Jump to content

Recommended Posts

avasin nyt vasta netin :eek: sen sijaan olen istunut telkkarin edessä ja pelannut pleikkarilla...elämän hyvää elämää

mut ulkona on kaunista :yesey: ja keväistä ja auringoista ja mullaki on kipeäolo, mut ei on tässä 3vko aikaa parantua ennenku on mitään kunnollisia suunnitelmia et ehkä tää täst

 

joo ei mul muuta hei jee!

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli kova aikomus lähteä käymään merellä tänään mut sit heräsin yhden jälkeen enkä olis sit enää ehtinyt olla kauaa ja nyt sit ajattelin ainakin jätskillä mennä käymään mutta sekin on näköjään liian hankalaa kun Intter Netissä on niin paljon tekemistä. :noey: Mutta! Täällä on kesä!1 :dance: Ja voi ei tätä kesän tuoksua! Olen kaivannut sitä.

 

Kivitalossa asumisen hyviä/huonoja puolia: ulkona on lähemmäs 30 astetta lämmintä mut tässä sisällä niin kylmä et olin menossa hakemaan villatakkia päälle ku meinasin jäätyä ennenku tajusin et hei voinhan tietty aukasta parvekkeen oven : D Ja sieltä sitten leyhähti sellainen lämmin ilmavirta ni nyt tarkenee taas datata. :yesey::LOL: Oonko vähän säälittävä.

 

Yhdyn näihin molempiin, koska NIINPÄ täälläkin on niin kesä ja ilmasto ja lämpötila ku oisin jossain Espanjassa ja aaaaaaah ihan täydellistä! Mulla on ollu keskiviikosta asti vapaata ja oon vaan hengaillu auringossa ja syöny jätskiä ja mansikoita ihan älyttömän paljon :awesome: ihanananananaaa kesä ja tuoksut ja mulla tulee vaan sellainen Provinssi-fiilis koko ajan ja nyt kun buukkasin liput takaisin Suomeen jo 12.6. eli pääsen ainakin perjaintaina Provinssiin <3 :awesome:

(silloin Provinssi-lauantaina on veljenpojan nimeämispartyt niin mun on vähän pakko mennä sinne. Paitsi jos sinne Renegaden stagelle tulee jotain tiettyjä :shifty:)

 

Ja meillä on kans tällainen kivitalo ja täällä sisällä on ihan julmetun kylmä ja mun pitää yleensä pitää vilttiä ympärillä, että tarkenisin. Mutta tänään oli vaan ihana tulla tuolta +31 asteen helteestä sisälle, kun oli niin vilpoisaa :awesome:

 

voi jumankekka spotifyssa on movetronin romeo ja julia levy ysäripileet fuq yes! :awesome::awesome:

 

:awesome:!!!

 

Ja awww Minnan koirastoorit :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Sanna :awesome:

 

Mutta meillä täällä on tänään taas kevät/syksy/jokupaska enkä jaksanut lähteä mihinkään kun on kylmä ja vettä satanut koko päivän. Mutta eiköhän se kesä kunnolla vielä tuu. :yesey: Toisaalta nyt pitäis nauttia kun vielä on sellasia ilmoja että voi olla ettei sula.

Link to comment
Share on other sites

:'( ainoo pumppi mihin ehdin töide takia o sunnuntai ja meillä o salilla kolme ohjaajaa ja se on mun viikon kohokohta ja ennen siinä oli aina se siedettävin ohjaaja MUT EI eile siellä oliki se kaikista rasittavin ja ne on kuulemma ny vaihtanu pysyväst paikkoja EEEEEEEI pitää sit kai perua salikortti :facepalm: oonpa pikkumane MUTTAKU oikeesti ne muut on sillee ahh ollaan voimakkaita ja terveitä <3 ja toi on aina sillee MIETTIKÄÄ KUINKA PALJON PAREMMALTA SE KESÄMEKKO NÄYTTÄÄ KO ON KIINTEÄT OJEnTAJAT :):):) KYYKÄTKÄÄ NII ON SELLASET TAKAMUKSET ETTÄ KEHTAA SITTE TERASSILLA KÄYSKENNELLÄ

 

ja viimesenä vielä jos nyt tekee tiukkaa, miettikää huomista eli tätä päivää ja mitä suunnitelmia ja ahh ihanaa vappu, mut aijaa, mun päivän suunnitelma on ainaki turhie toimistotyöläisten roskisten tyhjentely ja vessojen pesu :fear:

 

turha anggggggst!

Link to comment
Share on other sites

Knife Party esiintyy Oulun Club Teatriassa

 

Viime kuussa täysille saleille Suomessa esiintynyt, Pendulumin nokkamiesten Rob Swiren ja Gareth McGrillenin uusi projekti Knife Party saapuu lauantaina 12. toukokuuta Oulun Club Teatriaan. Tapahtuman liput tulivat myyntiin tänään. Loppuunmyydyille saleille ympäri maailmaa esiintynyt yhtye on omien hittiensä lisäksi ehtinyt julkaista yhteisiä singlejä mm. Skrillexin, Swedish Housemafian, Porter Robinsonin ja Neron kanssa.

 

La 12.05.2012 Oulu, Club Teatria

Liput alk. 17,50 €

Kaverilippu (3 hlö) alk. 31,50 € (1 lippu, jolla 3 ihmistä sisään), K-18

 

Mmmitä... :stunned:

 

 

:'(

 

ja toi kaverilippu oikein ilkkuu mulle

 

ja koska tää on sopiva hetki ruikuttaa niin mua jotenkin masentaa, kun fb on täynnä jotain vappupäivityksiä ja meillä nyt ei ainakaan vielä ole mitään suunnitelmia illalle tai huomiselle ja nyt on vaan ikävä suomalaista vappua ja sitä fiilistä

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Mmmitä... :stunned:

 

 

:'(

 

ja toi kaverilippu oikein ilkkuu mulle

 

ja koska tää on sopiva hetki ruikuttaa niin mua jotenkin masentaa, kun fb on täynnä jotain vappupäivityksiä ja meillä nyt ei ainakaan vielä ole mitään suunnitelmia illalle tai huomiselle ja nyt on vaan ikävä suomalaista vappua ja sitä fiilistä

....the fuck is that :LOL:

 

ugh mun vappuun kuuluu tv-sarjat koneelta ja möllötys :yesey: tosi kivaa ko työpari o oikee social butterfly ja kyselee aina mun suunnitelmista ja joooooo mun nyhveröys on vähä surullista mut ehkä sitä ei kiinnosta/mua ei pitäis kiinnostaa mitä mieltä se on

yks mua pyyski kyl lähtee mut semmoses porukas josa puolet inhoaa mua aka oon liia vainoharhanen lähtee enkä ny ainakaa haluu toiste iltaa sabotoid

 

onks vappu jotenki kauhee suomalaine juttu? tai ku ainaki mun serkku joka muutti madridii ni yrittää epätoivosest facebookis ylipuhuu kaikki spaniardei lähtee sen kaa mut must vähä tuntuu ettei ne tajua pointtia :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

....the fuck is that :LOL:

 

ugh mun vappuun kuuluu tv-sarjat koneelta ja möllötys :yesey: tosi kivaa ko työpari o oikee social butterfly ja kyselee aina mun suunnitelmista ja joooooo mun nyhveröys on vähä surullista mut ehkä sitä ei kiinnosta/mua ei pitäis kiinnostaa mitä mieltä se on

yks mua pyyski kyl lähtee mut semmoses porukas josa puolet inhoaa mua aka oon liia vainoharhanen lähtee enkä ny ainakaa haluu toiste iltaa sabotoid

 

onks vappu jotenki kauhee suomalaine juttu? tai ku ainaki mun serkku joka muutti madridii ni yrittää epätoivosest facebookis ylipuhuu kaikki spaniardei lähtee sen kaa mut must vähä tuntuu ettei ne tajua pointtia :chuckle:

 

Emt, kerrankin Renegade ei oo hehkuttanu asiasta fb:ssa vaan sain tietää vasta Tiketin uutiskirjeen muodossa :LOL:

 

Hmm luultavasti mulla on vähän samankaltaiset suunnitelmat. Huomenna kyllä varmaan mennään ulkoilma-altaalle, kun se vissiin avataan huomenna. Tai sitten piknikille.

Mulla on myös ollut ihan järkyttävän kova ikävä jotain järveä tai muuta paikkaa mihin pääsisi pulikoimaan. Tänään tuntui siltä kun olisi ollut saunassa ulkona. Menee tällaiset helteet jo vähän yli :LOL:

 

Kaipa se tyyli millä sitä juhlitaan on enempi suomalaisten oma. Kyllä täälläkin on huomenna vapaapäivä ja ilmeisesti samaa asiaa juhlistetaan, mutta ei kyllä oo kenelläkään ollut mitään suunnitelmia huomiselle tai tälle illalle. Buu :supersad: ja ilmeisesti Ruotsissa on vähän sama.

Link to comment
Share on other sites

Vali: mulla on flunssa, oon kotona, tekkkari on tylsä, alkoholiakin nautin ja olen siskolla joten voi lähteä kotiin vaikka haluaisin ja netti ei toimi. Joten koneelle tallennettuja videoita sit katsotaan.

Joo :facepalm: elämä potkii :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Minna, ymmärrän tuskasi :kiss: Mullon nimittäin tälanen ongelma: Akussa ongelma, minkä vuoksi tietokone saattaa sammua äkillisesti ja että Akku kannattaa ehkä vaihtaa. :fear: Ja siis ei pysy sekuntiakaan auki josei oo johdonpäässä kiiinni. :fear:

 

Mutta olisin Firenzeen halunnut mennä ku siellä on sellanen juttu et koko illan myöhään yöhön tapahtumia ja asioita ja museoihin vapaa pääsy ja kaikkea sellasta ihanaa, mutta onneks siellä on liikaa porukkaa ni ei harmita etten jaxanut lähteä. Mut lähetään käymään tuossa paikallisessa yksillä, toivottavasti se kuuma baarimikko on töissä. :chuckle: Ja toivottavasti en näe yhtä nuortamiestä ku se kysy et lähtisinkö sen kans ulos syömään (lol) ja sanoin et en kyl jaksa tehdä midn, haha oon nolo.

Link to comment
Share on other sites

taas Tärkeitä ja Olennaisia kysymyksiä

mut

 

onko hurjan tacky jos on nää kengät

iron-fist-here-i-lie-platform--blue.jpg?v=1305099306000

ja tää koru

il_570xN.235813712.jpg

mustan mekon kaa?

koska asdsghsjhkl tuo koru on SÖPÖ ja haluan plus piti ettiä joku ylppäreilyasujuttu mut tuo ei oo varmaa tarpeeks ylväs

 

clutterfest edessä mut eipä mitää uutta, tilattu! :facepalm: ai että oon ylpiä mun täysin joustamattomasta ja ehdottomasta itsekurista!

 

on se kyl vähä kökkö :chuckle: luonnossa toi hai on sinisempi ni ne o väreittäi vähä lähempän mut muute ne o kyl aika joooo

hyvää vappua, keskityn olennaiseen :yesey:

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

huippuidea oli lukee abitreeneistä samoihin pääsykokeisii tulevien kommentteja ku ne on kaikki siellä sillee omg ei tässä kerkee enää ko kerrata ja ahhh vasta 5 kertaa käynyt artikkelit läpi ja tilastomatikasta tehny kaikki tehtävät ja vanhat kokeet ja yhyy mitä nyt

ja ite oon kirjan puolvälissä ja artikkeleistaki vasta vähä yli puolet. HEHEHE itku ja angst

 

no kaks välivuotta, vois sitä kai huonomminki..

 

luin sanan pupissa joku neljä kertaa pulpissa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mihin emppupemppu hakee?

ja tykkään noista kengistä+korusta :yesey: eli laita!

 

ja mäkin luin pup--> pulp

 

himskatin flunssa --> olen ollut kotona koko vapun periaatteessa koko vapun +kaunis ilma --> masentaa.

tehtiin munkkeja+ flunssa = en maista niitä paitsi sokerin päällä.

rikoin mun lempparimekon hihan jotenkin eilen :(

syön opiskelija ruokaa nuudeleita, kananmunaa ja vihanneksia :chuckle: mut hyvääääääää

 

ja mua vähän hotsittais provinssi, mut oon töissä ja s-joelle on niin pitkä matka ja perjantsai kiinnostaisi niin en tiedä.

ja netti ei edelleeenkään toimi, kuka hemmetti on keksinyt mokkulat?? sille ihmiselle mul oisi vähän sanottavaa.

Mut otan koneelle netin kännykäst et kyl tää täst

Link to comment
Share on other sites

mulla oli ikkuna auki koko illan ja olen nyt ihan vakuuttunut että jotain elävää mitä en haluaisi olevan sisällä on sisällä. lintuja pesinnyt mun vaatekasoihin, mikä on ehkä epätodennäköistä..mut silti.

nuku täs sitten.

 

halusin tämän kammon vaan jakaa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

yritän täs katella lentokenttäbusseja ja greenlinen tos sivulla tuolla kulmassa on säätiedotus ja on kuva että pilvi ja vähän sadetta ja musta on niin sympaattista et siihen on kirjotettu vielä että you'll need a coat. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

yritän täs katella lentokenttäbusseja ja greenlinen tos sivulla tuolla kulmassa on säätiedotus ja on kuva että pilvi ja vähän sadetta ja musta on niin sympaattista et siihen on kirjotettu vielä että you'll need a coat. :LOL:

 

N'awwwwwwwwwww! :happy:

Milloin sä lentelet ja reissailet?

 

ja miksi jätän kaiken niin viime tippaan oikeasti :facepalm: siis oikeassti toi tyhmä kela juttu ja mulla on enää ens viikko aikaa ja siis ollut tässä kuukausi aikaa, mut en vaa ikinä tajua. Ja :facepalm: miksen saa mitään ikinä aikaiseksi ajoissa :facepalm:

 

niin et päivää kolo!

ihan ku täällä joku kävisi, mut käykää nyt mul o loma ja tylsää (= koitan olla siivoamatta)

Link to comment
Share on other sites

n'aewwwww joo vai, olko kaunista :chuckle:?

 

Oli se :chuckle: Mua nauratti tilanne koska sillain et "mikä on sun lempipändi" "muse" sit alko din don din don koska se ei vältsisti oo yleisesti eka vaihtoehto jos aatellaan musen piisejä. Sit mua pyydettiin naapurikaupunkiin musiikkiliikkeeseen soittamaan pianoa koska sanoin etten omista ja olis kiva soitella. Mutta ei mua kiinnosta. Lol.

Link to comment
Share on other sites

Oli se :chuckle: Mua nauratti tilanne koska sillain et "mikä on sun lempipändi" "muse" sit alko din don din don koska se ei vältsisti oo yleisesti eka vaihtoehto jos aatellaan musen piisejä. Sit mua pyydettiin naapurikaupunkiin musiikkiliikkeeseen soittamaan pianoa koska sanoin etten omista ja olis kiva soitella. Mutta ei mua kiinnosta. Lol.

 

miten mitä kuka? :chuckle:

mut awwwh muscle museumista silti.

Link to comment
Share on other sites

miten mitä kuka? :chuckle:

mut awwwh muscle museumista silti.

 

Yks sellanen rokkarinretku mut ei mua kiinnosta. :LOL: Mutta sit laulettiin myös yhteislauluna Olen suomalainen/Sono l'italiano. Ja punkkua oli myös paljon. :yesey: Mut ei siitä sen enempää. Mitä sun aamuun.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...