Jump to content

Recommended Posts

Uuseja vuoseja! :dance: Enää puol vuotta ja pari hassuu viikkoo Hartwalliin lol.

 

Bongailiko kukaan muu revontulia viime yönä? Oli melko vinkeitä veitikoita ne ekat, jotka ite pääsin näkeen ku tuuli vihdoin ajo pilvet helvettiin niitten tieltä. Aika mieletön tapa alottaa vuosi 2016, kits magneettikenttä. :awesome:

 

Maanantaina aamuyöstä lähetään ajeleen kohti Helsinki-Vantaata. Haha fuck quumottaa. Kämmenet rupes hikoileen ku vaan näppäilin noi pari lausetta omg. Inb4 Jenkkien tulli vie mun e-pillerit koska mulla ei oo englanninkielistä todistusta niiden käyttöön. :awesome: Tyhymä jenkkibyrokratia.

 

Ja yritän miettii laittaisinko jotai blogia tms. pystyyn johon voisin heittää kuvia, mut en kyl tiiä jaksanko omistaa aikaa semmoseen. :erm: Kun sit jos PERUSTAN ihan oikean blogin, jos se on olemassa, niin sit tulis paineita myös säännöllisesti tarinoida sinne kaikkee vaihtoraportin tyylistä kakkaa, joka voisi "hyödyttää tulevia vaihtareita" koska sit ei tarvis kirjottaa sitä ite raporttia mut uuuuuuughghgh.

 

Toisaalta tänki raamatunpätkän ois kai voinu heittää johonki henk.koht. vuodatusblogiin ennemmin ku tänne et siis SINÄNSÄ niin. :ninja: Hups lol. Mut en minä bloggaa hyi. :phu:

Link to comment
Share on other sites

SOUMI ON UUSI MAAILMAM MESTARI HEI MAAILMAMMESTARI HEI MAAILMA MMESTARI! Sain katottuu ekan erän kakkastriimistä, mut sit piti mennä asioille enkä päässyt kunnolla takas netin ääreen ennenkö vasta nyt. Kuinka komia turnaus ja mikä päätös. :love: :'( Ja ennen kaikkea, mitkä persposkien täyteiset torijuhlat aijai kyl näitä kuvia kelpaa ylpeänä esitellä rakkaasta isänmaasta kysyville uusille tuttavuuksille!

 

Niin hei terqui ny täältä Jenkkilästä. :awesome: Koitan pistää sen blogin pystyyn kun on oikeesti aikaa, koska on tää vaan melkonen mesta ja paljon nyt yhtäkkiä tekee mieli höpistä. Enkä oo ollu tääl vasta ku vähä päälle vuorokauden ja ite yliopisto ja kampus on vielä täysin tutkimatta lmao. Keksikääs hei pliis sille blogille joku naseva nimi, että perustamisprosessi olis vähemmän vastenmielinen. :chuckle:

 

Lol Suomes on jo aamukaffien keittoaika ja meikä painuu yöpuulle. Mitä on jetlag. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

SOUMI ON UUSI MAAILMAM MESTARI HEI MAAILMAMMESTARI HEI MAAILMA MMESTARI! Sain katottuu ekan erän kakkastriimistä, mut sit piti mennä asioille enkä päässyt kunnolla takas netin ääreen ennenkö vasta nyt. Kuinka komia turnaus ja mikä päätös. :love: :'( Ja ennen kaikkea, mitkä persposkien täyteiset torijuhlat aijai kyl näitä kuvia kelpaa ylpeänä esitellä rakkaasta isänmaasta kysyville uusille tuttavuuksille!

 

Niin hei terqui ny täältä Jenkkilästä. :awesome: Koitan pistää sen blogin pystyyn kun on oikeesti aikaa, koska on tää vaan melkonen mesta ja paljon nyt yhtäkkiä tekee mieli höpistä. Enkä oo ollu tääl vasta ku vähä päälle vuorokauden ja ite yliopisto ja kampus on vielä täysin tutkimatta lmao. Keksikääs hei pliis sille blogille joku naseva nimi, että perustamisprosessi olis vähemmän vastenmielinen. :chuckle:

 

Lol Suomes on jo aamukaffien keittoaika ja meikä painuu yöpuulle. Mitä on jetlag. :awesome:

 

JOKO sä oot siellä :O!! Niin hienoa aaahh ja BLOGI OI KYLLä!

 

ja ahhhh jeehhh suomi, oli kyllä makia peli :happy:

Link to comment
Share on other sites

En mä kyl oikeesti taida jaksaa pitää blogia. :LOL: En tiiä, katotaan miten arki lähtee rullaamaan. Ois kauheen kiva kirjottaa kaikki kokemukset jonneki mut ei vaan aika tunnu millään riittävän ainakaan vielä. Tai nyt kyl olis AIKAA mut kinostus visusti pakkasen puolella. :awesome:

 

 

Mäppikö on tehny paluun vai. :love:

Link to comment
Share on other sites

En mä kyl oikeesti taida jaksaa pitää blogia. :LOL: En tiiä, katotaan miten arki lähtee rullaamaan. Ois kauheen kiva kirjottaa kaikki kokemukset jonneki mut ei vaan aika tunnu millään riittävän ainakaan vielä. Tai nyt kyl olis AIKAA mut kinostus visusti pakkasen puolella. :awesome:

 

 

Mäppikö on tehny paluun vai. :love:

 

Täältä ääni blogille!!

Link to comment
Share on other sites

En mä kyl oikeesti taida jaksaa pitää blogia. :LOL: En tiiä, katotaan miten arki lähtee rullaamaan. Ois kauheen kiva kirjottaa kaikki kokemukset jonneki mut ei vaan aika tunnu millään riittävän ainakaan vielä. Tai nyt kyl olis AIKAA mut kinostus visusti pakkasen puolella. :awesome:

 

 

Mäppikö on tehny paluun vai. :love:

 

mää kans äänestän blogia! :yesey: marsen kirjallisen ilmaisun lahjat tarvitsee sellaisen sitäpaitsi!!! :chuckle:

 

 

 

aiheesta kukkaruukkuun, bowie. :supersad: en jotenki käsitä. luulin et se on kuolematon.

Link to comment
Share on other sites

Minä en osaa nyt jotenkin olla tämän Bowie uutisen kanssa, en jotenkin ajatellut et se tässä nyt kuolisi koska miksei voisi elää ikuisesti. :supersad: pöljää kai tällainen enhän mä sitä tuntenut mutta tuntuu kurjalta silti. Niin paljon kaikkea hienoa kuitenkin tehnyt :supersad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ei mitään musen kuuluvaa ny mutta tarvitsen purkauskanavaa näin oleellisessa keikka-asiassa, ja Heliä en kehtaa pakottaa kuuntelee kaikkea sitä uudestaan ja uudestaan mutta ai että The Maccabees :happy:

 

 

 

1. Miten hyvältä ne kuulostaa livenä siis ihan oikeasti? Pää räjähtää kun NIIN hyvältä ja niin hyvä se meininki mikä niillä on siellä lavalla ja se meininki minkä ne sai aikaiseksi yleisös!!

 

2. Se pomppiva meri ihmisiä ja myös sellaibeb vellova ihmismeri <3 ja ihmiset hoilitti kovaa mukana kaikkea

 

3. Rakastan muutamaa niistä biiseistä niib paljon että se vaan et niitä soitetaa aiheuttaa onnellisuusaaltoja aivoissa: Spit it out !!! Ja marks to Prove it ja kamakura ja awww can you give it ja kuinka tosi hieno oli myös encore ja aawwhhhhhh aahhh

 

4. Se lava oli minun silmiin niin kaunis vaan levyn kansi ja sen edessä ja takana roikkuvia lamppuja - näytti hyvältä

 

Brixtonin mäki o niin kiva ja siinä aidalla oltiin - eturivi oli reunasta mahdollinen mut liian pelottava - mut hyvä niin ei mennyt seuraava ihan överiksi

 

A. We miten onnellisia ne oli siellä! Hymyili jatkuvasti kaikki. Halaili toisiaan ja taputti kesken kaiken yleisölle

 

B ne pitkät aplodit Hugon tekemälle silencelle, joka o sellainen :supersad: jo muutenkin, mutta sitten kun se lauloi ja awwww sellaista surkua ja awwww kun sit bändikin taputti sille ja toinen vaan hymyili vähän hölmistyneenä

 

Nämä nyt vielä kai ihan normaaleja ..

 

Mut

Niin

C. Orlando weeksillä oli hiukset ja en kestä sitä sen sellaista esiintymistä joka o sanalla niin mukana mut samalla vähän vaivaantunut pienistä ja vaan sellainen awww ääähhh kun kesken biisin viittoo bändiä ympärille kun laulaa et saa olla rakkaiden keskellä awwwwwwww ( miten niin helppoihin menen)

 

D. Felix white

Niin vaan Felix White! Miten nyt o niin joku sellainen hymyilee kun Naantalin aurinko, huutaa ja höpöttää ja hiukset ja puku <33

 

Onnellisuutta vaan koko keikka täynnä oli niin - olisin voinut mennä vaikka jokaiselle vaikka ne soittaa vaan suurinpiirtein samat biisit uudelleen mut ei olisi haitannut

 

Fangirl problematiikka miksi lukea tumblr yms ihmisistä jotka tapaa bändin ja pääsee tänään uudellen keikalle miksi .... Mutta awwwww niin awwwwww awww awww awww

 

Ei mulla muuta

 

 

 

 

En ol koskaan nähnyt kerralla niin pal kukki kun siinä bowie asiassa <3

 

Anteeksi

Link to comment
Share on other sites

aww jee! :awesome: oliko heli siis siellä keikalla sun kaa?

 

 

 

-miksi hugo silence ja surku?? :erm: bowie? vai jottain muuta? en oo ihan kärryillä.

 

-perkele missasinko orlandon hiukset?!??!? :LOL: lol nojoo.

 

-ööh en nyt keksi muuta. :chuckle:

 

 

awww joo oli jee!! Piti olla kunnolla tai ainahan oon mut en edes voinut kikattaa - spontaanisti kyllä woooo - huudahtelin et joo - o

 

 

 

Ku se biisi o niin sellainen hidas melankolia. En edes tarkalleen tiedä mistä se kertoo mutta sellainen herccää oli tunnelma ja aww sitten kaikki taputtaa ja aww näyttää niin sellaiselta awww et kohta alan itkemään lol mut niin mitäköhän olin selittänyt siinä edellä

 

Ja joo noh ei ne semmoiset pitkät oo mutta on niitä kyl silti ja joo

 

<333 mua naurattaa

 

En aikuista koskaan ja katson kotona vaan videoita haastatteluista yms

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

hei kuulkaatten! mikä ompi kesän ohjelma itse kelläkin, tai lähinnä sen keikan aikoihin, mietin tässä tyhmä kun oon että mitäs jos tulisin köpiksen kautta. :facepalm: että oisin sitten jo ennen keikkaa suomessa ja lähtisin päivä tai pari sen jälkeen (kun meillä ei teknisesti ees sais ottaa sitä viikkoo kokonaan vapaaksi töistä....), mut mietin vaan että mites turkumiitti?? onnistuiskohan se sillee viikonloppuna siinä 11.-12.päivä jo????? jos pitäiskin etkot instead of jatkot? vois sitten harjotella hienot koreografiat ynnä muut valmiixi.

kertokaa! ideoita! tms! ?! y/n?

Link to comment
Share on other sites

hei kuulkaatten! mikä ompi kesän ohjelma itse kelläkin, tai lähinnä sen keikan aikoihin, mietin tässä tyhmä kun oon että mitäs jos tulisin köpiksen kautta. :facepalm: että oisin sitten jo ennen keikkaa suomessa ja lähtisin päivä tai pari sen jälkeen (kun meillä ei teknisesti ees sais ottaa sitä viikkoo kokonaan vapaaksi töistä....), mut mietin vaan että mites turkumiitti?? onnistuiskohan se sillee viikonloppuna siinä 11.-12.päivä jo????? jos pitäiskin etkot instead of jatkot? vois sitten harjotella hienot koreografiat ynnä muut valmiixi.

kertokaa! ideoita! tms! ?! y/n?

 

Vai et köpis!

 

Mut käy tulkaa joo!

Harjoitellaan kaikki koreografiat kyl ja Plänärää

 

Et siis Mul ei ainakaan mielestäni mitään siinä et etkot käy kyl!

Link to comment
Share on other sites

Vai et köpis!

 

Mut käy tulkaa joo!

Harjoitellaan kaikki koreografiat kyl ja Plänärää

 

Et siis Mul ei ainakaan mielestäni mitään siinä et etkot käy kyl!

 

noku mattin synttärikeikka ja ois kai vielä lippujaki jälellä :chuckle: plus ois ihan kiva käydä siellä kesällä oon vaan kerran ollu n.päivän ja vettä vaan sato. emt.

Link to comment
Share on other sites

Joo etkot aina oikeestaan kivemmat ku pääsee rakentaan kunnon hypen ennen geiggaa. :awesome:

 

Ulpu suunnittelee taas ihan höpöjä mut toisaalta ei koska omg kesäinen Köpis olis kyl niin naminamia. Miks noi liput on niin törkykalliit.

 

..tai sit henkistä valmistautumista aftermathiin ja tiedä mitä kaikkea ne on siihen mennessä tunkeneet settiin. :chuckle: mutta siis TOKI pitää pitää joku keikanjälkeinen vertaistukiryhmähetki myös! :yesey:

 

eikä mitää höpöjä! :phu: verrattuna esim siihen että ekana meinasin koukata ruotsinki kautta. :chuckle: muttakun hirmusesti huvittais nyt joku skandinaviakierros!!! ja mitä nyt lentoja kahtelin niin pauttiarallaa saman verran lontoo-köpis + köpis-helsinki mitä ois lontoosta suoraan helsinkiin... paitsi no tietty kaikki välimatkat siihen lentokentille ja pois PLUS tietty keikkalippu lol mut!!!! :chuckle: ja ruotsin keikka ois kyl siis hintansa puolesta ehkä houkutellu enemmän (tai ainakin se hattuhyllypaikka mitä ne mulle ehdotti kun koklasin saako lippuja..) mut tämän maan hintoihin kun vertaa niin eihän tuo tunnu missään! :awesome: (paitsi en oo ihan varma mistäköhän mitkään rahat just tällä hetkellä mihinkään ylimääräseen pierasisin mut nooohh.....)

 

ei liity: leivoin just mariannejuustokakkua!!! :awesome: tuossa se on jäähtymässä, sua nähä mitä tulee! JA AINIIN eikö suomenmaahan tuu just ne uudet fazerin suklaat! laitoin jo kotiin tilauksen koska siis ei hemmetti http://news.cision.com/fi/fazer-group/r/suomen-rakastetuin-brandi-lahtee-seikkailulle--perinteinen-karl-fazer-saa-rinnalleen-karl-fazer-trav,c9878443 :stongue::facemelt:

Link to comment
Share on other sites

MMMHMMM marianne juustokakku kuulostaa ihanalta!!!

 

ja joo etkot ketkot joo!! olisi jo kesä

 

ja mullahan on koko kesäkuu loma :shifty: kai et mullaha o aikaa kaikkeen!

§

 

edit(ors) mut siis mitä noi uudet suklaat on :eek: ...!!

 

ja miten iih mun ikä on tuos tuollainen ja et oon ollut täl boardilla (ja muse fani kans sit vähän kyl ennen jo ) NIIN 10 vuotta L-O-L

 

ja iiihhhh muutenkin elämän kevät

Link to comment
Share on other sites

MMMHMMM marianne juustokakku kuulostaa ihanalta!!!

 

ja joo etkot ketkot joo!! olisi jo kesä

 

ja mullahan on koko kesäkuu loma :shifty: kai et mullaha o aikaa kaikkeen!

§

 

edit(ors) mut siis mitä noi uudet suklaat on :eek: ...!!

 

ja miten iih mun ikä on tuos tuollainen ja et oon ollut täl boardilla (ja muse fani kans sit vähän kyl ennen jo ) NIIN 10 vuotta L-O-L

 

ja iiihhhh muutenkin elämän kevät

 

koko kesäkuu eh??? :ninja: miten ois kesäinen köpis??? :awesome::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

koko kesäkuu eh??? :ninja: miten ois kesäinen köpis??? :awesome::chuckle:

 

Hohihih hei mietin täs just et jos sinne sillo 8 ja keikka 9 turisteil vähän voisi ehkä kai myös viel vaikka pe siin sit Turkuun ja keikan lämmittäjäiset ja ti keikka ja ke normaaliin eloon ja vähän kotona ja sit glastoon - olisko ihan tyhmää ?!?

 

:awesome:

Link to comment
Share on other sites

Hohihih hei mietin täs just et jos sinne sillo 8 ja keikka 9 turisteil vähän voisi ehkä kai myös viel vaikka pe siin sit Turkuun ja keikan lämmittäjäiset ja ti keikka ja ke normaaliin eloon ja vähän kotona ja sit glastoon - olisko ihan tyhmää ?!?

 

:awesome:

 

ei ollenkaan!!! :awesome: mun pitää tosin eka saada tietää vaan et saanko tolle ajalle lommoo kun alunperin otin sen helsinkiviikon kokonaan :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ei ollenkaan!!! :awesome: mun pitää tosin eka saada tietää vaan et saanko tolle ajalle lommoo kun alunperin otin sen helsinkiviikon kokonaan :chuckle:

 

:eek::awesome: mut vähänks olisi kiva! :chuckle:

 

mulla ei oo kyl mitään sellaista rotia ja itsehillintää mut siis pieniköpis reissu ja glasto kyl se nyt vähimpiä lomalle! eiks? mut äh nin rahat.

pitää ne matkat ostaa sinne birminghamkeikan aikoihin täältä ne lennot siis niin hankkia.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...