Jump to content

Recommended Posts

dafuq? :wtf: one more miracle liittyy ihan Sherlockiin ja jos sä yhdistät sen johonkin muuhun niin oma on mokas :LOL:

 

siis asdgjfsghdfgh kyllä mä tiedän että se liittyy Sherlockiin, just sen takia se onkin niin rude koska FEELS ;____;

 

....don't judge me ok

Link to comment
Share on other sites

kröhööömn ookei.

 

noou, olis niin kiva jos marsekin olis päässyt :( no mutta..

ja ihmisille jokka sai liput tänään: JEI :happy:

 

ai että teki niin mieli skipata tuosta making of -videosta Survival kokonaan, kun noi kuorot on se isoin vika koko biisissä :LOL:

hmm onko se netissä jo jossaki :stunned:

 

edit. en kestä noit bellamyn dansmuuvei :chuckle:

edit2. tai naurua. voiluaja :LOL:

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

Jännittävää. Kolo on täynnä Sherlock-faneja, mutta kukaan ei oo aiemmin edes kommentoinut mitään mun undertitlestä. Eihän se oo ollu siinä kuin ehkä puoli vuotta? :chuckle:

 

kröhööömn ookei.

 

hmm onko se netissä jo jossaki :stunned:

 

edit. en kestä noit bellamyn dansmuuvei :chuckle:

edit2. tai naurua. voiluaja :LOL:

 

Juutuubi on kyllä kätevä :yesey: oli hyvä idea syödä samalla, kun laitoin sen videon pyörimään. Jäin vaan tuijottamaan Mattin pebaa ja niitä muuvseja :LOL: ja se nauru <3 :LOL:

Link to comment
Share on other sites

JEEE!!! :dance: pesaro ja dublin klskldgjldgjlh! :dance: et sai assi mulle lipun. :yesey:

(just tulin töistä kotia ja takki vielä päällä ja eiku internettiin. :facepalm: muttaku!!! :awesome:!)

 

edit: niin ja jos Minna tai Ulpu viitsii infota missä ootte siellä Tallinnassa yötä niin voin kattoa pääsisinkö samaan paikkaan. Ja jos ootte varannu lauttaliput että millä meette, kun toi Tallinna ei oo niin tuttu niin mieluummin lyöttäydyn seuraan :chuckle:

 

hmmm, ,mullei oo mitään muistikuvaa onko sitä ees puukattu? :LOL: jos on niin minna sen o kait hoitanu. jottain me kateltiin siinä iha sataman vieressä. paattia ei ole vielä varattu et voidaan varmaa se kolmestaan sitte? :yesey: ja mulle ei ole tallinna tuttu kanskaan, meinattiin varmaan olla sivistyneitä aikuisia ja turisteilla hieman aamupäivästä. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

en kestä ku elämä on niin eeppistä nyt! :') jotain kauheeeeta tapahtuu vielä kuitenki ääölsdkfgs.

 

ja piti tänään mainita töissä jo et lähen mut ei tullu tilaisuutta eli en uskaltanu. :facepalm: en tajunnu et tää tulee olemaan näin vaikeeta.

 

Ei välttämättä tapahdu, voi joskus tapahtua pelkästään hyviäkin asioita. :yesey:

 

Ja joo, eikai se helppoo oo tuollanen! Mut tsemppiä.

Link to comment
Share on other sites

Ei välttämättä tapahdu, voi joskus tapahtua pelkästään hyviäkin asioita. :yesey:

 

Ja joo, eikai se helppoo oo tuollanen! Mut tsemppiä.

 

no mutq täytyy olla balanssi. niin se on aina mennyt.

 

ja kiitos. mietin et huomenna oisin uskaltanu mut ehkä täytyy ensin kysyä oisko mahollista päästä sillo 2.marraskuuta vähän aikasemmin töistä, pitänee mennä suoraan lentokentälle..

Link to comment
Share on other sites

Onnea kaikille LIPUISTAAAAAAAAAAAAA :awesome: :awesome: :dance:

 

laitan sannalle hostellisasioista viestin :yesey: kyllä minä sellaisen jo varasin

lauttaa voitais varmaan varailla ja katsoa yhdessä.

sori et olen ollut ihan epäaktiivinen, töissä olin ja ei oo ollut nettiaikaa ehkä tarpeeksi :supersad:

 

fysioterapia teki tänään niin hyvää kaikelle selälle, kiintoisaa, muttta kun, ja syksyinen suomi keltaista+harmaa taivas näyttää niin hienolta

Link to comment
Share on other sites

Mun 2nd Law on täällä, ja niin kaunis laatikko se on ja tuoksuu hyvältä uudelta kirjaselta ja nyt voin kuunnella levyn vanhemmilla kunnon kaiuttimista ja istua sen kirjan kanssa lattialla aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

edit. L-O-L toi thermal reactive lid...käkätin ku tajusin mitä se meinaa.

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

jee oon katkera koska mun levy ei tullut tänään vaikka ennakkovarasin sen cdonista, mutta ehkä se tulee sitten maanantaina.

 

Kaveri osti levyn tänään, ollaan kuunneltu ja se on niin loistavuutta ja katottiin se dvd ja harmittaa vähän että kaikkia biisejä ei ollut, eikö Resistancen making ofilla kuitenkin ollu kaikki? Mutta jee hieno dvd oli ja sighhhh rakastan tätä bändiä niin paljon sobs.

Link to comment
Share on other sites

Onnea kaikille LIPUISTAAAAAAAAAAAAA :awesome: :awesome: :dance:

 

laitan sannalle hostellisasioista viestin :yesey: kyllä minä sellaisen jo varasin

lauttaa voitais varmaan varailla ja katsoa yhdessä.

sori et olen ollut ihan epäaktiivinen, töissä olin ja ei oo ollut nettiaikaa ehkä tarpeeksi :supersad:

 

fysioterapia teki tänään niin hyvää kaikelle selälle, kiintoisaa, muttta kun, ja syksyinen suomi keltaista+harmaa taivas näyttää niin hienolta

 

Kiitän ja ohoh olipas halpa hostelli! :awesome:

 

voiettä mä vaan vihaan tuota arrival timen ilmoittamista KUN MISTÄ SEN VOI TIETÄÄ?!! Argh no kai sen saa muuttaa ja/tai ei kait sillä niin suurta väliä oo, mutta silti mua aina rupeaa ahdistamaan jos oon kauhean paljon myöhässä siitä/ilmaannun jo aiemmin paikalle :LOL:

 

oijjj kelpaisi mullekin sellainen :happy:

Link to comment
Share on other sites

no öööh mitäs siinä nyt, chris siellä juoksenteli ja sen jalka kramppasi ja potkasi pallon meitä päin yhes vaiheessa ja heitti vesipullon ihan siihe lähelle jos ois ollu kunnon creepy fangirl niin ois napannu sen :chuckle: hmm en tiedä kuka voitti tai hävisi :LOL: chris teki maalin tai ehkä toisenkin, meni vähä ohi.

 

sit glenn laittoi kaikki fanitytöt ja pojat hienoon riviin ja kävivät siinä jotain suunnitelma läpi et otetaa nopeesti kuvia tms yms ja chris sitte tuli siihen ja kävi sitä jonoa läpi kuvia ja nimmareita ja hhyi ku hirvitti :LOL: mää yritin jottain siinä puhua chrisille mut feilasin :LOL::facepalm: kuvat tuli kuitenki. ja joo. en tiedä. epätodellista!

Link to comment
Share on other sites

no öööh mitäs siinä nyt, chris siellä juoksenteli ja sen jalka kramppasi ja potkasi pallon meitä päin yhes vaiheessa ja heitti vesipullon ihan siihe lähelle jos ois ollu kunnon creepy fangirl niin ois napannu sen :chuckle: hmm en tiedä kuka voitti tai hävisi :LOL: chris teki maalin tai ehkä toisenkin, meni vähä ohi.

 

sit glenn laittoi kaikki fanitytöt ja pojat hienoon riviin ja kävivät siinä jotain suunnitelma läpi et otetaa nopeesti kuvia tms yms ja chris sitte tuli siihen ja kävi sitä jonoa läpi kuvia ja nimmareita ja hhyi ku hirvitti :LOL: mää yritin jottain siinä puhua chrisille mut feilasin :LOL::facepalm: kuvat tuli kuitenki. ja joo. en tiedä. epätodellista!

 

Noh ei se voitto niin tärkeää (vaan reilupeli eh eh eh)

 

:awesome: en osaqa muuta kommentoida mut voin kuvitella hirvityksen aj siistiä ja äääähjhhh!! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Noh ei se voitto niin tärkeää (vaan reilupeli eh eh eh)

 

:awesome: en osaqa muuta kommentoida mut voin kuvitella hirvityksen aj siistiä ja äääähjhhh!! :happy:

 

nojooniinnigddf, mut se oli kuitenki vähän ööhhh se tilanne ku glenn siin hoppuutteli kaikkia niitten kuvien kanssa ja jotenki tuntu et chriskin oli vähän et hohhoijjaa mutta että pakko on... mut silti ajhsdkjhdgkjhfsg.

 

ja ainiin ekana meinattiin mennä väärälle kentälle. :LOL: olikin vähän outoo kun ei siellä näkyny kettään.

Link to comment
Share on other sites

nojooniinnigddf, mut se oli kuitenki vähän ööhhh se tilanne ku glenn siin hoppuutteli kaikkia niitten kuvien kanssa ja jotenki tuntu et chriskin oli vähän et hohhoijjaa mutta että pakko on... mut silti ajhsdkjhdgkjhfsg.

 

ja ainiin ekana meinattiin mennä väärälle kentälle. :LOL: olikin vähän outoo kun ei siellä näkyny kettään.

 

noh köh öööh tilanteelle. Mutta kivat kuvat olitte saaneeeet :awesome::happy: ja hienon nimmarin :happy:

 

voiooh eiiih onneks löysitte oikealle kentällä (vaikka noissa kuvissa näytti et jossain teollisuusalueen keskellä kaikki)

 

Mutta siistiäsiistiä niin :awesome:

Link to comment
Share on other sites

noh köh öööh tilanteelle. Mutta kivat kuvat olitte saaneeeet :awesome::happy: ja hienon nimmarin :happy:

 

voiooh eiiih onneks löysitte oikealle kentällä (vaikka noissa kuvissa näytti et jossain teollisuusalueen keskellä kaikki)

 

Mutta siistiäsiistiä niin :awesome:

 

ne oli jotai koulujen kenttiä, se eka mikä siinä tien kulmauksessa oli oli vähän isompi ku toi, ja ihan autio :LOL: mut onneksi oli helillä internetti ja löydettiin sit oikea, se oli sen isomman takana. :yesey:

 

aaaaahihihhi kohta keikka! :dance: katoin just sen live lounge videon ja En Kestä. skjdfkjgjhkg.

 

/btw luin tost aluks et sisäsiistiä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ne oli jotai koulujen kenttiä, se eka mikä siinä tien kulmauksessa oli oli vähän isompi ku toi, ja ihan autio :LOL: mut onneksi oli helillä internetti ja löydettiin sit oikea, se oli sen isomman takana. :yesey:

 

aaaaahihihhi kohta keikka! :dance: katoin just sen live lounge videon ja En Kestä. skjdfkjgjhkg.

 

/btw luin tost aluks et sisäsiistiä :LOL:

 

Noh onneksi modernin maailman ihmeet pelasti.

 

Joo minäkin tykkäsin live lounge asiasta :yesey: voi muse <333 ja se on jo huomenna se teidän keikka, ja jossian pikkuisessa paikassa ja ääääääh, voivoi en ole yuhtään kade :facepalm:

 

ehehhehe sisäsiisti muse tai asiat noh toivottavasti niin.

 

mulla oli jotain muutakin "museasiaa" mut enpä muista ennää..

eiku varmaan vaan jotain levytunnelmia

 

miksi kirjoitan ku mikäkin teinityttö :noey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...