Jump to content

Recommended Posts

:chuckle: Mä keinun (keinutaan.mp3 nyt kuunneltavissa Spotifyssa!) sillä rajalla kun ironinen fanitus pikkuhiljaa muuttaa muotonsa aidoksi fanitukseksi. Tai ainakin luulen etten oo ylittäny sitä rajaa vielä, mut saattaa olla et jostain syystä vain kieltäydyn hyväksymästä tosiasioita.

 

 

 

Mut omg ihmiset, Adelen uus biisu hei. :love: Pahoittelut vaan niille jotka joutuu paljon kuunteleen radiota ja siten ylialtistumaan sille seuraavien kuukausien aikana, mutta yaaaas the queen is bäk! Swiftin Talen vittumaiseksi käynyt diktatuuri on vihdoin ohi - popin todellisen hallitsijan valtakausi alkaa jälleen!

 

tumblr_nsocdvDdck1unvvsvo1_500.gif

 

IT'S HAPPENING. PRAISE BE.

 

THIS.

 

Kuuntelin eilen 25 x koska vaan 25 ;D ja se videokin oli vaan niin :supersad: Siis, miten voi tulla niin onnelliseksi.. kyllä oli pitkä odotus, mutta melkein uskaltaisin nyt jo väittää, että oli sen arvoinen! Mutta haluan keikalleeeeeeeeee :(((((((

 

Oon kyllä niiiiiiin samaa mieltä tosta siftistä! Mä jo koitin ehtiä twitteriin jotain blacklistiä :chuckle:

 

tumblr_nsc9qyiSvz1r470w9o1_250.gif

Link to comment
Share on other sites

THIS.

 

Kuuntelin eilen 25 x koska vaan 25 ;D ja se videokin oli vaan niin :supersad: Siis, miten voi tulla niin onnelliseksi.. kyllä oli pitkä odotus, mutta melkein uskaltaisin nyt jo väittää, että oli sen arvoinen! Mutta haluan keikalleeeeeeeeee :(((((((

 

Oon kyllä niiiiiiin samaa mieltä tosta siftistä! Mä jo koitin ehtiä twitteriin jotain blacklistiä :chuckle:

 

Kunnon ysärivoimaballadi ja video justihi eikä melekeen täydellinen. :yesey: Tähtihetki on se ku jantteri kattoo aivan miäheltä kameraan ja lyö turhautuneena sen simpukkapuhelimen kiinni.

 

 

adele_3.gif

 

 

Bonus

 

https://www.youtube.com/watch?v=PUjvaMWKeBI

 

 

 

 

Toi viinabuffet. :pope: Öäöäöäöäöääääää omg pls????? Missä on Kari Grandi kaikkien janoisten sankari ku sitä eniten kaipais.

 

K-menu. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kunnon ysärivoimaballadi ja video justihi eikä melekeen täydellinen. :yesey: Tähtihetki on se ku jantteri kattoo aivan miäheltä kameraan ja lyö turhautuneena sen simpukkapuhelimen kiinni.

 

 

adele_3.gif

 

 

Bonus

 

https://www.youtube.com/watch?v=PUjvaMWKeBI

 

 

 

 

Toi viinabuffet. :pope: Öäöäöäöäöääääää omg pls????? Missä on Kari Grandi kaikkien janoisten sankari ku sitä eniten kaipais.

 

K-menu. :chuckle:

 

TUO VIDEO!!! Se on vaan niin se reaktio, mikä kaikilla ois pitänyt olla Adelen comebackille LOL

 

K-menu on mun :chuckle: oikkeesti hyvää ja BUDJETISSA :LOL:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hei! Me tässä Minnan käsiteltiin, niin oisko kerta kielon päälle?!

 

Mikäs se oli ensimmäinen muse-biisi, joka iski ohimoon? Ensimmäinen levy jne?

 

Mulla se oli Unintended, muistan kuinka näin sen mtv:ltä. Jostain piti se levy ostaa, niitä ei sillon saanut niin helposti ainakaan meidän kyliltä. Sitte tuli kentit ja niin. Ostin toki seukin levyn, mutta kai siinä oli omat ongelmansa.. No, OoS en osannut arvostaa sillon ja tulikin semmonen välivaihe. 2007 päätettiin kaverin kanssa lähtä keikalle ja sitä ennen sain Blackholesin lainaan ja ärsytti niin perkuleesti edelleen matin hengen haukkomiset. Mutta keikan jälkeen loppu onkin historiaa.

 

Sen musen ku sais joskus takaisin.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on nyt, anteeksi vaan, tyhjä boardi, että voisin vaan halata koko maailmaa :LOL::LOL:

 

voi sulla oleva maailman halaus

 

mut jaetaan nyt niin on tyylikästä meidän keskustelua maceilla tässä mun keittiön pöydän ääres

 

 

Mutta se ohimoon kolahtaminen:

Knights. Kuuntelin jostain syystä Blackholesin ennen sen julkaisemista striiminä ja muistan sen hetken kun kuulokkeet korvilla koneella porukoilla istuen kuuntelin sen ja muutenkin oli jotnekin sellainen herääin, mutta sitten KOC ja loppu on historiaa.

Muse oli minusta ollut aiemmin sellainen emo-teinien bändi muutaman muun ohella ja jotenkin en vaan voinut sellaista sallia itselleni, mutta kypsässä 22 8tai noh sillin viel 21v totesin, että angstaava teinihän minä olen. koska sitä ennen ne pakolliset Tirot mtv:ltä ja myöa muistan live8 keikasta tykkääneni.

Mutta KOC se se oli ja täs ollaan awww ihanaa :happy:

Link to comment
Share on other sites

1. pakkohan oli minunki uus adele kuunnella ja ihan ookoo :yesey: ei mulla sinänsä mitään hysteeristä suhtautumista siihen oo ikinä ollut, mut ei hitto kyl siitä äänestä tulee kylmiä väreitä! ois kiva nähä livenä joskus ja melkein toivoin et se glastossa mut ei se taida tykätä niin isoista yleisöistä. :supersad: mut hyvä pointti jospa taylor swift heivattas nyt johonki todellakin oon niin kurkkuani myöten täynnä!

 

2. haluun kans jonkun tommosen kalsarikännäyksen ehkä vähemmillä juomilla tosin :chuckle: äääsfhklgj

 

3. josta tulikin mieleeni KESÄLLÄ sit aattelin pyöriskellä siinä helsinki-turku-tampere akselia musen jäläkeen että tiedox vaan. :eyebrows: (koska oon semmosen sukulaisloman pitämässä jo talvella ja puukkasimpa sen kätevästi justiin sille ajalle kun ois macccabeesin keikka täälä. :facepalm: vittuku uusi last.fm kusee ja ei saa uusia eventsejä laitettua, muuten oisin muistanu. :phu:)

 

4. aw jee musetarinoita!!! :awesome:

 

minulla TIRO, 2003 ylexin tehosoitto, oli hyvä, hysteria ei ihan niin hyvä, new born mulla random syistä koneella, se ihana. nosturin keikka oli ja meni aattelin että hei ois voinut olla ihan kiva :):) mut en juur käyny keikoilla sillon ja miksi oisin johonki hesaan asti lähteny lol. jouluaattona tuli sitä keikkaa radiosta ja sitä kuuntelin että ei hitto. maaliskuun alussa ostin abson (ei hemmetti sitä aikaa kun piti aina oottaa jotain lomia että pääs kuopijjoon shoppailemaan kun ei meillä mittään levykauppoja :: D) ja paluuta ei ollut enää sen jälkeen. :yesey: :'))))))

ei hitto kun nostalgista tämmöinen aina. :'))))))))

 

5. määkin haluan pullaa!!! yms! :'(

Link to comment
Share on other sites

tämähän vAAN PASSAA :awesome: enemmän kun hyvin iiih joo!!!

 

 

nyt kuunnellaan sorrowta kertaa tuhat koska

http://www.alotofsorrow.com

 

mut mäniiin rakastan nostalgiaa varsinkin muse sellaista koska siis oikeasti tässäkin sitä ollaan koska se pöljä 3 miehen bändi on tehnyt muutaman levyn ja keikan :happy:

 

jeeee! :dance:

 

paljon teille mahtuu porukkaa, pidetään joku keikanjatkomiitti siellä?! :ninja::awesome:

 

JA SIIS AIJJAAAAAAA. <3

Link to comment
Share on other sites

jeeee! :dance:

 

paljon teille mahtuu porukkaa, pidetään joku keikanjatkomiitti siellä?! :ninja::awesome:

 

JA SIIS AIJJAAAAAAA. <3

 

Kyl meil vaan mahtuu viakka ja kuinka jos kukkaan vaan on tulossa ja lähdös tänne niin hostaan kyllä mieluusti yhdet miitit ja systeemit :yesey:

TULKAA KAIKKI TÄÄ O KIVA JA KAUOUNKIN O KIVA JA JEE KESÄ!!!!!!!

 

Muistui muuten mieleen ne puheet teema-asuista, koska tuli tällainen T2L-parsa-peruukki vastaan http://www.dresslily.com/harajuku-long-side-bang-shaggy-wavy-synthetic-cosplay-wig-product942222.html :awesome:

 

TOI on hieno :eek:

mä odotan oikeaa parsaa

http://www.joke.co.uk/luxury-broccoli-mascot-costume~22561/

mitä hittoa tuo maksaa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Kyl meil vaan mahtuu viakka ja kuinka jos kukkaan vaan on tulossa ja lähdös tänne niin hostaan kyllä mieluusti yhdet miitit ja systeemit :yesey:

TULKAA KAIKKI TÄÄ O KIVA JA KAUOUNKIN O KIVA JA JEE KESÄ!!!!!!!

 

TOI on hieno :eek:

mä odotan oikeaa parsaa

http://www.joke.co.uk/luxury-broccoli-mascot-costume~22561/

mitä hittoa tuo maksaa :LOL:

 

Uuuuh no toihan kuulostaa houkuttelevalta! :awesome:

 

Mut niiiin niiin on ja tuolla on muutenkin ihan liikaa kaikkea kivaa.

LUXURY mitä helvettiä?!? :LOL: :LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Uuuuh no toihan kuulostaa houkuttelevalta! :awesome:

 

Mut niiiin niiin on ja tuolla on muutenkin ihan liikaa kaikkea kivaa.

LUXURY mitä helvettiä?!? :LOL: :LOL: :LOL:

JEEEE! one down and muutama vielä taivuteltavana ja siis kyl sitä kolmeen kerrokseen nyt porukkaa mahtuu :yesey:

 

omg parsapuku :LOL: /mut kuin vitussa toi voi maksaa melkei 700 puntaa?! :LOL: täytyy olla aika luksusta, varmaa joku luisvittunin leima jossain kohin.

mut toi peruukki aaahhh haluan :eek: siis hiuxeni värjätä tolleen!

 

noh mietin kans et mitä siinä oikein on siis oikeasti?!

mut aah mä niin arvostaisin sellaista tukkaa

eli kannatan! :awesome:

Ainii sulle kävi pien vahinko :chuckle: Äööööh no se perjantai on vähän kökkö päivä ja mulla taisi ma olla joku aikainen aamu. Mut voin vielä kattoa.

:supersad: noh ei mutta ymmärrän :happy: mut niin maccabees ::love: jooooooooooo

Link to comment
Share on other sites

Mä haluun Antsan Hartwallille lämppäriks. Pitäsköhän alkaa spämmiä Domia tän asian tiimoilta että saatais vähä iloaki siihen puljuun.

 

 

Muistui muuten mieleen ne puheet teema-asuista, koska tuli tällainen T2L-parsa-peruukki vastaan http://www.dresslily.com/harajuku-long-side-bang-shaggy-wavy-synthetic-cosplay-wig-product942222.html :awesome:

 

Haluun myös tän!! Ihan sairaan halpaki vielä ny oikeesti kutittelis vähä. En sinänsä tiiä mitä tekisin tällä mut kyllähän sitä aikusella ihmisellä kuitenki hyvä peruukki on olla. Skipidiveinau.

Link to comment
Share on other sites

Kyl meil vaan mahtuu viakka ja kuinka jos kukkaan vaan on tulossa ja lähdös tänne niin hostaan kyllä mieluusti yhdet miitit ja systeemit :yesey:

TULKAA KAIKKI TÄÄ O KIVA JA KAUOUNKIN O KIVA JA JEE KESÄ!!!!!!!

 

 

Mää kanssa tahon :awesome:

 

tulipa muuten näistä taannoisista anttituiskuista mieleen et pitäskö tehä glastoon banneri että peto on irti. :chuckle:

 

JOOOOOOOOOOOO!!!!!! Semmonen kunnon lippu :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...