Jump to content

Recommended Posts

nää myy kaikkea kivaa http://www.glow.co.uk/¨

 

ESMES http://www.glow.co.uk/flashing-crazy-hair.html en kestä ehkä pakko saada tollane :LOL:

 

Mä haluan kaikkea!

 

mut kaikkea tuollaista tähänkin tarkoitukseen tuollaista mitä ei tartte kantaa, vaikka vähän haluan noita lasten lelujakin kun vilkkuu, kuten tuollaisen tähtisauvan koska miksi ei.

mutta siis kaikki kaulakoruja ja rannekoruja ja sormuksia :yesey:

 

ja sitten haluan kaikkea muutakin!

 

en nyt linkintä mut:happy: mä joo kyllä mukana

Link to comment
Share on other sites

Kertokaa naiset, ostanko

a) 10-12 kpl vilkkuvaloisia LED-rannekoruja, vai

b) 100 kpl perus glowstikkejä.

 

Hinta suht sama. En tiiä kumpi olis paree.

 

Ja voisko tohon sit vielä lisätä niitä vilkkuvälkky-hiuslisäkehärpäkejuttuja? JA kahdeksaa eriväristä UV-meikkiä? Meneekö jo överiksi. :LOL:

 

Meinasin sen sinisen valoperuukinkin tilata, mut sit kelasin et ku se on kuulemma aika pylleröstä eikä valotkaan oo mitenkään erikoiset, niin tilaan jonku kivemman peruukin JA ne välkkyvät lisäkeasiat. :awesome: Mun estetiikka on sit semmonen LSD-lasien läpi nähtävä yksisarvisen oksennus.

 

Ja jos jotakuta kinostaa, niin noita asusteitahan (ja meikkejä) on kappalemääräisesti niin monta, et niitä vois jakaa useemman osanottajan kesken?? :awesome: Sit mun ei ainakaan tarvis rahan vuoksi hillitä itteeni. :awesome:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CLAP CLAP CLAP CLAP!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CLAP CLAP CLAP CLAP!

 

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Sorry for posting in English but my husband wants to have a holiday in Helsinki (but not this year.) I am a wheelchair user and I was frozen last year in Amsterdam when the temperature dropped to 12 degrees celsius. What is the weather like in May, June and September? I can't move around to keep warm.:(

Link to comment
Share on other sites

Sorry for posting in English but my husband wants to have a holiday in Helsinki (but not this year.) I am a wheelchair user and I was frozen last year in Amsterdam when the temperature dropped to 12 degrees celsius. What is the weather like in May, June and September? I can't move around to keep warm.:(

 

Google to the rescue.

 

https://weather-and-climate.com/average-monthly-Rainfall-Temperature-Sunshine,Helsinki,Finland

 

http://en.ilmatieteenlaitos.fi/statistics-from-1961-onwards

 

 

I would say tho, based on the last couple of years, that you'd probably prefer the temperatures around early September - or late June at the earliest - just because there's a greater chance of consistent warmth. May is always all over the place, so I wouldn't even consider it. And even the entire month of June last year was stupidly cold (after they had forecast a hotter than average summer lmao), so idk man it's all crazy.

 

Tbh, July and August are the only months I'd recommend anyone taking a summer vacation in Finland but since those aren't an option then lol oop. ¯\_(ツ)_/¯

Link to comment
Share on other sites

Google to the rescue.

 

https://weather-and-climate.com/average-monthly-Rainfall-Temperature-Sunshine,Helsinki,Finland

 

http://en.ilmatieteenlaitos.fi/statistics-from-1961-onwards

 

 

I would say tho, based on the last couple of years, that you'd probably prefer the temperatures around early September - or late June at the earliest - just because there's a greater chance of consistent warmth. May is always all over the place, so I wouldn't even consider it. And even the entire month of June last year was stupidly cold (after they had forecast a hotter than average summer lmao), so idk man it's all crazy.

 

Tbh, July and August are the only months I'd recommend anyone taking a summer vacation in Finland but since those aren't an option then lol oop. ¯\_(ツ)_/¯

 

Thanks! We don't have children of school age so we could travel in July or August but it's always more expensive and much busier. We're holidaying for the first time ever in early September this year (France) so that would be my preference for next year, if we have any money left!

Link to comment
Share on other sites

Kertokaa naiset, ostanko

a) 10-12 kpl vilkkuvaloisia LED-rannekoruja, vai

b) 100 kpl perus glowstikkejä.

 

Hinta suht sama. En tiiä kumpi olis paree.

 

Ja voisko tohon sit vielä lisätä niitä vilkkuvälkky-hiuslisäkehärpäkejuttuja? JA kahdeksaa eriväristä UV-meikkiä? Meneekö jo överiksi. :LOL:

 

Meinasin sen sinisen valoperuukinkin tilata, mut sit kelasin et ku se on kuulemma aika pylleröstä eikä valotkaan oo mitenkään erikoiset, niin tilaan jonku kivemman peruukin JA ne välkkyvät lisäkeasiat. :awesome: Mun estetiikka on sit semmonen LSD-lasien läpi nähtävä yksisarvisen oksennus.

 

Ja jos jotakuta kinostaa, niin noita asusteitahan (ja meikkejä) on kappalemääräisesti niin monta, et niitä vois jakaa useemman osanottajan kesken?? :awesome: Sit mun ei ainakaan tarvis rahan vuoksi hillitä itteeni. :awesome:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CLAP CLAP CLAP CLAP!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CLAP CLAP CLAP CLAP!

 

Jossain keikkapöllyissä en näköjään oo saanut lähetettyä viestiä!

 

Mut joo hankitaan ihan kaikkea! Mä oon ainakin niin mukana ja voisin ajatella et muutkin ainakin nyt nämä vkl keikkaseuralaiset ovat et joo! Jaetaan kustannukset ja ostetaan krääsää ihanaa ja välkkyvää

 

Plus jotain pimeässä hohtavaa meikkiasiaa tekee vähän mieli :awesome:

 

Tilataan tilataan tilataan tilataan!!

Link to comment
Share on other sites

Jossain keikkapöllyissä en näköjään oo saanut lähetettyä viestiä!

 

Mut joo hankitaan ihan kaikkea! Mä oon ainakin niin mukana ja voisin ajatella et muutkin ainakin nyt nämä vkl keikkaseuralaiset ovat et joo! Jaetaan kustannukset ja ostetaan krääsää ihanaa ja välkkyvää

 

Plus jotain pimeässä hohtavaa meikkiasiaa tekee vähän mieli :awesome:

 

Tilataan tilataan tilataan tilataan!!

 

JIPPII. :awesome: Ömmömm, kuinkahan ois järkevintä selvittää tarkka osallistujien määrä, että varmasti tilataan tarpeeksi krääsää ja että voi sit organisoidusti (ja eritoten nopeesti lol oon köyhä) jakaa kulut? Voiko vaan olettaa, et osallistumisinnokkaat ihmiset vierailee kolossa ees sen verran usein et voi hihkasta varmistuksensa, koska en jaksas missään fb:ssä mettästää kenenkään yksittäistä juuta/jaata. :shifty:

 

Ainakaan tol tilauksel ei pitäs olla mitään älytöntä kiirusta, koska Amazon UK:sta löytyy kaikki tarvittava, ni mun ei tarvi mitään pakettia ottaa täällä vielä vastaan ja tuoda kotio, huh onneks. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Kertokaa naiset, ostanko

a) 10-12 kpl vilkkuvaloisia LED-rannekoruja, vai

b) 100 kpl perus glowstikkejä.

 

Hinta suht sama. En tiiä kumpi olis paree.

 

Ja voisko tohon sit vielä lisätä niitä vilkkuvälkky-hiuslisäkehärpäkejuttuja? JA kahdeksaa eriväristä UV-meikkiä? Meneekö jo överiksi. :LOL:

 

Meinasin sen sinisen valoperuukinkin tilata, mut sit kelasin et ku se on kuulemma aika pylleröstä eikä valotkaan oo mitenkään erikoiset, niin tilaan jonku kivemman peruukin JA ne välkkyvät lisäkeasiat. :awesome: Mun estetiikka on sit semmonen LSD-lasien läpi nähtävä yksisarvisen oksennus.

 

Ja jos jotakuta kinostaa, niin noita asusteitahan (ja meikkejä) on kappalemääräisesti niin monta, et niitä vois jakaa useemman osanottajan kesken?? :awesome: Sit mun ei ainakaan tarvis rahan vuoksi hillitä itteeni. :awesome:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CLAP CLAP CLAP CLAP!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CLAP CLAP CLAP CLAP!

 

Kaikkea vilkkuvaa vaan! Oon ainakin mukana :awesome: Mulla tuli kyllä O2:lla niin qma et peruukkia ei tarvitte ees harkita.

 

Olipa aika kryptinen spoiler tämä, kun olin jo kerenny unohtaa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Jos joku sattuu muistamaan mun höpöjä fanituksen kohteita viiden vuoden takaa, niin pakko ilmottaa et lol tapasin Jake & Amirin tänään. :awesome::LOL: Yks kaveri on kunnon truufani niin ajettiin ex tempore 5 tuntia Washingtoniin kattoon jotai niitten live podcastia. Ja sit vahingos törmättiin niihin jälkeenpäin kahesti. 19-v minä olis ihan taivais, nykynen minä ei oikein jaksanu välittää enkä tienny mitä sanoa ku ei se niitten show niin hauska ollu. Mut olihan mun abikevään suuri rakkaus Amir edelleen aika sulonen ja se mua baari #1:ssä hymyillen vahtas kunnes semivastahakoisesti sitä moikkasin. :love:

 

Ny nukutaan Denny'sin parkkiksel muutama tunti ku ei oo yöpaikkaa. :ninja: Pieni kutina et äiti ja isi tykkäis kyttyrää jos tietäsivät.

Link to comment
Share on other sites

ja hei miten ois teemapukeutuminen (valojen lisäksi!) museaiheisesti niinkö täällä meinataan perjantain keikalle?? :chuckle: on kuulemma tulossa showbiz-kannen tyttöä ja panic station videosta morgania ja mulla on jo niin hienoja ideoita 2001-mattiksi ETTÄ!!!!! :awesome::LOL:

Link to comment
Share on other sites

ja hei miten ois teemapukeutuminen (valojen lisäksi!) museaiheisesti niinkö täällä meinataan perjantain keikalle?? :chuckle: on kuulemma tulossa showbiz-kannen tyttöä ja panic station videosta morgania ja mulla on jo niin hienoja ideoita 2001-mattiksi ETTÄ!!!!! :awesome::LOL:

 

Miks tyytyä 2001:een kun 2002:lla olis tarjottavana mm. nää helmet asukokonaisuudet:

 

001.jpg

 

Ei helvetti just vasta hoksasin et Mattin verkkarit mätsää Chrisin takin kans. <3 Vai hmm taitaa pöksyissä olla enempi sellaista veriappelsiinin sävyä...

 

 

giphy.gif

 

Sanon että mätsää koska maailma on siten parempi paikka.

 

 

 

Toi ikoninen glitter-pipo kyl toimis vilkkuhohto-lookin kanssa, mut taidan kumminkin henk.koht. vetää rajan cosplayhin. :chuckle: Paitsi jos jotai vähemmän ilmiselvää joku keksii - joku söpö kiva viittaus johonki vielä kelpais. Slipknot-maski tms. :awesome: Vitsailen vitsailen, ei pokka riittäis.

 

Mut oikeesti, oon unhoittanu kaiken kivan Muse-aiheisen nippulatiedon nappulatrivian (ja nimenomaan semmosen mitä Tumblrin pwoperbananahihihii-fanit ei oo pilannu) etten keksi mitään.

 

 

 

Assassin muuten ihan vaan näin niinku jälkisivuhuomautuksena. Maltoitko Ulpu vaan rauhassa istuskella kun se raikas? :awesome:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Miks tyytyä 2001:een kun 2002:lla olis tarjottavana mm. nää helmet asukokonaisuudet:

 

001.jpg

 

Ei helvetti just vasta hoksasin et Mattin verkkarit mätsää Chrisin takin kans. <3 Vai hmm taitaa pöksyissä olla enempi sellaista veriappelsiinin sävyä...

 

 

giphy.gif

 

Sanon että mätsää koska maailma on siten parempi paikka.

 

 

 

Toi ikoninen glitter-pipo kyl toimis vilkkuhohto-lookin kanssa, mut taidan kumminkin henk.koht. vetää rajan cosplayhin. :chuckle: Paitsi jos jotai vähemmän ilmiselvää joku keksii - joku söpö kiva viittaus johonki vielä kelpais. Slipknot-maski tms. :awesome: Vitsailen vitsailen, ei pokka riittäis.

 

Mut oikeesti, oon unhoittanu kaiken kivan Muse-aiheisen nippulatiedon nappulatrivian (ja nimenomaan semmosen mitä Tumblrin pwoperbananahihihii-fanit ei oo pilannu) etten keksi mitään.

 

Assassin muuten ihan vaan näin niinku jälkisivuhuomautuksena. Maltoitko Ulpu vaan rauhassa istuskella kun se raikas? :awesome:

 

no ei paska toi 2002 ois ollut kyllä hyvä!!! :LOL: mut mulla oli jo yks 2001-henkinen paita tekeillä jokatapauksessa niinniin... ja glastoon sit minnan vanhalla lääkäritakilla! :awesome::chuckle:

mut hitto olin unohtanu blondatun chrisin miksi mulle tulee mieleen marco pumtsipum tai joku : D mut mätsää toki kaikki!

mullon kaikki musenippelitieto ja yksityiskohdat kyllä johonki resistance eraan asti niin hyvin hallussa että oon ollu ihan fiiliksissä tässä väsäämässä asukokonaisuutta! :chuckle: samalla n0l0ttaa kyl mutta kerrankos sitä.

 

mut niin siis ei jumalauta assassin!!!!!!!!!!!!!! :facemelt: ja en tod istuskellu koko keikan aikana muutakö madnessissa, mut tottakai justiin sillä keikalla kun ei oo kentällä piti tulla tuommonen! :LOL: onneksi mun takana olevalla paikalla ei istunu ketään, tai ehkä istui mut lähti kun ei nähnt mitään lol. ja voisin kyllä kirjottaa esseen tai pari siitä miten hemmetin tylsiä yleisöt on nykyään... :stunned: varsinkikö sen näkee katsomosta niin hyvin, sitäkin suuremmalla syyllä hesassa sitte kunnon pileet!!!

Link to comment
Share on other sites

ja hei miten ois teemapukeutuminen (valojen lisäksi!) museaiheisesti niinkö täällä meinataan perjantain keikalle?? :chuckle: on kuulemma tulossa showbiz-kannen tyttöä ja panic station videosta morgania ja mulla on jo niin hienoja ideoita 2001-mattiksi ETTÄ!!!!! :awesome::LOL:

 

Hömmmmm no Bhar-aikainen Dom on niin helppo toteuttaa, joten miksei :chuckle:

 

edit: ainiin Soundin advertoriaalijutussa oli mainintaa, että Helsingissä ei olisi lämppäriä ollenkaan.

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Hömmmmm no Bhar-aikainen Dom on niin helppo toteuttaa, joten miksei :chuckle:

 

edit: ainiin Soundin advertoriaalijutussa oli mainintaa, että Helsingissä ei olisi lämppäriä ollenkaan.

 

Ei meille sellaisia kyl tosiaan aina suoda :chuckle:

 

advertoriaali kuulostaa niin hyvältä sanalta!

 

plus arvostan spämmiä Ulpun kunniaksi Liinan synttärin!

:happy:

Link to comment
Share on other sites

http://board.muse.mu/showthread.php?t=114501

 

Awwww noi Domin vastaukset!

 

Which rarity do you most enjoy playing?

Anything off the first album is a bit of a rarity these days. We played Sunburn recently which felt good. I want to play Glorious and Matt is always like ‘fuck off’...

Aaaaahhhhh!! :'(

 

How would you describe your fans?

Cool as fuck.

 

<3 :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ja voisin kyllä kirjottaa esseen tai pari siitä miten hemmetin tylsiä yleisöt on nykyään... :stunned: varsinkikö sen näkee katsomosta niin hyvin, sitäkin suuremmalla syyllä hesassa sitte kunnon pileet!!!

Tää kuumottaa kyl iha hualel. Saatan joutua salakuljettaan taskarillisen ilolientä ettei kuolemantylsät kanssabailaajat ala vituttaa. :c

 

 

 

edit: ainiin Soundin advertoriaalijutussa oli mainintaa, että Helsingissä ei olisi lämppäriä ollenkaan.

 

No voi kikkeli, oon niin oottanu et saatais jotai kivaa. Möh. Joo joo eipä ainakaan tarvi pelätä et saatais joku Manna vol 2: Mannan kosto, mut vähä kyl pettymys.

 

http://board.muse.mu/showthread.php?t=114501

 

Awwww noi Domin vastaukset!

 

 

GLORIOUS. :'( Saakelin mökö-Matti ikuinen ilonpilaaja.

 

 

ps: Prince. :stunned: Ei saakeli 2016 on viemäs viihdetaiteelta tuhkatki pesästä tätä menoa.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hyvää synttäriä liina!!! :party::party::dance::kiss:

 

 

 

 

tumblr_l9bmosXg141qcaxxpo1_500.jpg

 

tumblr_l6oa9ucjOW1qal71ro1_500.jpg

 

tumblr_l468vgJR7V1qcsvb7o1_400.jpg

 

mennään nyt näillä perinteisillä... :chuckle:

 

tumblr_lb3ioe4PyY1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l65eb84IZZ1qc9mdzo1_400.jpg

 

 

Oon ihan sikahuono boardikävijä nykyisin :$

 

MUTTA KIITOS! AWWWW! :love::stongue: Mukava tällain myöhässäkin, olipa mukava yllätys! :happy:

Link to comment
Share on other sites

ollos hyvä vaan ! :chuckle:

 

 

HEI pitäskö tässä alkaa aktivoitua vilkkuvien asioiden suhteen, enää reilu kuukaus aikaa! :eek::awesome: kuka tilaa ja mitäkin ja paljonko? oisko helpompi että joku suomessa asuva niin ne oisi valmiiksi siellä? vai meinasko marse, saatko ne helposti kuletettua? mää voin toisaalta kans yrittää jos saan tänne halvoilla postikuluilla, mul ainakin tilaa on repussa :chuckle: mitään glowstikkejä en välttämättä saa turvatarkastuksista läpi mut niitä saanee suomenmaastakin?

 

plus niin miten kukakin majottuu ja missäkin, kenen nurkkiin mahtuis? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

HEI pitäskö tässä alkaa aktivoitua vilkkuvien asioiden suhteen, enää reilu kuukaus aikaa! :eek::awesome: kuka tilaa ja mitäkin ja paljonko? oisko helpompi että joku suomessa asuva niin ne oisi valmiiksi siellä? vai meinasko marse, saatko ne helposti kuletettua? mää voin toisaalta kans yrittää jos saan tänne halvoilla postikuluilla, mul ainakin tilaa on repussa :chuckle: mitään glowstikkejä en välttämättä saa turvatarkastuksista läpi mut niitä saanee suomenmaastakin?

 

plus niin miten kukakin majottuu ja missäkin, kenen nurkkiin mahtuis? :chuckle:

 

No siis jos teikämannea ei haittaa kuljettaa niitä, niin tilaa pois vaan. Mä olin niitä tilaamassa, mutta vasta Suomeen palattuani eli parin päivän päästä - sen takia en niistä mitään oo postannu hetkeen ku ei oo ollu ajankohtaista. Mut siis joo jos postikuluista voidaan säästää niin hoida sä vaan, en valita! :chuckle:

 

 

 

 

Ja hei hoi Nyki-terveiset vaan! Mitään en ehdi tarkemmin selostaa mutta halusinpa vaan tän kirjottaa ku vielä täällä oon. :LOL: Sen verran kyllä pakko sanoo et upeeta on. :love:

Link to comment
Share on other sites

No siis jos teikämannea ei haittaa kuljettaa niitä, niin tilaa pois vaan. Mä olin niitä tilaamassa, mutta vasta Suomeen palattuani eli parin päivän päästä - sen takia en niistä mitään oo postannu hetkeen ku ei oo ollu ajankohtaista. Mut siis joo jos postikuluista voidaan säästää niin hoida sä vaan, en valita! :chuckle:

 

 

 

 

Ja hei hoi Nyki-terveiset vaan! Mitään en ehdi tarkemmin selostaa mutta halusinpa vaan tän kirjottaa ku vielä täällä oon. :LOL: Sen verran kyllä pakko sanoo et upeeta on. :love:

 

ai joko sää nyt oot jo menossa takasi :eek: hitto kylläpä aika juoksee.

 

amazon uk:sta saa yleensä useimmissa asioissa tänne ilmaset postikulut, pitää vielä vähän tarkastella. mut niin siis ei mua haittaa niitä roudata jos tilaan, meinasin tulla lähinnä tyhjän repun kanssa jonka sit täytän suklaalla. :chuckle: kai semmoset vilkkuhärvelit menee turvatarkastuksista läpi`?? : D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...