Jump to content

Recommended Posts

ainiin ja tähän piti kommentoida!

 

Edit: noi kuvat! :happy:

se on niin hassua ja vähän kamalaakin, että aina kun näkee jotain kuvia tai videoita Domista niin ensimmäinen reaktio on vaan ylikorostunut aaaawwwwwwww!

Eikä se oo siis mitään fanityttöilyä vaan semmoista suurta sympatiaa :chuckle:

 

tumblr_mw2ctuhb8N1rvnnvyo4_250.gif

 

siis niimpä!!!!!!!!!

mulla on sellainen ajatuskin aina et jos joskus vituttaa tai muutenvaan pitää saada vähän hymyä naamalle niin pitää vain aatella domppaa. :')))

Link to comment
Share on other sites

ainiin ja tähän piti kommentoida!

 

tumblr_mw2ctuhb8N1rvnnvyo4_250.gif

 

siis niimpä!!!!!!!!!

mulla on sellainen ajatuskin aina et jos joskus vituttaa tai muutenvaan pitää saada vähän hymyä naamalle niin pitää vain aatella domppaa. :')))

 

:awesome:!!

 

rupes päässä soimaan Kuuntelen Tomppaa tästä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:awesome:!!

 

rupes päässä soimaan Kuuntelen Tomppaa tästä :chuckle:

 

:chuckle: oliko meillä tuosta kappaleesta joskus joku Juttu? ees editorsin yhteydessä tms?? vai sekotanko nyt johonki muuhun vaan, vai oliko meidän glaston iskelmälistalla? (ja alkoko nyt soimaan se auringonsilta päässä, alkopa tietennii. :chuckle:)

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: oliko meillä tuosta kappaleesta joskus joku Juttu? ees editorsin yhteydessä tms?? vai sekotanko nyt johonki muuhun vaan, vai oliko meidän glaston iskelmälistalla? (ja alkoko nyt soimaan se auringonsilta päässä, alkopa tietennii. :chuckle:)

 

munsta tompasta o joskus juteltu mutten tiedä onko se ollut Juttu :LOL:

mien just tuossa kaupassa tänään tai eilen hyräilessä, ku sisko käski olla hiljaa meidän lauleskeluja roskia kerätessä :chuckle:

 

voihan auringonsilt shhshhahaha :happy:

 

mäkin haluan tuollaisia terapia-domppa-happy-place harjoituksia :LOL: kuuulostaa tehokkaalta

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

domlol6nx.gif

 

band36.jpg

 

dommojo.jpg

 

89363d5c.jpg

 

dommm.jpg

 

matt_dom_interwiew.jpg

(tää on niin my little pony ettei mitään rajaa!!!)

 

PLUS AAHHHH YAAAAAASSSSSSss tein joskus domin mallikansion :chuckle: ja löysin sen ny! :chuckle:

domdom.jpg

 

117dom012bn.jpg

 

25jbbea.jpg

 

 

2203sca038vp.jpg

 

379027.jpg

 

 

 

 

 

 

ja ihan vaan poonuksena moltrasion hyppytorni!!!!!

 

qmatt3vj3.jpg

 

 

 

 

 

aaahhh millonkahan oisin viimeks postannu tänne _muse_kuvia_????!??! : D

 

 

(plus tästä vanhojen photopukettien kaivelusta tuli jotenkin Jännittävä OLO ei siinä mitään että dom itsessään on jo tommonen pöllö mut koko pändi aiiihihiaahihihi miksi ne on niin ihania aaasldjghgsdghaaaaaaa en kestä varsinki vauvvamuset voijjeesus :'))))))))))))))))) joo terve olen kypsä aikuinen.)

 

 

Link to comment
Share on other sites

AWW-LISTA

 

- Kinkkulista!

- Ihana Minna ja kaikki ihanat jutut ja hieno paint-pikkujoulukutsu, näitä oli jotain muitakin saman tyylisiä, niinku se Ulpukan dvd:n kansi xD vois alkaa ironiseksi graafiseksi suunnittelijaksi. :yesey:

- Rypyn arvostus!!!! Kaunis!!!

- Aww kaikki Dom-kuvat ja erityisesti kuitenkin Moltrasion hyppytorni!!

 

Pitäispä käydä Kinkussa mutka :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ihanaa poraamista Dronesista! Jotenkin suuresti nautin tästä hämmennyksen ja epäuskon tunteiden tulvasta! Ihan tulee kesän alku mieleen!

 

 

 

Joo AC:ssa on kyl jotain maagista. :happy: Mun suosikkeja on AC2 ja Brotherhood, mut Black Flag oli kyl kans ihan sikahyvä, tosin vähän jotenki... helppo. :LOL: Uu The Last of Us on kyl kans ihan helmi. En oo pelannu sitä koska meillä on vaan Boxi lol, mut katoin playthrough'n siitä sillon aikoinaan.

 

Sä pelaat siis PS4:llä, oletan (jos kerran Syndicatea ootat into piukeena)? :awesome: Siinä tapaukses voisin suositella Until Dawnia. Semmonen enimmäkseen tarinankerrontaan keskittyvä kauhupeli, aivan SAIRAAN HYVÄ. Kans PS-yksinoikeuspeli, niin en oo taaskaan ite päässy pelaan, mut oon kattonu sen läpi ny kahesti ja oon aivan koukussa!! Niin jumaleissön loistava. Pliis jos yhtään kiinnostaa, niin älä kauheesti ota selvää siitä, koska siihen maailmaan pystyy uppoutumaan täysin vain sillon, jos siitä ei oikeestaan tiiä pelin alkaes yhtään mitään. En voi painottaa tätä liikaa.

 

Kirjotan kohta esseen tästä pelistä mut omg omg omg. :'( Niinku jos mul ois rahaa, niin ostasin pleikkarin melkeen ihan vaan tän takia. Vappu jos ostat sen niin mä tuun kylään pelaan sitä kans KOSKA TARVE ON KOVA. :facemelt: En ees pilaile.

 

Miten niin multa on karannut mopo handulista. :shifty:

 

 

 

Mä oon täs istunu ja miettiny pitkän aikaa, miten artikuloisin tän kuvan herättämät tuntemukset.

 

 

...Se on... kaunis?

 

Olin tänään kauheen reipas ja otin Dronesin autoon kuunneltavaksi.. voi kyllä ehkä jäädä ne loppupään biisit kuuntelematta lol

 

Sisko on pelannu pc:llä niitä aiempia ja kovasti ois sitä mieltä, että mun ac-kokemuksesta puuttuu palanen ku en oo niitä pelannu. Olen jopa harkinnut ps3 lainaamista ja niiden joidenkin ostamista sille, heh. Mutta joo, meillä on ps4 ja sille unity, black flag, walking deadit, tuo the last of us ja sit sisko pelaa jotain noitapelejä tms.

 

Mä oon aika uus tässä pelimaailmassa, toki nintendot on tuttuja, mutta en oo ikinä varmaan pahemmin uppoutunut mihinkään.. On ollukin itelle ISO yllätys, että oon näinkin innoissani näistä. En ois ikinä uskonut, että alan edes pelaamaan ac:tä, mutta niin ne vain vei mennessään. Onko tuo Antil Dawn ihan kauhian pelottava? Oon kyllä ollut ihan innoissani kuinka hienolta nuo pelit näyttää ja ei noissa tarinoissakaan oo moittimista. Ja nyt kun oon pelannut tuota last of us:ia, niin noi walking deadit, joissa lähinnä vaan valitaan asioita, niin kiinnosta kovinkaan paljon.

 

Heh, mä ostan ton pelin jo ihan sen takia, että tuut meille pelaamaan :p

Link to comment
Share on other sites

OMG tämä on sellainen hieno eeppinen taideteos samaa sarjaa kun Rypyn Arvostus. :yesey:

 

plus jee vappu drones-arvio!!! :awesome: MUT MITEN oot voinu olle kuuntelematta the handleria?!?!??! :eek:

 

No, en mä oikein tiiä... :$ kai mulla sen mercyn jälkeen tuli vähän semmoinen olo, että no, ootetaan :D

Link to comment
Share on other sites

Oli kyllä niin veret seisauttavan jännittävä ja ahdistuksen ja paniikin kuorruttama aamu!

 

Mut hälytettiin eilen tälle aamulle vielä veljen luokse lapsenvahdiksi... Eli siinä sit hyvissä ajoin ennen ysiä vaimensin muksun piirretyillä ja menin koneelle kärkkymään. Kiva oli vielä kuulla, et nii juu, siin koneessa voi sit netti pätkii ja sit se kone jää välillä kans jumiin, ni käynnistä sit vaan uusiksi (joo, ihan ku siin olis aikaa ootella mitään uudelleen käynnistyksiä :eek:). Mä olin onneksi taustajoukoiksi valjastanut miehen kotona omalle koneelleen ja otin sit vielä varmuuden vuoksi veljen tabletinkin viereen.

 

Sittenhän se kello pärähti ysi ja lippupisteen jysähti tukkoon, niin et itsekin tipuin langoilta ja se latas sitä sivua varmaan minuutin... jaaaaaa sen jälkeen olikin permantopaikat myyty. KIVAKIITTIMOI!!

 

Siin sit pidin yksiä katsomopaikkoja varattuna ja päivitin vimmatusti sivua samalla ku juttelin puhelimes miehen kaa, joka siellä itsekin näpytti f5:stä. Aina välillä tuli yks permantopaikka myyntiin ja kuhan sen sai klikattua niin näki kivasti ilmoituksen, että meni jo!

 

Luovuin jo toivosta, mielessäni näin kuinka ainoana heilun idioottina katsomossa kun muut ympärillä istuu tukevasta peffallaan.. Kunnes tasan klo 9.20 tuli soitto mieheltä, et se sai permantopaikat! Se oikeesti sai ne!! Ei oo todellista!! Että fanfaarit soikoon herran salamannopeille reflekseille!

 

Että juuh, sieltä sit jonkun liput vapautui 20 minuutin varausajan jälkeen ja aurinko alkoi jälleen paistaa pilven takaa.

 

 

Nyt pitää kaiketi laittaa se Peto on irti soimaan? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mutta tässä rypyn arvostus, olkaapa hyvä:

 

:facepalm:

 

 

 

 

http://i887.photobucket.com/albums/ac71/adayof/Muse/Lulzers/53.jpg' alt='53.jpg'>

 

omnomcheese.png

 

herpderp.jpg

 

waddaplaadifak.png

 

Mitä ihm...

 

 

qtuhuuto.png

 

Tiedostonimi qtuhuuto??? :)

 

 

dubiousamountsofphailage.png

?????????????????

 

hawt.png

???????????????????????????????????????????!!

 

 

Hyi hitto kunnon cringet.

 

giphy.gif

 

 

 

 

 

 

Sisko on pelannu pc:llä niitä aiempia ja kovasti ois sitä mieltä, että mun ac-kokemuksesta puuttuu palanen ku en oo niitä pelannu. Olen jopa harkinnut ps3 lainaamista ja niiden joidenkin ostamista sille, heh. Mutta joo, meillä on ps4 ja sille unity, black flag, walking deadit, tuo the last of us ja sit sisko pelaa jotain noitapelejä tms.

 

Mä oon aika uus tässä pelimaailmassa, toki nintendot on tuttuja, mutta en oo ikinä varmaan pahemmin uppoutunut mihinkään.. On ollukin itelle ISO yllätys, että oon näinkin innoissani näistä. En ois ikinä uskonut, että alan edes pelaamaan ac:tä, mutta niin ne vain vei mennessään. Onko tuo Antil Dawn ihan kauhian pelottava? Oon kyllä ollut ihan innoissani kuinka hienolta nuo pelit näyttää ja ei noissa tarinoissakaan oo moittimista. Ja nyt kun oon pelannut tuota last of us:ia, niin noi walking deadit, joissa lähinnä vaan valitaan asioita, niin kiinnosta kovinkaan paljon.

 

Heh, mä ostan ton pelin jo ihan sen takia, että tuut meille pelaamaan :p

 

AC2:ssa on ehdottomasti parhaat tehtävät/paras tarina!

 

Until Dawn on ainaki mun mielestä häikäisevän hyvä rakentaan tosi ahdistavan ja pelottavan tunnelman - et se suurin pelkoa aiheuttava tekijä on lähinnä oma pääkoppa, joka jatkuvasti oottaa että pian tippuu paskaa niskaan. Ja siis on siinä hyviä yllärisäikäytyksiäkin yms., mut siis ei se mikään traumatisoivan pelottava kumminkaan oo? Näin väitän semmosena, joka näki mm. Halloween-leffoista vuosikausia painajaisia. :chuckle:

 

Hehe hups, Until Dawnin koko konsepti kyl perustuu perhosvaikutukseen eli ts. siihen et tehään valintoja. :chuckle: MUTTA toisin ku TellTalen peleis, joissa omat valinnat ei oikeesti vaikuta lopputulokseen vaan pelkästään siihen, millasen vuoropuheluversion saa mistäkin kohtauksesta, niin Until Dawnis niillä valinnoilla on ihan aitoja seurauksia ja väärin valitsemalla saatat tahtomattas vaikka aiheuttaa jonkun kuoleman. Et sinänsä aika virkistävän anteeksiantamaton peli tietyssä mielessä. :awesome: Ja on siinä muutaki pelattavaa kun pelkästään monivalintaklikkailua!

 

Älä ees yritä mitään kielennäyttöhyniöitä koska MÄ OTAN EKAN JUNAN SINNEPÄIN JOS SEN HOMMAAT MÄ EN PELLEILE NÄIN TÄRKEILLÄ ASIOILLA OMG OMG.

 

 

Luovuin jo toivosta, mielessäni näin kuinka ainoana heilun idioottina katsomossa kun muut ympärillä istuu tukevasta peffallaan.. Kunnes tasan klo 9.20 tuli soitto mieheltä, et se sai permantopaikat! Se oikeesti sai ne!! Ei oo todellista!! Että fanfaarit soikoon herran salamannopeille reflekseille!

 

Että juuh, sieltä sit jonkun liput vapautui 20 minuutin varausajan jälkeen ja aurinko alkoi jälleen paistaa pilven takaa.

 

 

Nyt pitää kaiketi laittaa se Peto on irti soimaan? :LOL

 

AINA KU FLIPPAAN PETO ON IRTI! :dance: Eipä paljoo ton parempaa fiilistä kun moninkertasesta pettymyksestä yhtäkkiä noustaanki jonneki sfääreihin!

Link to comment
Share on other sites

Ei hitto niin joo!

 

edit anteeksi mäkin nyt kommentoin, mut oon ihan unohtanut tän kohdan tästä levystä jotenkin ja miksi revoltissa o tällaiset sanat :LOL:

You've got strength

You've got soul

You're not afraid

You're not a drone

oikeasti :LOL:

 

Kuuntelin perjantaina junamatkalla Dronesin, ja Revoltin aikana tuli tää viesti mieleen enkä tiiä MIKS mua nauratti tää niin paljon, mut jotenki se, että täs on ainoostaan lainattu lyriikoita ja annettu Mattin runollisuuden puhua puolestaan, oli musta sillä hetkellä niin hysteeristä. Aivan kyyneleet kihos silmiin ku yritin pitää itteni kasas.

 

Sit vielä tietysti Aftermath perään, mikä aiheuttiki niin pitkän tauon jälkeen ihan uudenlaiset järkytykset. Mun muistikuvat ei SELKEESTIKÄÄN tehny oikeutta sille. :LOL: Olin ihan totaalisessa hajoomispisteessä.

 

 

Positiivisena sanon sen, et Globalistin ne kuorotouhut, mitä INHOSIN sillon aluks, kuulosti täl kertaa paljon paremmalta. Pystyin kuvitteleen miten mielettömältä se saattaa kuulostaa jos isoo yleisö laulaa ne siinä mukana omg kylymät väreet. :awesome: :awesome: Mut sit USOE 2.0 latisti tunnelmaa mut whaeva whaeva.

Link to comment
Share on other sites

Marse, sain pelattua theLastofUs:n läpi ja voi elämä :supersad: nyt vielä se lisäpeli ja sitten se on ohiiiii :stunned: Mutta tykkäsin kyllä ihan älyttömästi! Vaikka noi loppupuolen tapahtumat tuli aika vahvasti uniin :chuckle: toissa yönä mm. mua ammuttiin kahdesti päähän ja lääkärit kieltäytyi hoitamasta mua wtf

 

Oon nyt autossa kuunnellut Dronesia ja jotain omituista tapahtui..the Globalist saattaa olla yks mun suosikeista, tai no ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Se lopppu on siinä vähän mm, mutta muuten joo, tykkään!

 

Ja huomasin sellaisenkin asian, että kyllähän tuohon(kin) levyyn kiintyy kun enemmän kuuntelee. En tiedä, miksi sitä pitää olla niin kauhian kriittinen musea kohtaan, jotenkin lähtökohtaisesti lähden aina lynkkaamaan (tai no, en nyt ihan). Pitäis vaan ensin kuunnella levy jotain 10x ja sitten vasta alkaa jotain mielipidettä muodostamaan..

Link to comment
Share on other sites

Näin Hanskia eilen Hesan yössä xD En kylläkään muistanut ennenku äsken kun pahoinvoivana heräsin ja katoin illan aikana otettuja kuvia. :yesey: Hienoja selfieitä! Kaikesta päätellen Hannankaan muistikuvat ei oo mitä parhaimmat : D Ohhoh.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...