Jump to content

Recommended Posts

amazon uk:sta saa yleensä useimmissa asioissa tänne ilmaset postikulut, pitää vielä vähän tarkastella. mut niin siis ei mua haittaa niitä roudata jos tilaan, meinasin tulla lähinnä tyhjän repun kanssa jonka sit täytän suklaalla. :chuckle: kai semmoset vilkkuhärvelit menee turvatarkastuksista läpi`?? : D

 

Tarkistappas muuten sen sun lentoyhtiön/-kentän sivuilta, saatko viedä LEDejä matkustamoon. Koska jos et, niin sit pitää tilata tänne ja siihen toimitukseen on varattava ainaki viikko+.

 

Hei! Pitäiskö suunnitella jotain miittinkiä? Onko ihmiset meinanneet jotain kimppamajoitusta vai miten?

 

Mä en tiiä. :LOL: Tosi hyödyllinen vastaus mut lol en enää muista mitä ollaan sovittu ollaanko mitään mitä ketä etkot vai jatkot vai kuinka.

Link to comment
Share on other sites

Tarkistappas muuten sen sun lentoyhtiön/-kentän sivuilta, saatko viedä LEDejä matkustamoon. Koska jos et, niin sit pitää tilata tänne ja siihen toimitukseen on varattava ainaki viikko+.

 

 

 

Mä en tiiä. :LOL: Tosi hyödyllinen vastaus mut lol en enää muista mitä ollaan sovittu ollaanko mitään mitä ketä etkot vai jatkot vai kuinka.

 

ainii hemmetti :eek: pitääpä kattoa!

 

mmää ainaki haluun miitinkiä! :awesome: ainaki se keikkapäivä vois jossain hengata en oo ees vielä ostanu paluulentoa koska lol rahat ja se vain kallistuu ja kallistuu. :facepalm: mut siis niin 16.päivä varmaa aamulla lähen. et siihen asti olen hengauskelpoinen!!

Link to comment
Share on other sites

Hei! Pitäiskö suunnitella jotain miittinkiä? Onko ihmiset meinanneet jotain kimppamajoitusta vai miten?

 

Mä oon normaalisti töissä tolla viikolla, eli todennäköisesti ennätän liittymään seuraan keikkapäivänä vasta joskus neljän-viiden maissa. Ja mulla on seuraavana aamuna yks kokous (:facepalm: ) joten todennäköisesti en hirveän myöhään viitti keikan jälkeenkään jäädä hengailemaan.

Link to comment
Share on other sites

jee saan viedä ledejä securitysta läpi että voin tilailla juttuja!!! :awesome: glowstikkejä jos hankitte suomen päästä, eikö niitä saa tyyliin tigeristä yms??

mut nii mitä laitetaan? :awesome: rannerenkaita/sormuksia/muita vilkkuvia käsijuttuja?? tekis mieli myös sellaset alienin antennit hankkia.. :chuckle

/jaa nevermind pistin jo tilauksen menemään en malttanu odottaa :LOL: on kaikennäköstä systeemiä katellaan sitte paikanpäällä kuka haluaa mitäkin. :chuckle:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

jee saan viedä ledejä securitysta läpi että voin tilailla juttuja!!! :awesome: glowstikkejä jos hankitte suomen päästä, eikö niitä saa tyyliin tigeristä yms??

mut nii mitä laitetaan? :awesome: rannerenkaita/sormuksia/muita vilkkuvia käsijuttuja?? tekis mieli myös sellaset alienin antennit hankkia.. :chuckle

/jaa nevermind pistin jo tilauksen menemään en malttanu odottaa :LOL: on kaikennäköstä systeemiä katellaan sitte paikanpäällä kuka haluaa mitäkin. :chuckle:

 

AAAHHHH HOIHTAVAA!!

 

varmaan on hyvä. :yesey:

 

miten me jotenkin joku meetinki sovittais? ja yöpymiset? ja kaikki muuki? miten menisi järkevästi? miten suunnittelu on nykyisellään näin vetelissä kantamissa, en siis syytä meitä mut ei oo sellaista kaikki bookattu meininkiä. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

jee saan viedä ledejä securitysta läpi että voin tilailla juttuja!!! :awesome: glowstikkejä jos hankitte suomen päästä, eikö niitä saa tyyliin tigeristä yms??

mut nii mitä laitetaan? :awesome: rannerenkaita/sormuksia/muita vilkkuvia käsijuttuja?? tekis mieli myös sellaset alienin antennit hankkia.. :chuckle

/jaa nevermind pistin jo tilauksen menemään en malttanu odottaa :LOL: on kaikennäköstä systeemiä katellaan sitte paikanpäällä kuka haluaa mitäkin. :chuckle:

 

Lol no sähän vallan aikaansaava olit! :awesome: En malta oottaa et pääsöö hypisteleen!

 

miten me jotenkin joku meetinki sovittais? ja yöpymiset? ja kaikki muuki? miten menisi järkevästi? miten suunnittelu on nykyisellään näin vetelissä kantamissa, en siis syytä meitä mut ei oo sellaista kaikki bookattu meininkiä. :LOL:

 

Mä en kaas osaa jotenki ny yhtään. :LOL: Eilen vähä katoin Ompun hintoja mut onpahan seki sairaan kallis nykyään. Airbnb on ny auki yhel välilehdel, mutku en tiiä montako meitä majottus niin en kykene mitään hinta-arvioita esittään. Enkä ees tiiä millon ite oisin tulos Helsinkiin sillon - kaikki niin rasittavasti auki äääääääääyyyyhyh. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Jjou, nyt mennään randomilla, mutta onko muut ajatellut mennä aamupäivästä Suomenlinnaan jos sattuis Domin spottaan siellä? :D Onko Chris tai Matt koskaan kertonut mistään paikoista missä tykkää käydä Helsingissä? Domin oon siis itsekin nähnyt joskus suokissa :D

Link to comment
Share on other sites

AAAHHHH HOIHTAVAA!!

 

varmaan on hyvä. :yesey:

 

miten me jotenkin joku meetinki sovittais? ja yöpymiset? ja kaikki muuki? miten menisi järkevästi? miten suunnittelu on nykyisellään näin vetelissä kantamissa, en siis syytä meitä mut ei oo sellaista kaikki bookattu meininkiä. :LOL:

 

Ei nyt vaan oikein lähde :erm: mutta me tullaan inkun kaa varmaan jo aamupäivällä, ootko Minna vapaalla tuolloin? Ja meinasit yöpyä jossain? Me nyt ainakin yövytään, jossain :LOL:

 

Lol no sähän vallan aikaansaava olit! :awesome: En malta oottaa et pääsöö hypisteleen!

 

 

 

Mä en kaas osaa jotenki ny yhtään. :LOL: Eilen vähä katoin Ompun hintoja mut onpahan seki sairaan kallis nykyään. Airbnb on ny auki yhel välilehdel, mutku en tiiä montako meitä majottus niin en kykene mitään hinta-arvioita esittään. Enkä ees tiiä millon ite oisin tulos Helsinkiin sillon - kaikki niin rasittavasti auki äääääääääyyyyhyh. :chuckle:

 

Se kyllä on kallis, eikös se joskus ollut reilusti alle satasen/yö :wtf:

Link to comment
Share on other sites

haloo kaikki nytten! kuinka moni on mukana vilkkuvalojutussa? mulla on siis 20x semmottii noit sormijuttuja ja 20x rannerenkahia, niistä riittänee vaikka kenelle. :chuckle: tilasin myös hiushärpäkkeitä estimated delivery on 1st - 21st june että saa ny nähä kerkeekö...

 

ja millon kukakin helsinkiytyy onko vielä tietoa? miittiä kai ennen keikkaa nyt ainakin et kerkee vähän hioo koreografioita? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

haloo kaikki nytten! kuinka moni on mukana vilkkuvalojutussa? mulla on siis 20x semmottii noit sormijuttuja ja 20x rannerenkahia, niistä riittänee vaikka kenelle. :chuckle: tilasin myös hiushärpäkkeitä estimated delivery on 1st - 21st june että saa ny nähä kerkeekö...

 

ja millon kukakin helsinkiytyy onko vielä tietoa? miittiä kai ennen keikkaa nyt ainakin et kerkee vähän hioo koreografioita? :awesome:

 

Minä mukana totta kai tiätenki :dance: Voisin myös vaikka ottaa asiakseni tilata ne valotikut? Näyttäs 15 €:lla saavan 100 kipalesta et ei kauhian paha. Niitä voi sit tökerösti tunkee tukkaan jos ei vilkkuhärpäkkeet ehi saapumaan.

 

(edit: Vai onkohan vähä yliampuvaa viel noi tikkuset? Lol en tiiä rupesin vaan epäröimään ku ei meitä täs diskovalo-cosplays kuitenkaan ihan älyttömästi tainnu olla osallistujia? Emt emt.)

 

 

 

Ite oon näillä näkymin viimestään keikandeerusta edeltävänä päivänä mestoil. Ja mun puolesta voitas koko keikkapäivä hengata ainakin jollain koloporukalla, et saadaan hypet nostettua kattoon ennenkö päästetään peto irti sit illalla.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Moikka!

 

Jos joku kaipailee vielä lippuja, mulla olis tarjolla kaksi ylimääräistä yksittäistä istumapaikkalippua. Toinen katsomossa 109 (pdf-lippu), toinen katsomossa 107 (paperinen lippu).

 

Jos on tarvetta lipuille, niin mulle voi laittaa vaikka sähköpostia osoitteeseen astre070(a)hotmail.com.

 

Alle kaks viikkoa enää, ei pysty oottamaan kyllä niinkään kauaaaaa! :musesign::stongue:

Link to comment
Share on other sites

haloo kaikki nytten! kuinka moni on mukana vilkkuvalojutussa? mulla on siis 20x semmottii noit sormijuttuja ja 20x rannerenkahia, niistä riittänee vaikka kenelle. :chuckle: tilasin myös hiushärpäkkeitä estimated delivery on 1st - 21st june että saa ny nähä kerkeekö...

 

ja millon kukakin helsinkiytyy onko vielä tietoa? miittiä kai ennen keikkaa nyt ainakin et kerkee vähän hioo koreografioita? :awesome:

 

MINÄ!! :yes:

 

ja minä tuun varmaan sillo päiväl

ei oo mitään erityistä hetkeä sille kyllä vielä sovittu

Minä mukana totta kai tiätenki :dance: Voisin myös vaikka ottaa asiakseni tilata ne valotikut? Näyttäs 15 €:lla saavan 100 kipalesta et ei kauhian paha. Niitä voi sit tökerösti tunkee tukkaan jos ei vilkkuhärpäkkeet ehi saapumaan.

 

(edit: Vai onkohan vähä yliampuvaa viel noi tikkuset? Lol en tiiä rupesin vaan epäröimään ku ei meitä täs diskovalo-cosplays kuitenkaan ihan älyttömästi tainnu olla osallistujia? Emt emt.)

 

 

 

Ite oon näillä näkymin viimestään keikandeerusta edeltävänä päivänä mestoil. Ja mun puolesta voitas koko keikkapäivä hengata ainakin jollain koloporukalla, et saadaan hypet nostettua kattoon ennenkö päästetään peto irti sit illalla.

 

ei oo yliampuvaa ei oo ei oo

 

ja hengataan!

 

mulla tulee kyl ei kolokaveri kans et pitää se kans nähä mut joo hengataa KYLLÄ!!

ei mul muutakaa oo

 

ketä kaikkea nyt valois sit o

ulp

mar

vap

san

min

 

siinäks me?

ja emppu tulee kans siis keikal en kyl tiedä mitä se kaikista valoista mahtaa meinata :LOL:

 

edit katselin sitä glow kauppaa, ja tuota 36 punnan postikulut suomeen joo ei kiitos :O

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

ei ole yliampuvaa minunkaa mielestä :chuckle:

 

ja mää voisin tohon listaan lisätä ainakin +2 kun tulee muutama kaveri jotka ei jonota (ekaa kertaa suomeen kans aaahh niin jännää jostain syystä!!! :LOL:) niin sanoin että saa liittyä flash_pittiin_ (ei hemmettikö keksin nyt niin hyvän sanan) jos haluaapi!

 

minna jos haluut tilata juttui sieltä ja tarttet uk osotteen jos tulee halvemmaksi se niin laita tänne vaan ja otat sit mukaan kun glasto jne!

Link to comment
Share on other sites

Onko kokeneemmilla forumisteilla :happy: mitään ajatusta siitä, voiskohan poikia :happy: nähdä jossain päin Helsinkiä?

 

Oon yksin tulossa Pasilaan, ja voisi ti ja ke vaikka hengailla keskustassa/Pasilassa :)

Olis ihan mahtavaa, jos bändiä vois vahingossa vaikka nähdä jossain ;)

 

Onko mitää tietoa esim. missä hotskussa on yleensä Helsingissä? Tai oliskohan mitään ajatusta jäädä esim. keikan jälkeen oottamaan Hartwallille bändin poistumista? :musesign:

Edited by Srin
Link to comment
Share on other sites

Perustelut noteerattu; tikut tilattu ja matkalla. :awesome:

 

niin sanoin että saa liittyä flash_pittiin_ (ei hemmettikö keksin nyt niin hyvän sanan) jos haluaapi!

 

Ei hitto flashpitti - sullahan suorastaan...

 

(•_•)

 

( •_•)>⌐■-■

 

(⌐■_■)

 

...välähti.

 

https://www.youtube.com/watch?v=6YMPAH67f4o

 

 

 

Onko mitää tietoa esim. missä hotskussa on yleensä Helsingissä?

 

tumblr_inline_nt94sgLHi21trmlpm_500.gif

 

No niin jos vaikka tähän vedettäs se raja sitten.

Link to comment
Share on other sites

Eli hotskun lähistöllä hengailu nimmareitten toivossa menee rajan yli fanituksessa. Ok :)

 

Nykypäivän fanikulttuuri on niin sairasta ettei varmaan mikään enää mee "fanituksessa" överiksi, mut siis ihan vaan ne hyvät käytöstavat hei? Eikö muka toisen ihmisen hotellilla kyttääminen oo ihan helvetin outoo ja kiusallista sun mielestä?

 

Ja siis mikään jeesusteleva moraalinvartija en täs yritä olla, vaan sanon tän sellasena ihmisenä joka vuosia sitten myös teki melkosen cringejä juttuja bändien tapaamisen toivossa, ja nyt muistot niistä ajoista on sävytetty vain valtaisan syvällä katumuksella. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mä varmaan lähden ennen neljää töistä ja voisin kyllä liittyä seuraan heti silloin :awesome: Aaaaaaa ei malttaisi odottaa!! :dance:

 

 

Onko kokeneemmilla forumisteilla :happy: mitään ajatusta siitä, voiskohan poikia :happy: nähdä jossain päin Helsinkiä?

 

Mahdollisuudet toki on olemassa, mutta se on ihan tuurista kiinni, sattuuko niihin törmäämään. En muista nähneeni hirveästi yhteiskuvia fanien kanssa Helsingistä, mutta voi johtua siitä, etten oo ees halunnut tietää, vaikka joku olisi ne tavannutkin :chuckle:

 

Yöpymiset ja liikkumiset on asioita, joista täällä ei ole hirveästi huudeltu ihan kunnioituksesta bändin yksityisyyttä kohtaan.

Link to comment
Share on other sites

Mä varmaan lähden ennen neljää töistä ja voisin kyllä liittyä seuraan heti silloin :awesome: Aaaaaaa ei malttaisi odottaa!! :dance:

 

:awesome:!!! Peeäs Sansqu pääseeks sun luo taas yöks. :chuckle:

 

 

Tokihan otin kysymyksesi kirjaimellisesti ja menin etsimään todistusaineistoa jonka perusteella voisi vastata kyllä tai ei. Ja voi kiesussiunakkoo peroksiditon Simon on kyllä aina ollu upee ilmestys. D: Hmmm saatan pitää tän kuvahakuvälilehden auki vähän pitempään. :shifty:

 

Mut siis jotenkin joo nyt ollaan erityisen kauneuden äärellä! Tuo liehuva letti, tuo paluu semisti androgyyniseen pukeutumiseen, tuo yleisen huoleton luonnonlapsihippiolemus... iha 5/5. :facemelt: Ja aww noi raitasukat ja nenännyrpistyshymy!! Aivanhan tässä vanha akka nuortuu fanityttöilemään!

 

Tais tauko tehdä ihan höpöä - kaksosetkaan ei näytä puolipöllöömmiltä. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...