vaa ottaa ja lentää vaikka japaniin, menee aamupalalle ekaa paikkaa minkä löytää ja painuu takas suomee :facepalm: sis öööööö eikä se ollu ees mikää rikas snobi

mikäs siinä, ei kyllä vois rahoja ja luonnonvaroja paljon turhemmi käyttää

 

ja joo ja jee ja mulla on semne olo että pakahdunnnnn

ostin bussipassinki jo :chuckle: jooooooo lopetan ny

Link to comment
Share on other sites

tunnen syyllisyyttä mut yleensä se olen minä yksinpuheluinini tai ainakin melkein :supersad:

 

what jarvis what???

on vaikea kyllä ylläpitää keskustelua yksin täällä :chuckle:

 

vaikka meinaankin aina tulla tänne ilmottamaa nii tärkeitä uutisia kuin esim. lempimuki hajosi kun säikähdin kuvitteellista hämähäkkiä ja sydän särkyi samalla, mun hiukset on pelkkiä kakshaarasia ja mun huoneessa haisee oudolle. ja luovutin psykologian kanssa iha totaalisesti mut silti raahaudun kokeesee. en tiä miksi.

 

osaakko muute sanoa miten keskustasta parhaite pääsis yliopistolle? ja misäpäi keskustassa ois jotai partio/vaellus/retkeilykauppoja? ja ootko töissä ens ja sitä seuraavan viikon tiistait sillee loputtomii? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

on vaikea kyllä ylläpitää keskustelua yksin täällä :chuckle:

 

vaikka meinaankin aina tulla tänne ilmottamaa nii tärkeitä uutisia kuin esim. lempimuki hajosi kun säikähdin kuvitteellista hämähäkkiä ja sydän särkyi samalla, mun hiukset on pelkkiä kakshaarasia ja mun huoneessa haisee oudolle. ja luovutin psykologian kanssa iha totaalisesti mut silti raahaudun kokeesee. en tiä miksi.

 

osaakko muute sanoa miten keskustasta parhaite pääsis yliopistolle? ja misäpäi keskustassa ois jotai partio/vaellus/retkeilykauppoja? ja ootko töissä ens ja sitä seuraavan viikon tiistait sillee loputtomii? :shifty:

 

Haastavaa kyllä :yesey:

keskustassa on partiokauppa ainakin läntisellä pitkällä kadulla mikä on siinä bussiasemalta juna-asemaa kohti :yesey: ja en nyt muista mitään muuta

Yliopistolle keskustasta pääsee helpoiten, noh joko ottaa bussin muutaman pysäkin (siihen hämeenkadulle tyksin ja yliopiston kulmille pääsee melkein miljoonalla bussilla ainakin ennen 4,2,6,28,11 jooo) Onks se psykologian pääsykoe missä..? jos ne on siellä ihan mäellä, sanoisin melkein et kävellen, tiedätkö missä o tuomiokirkko niin siitä vaan ohitse pois päin keskustaa, vaikka joen vartta tavallaan niin ei siitä minusta voi eksyä.

 

ja hei mä oon lomalla :shifty: (paitsi et voi olla et nyt tiistaina on jotain menoa) mihin aikaan sun koe on? voisin vaikka tästä polkaista jonnekin jos vaikka haluat kauppojen kiertelyseuraa tms?

 

...Viaton netin matkakuumetesti kertoi mulle että mun matka-riippuvuustaso on niin korkea että olenko harkinnut ammattiapua :yesey: eikä siis tarkoittanut lähintä matkatoimistoa

 

jee

 

:chuckle:

 

mustikkakakkua nam nam :happy:

 

Namnam kakku <3

 

missäköhän ihmiset on, vanhempien piti tula katsoo peli, saunomaan ja syömään jäätelöä mun luokse mut eipä näy :noey:

 

ja ja mikä helvatta mun ihoa vaivaa :noey: :noey:

Link to comment
Share on other sites

Haastavaa kyllä :yesey:

keskustassa on partiokauppa ainakin läntisellä pitkällä kadulla mikä on siinä bussiasemalta juna-asemaa kohti :yesey: ja en nyt muista mitään muuta

Yliopistolle keskustasta pääsee helpoiten, noh joko ottaa bussin muutaman pysäkin (siihen hämeenkadulle tyksin ja yliopiston kulmille pääsee melkein miljoonalla bussilla ainakin ennen 4,2,6,28,11 jooo) Onks se psykologian pääsykoe missä..? jos ne on siellä ihan mäellä, sanoisin melkein et kävellen, tiedätkö missä o tuomiokirkko niin siitä vaan ohitse pois päin keskustaa, vaikka joen vartta tavallaan niin ei siitä minusta voi eksyä.

 

ja hei mä oon lomalla :shifty: (paitsi et voi olla et nyt tiistaina on jotain menoa) mihin aikaan sun koe on? voisin vaikka tästä polkaista jonnekin jos vaikka haluat kauppojen kiertelyseuraa tms?

...Publicumin ja educariumin luentosaleissa sanoo nettisivu, wuuuut is dat. Ja näköjää vasta iltapäivällä PLUS siihe o varattu 5h aikaa, no heh heh, enköhä oo valmis jossai tunnissa..

 

mulle ei ikinä saa sanoa "ei voi eksyä" :chuckle: tai siis se takaa että lähen vähintäänki päinvastasee suuntaa pari kilometriä

 

ja ootko varma että tiiät mihin tarjouduit :chuckle: joku rinkan ettimine on parasta ajanvietettä, varsinki ko aina jos joku tulee mun kaa ni heittäydyn automaattisest iha vauvaks enkä voi edes myyjää hakea itte :LOL: hieno piirre tuo. mut jos jompanakumpana tiistaina olis aikaa vaikka kahville tai vähä miellyttävemmille kaupoilla ni sit joo, eräilypuoteihin ja miljooniin rinkansäätö/kenkienkokeilusessioihin en sua kehtaa raahata

Link to comment
Share on other sites

tuo nii juu enkku on jossai luonnontiet. talopaikassa ja vielä aamulla..

 

En kyllä oikeesti tiiä mitä luulen saavuttavani sillä että edes ilmaannun psykan pääsykokeesee :erm: se vähä mitä olen ehtiny/jaksanu lukea on menny ihan ohitse... JEEEE kahlatako vielä pakolla tuo loppukirja ilman että mitää OIKEESTI jää päähän vai mennä pumppii ja jatkaa sen jälkee suosiolla datailua... :shifty:

 

ihanaa sit ko pääsykokeet on ohi ni voisin VIIMEI hankkia skyrimin ja pelata red dadin ja ac:t läpi ja lukea noi oikeesti 50 kirjaa jotka on tossa pinossa kesken jajajaja :awesome:

 

ööö red DEAD

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

katsot tumblrssä videon söpöstä kitaristista joka laulaa kivaa laulua ja kirjottamalla biisin sanat googleen saat tietää että se on biiberin poivrend ja saman illan kotibileissä laitat kokoajan kyseessä olevan laulun soimaan ja kello 0100 osaat joka ikisen sanan. seuraava aamuna kun sinut on heitetty kotiin niin ensimmäisenä avaat koneen, youtubeen ja biisi lataukseen ja itunesiin josta iphoneen.

 

tappakaa mut.

 

:facepalm:

Link to comment
Share on other sites

oi hiljainen kolo! en tänne nykyään mitään kirjotettavaa keksi, vaikka joka kerta kun kerkiän niin luen mitä ootte tän kirjotellu :ninja:

 

mut voi voi voi pääsykokeet! en jaksa mitään yleiskatsausta maailmanhistoriaan saatika suomen peruskielioppia :noey:

 

otin teille kuvan siilistä

 

1245.jpg

 

 

ja itken ja nauran koska UP tuli telkkarista ja ORAVA

 

tumblr_lre8017vze1qfiszl.gif

Link to comment
Share on other sites

oi hiljainen kolo! en tänne nykyään mitään kirjotettavaa keksi, vaikka joka kerta kun kerkiän niin luen mitä ootte tän kirjotellu :ninja:

 

mut voi voi voi pääsykokeet! en jaksa mitään yleiskatsausta maailmanhistoriaan saatika suomen peruskielioppia :noey:

 

otin teille kuvan siilistä

 

1245.jpg

 

 

ja itken ja nauran koska UP tuli telkkarista ja ORAVA

 

tumblr_lre8017vze1qfiszl.gif

 

et oo ainoa :shifty:

 

awwww siili ja awww mikä gif :LOL:

 

Sain tuossa pari päivää sitten idean ja innostuksen ruveta kattomaan True Bloodia uudestaan siitä kohtaa mihin olin sarjan kattomisen jättänyt (kolmostuottarin puoliväli) ja sain nyt tänään viimeisenkin jakson katottua neljännestä tuotantokaudesta ja voi luojaaa sisäinen fanityttöni kiljui riemusta moneen otteeseen tän neljännen kauden takia (no okei saatoin ehkä hieman kiljahdella ääneenkin)

Ruotsin kieli ei oo kyllä ikinä ennen kuulostanut yhtä seksikkäältä kuin nyt Alexanderin suusta, ei herranen aika :awesome:

Ja onneksi tässä on vaan kuukausi odotteluaikaa seuraavaan kauteen :awesome:

Link to comment
Share on other sites

katsot tumblrssä videon söpöstä kitaristista joka laulaa kivaa laulua ja kirjottamalla biisin sanat googleen saat tietää että se on biiberin poivrend ja saman illan kotibileissä laitat kokoajan kyseessä olevan laulun soimaan ja kello 0100 osaat joka ikisen sanan. seuraava aamuna kun sinut on heitetty kotiin niin ensimmäisenä avaat koneen, youtubeen ja biisi lataukseen ja itunesiin josta iphoneen.

 

tappakaa mut.

 

:facepalm:

:chuckle: o maailmassa onneks kamalamiaki asioita

 

oi hiljainen kolo! en tänne nykyään mitään kirjotettavaa keksi, vaikka joka kerta kun kerkiän niin luen mitä ootte tän kirjotellu :ninja:

 

mut voi voi voi pääsykokeet! en jaksa mitään yleiskatsausta maailmanhistoriaan saatika suomen peruskielioppia :noey:

 

otin teille kuvan siilistä

 

1245.jpg

 

 

ja itken ja nauran koska UP tuli telkkarista ja ORAVA

 

tumblr_lre8017vze1qfiszl.gif

:awesome:

 

 

 

...kaikille tiedoks että on äärettömän vaikiaa kattoa walking deadia ku norman reeduksen hauikset on koko aja harhauttamassa

Link to comment
Share on other sites

...Publicumin ja educariumin luentosaleissa sanoo nettisivu, wuuuut is dat. Ja näköjää vasta iltapäivällä PLUS siihe o varattu 5h aikaa, no heh heh, enköhä oo valmis jossai tunnissa..

 

mulle ei ikinä saa sanoa "ei voi eksyä" :chuckle: tai siis se takaa että lähen vähintäänki päinvastasee suuntaa pari kilometriä

 

ja ootko varma että tiiät mihin tarjouduit :chuckle: joku rinkan ettimine on parasta ajanvietettä, varsinki ko aina jos joku tulee mun kaa ni heittäydyn automaattisest iha vauvaks enkä voi edes myyjää hakea itte :LOL: hieno piirre tuo. mut jos jompanakumpana tiistaina olis aikaa vaikka kahville tai vähä miellyttävemmille kaupoilla ni sit joo, eräilypuoteihin ja miljooniin rinkansäätö/kenkienkokeilusessioihin en sua kehtaa raahata

 

- Ne on siellä juna-radan lähellä tai caribialle päin. Mut oikeasti ei sinne voi eksyä? :chuckle: Riippuu mistä tuut, jos tuut bussiasemalta niin siitä voi kävellä ei keskustan kauttakin..en oo nyt kovin avulias...

mut tuomiokirkko sillalta yli ja sitten kohti tuomikirkkoa ja sen joen puolista tietä vaan eteenpäin ne luonnontieteentalot on siellä mäen päällä ja ne ed +pub siellä mäen " alla eli tavallaan yli ja joo miksi selitän ks.yst. google maps. mut kävelen minusta. koska 2.5 euroo o bussi ja silti joutuu kävelee ainkain jkv.

 

ja saa mua raahata sellaisillekin ostoksille, mut huomen on vöähän huono kun on miljoona +hoidettavaa asiaa (toisaalta olen ehkä liikkeessä mut entiedämiss, ja ne asiodien pitäisi olla hoidettu jo aamupäivällä kyllä paitsi sit on illallakin ohjelmaa,) mihin aikaa oot turussa, jos nähtäisiin ennen ja saattaisin sut koepaikalle :chuckle:

 

katsot tumblrssä videon söpöstä kitaristista joka laulaa kivaa laulua ja kirjottamalla biisin sanat googleen saat tietää että se on biiberin poivrend ja saman illan kotibileissä laitat kokoajan kyseessä olevan laulun soimaan ja kello 0100 osaat joka ikisen sanan. seuraava aamuna kun sinut on heitetty kotiin niin ensimmäisenä avaat koneen, youtubeen ja biisi lataukseen ja itunesiin josta iphoneen.

 

tappakaa mut.

 

:facepalm:

 

SUVI! vaikka varmaan totta mitä emppusanoi, on kyllä pahempiakin asioita maailmassa

 

oi hiljainen kolo! en tänne nykyään mitään kirjotettavaa keksi, vaikka joka kerta kun kerkiän niin luen mitä ootte tän kirjotellu :ninja:

 

mut voi voi voi pääsykokeet! en jaksa mitään yleiskatsausta maailmanhistoriaan saatika suomen peruskielioppia :noey:

 

otin teille kuvan siilistä

 

1245.jpg

 

 

ja itken ja nauran koska UP tuli telkkarista ja ORAVA

 

tumblr_lre8017vze1qfiszl.gif

'

 

awwwh siili :happy:

 

JA SQUIRELLLLLL!!!!!!!!!!!

koska silleen reagoin aina kun näen sellaisen eliön :yesey:

 

http://www.youtube.com/watch?v=p3gIN9UweyU

 

wut is diisss jarvista ja florencea ja sitä teijä joidenki patrickia ja smackeyki vilahtelee tuolla :chuckle: WHEE

 

juu nii siis

 

akldjskljfkalhsf awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh jeee iiih awwwh

 

 

The Shinskin tulee suomeen. Jonnekin tollaiselle missä on regina spektor ja charlotte gainsbroug juttuja. ÄÄÄH RAHANMENO WHAT ARE YOU!?

Link to comment
Share on other sites

We Are Scientists ‏ @scientistbros

 

JULY 23 Bristol Thekla 24 Portsmouth Wdgwd Rooms 25 Lndn Garage 27 York Duchess 30 Norwich Arts Centre 31 Manc Deaf Inst 1/8 Glasgw King Tut

 

MITÄS MITÄS

 

en ees tajunut tuollaisia ku selailin vaan ja aattelin et taas joku tuollainen niitten festarijoku randomjuttu :chuckle:

 

mut aaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh was (ja en ees tiedä mikä kun aattelen et mun pitäisi päästä jokaiselle was:n LONTOO:nkin keikalle, mut toi o ihan keskellä viikkoa just vähän ennen ku lopetan et no chance kai :supersad:)

Mut mene ja pidä hauskaa :happy::awesome:

 

mun valojen pitäisi toimia kaukosäätimellä nimim. laiska pimeässä

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...