Jump to content

Recommended Posts

Marse, sain pelattua theLastofUs:n läpi ja voi elämä :supersad: nyt vielä se lisäpeli ja sitten se on ohiiiii :stunned: Mutta tykkäsin kyllä ihan älyttömästi! Vaikka noi loppupuolen tapahtumat tuli aika vahvasti uniin :chuckle: toissa yönä mm. mua ammuttiin kahdesti päähän ja lääkärit kieltäytyi hoitamasta mua wtf

 

Oon nyt autossa kuunnellut Dronesia ja jotain omituista tapahtui..the Globalist saattaa olla yks mun suosikeista, tai no ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Se lopppu on siinä vähän mm, mutta muuten joo, tykkään!

 

Ja huomasin sellaisenkin asian, että kyllähän tuohon(kin) levyyn kiintyy kun enemmän kuuntelee. En tiedä, miksi sitä pitää olla niin kauhian kriittinen musea kohtaan, jotenkin lähtökohtaisesti lähden aina lynkkaamaan (tai no, en nyt ihan). Pitäis vaan ensin kuunnella levy jotain 10x ja sitten vasta alkaa jotain mielipidettä muodostamaan..

 

ei hemmetti toi last of us oli semmonen mitä testasin kun sain vähäksi aikaa työn jostain pelitestaamosta pari vuotta sitten enkä kestäny siellä kun ehkä tunnin ennenkö tuli ahistuspaniikki ja lähin kotiin ::: D

 

the globalist<3<3<3 ja kyyl musen kanssa ehkä kannattaa ottaa semmonen lynkkausasenne, pessimisti ei pety! :chuckle:

 

Näin Hanskia eilen Hesan yössä xD En kylläkään muistanut ennenku äsken kun pahoinvoivana heräsin ja katoin illan aikana otettuja kuvia. :yesey: Hienoja selfieitä! Kaikesta päätellen Hannankaan muistikuvat ei oo mitä parhaimmat : D Ohhoh.

 

hirveesti kiinnostais nähä näitä kuvia. :yesey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ei hemmetti toi last of us oli semmonen mitä testasin kun sain vähäksi aikaa työn jostain pelitestaamosta pari vuotta sitten enkä kestäny siellä kun ehkä tunnin ennenkö tuli ahistuspaniikki ja lähin kotiin ::: D

 

the globalist<3<3<3 ja kyyl musen kanssa ehkä kannattaa ottaa semmonen lynkkausasenne, pessimisti ei pety! :chuckle:

 

 

 

hirveesti kiinnostais nähä näitä kuvia. :yesey::chuckle:

 

Oih, kuulostaa mielenkiintoiselta tuommoinen työ!

 

Niin, mä oon kyllä aika pessimisti.. mutta siltikin välillä petyn :LOL:

Link to comment
Share on other sites

no huhhuh helsinkiin saa vieläki lippuja : D

 

on kyllä aika jänskä :erm: mä luulin, että se oli jo loppuunmyyty kun en siletä lippupalvelun sivuilta mitään löytänyt, mutta se tais olla vaan se presale siellä.

 

Ja eilen kuulu monta, siis MONTA kertaa mainos radio cityssä. Vähän lol ku ne ei koskaan soita musea siellä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

on lauantai-ilta ja mä oon juonut liikaa liian myöhään ihanaa kaffetta joten tartten tekemistä

epäoleellista kauneus-spämmiä omaksi illokseni

+jäähallin vuosipäivä et jeee1 :awesome:

 

 

 

tumblr_mshbwabQrB1qg7suao3_250.gif

 

tumblr_myz2zlchRo1rpyx4so1_500.jpg

 

tumblr_nvvlaiGFhV1tfq7t5o1_1280.jpg

tumblr_nsxleneSWx1rgyu54o3_1280.jpg

 

tumblr_nskr9qlAzO1qi6b09o1_1280.jpg

 

 

tumblr_numg62yCq61rp4s78o1_400.gif

 

 

teinks mä tällaisen spömmin just ? :facepalm: on vaan sellainen deja vu -olotila tässä!

 

Jos olisin parempi laittaisin jotain 2007 keikkajuttua mut äh ei nyt jaksa :LOL:

 

Ja btw rakastan mun olohuoneen seinää! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Kuuntelin äsken Aftermathin.

 

crying.gif

 

Ai jeesus kuinka paljon voikin ihmislapsi pieni ottaa KUUMAA yhestä kappaleesta. Se viimeinen, pienen ikuisuuden kestävä kertsi on virallisesti pahempaa ku aids. Todellinen sertifioitu Mattin Ulina -rinkirunkku joka ei vaan ota loppuakseen ja josta myös hieman Chrisiäkin sivusilmäilen kun suostu ottamaan osaa. Ja jos Chrisiä pitää alkaa kritisoida niin on maailmanlopun enteitä aistittavissa.

 

Anteeks, mut ny meni huolella tunteisiin. Täs vielä ku kattonu noita settilistoja ja aivan melekeen The Resistance -shittilistatraumatakaumista kärsiny niin täytyy myöntää että nyt on niin vitunmoinen RIP Muse -olotila taas, voi luoja.

 

 

Peeäs onks teiän liput jo tullu ku mun ei oo ja alan jo huolestua että onkohan menny naapurin postilooraan tai jonneki Norjaan mut täs olotilas se ois melkeen niinku helpotus? Tai no ei mut tulis ehkä semmonen fiilis et maailmankaikkeus haluis mulle vaan pelkkää hyvää ja yrittäis varjella mua pahoilta asioilta niinku?

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

EI oo näkynyt lippuja ainakaan täällä, ja minä just samasta asiasta stressaannuin tuossa männä viikolla et ei kai niitä vaan vielä ole sit postitettu? toivottavasti näin?

 

Marse <3 rakkaani <3 olet ihana :happy:

tuon aftermath - purkauksen takia piti se biisi taas lurittaa korviini

JA ei mut kukkasen peräpää ku se on pöljä ihan kaikkeudessaan

Mattin Ulina -rinkirunkku :LOL: :LOL: mut se todellisuus on vielä kammottavampi ...fromthismoment

mutta joo järkyttävää paskaa. piste.

 

En myöskään ole seurannut mitän setlistojen kehittymistä, mutta ovet näköjäste löytäneet toimivan kaavan :yesey:

(ja miksi jättää kaikki stockholmit yms new bornit yms syrjään...ja madness et co...miksi?)

Link to comment
Share on other sites

EI oo näkynyt lippuja ainakaan täällä, ja minä just samasta asiasta stressaannuin tuossa männä viikolla et ei kai niitä vaan vielä ole sit postitettu? toivottavasti näin?

 

Marse <3 rakkaani <3 olet ihana :happy:

tuon aftermath - purkauksen takia piti se biisi taas lurittaa korviini

JA ei mut kukkasen peräpää ku se on pöljä ihan kaikkeudessaan

Mattin Ulina -rinkirunkku :LOL: :LOL: mut se todellisuus on vielä kammottavampi ...fromthismoment

mutta joo järkyttävää paskaa. piste.

 

En myöskään ole seurannut mitän setlistojen kehittymistä, mutta ovet näköjäste löytäneet toimivan kaavan :yesey:

(ja miksi jättää kaikki stockholmit yms new bornit yms syrjään...ja madness et co...miksi?)

 

Okei no hyvä. Mut aika hämysää kun eiks niis ennakkomyyntiehdois lukenu et postitus kahen viikon sisään. :erm: Mikähä maksaa.

 

:kiss: Anteeksi että moiseen masokismiin inspiroin - ei ollut tarkoitus. PÖLJÄ se on nimenomaan. "The loneliness has gone". THE LONELINESS HAS GONE.

 

 

 

 

 

THE LONELINESS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HAS GONE.

 

 

Maailmassa on jo tarpeeksi paljon kärsimystä. Miksi sitä on tieten tahtoen lisättävä?

 

 

Ja joo kaavoihinsa kangistunu Muse velottaa riistohintoja omista keikoistaan helvetin köyhilläkin alueilla ja tyytyväisinä vaan vetää festarien pituisia settejä. :) Mutta ehkäpä asiat sitten muuttuu, kun päästään Meksikoon ja saadaan se helkkarin kehälava eli sitten voidaan aloittaa Drones-maailmankiertue ihan virallisesti koSKA PASKANVITUT NÄISTÄ KAIKISTA MUISTA TUHANSISTA ETELÄ-AMERIKAN FANEISTA. :) Ne saa nyt toimia harjottelukeikkoina/-yleisöinä. :) Ei voi aina nallekarkit mennä tasan. :) Mut hei "ainakin pääsette näkeen Musen mitä valitatte" ja "ei Muse oo kellekään mitään velkaa" eiks niin hei. :)

 

 

En tiiä mistä mun tänpäivänen suolaisuus johtuu. Snickers vois olla paikallaan.

Link to comment
Share on other sites

Eikös Mutti laula kans siinä Aftermathin kertsissä? Vaikkei se nyt mitään muutakaan. Kaipaan vaan jonkun syyllisen :chuckle:

 

Mä en vaan ymmärrä, miksi niiden pitää tehdä tällaista huttua jos kaikki on kerta samaa mieltä siitä, että Handler on levyn paras biisi? Eiku jaa Globalist on Mattin, no sehän selittää kaiken.

 

Ja miksi pitää soittaa näitä greatest shits -settilistoja koko ajan? Eikö ne nyt kaipaisi harjoitusta noista uusista biiseistä? Ja miten nää keikat ei muka oo yhtä tärkeitä, kun ne Meksikosta eteenpäin olevat?? Wut?

 

Ei oo lippuja näkyny ei.

Link to comment
Share on other sites

Mutta Aftermathista tuli mieleen, että se on jonkin Star Wars -kirjasen nimi ja siitäpä tuli mieleen, että ostin oikeen enskaripäivälle leffalipun :awesome:

 

Tosin kattoin eilen Foxilta sen Episodi I:n ekaa kertaa ja musta se oli ihan paska. Toivottavasti tuo nyt ei ole samanlaista kuraa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mutti. :LOL: Greatest shits. :LOL: Ja siis niin Matt on kumminki kingpin niin mitä se tekee saa kai luvan kelvata kaikille. Mut sanohan Matt sillon ku Händleri julkastiin, et fanit on ihan into piukeena ku kuulostaa vanhalta Muselta eli tiedostaa kyl rokimman Musen suosion (plus koko bändin mielestä hevii rokkii on myös Psycho-kiertueen perusteella helvetin hauska soittaa), mut SILTI ei voida tehdä SEN soundista sitä normia, levyllä tai keikoilla? Jep jep. :logic:

 

 

Mutta Aftermathista tuli mieleen, että se on jonkin Star Wars -kirjasen nimi ja siitäpä tuli mieleen, että ostin oikeen enskaripäivälle leffalipun :awesome:

 

Tosin kattoin eilen Foxilta sen Episodi I:n ekaa kertaa ja musta se oli ihan paska. Toivottavasti tuo nyt ei ole samanlaista kuraa :chuckle:

 

Ayyyyyyyy. :awesome: Nice. Pitäs varmaan iteki vähä saada aikaseks.

 

Ja siis ne prologileffathan on universaalisti kaikkien mielestä aika karseita. :chuckle:

 

https://www.youtube.com/watch?v=WSCm8yAxBr8

 

Paree versio. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

herregyyd täällähän varsin paljon aktiviteettia!

 

mut siis nIINPÄ ihan kaikkeen :chuckle:

 

ja joo lol en tajua näitä nykysiä setlistjä, ja sit samalla kuitenkin jollain tapaa väärin ns.valittaa setistä jossa on citizen ja apocalypse. :erm: mut mää vähän epäilen että ne on sen CE:n tyrkänny sinne sillä että siinäpä on nyt old skool faneille!!11 ja muuten voidaan soittaa mitä kakkaa vaan! jee!

 

paree tulla sit hyvät setit varsinaisella kiertueella, mua vähän kauhistuttaa nimittäin kun meni ihan yli mulla tämä kiertuesuunnittelu. :chuckle: mut jos ne sen globalistin ees. *_________________*

Link to comment
Share on other sites

Mutti. :LOL: Greatest shits. :LOL: Ja siis niin Matt on kumminki kingpin niin mitä se tekee saa kai luvan kelvata kaikille. Mut sanohan Matt sillon ku Händleri julkastiin, et fanit on ihan into piukeena ku kuulostaa vanhalta Muselta eli tiedostaa kyl rokimman Musen suosion (plus koko bändin mielestä hevii rokkii on myös Psycho-kiertueen perusteella helvetin hauska soittaa), mut SILTI ei voida tehdä SEN soundista sitä normia, levyllä tai keikoilla? Jep jep. :logic:

 

Ayyyyyyyy. :awesome: Nice. Pitäs varmaan iteki vähä saada aikaseks.

 

Ja siis ne prologileffathan on universaalisti kaikkien mielestä aika karseita. :chuckle:

 

https://www.youtube.com/watch?v=WSCm8yAxBr8

 

Paree versio. :awesome:

 

 

854693000164-mutti-all-natural-finely-chopped-tomatoes.jpg

 

"Mutti nautitaan perinteisesti voin kera. Muttikokkareiden koko voi vaihdella ryynimäisestä ”hiekkamutista” isokokkareiseen ”kouramuttiin”."

Mulla ei ollut mitään tietoa tällaisesta perinneruoasta. Omnomnom :LOL:

 

Ja toi video en kestä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

isoo kuva

 

"Mutti nautitaan perinteisesti voin kera. Muttikokkareiden koko voi vaihdella ryynimäisestä ”hiekkamutista” isokokkareiseen ”kouramuttiin”."

Mulla ei ollut mitään tietoa tällaisesta perinneruoasta. Omnomnom :LOL:

 

Ja toi video en kestä :LOL:

 

Mitäs hittoa. Muttikokkare.

 

2366612-2529919625-laugh.gif

 

 

Aftermath on yks isoo muttikokkare.

 

 

 

Kaikki ton parodiasarjan videot on katsomisen arvoisia. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

onko kukaan saanu revoltin videota vielä mistään näkymään? kai sen kohta sais juutuupista kaivettua muttakun!!!1 :chuckle:

 

plus EN KESTÄ we are scientists vastasi mulle twitterissä hhihihuhhhihi! :awesome::chuckle:

 

joo.

 

Ai pitäisikö sellainen tänään tulla ...:chuckle: millainenkoha siitä tulloo

 

ja HUOMASIN! :eek::chuckle::awesome: nii!

Link to comment
Share on other sites

Ai pitäisikö sellainen tänään tulla ...:chuckle: millainenkoha siitä tulloo

 

ja HUOMASIN! :eek::chuckle::awesome: nii!

 

kaitpa sen näkee jos menee niihin lokaatioihin mitä siinä drones-sivulla onpi. ja on älyllinen puhelin. oli jo joku screenshot musemuun etusivusta missä oli bannerissa että watch revolt video now. oletan että tässä kohtapuoliin tipahtaa johonki.

en odota mitenkään positiivisesti tätä, luulen että joku madness osa kaks (oliko ne siinä ees ne kaikenmaailman mellakat ja rälläkät) ja ehkä se mattin tytsy eteerisesti astelee slo-mo. emt. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

kaitpa sen näkee jos menee niihin lokaatioihin mitä siinä drones-sivulla onpi. ja on älyllinen puhelin. oli jo joku screenshot musemuun etusivusta missä oli bannerissa että watch revolt video now. oletan että tässä kohtapuoliin tipahtaa johonki.

en odota mitenkään positiivisesti tätä, luulen että joku madness osa kaks (oliko ne siinä ees ne kaikenmaailman mellakat ja rälläkät) ja ehkä se mattin tytsy eteerisesti astelee slo-mo. emt. :chuckle:

 

En jaksanut edes mennä niin vipukoits kääntelemään koska kai tän ehtii jostain nähdä vielä

 

Voi eteeriset askeleet :noey: ja muutenkin vaan lol

Link to comment
Share on other sites

:LOL: <3

 

 

ihanaa että antsa on nyt taas tämmönen Juttu, nyt kun sisko muutti pois rovaniemeltä ei voi enää tentata siltä onko anttia näkyny. :chuckle:

mut mää oonkin käyny antin siwassa, repikää siitä. :cool:

 

 

:chuckle: Mä keinun (keinutaan.mp3 nyt kuunneltavissa Spotifyssa!) sillä rajalla kun ironinen fanitus pikkuhiljaa muuttaa muotonsa aidoksi fanitukseksi. Tai ainakin luulen etten oo ylittäny sitä rajaa vielä, mut saattaa olla et jostain syystä vain kieltäydyn hyväksymästä tosiasioita.

 

 

 

Mut omg ihmiset, Adelen uus biisu hei. :love: Pahoittelut vaan niille jotka joutuu paljon kuunteleen radiota ja siten ylialtistumaan sille seuraavien kuukausien aikana, mutta yaaaas the queen is bäk! Swiftin Talen vittumaiseksi käynyt diktatuuri on vihdoin ohi - popin todellisen hallitsijan valtakausi alkaa jälleen!

 

tumblr_nsocdvDdck1unvvsvo1_500.gif

 

IT'S HAPPENING. PRAISE BE.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...