Jump to content

Recommended Posts

kiitti :kiss:

 

 

sain C:n :yesey:

mites sulla?

no espanjasta tuli M ja jooo aattelin että pakko olla joku virhe :LOL: ku en edes alustavia pisteitä uskaltanu laskea ko olin varma että tulee max B... Ja muutenki meni aika hyvi, eetä ja ämmää ja yks L. Paitsi no pitkä matikka pistee päähä C:stä, nojooooo jos tavotteena läpipääsy :shifty:

 

Mulla ei oo mittään käryä missä tää luonnontieteiden talo joku mikälie se koepaikka siellä on, se ens viikkone pääsykoe siis.. ApuaaaaA!

Link to comment
Share on other sites

no espanjasta tuli M ja jooo aattelin että pakko olla joku virhe :LOL: ku en edes alustavia pisteitä uskaltanu laskea ko olin varma että tulee max B... Ja muutenki meni aika hyvi, eetä ja ämmää ja yks L. Paitsi no pitkä matikka pistee päähä C:stä, nojooooo jos tavotteena läpipääsy :shifty:

 

Mulla ei oo mittään käryä missä tää luonnontieteiden talo joku mikälie se koepaikka siellä on, se ens viikkone pääsykoe siis.. ApuaaaaA!

 

Se on siellä MÄELLÄ siellä päällä ylhäällä. Rappusia ylös ja siellä. Ei se päärakennus, eikä se kirjasto. Mut se kolmas :yesey:

 

ja onneksi olkoon ylioppimisesta!:happy:

Link to comment
Share on other sites

no espanjasta tuli M ja jooo aattelin että pakko olla joku virhe :LOL: ku en edes alustavia pisteitä uskaltanu laskea ko olin varma että tulee max B... Ja muutenki meni aika hyvi, eetä ja ämmää ja yks L. Paitsi no pitkä matikka pistee päähä C:stä, nojooooo jos tavotteena läpipääsy :shifty:

 

Mulla ei oo mittään käryä missä tää luonnontieteiden talo joku mikälie se koepaikka siellä on, se ens viikkone pääsykoe siis.. ApuaaaaA!

 

omg se on ihan sairaan hyvin, ku siinä on ne pisterajat niin korkeet! onnittelut :yesey: mulla on kans yks ällä, eetä ja ämmää myös. ja matikka c, tosin lyhyt :D lähti ämmänä, pisteetki nousi lautakunnassa, mutta silti tippu.

 

luonnontieteiden talo on ihan helpossa paikassa, se on siellä mäen päällä isoin rakennus (jos muistan oikein :D) olol hieno selitys, mäen päällä

Link to comment
Share on other sites

omg jee selitin oikein :LOL:

 

arvostin tota sun siellä "hyvä selitys, mäen päällä" ja mä selitin ihan samalla tavalla.

 

:LOL:

 

Mut ei sinne ole vaikea löytää se on sellaisella kävelyputkella siinä päärakennuksessa kiinni ja ovessa varmaan lukee että se on se :yesey:

Link to comment
Share on other sites

arvostin tota sun siellä "hyvä selitys, mäen päällä" ja mä selitin ihan samalla tavalla.

 

:LOL:

 

Mut ei sinne ole vaikea löytää se on sellaisella kävelyputkella siinä päärakennuksessa kiinni ja ovessa varmaan lukee että se on se :yesey:

 

jep :LOL: mut siellähän se on :yesey:

Link to comment
Share on other sites

onnea pauliski! :party:

 

herrajee kun kello on kohta 11 ja on valosampaa ku suomen kesässä! :eek: huomen lähetään landelle. :yesey:

:awesome: :awesome:

landelle.

 

sitten ku joskus taas olet internetissä, missä me yövytään edinburkissa ja tartteeko sinne mukan jotain yöpymisasioita..?

 

nälkä ja tylsää

Link to comment
Share on other sites

NOH NYT!

 

 

miksiköhän mä kuvittelen kun kaverit lupaa soittaa puolilta päivin, niin ne soittaa tasan klo 12. jooh

 

mitä noi pilvet on, kun meidän pittäis mennä ruissaloon (vauvojen kanssa, what is my life...) Onneksi on youtube tai jotain.

Link to comment
Share on other sites

Herranjumala oli pakko norman reedus -fiilistelyissä kattoa boondock saintsit muttaku tuo aksentti ei oo todellista :LOL: Juuu-u munki irkkuaksentti o uskottavampi

Mitä seuraavaks :shifty:

 

JA buuu example ja eagles of death metal menee päällekkäi provinssis :supersad: VAU mun musamaku

ihavarmaa tulee vielä työvuoro siihe

jos ylipäätää saan töistä sen verra vapaaks että pääsen lähtemää

Link to comment
Share on other sites

NOH NYT!

 

 

miksiköhän mä kuvittelen kun kaverit lupaa soittaa puolilta päivin, niin ne soittaa tasan klo 12. jooh

 

mitä noi pilvet on, kun meidän pittäis mennä ruissaloon (vauvojen kanssa, what is my life...) Onneksi on youtube tai jotain.

:LOL: jee vauvat.

 

hmm työkaveri joka ei tienny queenia/ei oo nähny star warseja/ei tajunnu mun hienoa klonkkuvertausta tunnisti disco 2000:in :shifty: paljonko se oikee soi radios!

Link to comment
Share on other sites

Tunnen itteni ehkä maailman typerimmäksi kun istun keittiön nurkassa dataamassa enkä sano kellekään mitään, ja keittiö on täynnä ihania ja kauniita kansainvälisiä ihmisiä joka maasta esim Brasiliasta ja Romaniasta ja Espanjasta ja Puolasta ja jokapaikasta jotka syö pöydän ääressä ja keskustelee kauniisti italiaksi ja juo viintä ja tunnen itteni jotenkin ehkä maailman typerimmäksi :LOL: ihan sama, haha, oon suomalainen. Dataisin kyl omassa huoneessa jos se olis mahdollista :phu:

Link to comment
Share on other sites

Herranjumala oli pakko norman reedus -fiilistelyissä kattoa boondock saintsit muttaku tuo aksentti ei oo todellista :LOL: Juuu-u munki irkkuaksentti o uskottavampi

Mitä seuraavaks :shifty:

 

JA buuu example ja eagles of death metal menee päällekkäi provinssis :supersad: VAU mun musamaku

ihavarmaa tulee vielä työvuoro siihe

jos ylipäätää saan töistä sen verra vapaaks että pääsen lähtemää

 

:pope: ai perhana ne aikataulut on tullu. Jos nyt ostan perjantaille lipun niin saan näköjään olla juoksemassa X-stagen ja päälavan väliä koko ajan :LOL: ou dääm

 

plus tuun olemaan aika kuollu lauantaina jos (tai siis kun) nyt pitää lähteä Helsinkiin juhlimaan meidän uusimman perheenjäsenen nimeämisjuhlaa :happy:

Link to comment
Share on other sites

Öööö joku fiksu päättää mun puolesta kumman rinkan ostan, osprey ariel vai fjällräven kajka...

 

Kajka on

+KAUNIS

+kestävä

+aukee sillee kivasti

-kalliimpi

-painava

 

mut jos vaa ostaisin ospreyn ni säästyis suoraa joku 50e.. jos tyytyisin punasee ni melkee satane

Osprey-Ariel-65-vihr.jpg?KeepThis=true

ja eihä toikaa varsinaisesti ruma oo, ja teknisesti ainaki yhtä hyvä ilmeisesti ja ööh. Säästö ois kiva

EN OSSAA

kengät o vielä hankalampaaaa

Link to comment
Share on other sites

:pope: ai perhana ne aikataulut on tullu. Jos nyt ostan perjantaille lipun niin saan näköjään olla juoksemassa X-stagen ja päälavan väliä koko ajan :LOL: ou dääm

 

plus tuun olemaan aika kuollu lauantaina jos (tai siis kun) nyt pitää lähteä Helsinkiin juhlimaan meidän uusimman perheenjäsenen nimeämisjuhlaa :happy:

Musta o iha oikeestaa kiva tulla töihin sinne ku kivoja artisteja on iha kouralline vaa mut se on kuitenki provinssi ni PAKKO :chuckle: Tuuuuu perjantaiks! :awesome: Kyllä yhet perhejuhlat aina menee puolkuntosena

Link to comment
Share on other sites

Voi että mua kyrsii maailman eniten tuollaset idiootit ihmiset jotka tappaa toisia ja pommittaa ihmisiä kuoliaaksi ihan ku ei mitään muuta tekemistä olis :fear: :'( Ja oli mafia mukana asiassa tai ei, :fear: joka tapauksessa :fear: :fear: :fear: Italiammaan varjopuolia. :noey:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: jee vauvat.

 

hmm työkaveri joka ei tienny queenia/ei oo nähny star warseja/ei tajunnu mun hienoa klonkkuvertausta tunnisti disco 2000:in :shifty: paljonko se oikee soi radios!

 

Voicella kuulemma ihan kunnolla :LOL:

 

Italian maan pommiasiat ja maanjäristykset :supersad: tuntusko ne siellä Liinan hoodeillakin?

 

edit awww lol muse ja olympiatuli.

ja aaaah jääkiekko

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Voicella kuulemma ihan kunnolla :LOL:

 

Italian maan pommiasiat ja maanjäristykset :supersad: tuntusko ne siellä Liinan hoodeillakin?

 

edit awww lol muse ja olympiatuli.

ja aaaah jääkiekko

 

Joo, ja nyt vielä tuo maanjäristys :noey: Ei tuntunut täällä, tosin olin siinä vaiheessa tulossa vasta kotiin, jossain hirveessä yökerhossa olin jossa oli sellasta musehexagonkuviointi mukeissa :awesome: Mut ei sinne maanjäristysalueelle täältä oo ku joku sata kilsaa.

 

Ja joo, jääkiekko. :noey:

Link to comment
Share on other sites

Joo, ja nyt vielä tuo maanjäristys :noey: Ei tuntunut täällä, tosin olin siinä vaiheessa tulossa vasta kotiin, jossain hirveessä yökerhossa olin jossa oli sellasta musehexagonkuviointi mukeissa :awesome: Mut ei sinne maanjäristysalueelle täältä oo ku joku sata kilsaa.

 

Ja joo, jääkiekko. :noey:

 

katselinkin kartalt et siel päin sen oli oltava, awwe mukeille

 

Tumblr on just nyt melko :noey:

 

Edit Mut silti awwee lol noita museja awwww

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Minnaaaa homman nimi on se että huomenna mun sisko tulee kanssa turkusee. Koe on 9-12, ja ku rinkanki oon käytännös päättäny enkä haluu enää takas sin partiovarusteesee mut kengät kyl tarttis hakea... Ja bikinit :chuckle: ni jos nähtöis ainaki josai ahvil ja vois semmost rentoo kiertelyy jos on aikaa? Sisko selvinnee yksin :shifty: ehkö joku urheilukauppa jos kohdataa ni ois jees

 

nnkelpaako? Ois vaa kiva nähdä :p

Link to comment
Share on other sites

Minnaaaa homman nimi on se että huomenna mun sisko tulee kanssa turkusee. Koe on 9-12, ja ku rinkanki oon käytännös päättäny enkä haluu enää takas sin partiovarusteesee mut kengät kyl tarttis hakea... Ja bikinit :chuckle: ni jos nähtöis ainaki josai ahvil ja vois semmost rentoo kiertelyy jos on aikaa? Sisko selvinnee yksin :shifty: ehkö joku urheilukauppa jos kohdataa ni ois jees

 

nnkelpaako? Ois vaa kiva nähdä :p

 

KELPAAAAAAAA! :yesey: Missä nähtäis?

 

jamul ei oo mikään kiiruskiirus, oon siskon koiravahdissa kun se on reissussa niin pitää joskus 16-17 se käydä pissattamas, mut siin välissä käy :yesey: ja urheiluliikehijä on ainakin jokunen siin keskustas ihan et niin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...