Jump to content

Recommended Posts

Oon lapkon keikalla ja mua naurattaa ku vahvistimen päällä on mini pingviini, tulee ihan airship mieleen :chuckle::happy:

 

Awww!! :happy:

 

 

 

Aaaaa en kestä kun Biffy oli niin mahtava :awesome: saatiin kyllä siinä jonossa loppuun asti jännittää, kello oli varmaan jo jotain varttia vaille kun pääsin sisään :LOL: ja jouduin meneen sinne parvekkeelle seisoon mutta näinpähän ainakin lavalle tosi hyvin ja oli tilaa liikkua ja huitoo!

 

Tykkään niistä uusista piiseistä! Ja omg oli vaan niin hyvä keikka :awesome::happy:

 

Tämmösiä ilmasia keikkoja lisää kiitos :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Jee Heli :awesome:

 

Jee Villen sortsit ja kaikki!

 

Ja jeeeee Radiohead huomenna :awesome::dance::awesome::dance::awesome:

 

Siellä on ihmisiä pyydetty pukeutumaan sellaseksi Lotus Flowerin musavideo -Thomiksi hattuineen kaikkineen haha ja sitten couchsurffingmiittikin olis siellä ennen keikkaa mut en tiedä meenkö heti sisään ku ovet aukeaa ku joudun sieltäpäin kuitenkin hakea lipun ja sit palata taaksepäin näkemään niitä ihmisiä, kylhän mä hyvänenaika yksinkin pärjään mutta olishan se toisaalta kiva nähdä muitakin ihmisiä vaikka kyllä siellä varmasti ihmisiä riittää. :yesey: Mut aika jee ku sillon aina mietin et joo kyl sit Firenzessä käyn keikoilla ni missään oo käynyt ja seittemän kuukautta tässä asustellut jo. Mutta eiköhän siitä tuu aika eeppistä :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Jee Heli :awesome:

 

Jee Villen sortsit ja kaikki!

 

Ja jeeeee Radiohead huomenna :awesome::dance::awesome::dance:

 

Siellä on ihmisiä pyydetty pukeutumaan sellaseksi Lotus Flowerin musavideo -Thomiksi hattuineen kaikkineen haha ja sitten couchsurffingmiittikin olis siellä ennen keikkaa mut en tiedä meenkö heti sisään ku ovet aukeaa ku joudun sieltäpäin kuitenkin hakea lipun ja sit palata taaksepäin näkemään niitä ihmisiä, kylhän mä hyvänenaika yksinkin pärjään mutta olishan se toisaalta kiva nähdä muitakin ihmisiä vaikka kyllä siellä varmasti ihmisiä riittää. :yesey: Mut aika jee ku sillon aina mietin et joo kyl sit Firenzessä käyn keikoilla ni missään oo käynyt ja seittemän kuukautta tässä asustellut jo. Mutta eiköhän siitä tuu aika eeppistä :awesome:

 

Ooh varmaan tulee eeppistä :awesome: hyvää keikkaa!!

 

Anteeksi, tulen ilmaisemaan kateellisuuteni Biffysta :awesome:

 

:awesome: Se oli kyllä jotain aivan ihanaa :LOL: ja esimerkiks Hope for an angel, miten random biisi encoreen?! Toki ne soitti sen Leedsissa pari päivää sitten ja tais olla muutenkin ihan identtinen settilista mutta silti :LOL: Tykkäsin Stingin Bellestä uutena alotuspiisinä ja sitten tykkäsin hirveesti myös Modern magic formulasta :awesome: ja ne kuplat Bubblesissa :awesome:

 

Lol ja seisoin muiden standby-jonolaisten kanssa siellä parvella istumapaikkojen takana, ne ihmiset siellä istumassa oli niin kuivia ja pääasia niille oli oluen lipittäminen, tais jotkut pidellä korviaankin ja lähtee kesken kaiken poiskin :noey: SOME PEOPLE.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeeeee Radiohead huomenna :awesome::dance:

 

Siellä on ihmisiä pyydetty pukeutumaan sellaseksi Lotus Flowerin musavideo -Thomiksi hattuineen kaikkineen haha ja sitten couchsurffingmiittikin olis siellä ennen keikkaa mut en tiedä meenkö heti sisään ku ovet aukeaa ku joudun sieltäpäin kuitenkin hakea lipun ja sit palata taaksepäin näkemään niitä ihmisiä, kylhän mä hyvänenaika yksinkin pärjään mutta olishan se toisaalta kiva nähdä muitakin ihmisiä vaikka kyllä siellä varmasti ihmisiä riittää. :yesey: Mut aika jee ku sillon aina mietin et joo kyl sit Firenzessä käyn keikoilla ni missään oo käynyt ja seittemän kuukautta tässä asustellut jo. Mutta eiköhän siitä tuu aika eeppistä

 

:awesome: !!!

 

Hahaha kuulostaa ihan loistavalta!

 

:awesome: Se oli kyllä jotain aivan ihanaa :LOL: ja esimerkiks Hope for an angel, miten random biisi encoreen?! Toki ne soitti sen Leedsissa pari päivää sitten ja tais olla muutenkin ihan identtinen settilista mutta silti. Tykkäsin Stingin Bellestä uutena alotuspiisinä ja sitten tykkäsin hirveesti myös Modern magic formulasta :awesome: ja ne kuplat Bubblesissa :awesome:

 

Lol ja seisoin muiden standby-jonolaisten kanssa siellä parvella istumapaikkojen takana, ne ihmiset siellä istumassa oli niin kuivia ja pääasia niille oli oluen lipittäminen, tais jotkut pidellä korviaankin ja lähtee kesken kaiken poiskin :noey: SOME PEOPLE.

 

Awwwwww loistavaa, että pääsit sisään! :happy: En oo seurannutkaan mitä ne on soittanu viime aikoina, mutta vaikutti kyllä ihanan sekalaiselta paketilta kaikkea uutta ja vanhaa :yesey:

 

Eihän! Miksi ne edes menee keikoille? :facepalm: vai oliko siellä jotain One Direction -faneja jotka oli jääny edellisen keikan jäljiltä sinne? :LOL:

 

 

Tilasin sitten T2L:n :yesey: päivän hyvä työ tehty. Tämä päätös kylläkin sinetöityi, kun kuuntelin tuon uusimman pätkän Isolated systemiä kunnon kuulokkeilla ja oli aika lähellä etten pillahtanut itkuun. Aaaaaah enää reilu viikko :awesome:

 

Ja nyt jos pistäisi itsensä ostolakkoon, kun oon ostellu parina viime kuukautena ihan järkyttävän paljon kaikkea mahdollista turhaa ja tarpeellista

 

 

Perhana, 23 hyniöö. En ees muistanu tommosia rajoituksia

 

edit: ja awwwww en sitten muistanut edes katsoa aamulla tuota koko Biffyn keikkaa ja tulin siihen kohtaan missä Simppa esittelee Miken ja Gamblerin(?) Pair of Angels <3

Link to comment
Share on other sites

:awesome: !!!

 

Hahaha kuulostaa ihan loistavalta!

 

 

 

Awwwwww loistavaa, että pääsit sisään! :happy: En oo seurannutkaan mitä ne on soittanu viime aikoina, mutta vaikutti kyllä ihanan sekalaiselta paketilta kaikkea uutta ja vanhaa :yesey:

 

Eihän! Miksi ne edes menee keikoille? :facepalm: vai oliko siellä jotain One Direction -faneja jotka oli jääny edellisen keikan jäljiltä sinne? :LOL:

 

 

Tilasin sitten T2L:n :yesey: päivän hyvä työ tehty. Tämä päätös kylläkin sinetöityi, kun kuuntelin tuon uusimman pätkän Isolated systemiä kunnon kuulokkeilla ja oli aika lähellä etten pillahtanut itkuun. Aaaaaah enää reilu viikko :awesome:

 

Ja nyt jos pistäisi itsensä ostolakkoon, kun oon ostellu parina viime kuukautena ihan järkyttävän paljon kaikkea mahdollista turhaa ja tarpeellista

 

 

Perhana, 23 hyniöö. En ees muistanu tommosia rajoituksia

 

edit: ja awwwww en sitten muistanut edes katsoa aamulla tuota koko Biffyn keikkaa ja tulin siihen kohtaan missä Simppa esittelee Miken ja Gamblerin(?) Pair of Angels <3

 

Joo en tiedä mitä ne oli, ainakin ihan aikuisia ihmisiä mutta ehkä ne oli sit One Direction-faneja :chuckle: mut jotenkin sitä aina ajattelee että kuinka moni Tr00fani jäi ilman lippuja ja sitten tommoset pääsee sinne. Maailma on epäreilu :noey:

 

Aww mäkin tilasin T2L:n vasta tällä viikolla kun sain kaikki pankkitiliasiat kuntoon ja uuden debit-kortin :happy:

 

Simppa <3

Link to comment
Share on other sites

lol kuunnellaan siskonkaa T2L:ää ja mä vaan kikatan, mut supremacy. se falsetto.

edit. panic station! ODJAPÄDJOÄADÖ_!

ed2t. animals <3

3dit. vitun torstain keikka sai mun toiveet korkeelle ja loppujen lopuks nää kolme oli parhaimmat ja muita en sit ees muistakkaan :(

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

En nyt tiiä onko tää tarpeellista pistää piiloon, mutta pistetään nyt kuitenkin :chuckle: halusin vain raapustaa ylös ensivaikutelmat noista biiseistä, joten skipatkaa rauhassa jos ei kiinnosta

 

 

Supremacy :awesome:

 

Panic Station aiheutti mulle ihan hysteerisen olon ja kauheet kikatuskohtaukset :LOL:

 

Survivalille taitaa käydä mun kohdalla samoin kuin USoE:lle eli vähälle soitolle jää. En vaan yhtään tykkää tuosta taustakuorosta. Ja on toi nyt aina ollut vähän liiankin överi. Prelude on ihan kuunneltava :chuckle:

 

Bingin sydänäänet, dafuq :stunned: mut aaaaaah toi Follow Me:n drop !!! :awesome:

 

Jep, Animals <3 tosin toi loppu oli vähän meh

 

Explorers kuulostaa ihan joululaululta/unilaululta noiden kulkusten ja muiden perkussioiden takia :LOL:

 

Big Freezestä tulee hyvät U2-vibat. Meinasin jo kesken laulun sanoa ettei tää niin ihmeellinen ole, mutta onhan tässä kivoja kohtia

 

Save Me <3 tosin taas noi joululauluperkussiot. Eih!

 

LIQUID STATE :eek: joku sano tuolla albumin ketjussa, että Chris kuulostaa ihan Robilta (Swire) ja BOOOOOOM SEHÄN SE :awesome: arvatenkin meni mun lemppareihin :LOL:

 

Unsustainable voi pidemmällä aikavälillä ruveta ärsyttämään, mutta Isolated System on jotain niin kaunista <3

 

Tuonne albumin loppupuolelle kaipaisi kyllä jotain Supremacyn, SS:n tai MKU:n kaltaista astetta rokimpaa biisiä

 

 

 

edit:

Ulpulle tiedoksi (vaikka luitkin varmaan jo jostain muualta :chuckle:)

We're very pleased to announce two new live dates for Muse's forthcoming European tour.

 

03.11.12 O2, Dublin, Ireland

19.12.12 Zenith, Strasbourg, France

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Moi

 

Ihana keikka oli ja nytku vaivalla heräsin ennen neljää ni olis uutta museakin awwwwwwwww hyvä päivä.

Radiohead soitti melkein kaks ja puoli tuntia ja missasin viimesen junan ja istuin Firenzen mäkissä aamuun. Mutta niin ihana keikka, niin ihana! Ja miten hyvä tyyppi Thom voi olla ja minkälaiset tanssimuuvvssit, haha. Ja miten söpöjä ihmisiä ja ihana lämmin Italian yö ja niin hyvää musaa.<3.

 

Mitä teille kuuluu. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Moi

 

Ihana keikka oli ja nytku vaivalla heräsin ennen neljää ni olis uutta museakin awwwwwwwww hyvä päivä.

Radiohead soitti melkein kaks ja puoli tuntia ja missasin viimesen junan ja istuin Firenzen mäkissä aamuun. Mutta niin ihana keikka, niin ihana! Ja miten hyvä tyyppi Thom voi olla ja minkälaiset tanssimuuvvssit, haha. Ja miten söpöjä ihmisiä ja ihana lämmin Italian yö ja niin hyvää musaa.<3.

 

Mitä teille kuuluu. :happy:

 

No hei :happy:

 

Awwwww :awesome: kuulostaa niin hienolta! Ja arvaa tuleeko tässä hinku vaan lähteä taas johonki ulkomaille asustamaan. Ja keikoille !!!

 

Tilasin muuten sen Rowlingin kirjan, että jos me joulukuussa nähdään niin voin vaikka lainata sen sulle jos siinä vaiheessa vielä on tarvetta :happy:

 

Sain jonkunmoisen idean mun oppariin tänään niin on vähän parempi mieli (yllättäen oli musiikkimatkailuun liittyvää :chuckle:)

Ja toi levy nyt on vaan jotain niin kivaa. Pelkään vaan että tulee joku hirveä kyllästyminen, kun laitan sen koko ajan uudestaan soimaan :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No hei :happy:

 

Awwwww :awesome: kuulostaa niin hienolta! Ja arvaa tuleeko tässä hinku vaan lähteä taas johonki ulkomaille asustamaan. Ja keikoille !!!

 

Tilasin muuten sen Rowlingin kirjan, että jos me joulukuussa nähdään niin voin vaikka lainata sen sulle jos siinä vaiheessa vielä on tarvetta :happy:

 

Sain jonkunmoisen idean mun oppariin tänään niin on vähän parempi mieli (yllättäen oli musiikkimatkailuun liittyvää :chuckle:)

Ja toi levy nyt on vaan jotain niin kivaa. Pelkään vaan että tulee joku hirveä kyllästyminen, kun laitan sen koko ajan uudestaan soimaan :chuckle:

 

Aww joo ulkomaat ja keikat vaan niin parasta. :happy:

 

Ja jee hei kiitos! Mä pistän korvan taakse, musta olis kiva lukee se kyl mut en oo yhtään ees tsekannut et mistä se kertoo. Voi olla et itekin ostan ku on tullut noita muitakin Rowlingin kirjoja hamstrattua, lol.

 

Ja kuulostaa hyvältä tuo opariaihe! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=amPyB32YnkY

http://www.youtube.com/watch?v=eVPCDB4LhWg

tässä toisessa vähän ääni kuuluu välillä huonosti mutta oli paraslaatuisin noista mitä tuolla jo oli

 

:supersad:

 

 

 

Mulla olis The 2nd Law nyt tässä mutten tiedä uskallanko kuunnella ja jos kuuntelen ni missä ja miten, vai odotanko Oikeaa Tilaisuutta vai onko ees sellasta. Tää tuli vaan niin äkkiä ja mun tekis mieli olla vielä eilisillassa. :chuckle: Ja ehkä syödä aamupala. :yesey:

 

Mutta jotenkin niin mukava olo maailmassa tänään. Kun on vaan niin hyvää musiikkia maailmassa ja miten hyvältä tuntuu kuunnella sitä. <3.

Link to comment
Share on other sites

 

http://www.youtube.com/watch?v=amPyB32YnkY

http://www.youtube.com/watch?v=eVPCDB4LhWg

tässä toisessa vähän ääni kuuluu välillä huonosti mutta oli paraslaatuisin noista mitä tuolla jo oli

 

:supersad:

 

 

 

 

Mulla olis The 2nd Law nyt tässä mutten tiedä uskallanko kuunnella ja jos kuuntelen ni missä ja miten, vai odotanko Oikeaa Tilaisuutta vai onko ees sellasta. Tää tuli vaan niin äkkiä ja mun tekis mieli olla vielä eilisillassa. :chuckle: Ja ehkä syödä aamupala. :yesey:

 

Mutta jotenkin niin mukava olo maailmassa tänään. Kun on vaan niin hyvää musiikkia maailmassa ja miten hyvältä tuntuu kuunnella sitä. <3.

 

Voih :supersad:

 

anti mennä vaan! :chuckle: ainahan sitä voi palata takaisin kuuntelemaan niitä keikkataltiointeja jos tuo ei tässä vaiheessa iske.

Mä jo yritän vaihtaa näiden biisien järjestystä niin kuin tuolla toisaalla neuvotaan, kun ei nuo kappaleet oikein solju sujuvasti noin miten ne on tossa levyllä

 

:happy:

Link to comment
Share on other sites

Moi

 

Ihana keikka oli ja nytku vaivalla heräsin ennen neljää ni olis uutta museakin awwwwwwwww hyvä päivä.

Radiohead soitti melkein kaks ja puoli tuntia ja missasin viimesen junan ja istuin Firenzen mäkissä aamuun. Mutta niin ihana keikka, niin ihana! Ja miten hyvä tyyppi Thom voi olla ja minkälaiset tanssimuuvvssit, haha. Ja miten söpöjä ihmisiä ja ihana lämmin Italian yö ja niin hyvää musaa.<3.

 

Mitä teille kuuluu. :happy:

 

awwh keikat. Ja italianmaa ja äääh voikin tehdä nyt mieli keikalle ja ulkomaille :happy:

 

Ah muse pitäisi siihenkin jaksaa keskittyä, mutta väsyttää niin ja asioita pitää tehdä ja haluaisin ihan rauhassa vaan kuunnella, keskittyen, Mut öh.

Link to comment
Share on other sites

Voih :supersad:

 

anti mennä vaan! :chuckle: ainahan sitä voi palata takaisin kuuntelemaan niitä keikkataltiointeja jos tuo ei tässä vaiheessa iske.

Mä jo yritän vaihtaa näiden biisien järjestystä niin kuin tuolla toisaalla neuvotaan, kun ei nuo kappaleet oikein solju sujuvasti noin miten ne on tossa levyllä

 

:happy:

 

Joo, kyl mä pian, pakko saada vaan elämän realiteetit sellaseen asentoon että uskallan kuunnella. Ihan kun olis niin iso juttu ja oonhan mä suurimman osan kappaleista kuunnellut jo mutta se on silti eri, kun se on se kokonaisuus. Mutta ehkä kohta. :yesey::chuckle:

 

awwh keikat. Ja italianmaa ja äääh voikin tehdä nyt mieli keikalle ja ulkomaille :happy:

 

Ah muse pitäisi siihenkin jaksaa keskittyä, mutta väsyttää niin ja asioita pitää tehdä ja haluaisin ihan rauhassa vaan kuunnella, keskittyen, Mut öh.

 

Noh joo mulla oli eilen jotenkin niin sellanen Reading-olo, mä en tiedä mistä se johtui kun onhan noita tuollasia festari/puistokeikkoja ollut muitakin, mutta ehkä se oli ku oli pimeä mutta lämmin, ja sit tungosta (ei kyl niin paha eilen ku Readingissä, suurimman osan ajasta kukaan ei koskettanut miltään puolelta vaikka olinkin aika hyvällä paikalla) ja sit aina välillä sellasia viileitä tuulahduksia ja sit keikalta pois valuessa sellanen massa ja sit erinäisillä asemilla odottelua ja kaduilla kävelyä ja täysiä busseja, kamala ikävä tuli sinne silloin, oli niin ihanaa. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Joo, kyl mä pian, pakko saada vaan elämän realiteetit sellaseen asentoon että uskallan kuunnella. Ihan kun olis niin iso juttu ja oonhan mä suurimman osan kappaleista kuunnellut jo mutta se on silti eri, kun se on se kokonaisuus. Mutta ehkä kohta. :yesey::chuckle:

 

 

 

Noh joo mulla oli eilen jotenkin niin sellanen Reading-olo, mä en tiedä mistä se johtui kun onhan noita tuollasia festari/puistokeikkoja ollut muitakin, mutta ehkä se oli ku oli pimeä mutta lämmin, ja sit tungosta (ei kyl niin paha eilen ku Readingissä, suurimman osan ajasta kukaan ei koskettanut miltään puolelta vaikka olinkin aika hyvällä paikalla) ja sit aina välillä sellasia viileitä tuulahduksia ja sit keikalta pois valuessa sellanen massa ja sit erinäisillä asemilla odottelua ja kaduilla kävelyä ja täysiä busseja, kamala ikävä tuli sinne silloin, oli niin ihanaa. :supersad:

Mullakin oli eilen reading ikävä, kuvia katsoin ja videoita ja ääääääh. JA JOOO oisikin vielä tollainen ulkoilmakesäkeikka, mutta viileä ilta asia <333 ja asemat ja valuminen massoissa sellaisesta tulee niin hyvä olo, sellainen raukea kiva ja onnellinen olo ...äh tahtoo nyt heti taas jotain sellaista!!

 

ja joo kohta kans musea mullakin kunhan jaksaisin ...:happy:

 

ja ei liity mitenkään mihinkään mut osasin käytää pesutuvan koneita :dance::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mullakin oli eilen reading ikävä, kuvia katsoin ja videoita ja ääääääh. JA JOOO oisikin vielä tollainen ulkoilmakesäkeikka, mutta viileä ilta asia <333 ja asemat ja valuminen massoissa sellaisesta tulee niin hyvä olo, sellainen raukea kiva ja onnellinen olo ...äh tahtoo nyt heti taas jotain sellaista!!

 

ja joo kohta kans musea mullakin kunhan jaksaisin ...:happy:

 

ja ei liity mitenkään mihinkään mut osasin käytää pesutuvan koneita :dance::LOL:

 

Joo aww, niimpä! Munkin oli pakko katella meidän ottamia kuvia sieltä ja voi ei se oli niin ihana reissu :happy::supersad: Vaikka eilen oli ihan liian lämmin suhteessa siihen et on syyskuun loppu ja sit se illan viileys ei ollut oikeesti mitään viileetä vaan sellasta normaalia mut siinä tungoksessa se tuntui viileältä :chuckle: Aika jännä et sit keskellä yötä voi vieläkin hengata sortseissa ja teepaidassa. Mutta silti se jotenkin enmä tiedä, ihania kaikki sellaset keikat ja festarit ja kaikki!

 

Ja hyvä! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Supremacy, Panic Station (mut "Another one bites the dust"..anyone.....) ja Liquid State aaawyeaaaa hyvältä kuulostaa :awesome: ja Follow Me, tosin yks kohta kuulostaa vähän liikaa U2:lta :shifty:

 

ja whiii Radioheadin keikalle ja haluun kans, saisivat tulla tänne Suomeen! :supersad:

Edited by insidemindmap
Link to comment
Share on other sites

okei, ekan kerran ku nyt kuuntelen yksinäni kuulokkeet korvilla T2L:ta.. niin on tää parempi tokalla kuuntelukerralla.

 

supremacy, panic station ja animals on barhaimmat.

ja ookoot on madness ja liquid state (mut tää on kyl nyt jo enemmä ku ookoo).

survivalol on ihan yhtä kamala.

ja T2Lpartit on kivoi kummatkin.

 

vaikka yritän kuinka muistella ni en muista oliko follow me edes ookoon arvonen :wtf: sen kyl muistan et ne sydänäänet oli kamalan ahdistavat.. big freeze, explorers (se oli se unilaulu? vomittiii). niistä en muista yhtään mitään. mut jotenki muistelin et big freeze oli kamaluuttakin kamalampi.

 

ja save me. voivoi. emt, jotenki luulin et se kuullostais paremmalta studio-versiona, mut ei. chrisin ääni ei toimi tässä, sniif. mut on se muuten kiva, vähä PTmäine.

 

mutHEI! on tää TRää parempi :awesome:

 

edit. mua naurattaa ihan liikaa nää cheesyt lyriikat :chuckle:

go toooo sleeeeeep! after this one, i just might! ;)

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

Näin kun oon tarpeeksi monta kertaa tuota albumia luukuttanut niin oikeastaan Survival on ainoa, joka on mun mielestä ihan kauhea.

Explorers on... no tosiaan se sopii hyvin joululauluksi/unilauluksi. Oikeastaan mulla tulee mieleen joku Nalle Luppakorvan tunnari tai vastaava :LOL: Sinänsä toi on sellainen.. söötti kappale. Nauroin kyllä melkosesti, kun luin mistä se kertoo :LOL:

 

Ja ne Follow Me:n sydänäänet :noey: mulle tulee jotenkin vaivaantunut olo niistä. Tuntuu, että ylittää jonkun yksityisyyden rajan, kun sitä kuuntelee

 

Muuten tykkään :yesey: keikkaversioita odotellessa

Link to comment
Share on other sites

 

Ja ne Follow Me:n sydänäänet :noey: mulle tulee jotenkin vaivaantunut olo niistä. Tuntuu, että ylittää jonkun yksityisyyden rajan, kun sitä kuuntelee

 

 

no mullon ollu vähän samanlainen olo tosta koko jutusta! :eek: plus en muutenkaa tykkää sydänäänistä, mul saattaa tulla joku ongelma sen kappaleen kanssa. mut kattoo sitte.

millonkahan uskallan kuunnella koko levyn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...