Jump to content

Recommended Posts

Ihana Minna, hyvä kotoinen muse aww -olo mullakin oli alussa mutta sitten en tiedä mutta ihana se oli silti ja aww.

 

Ja piti kommentoida sulle livejournalissa et mulla oli ihan samat mielipiteet sun kanssa noista kaikista uuden levyn piiseistä :chuckle: Mä kyl tykkäsin vähän kieroutuneesti Follow mestä, se on aika sellanen... hyvä. Mutta mun olis tehnyt mieli kuulla se, pitäis ehkä kaivaa se tuolta vielä niinku sun mopin, se nimittäin oli ihana. <3.

 

Nyt tulee niin teinejä kommenttejä kyllä täältäpäästä että lol lol. Mutta puoltoistakuukautta mulla italiankonsertteihin :awesome:

Link to comment
Share on other sites

heijoo mullakin tuli siinä keikan alkuun sellainen awwww ihana Muse ja ihana keikka tiedossa, mutta tietysti se nyt vähän hävisi kun en ees kuunnellu kokonaan :chuckle:

Mutta jotenkin toi NB oli kans vaisu ja TITS ja Survival encoressa on vaan isoin mahalasku mitä voi olla. Siihen NB:n tilalle vielä UsoE niin olisi vielä pahempi.

Starlight on kyllä biisinä ihan jees, mutta ei se enää keikoilla oo mikään tarpeellinen

 

Oiskohan Matt ottanu vähän miestä väkevämpää ennen keikkaa vai miten se höpötteli niin paljon? :chuckle:

 

ja musta Follow me on hyvä :awesome: kunhan unohtaa ne sydänäänet

Link to comment
Share on other sites

Ihana Minna, hyvä kotoinen muse aww -olo mullakin oli alussa mutta sitten en tiedä mutta ihana se oli silti ja aww.

 

Ja piti kommentoida sulle livejournalissa et mulla oli ihan samat mielipiteet sun kanssa noista kaikista uuden levyn piiseistä :chuckle: Mä kyl tykkäsin vähän kieroutuneesti Follow mestä, se on aika sellanen... hyvä. Mutta mun olis tehnyt mieli kuulla se, pitäis ehkä kaivaa se tuolta vielä niinku sun mopin, se nimittäin oli ihana. <3.

 

Nyt tulee niin teinejä kommenttejä kyllä täältäpäästä että lol lol. Mutta puoltoistakuukautta mulla italiankonsertteihin :awesome:

:happy:

 

nauratti kun kirjoitin sitä junassa, ja sitten jollain asemalla kun toimi netti silleen kunnolla, niin vilaisin boardilta, kun muistin et sekä sinä et sanna olitte laittaneet 2nd law tunnelmia ja joo aika yksiin meni ne meitin :chuckle:

musta tuntuu että follow me:lle esim just tossa livenä voin vähän lämmetä, mut en silti tiedä.

ja ei löytynyt suoraan esim youtubesta, väsyttää ja töihin pitää jaksaa herätä :facepalm: et huomenna (eli myöhemmin tänään sitten)

 

ja awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwh italian konsertit :happy: :happy:

 

 

 

(jos biisejä voisi silleen vaan ihan eka muutama ääni perusteella arvostella, niin hyihittoexplorers..kun tässä levyä kuulostelen taas, mutta sitten kuulostaa jotenkin tutulta queenimmältä mutta sitten ensi vaikutelma on kuitenkin paikallaan, ja yh en mä vaan jaksa, mikisiköhän tässä kohdin piti liveblogata mitä korvissa atm soi, mutta siinäs meni)

 

 

 

edit. taisin jo tämän sanoakin, mutta tuohon sannan: TITS encoressa (ja muutenkin) on vähän sellainen, että kyllä se nyt ihan jees mutmut sen tilalla ku voisi olla jotain muuta.

 

ja mä tykkään survivalista :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ehehe... tajusin tuossa juuri, etten ole vieläkään tainnut kattoa R/L OoS-vetoa. Mikä olisi tähän saumaan aivan äärettömän huono idea muutenkin. Meinasin tuossa kuunnella Space Dementian, mutta pari ensimmäistä säveltä sai jo hengen salpautumaan :stunned:

No ehkä mä huomenna pystyn. Ja katton samalla Doctor Whon viimeisimmän niin saan itkeä taas vähän enemmän

 

 

Niin ja mulla on vaan henkilökohtainen ongelma Survivalia kohtaan eli biisi jota todellakaan en kauhean usein tule kuuntelemaan :chuckle:

 

mutjoo aamulla pitäisi mennä KOULUUN eli nyt nukkumaan. Öitä! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Ehehe... tajusin tuossa juuri, etten ole vieläkään tainnut kattoa R/L OoS-vetoa. Mikä olisi tähän saumaan aivan äärettömän huono idea muutenkin. Meinasin tuossa kuunnella Space Dementian, mutta pari ensimmäistä säveltä sai jo hengen salpautumaan :stunned:

No ehkä mä huomenna pystyn. Ja katton samalla Doctor Whon viimeisimmän niin saan itkeä taas vähän enemmän

 

 

Niin ja mulla on vaan henkilökohtainen ongelma Survivalia kohtaan eli biisi jota todellakaan en kauhean usein tule kuuntelemaan :chuckle:

 

mutjoo aamulla pitäisi mennä KOULUUN eli nyt nukkumaan. Öitä! :kiss:

Öitä!

 

ja voivoivoi uusin Who :'( joku setä kattoi sitä junassa en tajua miten se niin pokkana siinä pysyi.

ja aah space dementia, kuuntelisko senkin vielä

mut nukkumaan pittäis ittekin eikäö vaan hillua netissä .:facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Joo Minna :chuckle: Ja mäkin tykkään Survivalista :awesome: Se on vaan jotenkin niin... sellanen. On taas niin laadukkaat adjektiivit käytössä, mutta että joo. :yesey: Ja Explores :noey: Kuulostaa niin jotenkin Invicibleltä, joka tunnetusti on mun inhokki number one. Tosin nyt kyl Madness on aika korkeella, mut aika kova miten Chris soitteli sitä hassua soitintansa :awesome:

 

Mäkin voisin nuq, jotenkin kamala väsy.

Link to comment
Share on other sites

:LOL::facepalm: eihän ne näyttäny mun uprising headbangauksia ja sen jälkeen kun huusin WUUUUUUUUU siihen kameraan kun se oli ihan mun naamas?? :LOL:

 

Mulla pätki uprisingissä ni en nähnyt! Kuulostaa kyl hyvältä :chuckle: Save messä molemmat te niin kauniina siinä Chrisin edessä pää vinossa kattelitte että mua hihitytti ja awitutti ja aaaaaw vaan ja sit ihan ku keikka loppu ni näyitte ihan kunnolla, sit aina välillä näky pienempiä pätkiä ja tuollanen sininen pehko on aika helppo pongata :chuckle:

 

Mut nyt kyl nuq, öitä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Mulla pätki uprisingissä ni en nähnyt! Kuulostaa kyl hyvältä :chuckle: Save messä molemmat te niin kauniina siinä Chrisin edessä pää vinossa kattelitte että mua hihitytti ja awitutti ja aaaaaw vaan ja sit ihan ku keikka loppu ni näyitte ihan kunnolla, sit aina välillä näky pienempiä pätkiä ja tuollanen sininen pehko on aika helppo pongata :chuckle:

 

Mut nyt kyl nuq, öitä :kiss:

 

VOIJJEESUS miltähän tämä on mahtanut näyttää!!! :LOL:LOL: en varmaa ite uskalla kattoo sitä ikinä mut joo.

öitä. :kiss:

 

byhyy pitäs tehä jotain asioita jatkaa normaalia elämää?!??!?! mennä töihin huomenna ja plöö.

 

mut ah ih ihana muse<3<3<3<<33<3<3<3333

Link to comment
Share on other sites

Mulla pätki uprisingissä ni en nähnyt! Kuulostaa kyl hyvältä :chuckle: Save messä molemmat te niin kauniina siinä Chrisin edessä pää vinossa kattelitte että mua hihitytti ja awitutti ja aaaaaw vaan ja sit ihan ku keikka loppu ni näyitte ihan kunnolla, sit aina välillä näky pienempiä pätkiä ja tuollanen sininen pehko on aika helppo pongata :chuckle:

 

Mut nyt kyl nuq, öitä :kiss:

 

Voi ei :facepalm: en ehkä kehtaa kattoo sitä :LOL:

 

Mut oli kyllä niin mahtava keikka ja eturivi ja kaikkee :happy: jatkuuko elämä tästä vielä ihan normaalina??

 

Hyviä öitä rintamamiestalosta! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

VOIJJEESUS miltähän tämä on mahtanut näyttää!!! :LOL:LOL: en varmaa ite uskalla kattoo sitä ikinä mut joo.

öitä. :kiss:

 

byhyy pitäs tehä jotain asioita jatkaa normaalia elämää?!??!?! mennä töihin huomenna ja plöö.

 

mut ah ih ihana muse<3<3<3<<33<3<3<3333

 

Voi ei :facepalm: en ehkä kehtaa kattoo sitä :LOL:

 

Mut oli kyllä niin mahtava keikka ja eturivi ja kaikkee :happy: jatkuuko elämä tästä vielä ihan normaalina??

 

Hyviä öitä rintamamiestalosta! :kiss:

 

No hyvältä se näytti älkää nyt yhtään, ihania ootte :kiss:

 

Ja rintamiestalo :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Sain nyt tuon itunesin katottua kokonaisuudessaan ja näköjään Ulpua näytettiin siinä Uprisingin lopuksi :chuckle:

 

mä jotenkin oletin, että PiB ja KoC olis kuulostanu ihan hirveiltä kun niistä on niin paljon kommentoitu, mutta eihän nuo nyt niin pahoja ollutkaan. Oikeastaan se on ihan virkistävää nähdä Matt tekemässä virheitä ja vähän sooloilemassa omiaan :yesey: Vaikka arvostan kyllä sitä tarkkaa nuotilleen soittamistakin keikoilla, mutta toisaalta ne virheet tekee keikoista paljon eloisampia eikä se oo vaan sitä rutiinisoittamista.

Ainiin ja Mirrorissa on kyllä mahtava soundi :awesome:

 

Ja fucking rights :awesome: ! :LOL:

 

edit: ainiin ja tämä http://www.nme.com/news/muse/66386

teki kyllä vähän surulliseksi :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Siis tytötkö pääs eturiviin wow :eek: ihan tajutonta! Mahto olla upeeta :awesome:

 

mullahan kävi ton keikan kanssa niin, että näin vain sen viimesen kappaleen ku jotenkin onnistuin ymmärtämään, että keikka alkaa suomen aikaa 22.45 :facepalm:

 

edit: ostitteko sieltä jotain tai lahjoititteko rahaa/minkälainen se ranneke oli?

Link to comment
Share on other sites

No hyvältä se näytti älkää nyt yhtään, ihania ootte :kiss:

 

Ja rintamiestalo :awesome :

 

:chuckle:

 

Sain nyt tuon itunesin katottua kokonaisuudessaan ja näköjään Ulpua näytettiin siinä Uprisingin lopuksi :chuckle:

 

mä jotenkin oletin, että PiB ja KoC olis kuulostanu ihan hirveiltä kun niistä on niin paljon kommentoitu, mutta eihän nuo nyt niin pahoja ollutkaan. Oikeastaan se on ihan virkistävää nähdä Matt tekemässä virheitä ja vähän sooloilemassa omiaan : yesey: Vaikka arvostan kyllä sitä tarkkaa nuotilleen soittamistakin keikoilla, mutta toisaalta ne virheet tekee keikoista paljon eloisampia eikä se oo vaan sitä rutiinisoittamista.

Ainiin ja Mirrorissa on kyllä mahtava soundi :awesome:

 

Ja fucking rights :awesome: ! :LOL:

 

edit: ainiin ja tämä http://www.nme.com/news/muse/66386

teki kyllä vähän surulliseksi :supersad :

 

Matt oli jotenkin hassu kyllä, enkä oo varmaan ikinä nähny sen puhuvan noin paljon! Mut hauskaa se vaan oli :chuckle: eikä mua ainakaan tommoset virheet haittaa ollenkaan enkä varmaan suurinta osaa edes huomannu :LOL:

 

Ja aw niin toi artikkeli..

 

Siis tytötkö pääs eturiviin wow :eek: ihan tajutonta! Mahto olla upeeta :awesome:

 

mullahan kävi ton keikan kanssa niin, että näin vain sen viimesen kappaleen ku jotenkin onnistuin ymmärtämään, että keikka alkaa suomen aikaa 22.45 :facepalm:

 

edit: ostitteko sieltä jotain tai lahjoititteko rahaa/minkälainen se ranneke oli?

 

Joo! :awesome:

 

Mutta sehän alkokin 22:45 Suomen aikaa? vai oonko ihan pihalla :chuckle:

 

Ulpu osti t-paidan, mä en kun ei ollu kun naisten s-kokoja jäljellä enää :supersad: vähän harmittaa kun se oli semmonen spesiaali roundhouse paita mutta ei voi mitään!

 

Tehtiin joo se lahjotus ja saatiin semmoset siniset rannekkeet missä on Musen, The Helen Foundationin, War Childin ja Roundhousen logot :happy: semmonen kuminen tai mitä lie onkaan toi ranneke. Sen siis sai kun teki sen lahjotuksen ja sitten lisäks kaikki sai semmosen tavallisen paperisen general access-rannekkeen.

Link to comment
Share on other sites

minä kävin ostamassa levykkeen ja jahka saan syötyä tässä ensin niin kuuntelen! :awesome:

 

ja uutta merchiä hmmmmm. pitää rahdata ookakkoselt varmaa jätesäkillinen sit kaikkea tai ainaki MUKI (ja pinssitki näytti hienoilta :facepalm:) ja kassikin oli kovin kaunis tai en tiiä mut hupparin haluan kans mut vois odottaa ens kesään kun ne ois alennuksessa muttakun!!! :chuckle:

 

mulla post gig depression. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

minä kävin ostamassa levykkeen ja jahka saan syötyä tässä ensin niin kuuntelen! :awesome:

 

ja uutta merchiä hmmmmm. pitää rahdata ookakkoselt varmaa jätesäkillinen sit kaikkea tai ainaki MUKI (ja pinssitki näytti hienoilta :facepalm:) ja kassikin oli kovin kaunis tai en tiiä mut hupparin haluan kans mut vois odottaa ens kesään kun ne ois alennuksessa muttakun!!! :chuckle:

 

mulla post gig depression. :supersad:

 

ONKO SIELLÄ UUSI MUKI ...oooh ja kasseja ja ööäääh menee ostostelemaan :chuckle:

 

voih! mutta sulla on aika pian jo kuitenkin siihen korjausta? tai suhteellista pian, mutta tässä kuussa..!!

 

edit tahtoo tollaisen värikäslogoisen t-paidan, mutta en ole oikein ikinä isolla logovaatteista perustanut..mutta silti................

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

okei musta tuntuu et tost levyltä mitä oli jo kuultu livenä oli se parhaimmisto. :shifty: kuuluuko isolated systemilläki bingin sydänääni, joku sellainen samanlainen ahistava siellä takana. ja en jotenki tykänny koko kappaleesta yhtään. :wtf:

explorers wtf ja big freeze en ollu varma mitä kuuntelin, luulen et uukakkosta. follow me mattin ääni kuulostaa niiiiiin hyvältä mut ei toi studioversio öhhh :LOL: livenä kivempi ku enemmän kitaroita.

liian elektronista meininkiä ehkä minun makuuni.

liquid state kyl ihan kiva, tuli mieleen foo fighters!

 

ja ei täs mitään ihan kiva levy tai siis oha täs aina panic station ja supremacy ja sellaiset, ja nyt vasta eka kuuntelu takana. :yesey:

 

mut ei toi major key vaan musella toimi ei. ellei ole citizen erased.

Link to comment
Share on other sites

Onnea Ulpu levykkeestä (:chuckle:) ja :supersad: keikanjälkeismasixelle mutta onneks sulla on vielä noita keikkoja tulossa.

 

Mulla ei levyä vielä oo mut ehkä tässä joskus jos joskus johonki kauppaan asti selviäisin ku tänäänkään en oo liikkunut täältä mihinkään ja huomennakin hoitelen vaan heppoja. Mutta hyvin kuuluu nuo laittomastiladatutpiisitkin joten eikai tässä kiirusta. :yesey:

 

Ja niin joo stalkkasin kans sen uprisingin lopun ja :awesome: ku ootte ihania ja Follow me kuulosti kyl hyvältä livenä mut mä jotenkin tykkään siitä myös levyllä ku se on sellanen..sellanen. Ja en sydänääniä oo Isolated systemissä kuullut tai kuunnellut enkä halua nyt alkaa kuuntelemaankaan kun se on niin sellanen rintaapuristava kappale että aina melkeen alkaa itkettää vaikka toisaalta ehkä sellaseen tunnelmaan se sopiskin.

Link to comment
Share on other sites

Kyllähän siinä Isolated systemissä tosiaan kuuluu ne sydänäänet, mutta siihen ne sopiikin vähän paremmin :yesey:

 

Ja uudet asiat kaupassa näyttää kivoilta :awesome: En kyllä tod. halua niihin enää rahojani tuhlata. Paitsi ehkä sitten kiertuepaitaan. Jos siinä ei lue Helskini :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

tossa vasta äsken huomasin et mulla oli ollu sit koko kotimatkan kynä päässä :facepalm: töistä jääny, tykkään säilyttää niitä aina hiuksissa. nojoo.

 

((internet)) explorers on häiritsevä myös siksi et niin paljon jotain samanlaista melodiaa joissain kohin ku don't stop me nowssa. plus en saa Mitenkään siitä kappaleesta kiinni. tai big freezestä. mut sitä nyt en osaa mieltä museksi mitenkää. niin paljon u2. samoin follow me loppu mulle tulee vaan mieleen where the streets have no name.

 

ja millonkahan uskaltais kattoo sen keikan. :chuckle: tai jos ei vaan kattois ollenkaan, tulihan se jo nähtyä.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...