Jump to content

Recommended Posts

http://www.ebay.co.uk/itm/Galaxy-T-Shirt-CAT-Graphic-Pattern-Print-Funky-Rock-Punk-Crew-Neck-BLACK-/200723593077?pt=UK_Women_s_T_Shirts&hash=item2ebc0ef775

 

onko ehkä hipsterein paita minkä oon eläessäni kohdannu :LOL:

 

kiitti heli! :awesome: eiks vaa että jos saa stipendin ei-mistään ja odottamatta ni on ok myös kuluttaa se ei-mihinkää :shifty: tai ainaki puolet siitä

 

Hieno paita :awesome:

 

Hahhah, muistan joskus saaneeni stipendin jostain niinkin randomista kun ruotsin kielestä :LOL: mutta niin, rahaahan se vaan on joten eipä kai sillä väliä oo mihin sen tuhlaa :p

Link to comment
Share on other sites

awwww niiin illan parhaat hetket :happy: piti hetken aikaa rauhoitella itteään, kun Benedict ja Matt tuli lavalle :LOL:

 

tumblr_m4vlk6Dwx51rx04ubo1_500.gif

 

awwwawawaw kun se on söpö :happy:

 

:eek: Squeeeeeeeeee! Apua apua apua miksen enää jaksa roikkua netissä, oon selkeesti missannu jotain aivan käsittämättömän hienoa. :eek: Mut hiiii Andrewwwwwww. :happy::happy:

 

Ja onnea kaikki valkolakkiset ja ammattilaiset. :party:

 

Nii ja hejsan vaan kolosein.

Link to comment
Share on other sites

onnea koulunsa päättäneet :happy:!

 

Junassa, miten voikin mennä reissaamisren koko päivä? Aamulla lähdin, nyt on kohta klo 21. Lentokentällä toki olin niin ajoissa, etten saanut vielä jättää kun kassia. Ja kone oli myöhässä. Mut olipakiva reissu, tuntuu aikalailla hyvältä vaikkakin ei, koska huomenna karu paluu arkeen :( kuitoksia seuralle ja kaikelle :happy:

Link to comment
Share on other sites

nii kiitos minna käynnistä ja matka- ja keikkaseurasta! sekä ylijäämäruoasta, sillä oon menny tämän päivän. :chuckle:

Eipä mittää! :happy: ja joo

Kiitos Minna itelles käynnistä :happy:

:happy:

Nooooooo RIP trololomies :supersad:

 

Joo :supersad: tulin just tätä laittamaan kans http://www.hs.fi/ulkomaat/Laulaja+Eduard+Hil+Mr+Trololo+on+kuollut/a1305572676824

 

ensimmäinen työpäivälomanjälkeenmentaliteetti.

Link to comment
Share on other sites

Mä en oikeasti tiedä missä kun kone on :eek: ahdistavaaaaaa

 

edit noh löytyhän sen mut oikeasti :noey: pelottavaa.

miten klo on noin paljon, ja mittää oikeasti en ole tehnyt töitten jälkeen.

 

 

sain tänään kukan töissä tädiltä. ahaah ja muutenkin oli omituinen päivä. väsytti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinplajon. ja joo en tiedä miksi tässä jorisen. :chuckle:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Aww doctor who ja ihana the girl in the fireplace jakso telkasssa.

JA IHANAAAAAAAA Tennant :happy::chuckle:

 

Ja toispuol joen on kansallisbalettia, oisi voinut mennä vaikka katsomaan, mutta tajusin vast äsken ja se loppuu jo mut kivaa kun on nätti joki ja musiikkia soi kuulostaa niin awwwwwwwwwwwh ihanalta.

 

Ja kaikkki asiat kadoksissa seriously. :noey:

 

Yksinpuhelu ftw.

 

ai niin on pitänyt kyssyy eikukkaa haluais pe tai su ruissiin, kun on yksi ylim viikonloppulippu ja yksi kaveri halusi vaan lauantain, voisin joptenkin jakaa sitä hintaakin? Anyone?

Link to comment
Share on other sites

Tässämaassa sen jälkeen ku ne järinät alko pariviikkoo sitte ni on ollut jonku viiden-viidentoistaminuutin välein jokunen järistys, koko ajan (yleensä pieniä, mutta silti). Mutta nyt! Kymmeneltä 2,3 ja sitten kolmelta 2,4 magnitudin (eli pieniä ku mitkä, eikä niitä ees tunne) , eikä sen jälkeen mitään! Että ehkäpä ne on tästä nyt loppumaan päin. Vielä selvennökseksi että tuonkokosia järistyksiä Italianmaassa on normaalisti kaks-kolme päivässä. Lallallaa. Tosin koputan vielä miljoonan kerran puuta koska koskaan ei tiiä mutta silti.

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Tässämaassa sen jälkeen ku ne järinät alko pariviikkoo sitte ni on ollut jonku viiden-viidentoistaminuutin välein jokunen järistys, koko ajan (pieniä, mutta silti). Mutta nyt! Kymmeneltä 2,3 ja sitten kolmelta 2,4 magnitudin (eli pieniä ku mitkä, eikä niitä ees tunne) , eikä sen jälkeen mitään! Että ehkäpä ne on tästä nyt loppumaan päin. Vielä selvennökseksi että tuonkokosia järistyksiä Italianmaassa on normaalisti kaks-kolme päivässä. Lallallaa. Tosin koputan vielä miljoonan kerran puuta koska koskaan ei tiiä mutta silti.

 

awwwh noh jos ne nyt siitä sitten :yesey:

Toivotaan ainakin niin :happy:

 

 

Mitäs tuo Muse hmmmmmmmmmmmmmmmmmm?

 

 

(nälkäväsysaamattomuusjnejne)

Link to comment
Share on other sites

awwwh noh jos ne nyt siitä sitten :yesey:

Toivotaan ainakin niin :happy:

 

 

Mitäs tuo Muse hmmmmmmmmmmmmmmmmmm?

 

 

(nälkäväsysaamattomuusjnejne)

 

Noh niin ja enmä tiedä miks mä oon tästä niin ison asian kehittänytkin, mutta että noh saampahan mielenrauhan ehkä kohta sitten toivottavasti.

 

Mutta mitä Musesta :shifty:

 

:kiss:

 

Jäätelööö --->

Link to comment
Share on other sites

Noh niin ja enmä tiedä miks mä oon tästä niin ison asian kehittänytkin, mutta että noh saampahan mielenrauhan ehkä kohta sitten toivottavasti.

 

Mutta mitä Musesta :shifty:

 

:kiss:

 

Jäätelööö --->

 

Jottai vaan sellaisia Kirk viestejä tumblrissa :yesey:

ja mielenrauhalle :kiss: ja jäätelöllekin :happy:

 

nälkääää ehkä teen viel leipää tms /kiinnostavat postaukset teille tarjoaa klo 23.20 sohva

Link to comment
Share on other sites

Muse!

mä en oikein tiedä mitä pitäisi aatella tuosta, mut toisaalta jo se awww jännittävä olo kun tuo alkoi (vaikka tuli siitä puitten välistä juoksemisesta mieleen twilight :LOL: ) niin silti awwwwwwwwwwwwh jännää ja tollainen laskuri ja kaikkeeeeee!! jännää!

Link to comment
Share on other sites

Muse!

mä en oikein tiedä mitä pitäisi aatella tuosta, mut toisaalta jo se awww jännittävä olo kun tuo alkoi (vaikka tuli siitä puitten välistä juoksemisesta mieleen twilight :LOL: ) niin silti awwwwwwwwwwwwh jännää ja tollainen laskuri ja kaikkeeeeee!! jännää!

 

Tru dat.

 

 

 

Hei muuten, köyhän miehen cover tosta viedon alun jousimusiikista kuoron kera. :awesome:

 

+

http://inception.davepedu.com/

=

Erittäin huono mut tuli jostain syystä nää kaks asiaa tuosta mieleen.

 

Huutonauroin dropille aika makeasti, mut jos totta puhutaan niin täytyy sanoa et... en inhoa. :awesome: Ja tuo robotti on niin symppis, semmonen hassu loota yrittää näyttää uhkaavalta. :happy:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Tru dat.

 

 

 

Hei muuten, köyhän miehen cover tosta viedon alun jousimusiikista kuoron kera. :awesome:

 

+

http://inception.davepedu.com/

=

Erittäin huono mut tuli jostain syystä nää kaks asiaa tuosta mieleen.

 

Huutonauroin dropille aika makeasti, mut jos totta puhutaan niin täytyy sanoa et... en inhoa. :awesome: Ja tuo robotti on niin symppis, semmonen hassu loota yrittää näyttää uhkaavalta. :happy:

 

Noh mutta tottapa! nuo kaksi asiaa :chuckle:

ja joo se robotti :happy: niinpä uhkaava hömppelö!

Link to comment
Share on other sites

katoin tiettyki! :LOL: aaaasdasdffsd ja jotain kiertuepäiviä kai huomenaamuna voisinkohan olla vähän kipeenä tai jotain en taho mennä töihin jos tollastaaaa :'(

:chuckle:

JA OLIKO KAUHIAA? :chuckle:

ai että kiertuepäiviä ooh jänskääää :awesome: eiks teil töis oo missään nettiä, tai noh ei kai. mut hööööööh

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

JA OLIKO KAUHIAA? :chuckle:

ai että kiertuepäiviä ooh jänskääää :awesome: eiks teil töis oo missään nettiä, tai noh ei kai. mut hööööööh

 

tykkäsin siit alust mut en tiedä dupstepistä mut tmdfggfg tekisi mieli kuunnella uudestaan mu en halua kuluttaa! tai en tiedä! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! mut kyl positiivisella mielellä kuitenkin aasdjfklsfdsfsdfdfaadf.

 

AHISTAA NYT NE KIERTUEPÄIVÄT SAATANA.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...