Jump to content

Recommended Posts

:awesome:!!! Peeäs Sansqu pääseeks sun luo taas yöks. :chuckle:

 

Tokihan otin kysymyksesi kirjaimellisesti ja menin etsimään todistusaineistoa jonka perusteella voisi vastata kyllä tai ei. Ja voi kiesussiunakkoo peroksiditon Simon on kyllä aina ollu upee ilmestys. D: Hmmm saatan pitää tän kuvahakuvälilehden auki vähän pitempään. :shifty:

 

Mut siis jotenkin joo nyt ollaan erityisen kauneuden äärellä! Tuo liehuva letti, tuo paluu semisti androgyyniseen pukeutumiseen, tuo yleisen huoleton luonnonlapsihippiolemus... iha 5/5. :facemelt: Ja aww noi raitasukat ja nenännyrpistyshymy!! Aivanhan tässä vanha akka nuortuu fanityttöilemään!

 

Tais tauko tehdä ihan höpöä - kaksosetkaan ei näytä puolipöllöömmiltä. :awesome:

 

Pääsee! :chuckle: Koska olitkaan tulossa tänne?

 

Erehdyin sitten myöskin avaamaan kuvahaun ja ohohhoh on sillä näköjään aina ollut samanlainen hymy. Ehkä tässä vaan on kulunut sen verran aikaa, että oli kerennyt tällaisia asioita unohtamaan :chuckle: Ja noi hiukset! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Perustelut noteerattu; tikut tilattu ja matkalla. :awesome:

 

 

 

Ei hitto flashpitti - sullahan suorastaan...

 

(•_•)

 

( •_•)>⌐■-■

 

(⌐■_■)

 

...välähti.

 

 

eyyyyyy :awesome: niin teki!

 

 

ei hittoq yhtäkkiä tuli jostain emotionaalinen olo, ehkä tajuamisesta että ihan liian kauan kun on joitain teitä nähny ja viimesimmästä hesan keikastaki melkein kolme vuotta jo! :'( </3 AAAAAAAAAAAAAA EN MALTA OOTTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Pääsee! :chuckle: Koska olitkaan tulossa tänne?

 

Erehdyin sitten myöskin avaamaan kuvahaun ja ohohhoh on sillä näköjään aina ollut samanlainen hymy. Ehkä tässä vaan on kulunut sen verran aikaa, että oli kerennyt tällaisia asioita unohtamaan :chuckle: Ja noi hiukset! :awesome:

 

Muikian makiata! :love: Kiitos! Ja enköhän mä maanantaina junaile, ainakin näillä näkymin juu. :yesey:

 

Nyt kun Simonin kauneusstatus on uudelleentodennettu, niin tunnen olevani niin paljon valmiimpi vastaanottamaan Biffyn uuden aikakauden. :awesome: Pls älkää tuottako pettymystä pojat.

 

eyyyyyy :awesome: niin teki!

 

 

ei hittoq yhtäkkiä tuli jostain emotionaalinen olo, ehkä tajuamisesta että ihan liian kauan kun on joitain teitä nähny ja viimesimmästä hesan keikastaki melkein kolme vuotta jo! :'( </3 AAAAAAAAAAAAAA EN MALTA OOTTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

 

tumblr_inline_nk8ebwdXxr1rnjw85.png

 

 

Ei malta petokaan.

Link to comment
Share on other sites

Muikian makiata! :love: Kiitos! Ja enköhän mä maanantaina junaile, ainakin näillä näkymin juu. :yesey:

 

Nyt kun Simonin kauneusstatus on uudelleentodennettu, niin tunnen olevani niin paljon valmiimpi vastaanottamaan Biffyn uuden aikakauden. :awesome: Pls älkää tuottako pettymystä pojat.

 

 

 

tumblr_inline_nk8ebwdXxr1rnjw85.png

 

 

Ei malta petokaan.

 

aaaahh antsa! <3 :LOL: #PetoIrti4Hesa

Link to comment
Share on other sites

YEESSS.

 

tumblr_nk4qicqwow1u11m4yo2_400.gif

 

:awesome::LOL:

 

Muikian makiata! :love: Kiitos! Ja enköhän mä maanantaina junaile, ainakin näillä näkymin juu. :yesey:

 

Nyt kun Simonin kauneusstatus on uudelleentodennettu, niin tunnen olevani niin paljon valmiimpi vastaanottamaan Biffyn uuden aikakauden. :awesome: Pls älkää tuottako pettymystä pojat.

 

tumblr_inline_nk8ebwdXxr1rnjw85.png

 

 

Ei malta petokaan.

 

Okei! Jos et oo vielä ostanut pilettiä ja tuut junalla niin kannattaa ostaa se suoraan sinne asemallae tulee vähän halvemmaksi :yesey: ellei sitten osta jotain vuorokausilippua. Hsl:n hinnat on nimittäin ihan arsenaalista.

 

Loka-marraskuulle on jo ilmeisesti tiedossa Keski-Euroopan kiertuetta, joten eiköhän ne nähdä syssyllä täälläkin :awesome: Mitä nyt kuuntelin jotain livestreamia niin siellä on taas vähän lällympää materiaalia joukossa, mutta odotellaan!

 

 

Edit: mä en voinut aiemmin sietää tuota Antsan biisiä, mutta nyt se kuulostaa hyvältä. Mitä hittoa :LOL:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Ihanaa miten monasti Antti on tällä sivulla ku te lainaatte kuvien kera noita postauksia. :awesome:

 

...piti ihan männä kuuntelemaan tuo että palautuu mieleen..:chuckle: on jääny antti vähän vähemmälle täs viimeaikoina! :eek:

 

Voihan unhoitettu Antsa. :supersad: Mutta eiköhä me ens viikolla saada korvattua nämä antittomat ajat. :yesey:

 

 

Okei! Jos et oo vielä ostanut pilettiä ja tuut junalla niin kannattaa ostaa se suoraan sinne asemallae tulee vähän halvemmaksi :yesey: ellei sitten osta jotain vuorokausilippua. Hsl:n hinnat on nimittäin ihan arsenaalista.

 

Loka-marraskuulle on jo ilmeisesti tiedossa Keski-Euroopan kiertuetta, joten eiköhän ne nähdä syssyllä täälläkin :awesome: Mitä nyt kuuntelin jotain livestreamia niin siellä on taas vähän lällympää materiaalia joukossa, mutta odotellaan!

 

 

Edit: mä en voinut aiemmin sietää tuota Antsan biisiä, mutta nyt se kuulostaa hyvältä. Mitä hittoa :LOL:

 

Joo katoinki sillon hoki-MM:n aikaan että jostain syystä Esbååseen makso lippu pari euroo vähemmän?? VR logic. :logic:

 

Ei hittolainen ai on vai? :awesome: Uijui. Täs malttamattomana ootan myös Provinssin talkoovuorojen varmistusta et tietäisin saanko Biffy-päivän vapaaks vaiko en. Ja vai että lällymatskuakin siintää horisontis. D: Ite en oo mitään bootleggejä halunnu kuunnella mut en tiiä pitäskö sitä ny sitten etten hypetä tätä uutta LP:tä itelleni liikaa.

 

 

Antsan voimaa ei tule aliarvioida.

Link to comment
Share on other sites

Yöpymiset ja liikkumiset on asioita, joista täällä ei ole hirveästi huudeltu ihan kunnioituksesta bändin yksityisyyttä kohtaan.

 

Joo, fair enough :) Ymmärtäähän ton.

 

Se olis vielä 5 päivää 34 minuuttii 42 sekuntii ovien aukeamiseen :p Noin. Öbaut. Suurinpiirtein. :musesign:

Link to comment
Share on other sites

kai jollain on sit joku kunnon ghettoblasteri jolla voidaan antsaa huudattaa ympäri kyliä?? :awesome:

 

Aaahh jollain ainakin pitäisi olla ihan vaan koska valot suomen päivän valossa välkkyys j joku vehreä puisto ja antsa niin jossei sillä pääse musen tunnelmaan niin ei millään : D

 

:awesome:

Ihan

JuSt

Kuulkaas!!

:awesome:

Link to comment
Share on other sites

Teen kaikkea mitä tekin joten kaikki käy. :yesey:

 

Ja katoin nyt vasta vähän noita settejä mitä ne on soittanut ni mappia soittanut :eek: ei haittaa! :happy: Huonosti oon seurannut kaikkea enkä ees tajua et se keikka on niin kamalan pian jo.

Link to comment
Share on other sites

kai jollain on sit joku kunnon ghettoblasteri jolla voidaan antsaa huudattaa ympäri kyliä?? :awesome:

 

Aaahh jollain ainakin pitäisi olla ihan vaan koska valot suomen päivän valossa välkkyys j joku vehreä puisto ja antsa niin jossei sillä pääse musen tunnelmaan niin ei millään : D

 

Mulla ei oo mitään OG-mankkaa, mutta Mattin nyksän eksän muotonen pikkukajari yhä löytyy että sehän ajanee lähestulkoon saman asian. :awesome:

 

 

73479f7690dbb74d_deadmau5.jpg

 

 

Teen kaikkea mitä tekin joten kaikki käy. :yesey:

 

Ja katoin nyt vasta vähän noita settejä mitä ne on soittanut ni mappia soittanut :eek: ei haittaa! :happy: Huonosti oon seurannut kaikkea enkä ees tajua et se keikka on niin kamalan pian jo.

 

Onko Mäppi niinku semistabiili rotaatio? :eek: En oo itekään settilistoja tihrustanu ollenkaan lul. Ja mitään en tosissani uskalla setin tiimoilta toivoa mutta voi että Mapin oon tainnu kuulla viimeks... 2010 Wembleyllä? Että tuota... OIS IHA JEES.

Link to comment
Share on other sites

Mulla ei oo mitään OG-mankkaa, mutta Mattin nyksän eksän muotonen pikkukajari yhä löytyy että sehän ajanee lähestulkoon saman asian. :awesome:

 

 

73479f7690dbb74d_deadmau5.jpg

 

 

 

 

Onko Mäppi niinku semistabiili rotaatio? :eek: En oo itekään settilistoja tihrustanu ollenkaan lul. Ja mitään en tosissani uskalla setin tiimoilta toivoa mutta voi että Mapin oon tainnu kuulla viimeks... 2010 Wembleyllä? Että tuota... OIS IHA JEES.

 

ahhh miten hyvä kajari! :awesome: toi + antsa aika kova yhdistelmä! :yesey:

 

plus joo mäppi on!! ja ihme kyllä CE myös... mut nii aattelisivat nyt ees suomen hevikansaa vähä ja soittasivat jotain ranccaa. :'(

Link to comment
Share on other sites

Helou helou!

 

Se on ikuisuus kun oon viimeksi täällä pyörähtänyt! Eipä oo viime aikoina paljoa ehtinyt Musea fanittaa, taikka tehdä juurikaan mitään muutakaan omaa juttua, kun joulukuussa tosiaan syntyi perheeseen uusi pomo ;)

 

Ylihuomenna keikka! Voi herranjumala! Se sieltä vaan hiipi ihan nurkan takaa, etten huomannut ollenkaan! Normaalisti sitä on jo hyvissä ajoin etukäteen tutkinut settilistoja ja luukuttanut biisejä ja suunnitellut ja toivonut ja kaikkee.. Mut tänään nyt sit sain läppärin auki taas monen päivän jälkeen ja ehtii jopa vähän kuunnella Musea tunnelman nostattamiseksi, jeij! En oo yhtään ehtinyt ees tutkia, minne päin sitä kannattaisi yrittää permannolla asettua, missä päin lavaa tapahtuu eniten,ja kummalle puolelle lavaa...liikaa vaihtoehtoja! :eek: Vinkkejä otetaan vastaan! :LOL: Ei kyllä toivookaan eturivistä, tai sen lähimaastosta, kun ei kovin aikaisin kaverin kanssa paikalle päästä :rolleyes:

 

Täällä on ihanat vilkkuvälkkyvalo-suunnitelmat menossa! :)

 

Mulla elää vahvana haave, että keikalla soisi Easily. Tosin en tiedä miten flippaisin, jos se lähtis soimaan, ois vaan parastaehkäikinäjustnyt .... Mutta haaveeksihan se jää, moinen ihanuus, sniff :unsure: Mut ei se haittaa! Koska vitsi kaikkee muuta parasta on luvassa! Jeejee! Kaksi yötä!! :party:

Link to comment
Share on other sites

Hei Muffini kiva kuulla susta pitkästä aikaa. Tuuhan sit moikkaan jos bongaat meidän flashpitin. :awesome:

 

aaaaaaaAAAAAAAAAAAAAA :dance::dance: #SOON #laitahaddawaysoimaan #mätulintännebailaa #lupaanetflippaan #PETOONIRTI :dance::awesome: lol en tiiä miksi hashtagit :LOL: MUT nyt töihin ja sit gatwickille ja hesaan ja huomenna!!! :awesome:

DZHzg6.gif

 

Tuiskun poeka meidän virallinen hype_ukko ja kisamaskotti! :awesome: enpä oo ennen älynnykää miten täydellisesti toi biisu taittuu hashtageiksi. Ja miten maagisiksi hashtageiksi, ny ekaa kertaa oikeesti alko into-odotus kutitella mahanpohjaa. :facemelt:

Link to comment
Share on other sites

Ähh, tiedän että on vähän typerää valittaa, mutta oon semipettynyt. Hyvä show, ei siinä, mutta setti oli kyllä niin perusjyystöä ilman mitään mausteita, ettei edes jaksanut oikein heilua mukana koko ajan. MOTP oli todella jees, mutta siihen se jäikin. Jotenkin tuntui että oli vähän helppo setti :erm:

Link to comment
Share on other sites

Ähh, tiedän että on vähän typerää valittaa, mutta oon semipettynyt. Hyvä show, ei siinä, mutta setti oli kyllä niin perusjyystöä ilman mitään mausteita, ettei edes jaksanut oikein heilua mukana koko ajan. MOTP oli todella jees, mutta siihen se jäikin. Jotenkin tuntui että oli vähän helppo setti :erm:

 

No jaan kyllä nää ajatukset ihan täysin. Sillä sitä miettikin, oonko oikeasti nähny nuo jo liian monta kertaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...