Jump to content

Recommended Posts

aaahh just tulin kotia :'( olipa kyl NIIIIIINNNN ihana nähä teitä (ja musseekin vähän sattumalta) <3<3<3<3<3 :kiss::happy: lisää tuollaisia pirskeitä (mielummin vähemmän leimillä setlistillä mut ei voi mittään) pls! peto irti glastossa sit.

 

 

 

saravoetu211015SH_sm.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Iteki just kotiuduin. :chuckle: Olipahan sattumien :eyebrows: täyteiset pari päivää. Nyt aivan törkyväsy, en kykene artikuloimaan tuntemuksiani~ kunnolla joten komppaan vaikka Ulpua^kaiken osalta. Etenkin spoilerin sisältö on lähellä sydäntä.

 

Ja siis LED-tanhuamista tulee kyllä ihan todella ikävä!

Link to comment
Share on other sites

Iteki just kotiuduin. :chuckle: Olipahan sattumien :eyebrows: täyteiset pari päivää. Nyt aivan törkyväsy, en kykene artikuloimaan tuntemuksiani~ kunnolla joten komppaan vaikka Ulpua^kaiken osalta. Etenkin spoilerin sisältö on lähellä sydäntä.

 

Ja siis LED-tanhuamista tulee kyllä ihan todella ikävä!

nii-in sattumaako

lucille-bluth-wink-gif_470x264.gif

 

ja pitääpä ottaa tästä lähtien leditanssit ihan tavaksi. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

hei laittakee mulle joku ne KAIKKI kuvat sieltä teijän väts-äpistä :):):):):):):) mun pitäs koklata kyllä saanko sen tolla bluestacksilla ladattuu koneelle itseasiassa!

 

Joko joku on lähettänyt ?

 

:awesome:

 

:awesome:

 

YES!

 

Minulla o ihan ihmeellinen olo en jotenkin kuvitellu mitään muse - oloja

 

 

Ja todellakin

 

Saravon

 

Pekka

Link to comment
Share on other sites

Eeeii, kyllä huomasin ihan alun perinkin, unohdin vaan ihan täysin heittää tänne noi videot :D

 

No ne on varmaan näkynyt kauas. Hauska oli se, että salamat oli kiellettyjä mutta kukaan ei sanonut noista valoista : D paitsi että glowstickit pitää olla käsirenkaana eikä niitä saa heilutella kädessä sillain tikkuna.

Link to comment
Share on other sites

No ne on varmaan näkynyt kauas. Hauska oli se, että salamat oli kiellettyjä mutta kukaan ei sanonut noista valoista : D paitsi että glowstickit pitää olla käsirenkaana eikä niitä saa heilutella kädessä sillain tikkuna.

 

No joo, kuvasin yläkatsomoiden kolmosriviltä ja kuten videolta näkyy, about täsmälleen toiselta puolen hallia ja silti näkyi hyvin :D

Link to comment
Share on other sites

No joo, kuvasin yläkatsomoiden kolmosriviltä ja kuten videolta näkyy, about täsmälleen toiselta puolen hallia ja silti näkyi hyvin :D

 

No ei turhaan sit ollut päällä : D Kysyttiin Domilta ja se kai ei ollut huomannut mut Morgan kai oli. Ehkä. En oikeen tajunnut mitä kukaan sanoi. :yesey:

 

Kivoja videoita!

Link to comment
Share on other sites

Ai niin, perhana, unohdin tän pudottaa tänne :´D Kuvasin siis muutaman biisin keikalta ja teidän porukka pääsi melkein joka pätkälle mukaan melko vahvasti :chuckle:

 

 

Haha voi ei sori just sun kuvaustaitoja dissasin tos edellisellä sivulla. :awesome: mut siis iha vaa siks et Mattin sormella osoittelu on puoliks sumeena ja siis OISHA KAIKKIEN PITÄNY OSATA JUST SE HETKI TALTIOIDA TÄYDELLISENÄ 4K-TERÄVÄPIIRTONA. Fiilistelin näitä pätkiä kyl iha huolel eilen, kiitti. :happy:

 

 

Dom A:n "Vanha mies taistelee teknologian kanssa" -selfie antaa mulle vielki elinvoimaa. Se näyttää ihan peukalolta siinä. :happy: En tiiä pitäskö mun postata se jonneki tänne boardille vai haluisko joku esim. Twitterissä kettuilla sille siitä. Emt se on vaan mun lempiasiani tällä hetkellä, koko maailman pitäs saada nauttia siitä.

Link to comment
Share on other sites

Haha voi ei sori just sun kuvaustaitoja dissasin tos edellisellä sivulla. :awesome: mut siis iha vaa siks et Mattin sormella osoittelu on puoliks sumeena ja siis OISHA KAIKKIEN PITÄNY OSATA JUST SE HETKI TALTIOIDA TÄYDELLISENÄ 4K-TERÄVÄPIIRTONA. Fiilistelin näitä pätkiä kyl iha huolel eilen, kiitti. :happy:

 

 

Dom A:n "Vanha mies taistelee teknologian kanssa" -selfie antaa mulle vielki elinvoimaa. Se näyttää ihan peukalolta siinä. :happy: En tiiä pitäskö mun postata se jonneki tänne boardille vai haluisko joku esim. Twitterissä kettuilla sille siitä. Emt se on vaan mun lempiasiani tällä hetkellä, koko maailman pitäs saada nauttia siitä.

 

Huutista, joillekin vaan ei kelpaa :D /s

 

Ja olin tosiaan matkassa jollain Sonyn ~7 vuotta vanhalla pokkarilla, kun nykyisestä meni muistikortti rikki... ajoitus kyllä 5/5 sen kanssa :facepalm:

Edited by 01fromfinland
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dom A:n "Vanha mies taistelee teknologian kanssa" -selfie antaa mulle vielki elinvoimaa. Se näyttää ihan peukalolta siinä. :happy: En tiiä pitäskö mun postata se jonneki tänne boardille vai haluisko joku esim. Twitterissä kettuilla sille siitä. Emt se on vaan mun lempiasiani tällä hetkellä, koko maailman pitäs saada nauttia siitä.

 

peukalo! :LOL: <3 twitterissä ois kyllä ehkä ihan hauska... :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No ei turhaan sit ollut päällä : D Kysyttiin Domilta ja se kai ei ollut huomannut mut Morgan kai oli. Ehkä. En oikeen tajunnut mitä kukaan sanoi. :yesey:

 

Kivoja videoita!

 

dom ei ymmärtäny mistä ees puhuin ja morgan vaan oli kohtelias ja sanoi jotain :chuckle: MUT MATT TYKKÄSI EN PÄÄSE NYT YLI :awesome::awesome::happy: hihiihihi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...