Jump to content

Recommended Posts

SIIS

anteeksi

mut

 

miksi?!

 

miksi :noey: voi muse

 

no en tiiä ehkä jotain aftermathia nyt realistisesti voi odottaakin mut ei hemmetti jos siellä aikoo vielä olla madness ja UD mukana! :LOL::noey: mut ehkä siihen samaan putkeen kaivetaan vielä guiding light ja explorers mukaan koska miksi nyt ei. :):):)

 

mut missä defector? :supersad: ja kaikki sellaset hyvät. /valivalivalivalivalivlaviava

Link to comment
Share on other sites

Marse, mä menin nyt ostamaan sen Until Dawn ku oli Anttilassa alennuksessa :chuckle: mutta laitan sen varmaan joulupakettiin kun on Syndicate vielä kovasti vaiheessa :LOL:

 

EEEeeeeeeeeee. :awesome: Varaa sit ihan kunnolla aikaa ekaan pelikertaan, koska se alkaa vähä hitaahkonlaisesti. Silleen varmistat et pääset kunnon överiteinikauhutunnelmaan. :happy:

Link to comment
Share on other sites

ei hertsilleijjaa toi musen setti :LOL::facepalm: no ehkä se eurooppaan mennessä vähän vaihtuu hehheh.....

 

Mulle on oikeastaan ihan semiok settilista, SILLä EDELLYTYKSELLÄ laittaisivat nyt sen 3-4 biisiä lisää siihen, kun tulevat Eurooppaan.. Tosin presalesta ostettuja lippuja ei ole vielä kuulunut, vaikka jossain vahvistuksessa luki (tai jossain ainakin..) että 3-4 viikkoa. Mitä helv...!!?

Link to comment
Share on other sites

en nyt tiedä kumpi on härskimpi

 

a)se uusi drone

b)se et soitetaan yhellä keikalla CE ja seuraavalla resistance ja EI REAPERSIA

 

tai lähinnä huolestuttavaa tämä viimeisin. :stunned:

 

a) TERSKALENTSKARI. <3 Se insta-video missä se vaan hitaasti leijuilee näennäisen päämäärättömästi... Aa voi ei jotenkin käy sääliksi! Tääkö nyt on se versio, jota joku (Matt?) kuvaili uhkaavan näköseks? Pelkkä onneton uimakyvytön monni dildokellukkeilla. :supersad:

 

b) Olis kyl hiton mielenkiintoista kuulla syy miks Reapers tiputettiin. En tahdo uskoa et toi mikään pysyvä rotaatio tms. oo, mut lmfao on tää bändi vaan tyhmä aina välillä. Teorisoin että ne on edelleen suolasia siitä ettei yleisö "moshaa" tarpeeks sen aikana niin nyt se sit jätettiin soittamatta et porukka osoittais sen paluun aikana kiintymyksensä innokkaammin. :yesey::awesome:

 

Tää ihan vaan siks et oon ite vielki suolanen siitä yhestä Glenin (kesäisestä lol) twiitistä missä se tosta valitti. Olin vaan silleen, "Muse on viimeset ~7 vuotta tarkotuksenmukaisesti kasvattanu yleisönsä kevyen popin ystävien osuutta ja nyt sit ruikutetaan ku joku Reapers ei jengiä sen erityisemmin inspiroi? Suksis ny siitä."

 

Ei siis siinä, Reapers on yks Musen parhaita biisuja vuosikausiin mut niin no, siin on aika matala rima ylitetty? Ei sitä keikoilta kyl sais tiputtaa kun muu settilista ei kompensoi ollenkaan.

Link to comment
Share on other sites

a) TERSKALENTSKARI. <3 Se insta-video missä se vaan hitaasti leijuilee näennäisen päämäärättömästi... Aa voi ei jotenkin käy sääliksi! Tääkö nyt on se versio, jota joku (Matt?) kuvaili uhkaavan näköseks? Pelkkä onneton uimakyvytön monni dildokellukkeilla. :supersad:

 

b) Olis kyl hiton mielenkiintoista kuulla syy miks Reapers tiputettiin. En tahdo uskoa et toi mikään pysyvä rotaatio tms. oo, mut lmfao on tää bändi vaan tyhmä aina välillä. Teorisoin että ne on edelleen suolasia siitä ettei yleisö "moshaa" tarpeeks sen aikana niin nyt se sit jätettiin soittamatta et porukka osoittais sen paluun aikana kiintymyksensä innokkaammin. :yesey::awesome:

 

Tää ihan vaan siks et oon ite vielki suolanen siitä yhestä Glenin (kesäisestä lol) twiitistä missä se tosta valitti. Olin vaan silleen, "Muse on viimeset ~7 vuotta tarkotuksenmukaisesti kasvattanu yleisönsä kevyen popin ystävien osuutta ja nyt sit ruikutetaan ku joku Reapers ei jengiä sen erityisemmin inspiroi? Suksis ny siitä."

 

Ei siis siinä, Reapers on yks Musen parhaita biisuja vuosikausiin mut niin no, siin on aika matala rima ylitetty? Ei sitä keikoilta kyl sais tiputtaa kun muu settilista ei kompensoi ollenkaan.

 

okei onneton uimakyvytön monni dildokellukkeilla on kyllä ehkä paras kuvaus :LOL: mut joo aw matt ja sen lelut, niinkun se ufokin sillon TR-kiertueella :')

 

muistan kans glenin twiitin!!! ja lol olikohan seuraava asia mitä sen jälkeen tapahtui oli ne hullapallot reapersin outron aikana, keikan ultimaattisin moshauskohta ja siihen kohin pitää ne pallurat keskittymistä häiritsemään ja epämääränen puhelinmeri kun pitäähän niistä nyt saada kuvia!!!11

toivottavasti on nyt vaa joku one off-tilanne ollut tämä, muutenkin menee jo niin paljon yli hilseen nämä nykyset settilistat. :stunned: jopa musen standardeilla...

Link to comment
Share on other sites

okei onneton uimakyvytön monni dildokellukkeilla on kyllä ehkä paras kuvaus :LOL: mut joo aw matt ja sen lelut, niinkun se ufokin sillon TR-kiertueella :')

 

muistan kans glenin twiitin!!! ja lol olikohan seuraava asia mitä sen jälkeen tapahtui oli ne hullapallot reapersin outron aikana, keikan ultimaattisin moshauskohta ja siihen kohin pitää ne pallurat keskittymistä häiritsemään ja epämääränen puhelinmeri kun pitäähän niistä nyt saada kuvia!!!11

toivottavasti on nyt vaa joku one off-tilanne ollut tämä, muutenkin menee jo niin paljon yli hilseen nämä nykyset settilistat. :stunned: jopa musen standardeilla...

 

Folio-ufo oli kyl seki kans jotain niin... jotain. :chuckle: Jos Muse vetäis ny stadioneita niin oiskohan tuoki drone kymmenkertasen kokonen josta akrobaattityty ulostautuis paperisilpun saattelemana ilmajoogaamaan. :awesome: Oikeestaan ainoo asia mikä vois tosta pippelipotkuripallosta tehä paremman.

 

Musen logiikka on aina ihan 5/5. Ehkäpä pallot sit kivasti peitti ainaiset pettymyksen tuottavat fanit ettei tarvinnu kattella niitten flegmaattisuutta. :chuckle:

 

Mua kyllä kirpo useempikin Glenin twiitti siinä kesällä, hirveesti se kävi mun hermoille jotenki. Mut mä ny olinki yks isoo suolakaivos Musen suhteen sillon lol.

 

Oon pienes epäuskos seurannu noitten joidenkin TR-kiertuenostalgisuutta, mut nää nykyset setit saattaa ainaki pidemmän päälle ehkä oikeuttaakki moiset höpinät? En kyl tiiä, TR oli ihan omalla sukkauslevelillään, ainaki sillon ku se todella sukkas.

Link to comment
Share on other sites

Folio-ufo oli kyl seki kans jotain niin... jotain. :chuckle: Jos Muse vetäis ny stadioneita niin oiskohan tuoki drone kymmenkertasen kokonen josta akrobaattityty ulostautuis paperisilpun saattelemana ilmajoogaamaan. :awesome: Oikeestaan ainoo asia mikä vois tosta pippelipotkuripallosta tehä paremman.

 

Musen logiikka on aina ihan 5/5. Ehkäpä pallot sit kivasti peitti ainaiset pettymyksen tuottavat fanit ettei tarvinnu kattella niitten flegmaattisuutta. :chuckle:

 

Mua kyllä kirpo useempikin Glenin twiitti siinä kesällä, hirveesti se kävi mun hermoille jotenki. Mut mä ny olinki yks isoo suolakaivos Musen suhteen sillon lol.

 

Oon pienes epäuskos seurannu noitten joidenkin TR-kiertuenostalgisuutta, mut nää nykyset setit saattaa ainaki pidemmän päälle ehkä oikeuttaakki moiset höpinät? En kyl tiiä, TR oli ihan omalla sukkauslevelillään, ainaki sillon ku se todella sukkas.

 

hyvin todennäkösesti :chuckle: plus suurin osa musiikista tulis ehkä nauhalta, morgan korkeintaan jotain soittelis, ehkä lavan alla.

 

mulla alkaa oikeestaan olla jo vähän jopa ikävä TR-kiertuetta, oli ehkä tönkkö settirakenne koska ne tornit, mut olipahan ainakin new born, stockholm, ja US joka setissä ja MK ultrakin aina sillontällön. eikä madnesseista tietoakaan!<3<3<3

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

original.jpg

 

55645.jpeg

 

jonasbjerr_555.jpg

 

:supersad:

 

 

 

 

 

 

lol muse?!?!??!?! :LOL::LOL::facepalm:

 

 

 

:stunned: mitä helevettiä oikeesti....

 

 

 

Swwwwwww awwwwww Jonas! Soittiks kivoja Lontoossa ?

 

Ja mitä se muse paitsi jotain pölöä soittaa

Mä olen kärryiltä pudonnut mutta voi miksi tämänkin piti näin ? :noey:

Link to comment
Share on other sites

Swwwwwww awwwwww Jonas! Soittiks kivoja Lontoossa ?

 

Ja mitä se muse paitsi jotain pölöä soittaa

Mä olen kärryiltä pudonnut mutta voi miksi tämänkin piti näin ? :noey:

 

soitti! oli eka akustinen setti ja sitten muuta, melkein kaikki frengersiltä, varmaan kaks laulua jäi varmaan puuttumaan. :LOL: mut sehän ei haitant! ja paljon myös uusia mitä en tunnistant/ekojademoja/b-puolia joita en myöskään mut hc-faneilla oli kivaa, ja minustakin se oli kivaa eikä haitannut tunnelmaa yhtään (hint hint muse) :happy: mut ei hitto sitte miten hyvältä vaan kuulosti kaikki ja miten ihana jonas ja sen awkward esiintyminen. :supersad::love::supersad: ja sekin basisti en oo truu enkä muista nyt nimee, johan tai joku?? :chuckle: niin hauska.

 

plus yleensä mew ja kaikki siitä aiheutuva nostalgia JA ennenkaikkea she spider ja comforting sounds ja meidän hercät tanssimiset stadikalla. :')))

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...