Jump to content

Recommended Posts

Eksyin sit kattomaan videoita Wempliltä ja hrrrrr mitkä kylmät väreet näistä tulee.

 

Siitä on IKUISUUS :supersad:

 

 

ootan kyllä ihan innolla noita uusia biisejä, mutta mä en jotenkin halua ees ajatella mitä hyviä kappaleita ne jättää keikoilla soittamatta ja mitä vanhoja ja kuluneita ne taasen soittaa

Link to comment
Share on other sites

En kestä Supremacy kuulostaa niin hyvältä jumaleissön!

en oikeen osaa sanoo.

vähä 50/50 onko hyvä vai ei.

pitää ootella ku alpumi tulloo.

 

panic station, mäentiedämuttatykkäänihasikana! :awesome:

 

ja pakosta raksutan save me:tä kun isukki laulaa :happy:

vaikka varmasti toimii paremmin alpumilla.

 

ÄÄÄÄ en saa tarpeekseni PS:sta! dslakdfa :dance:

 

muistan ku zane soitti TR:ltä niit previeweita ja en tykänny niistä yhtään, enkä nytkään muutenku MKU ja EXO. mut nää piisulit mitä ne soitti eilen, kuullostaa niin hyviltä et mä en tiedä miten päin olisin. ku olin niin varma et samaa paskaa tulee olee T2L ku TR mut ei ja oon niin onnellinen et tekis mieli itkee :awesome:

Edited by Suvi
Link to comment
Share on other sites

Animalsista tulee etenkin heti mielen OoS-aikainen Muse :awesome:

 

Mulla on aina sellainen olo niin kuin löytäisin koko bändin uudestaan, kun rupean pitkästä aikaa kunnolla kuuntelemaan.

 

Ja toi Isolated System kuulostaa niiden 30 sekunnin perusteella ihan järjettömän ihanalta

Link to comment
Share on other sites

en oo uskaltanu kuunnella isolated systemiä vielä kun en ehkä haluu sitä tolleen pätkissä, ehkä täs ny viikon kestää. :ninja: mun ku ei pitäny kuunnella tän levyn mitää leakeja tai mitään etukäteen mut joo. :LOL: liveasiat on erikseen. :yesey: panic stationin toi yks riffi kuulostaa ihan mk jamilta tai joltain! AAAAAAAAAAAAAAAAAasdjfkgsd! :dance:

 

ja liina oot takas! :awesome: oliko ihanaa vuorilla?

Link to comment
Share on other sites

en oo uskaltanu kuunnella isolated systemiä vielä kun en ehkä haluu sitä tolleen pätkissä, ehkä täs ny viikon kestää. :ninja: mun ku ei pitäny kuunnella tän levyn mitää leakeja tai mitään etukäteen mut joo. :LOL: liveasiat on erikseen. :yesey: panic stationin toi yks riffi kuulostaa ihan mk jamilta tai joltain! AAAAAAAAAAAAAAAAAasdjfkgsd! :dance:

 

ja liina oot takas! :awesome: oliko ihanaa vuorilla?

 

Oli joo, ihana leiri, tapasin paljon siistejä ihmisiä ja kaikki oli vaan jotenkin hirveen kivaa ja nyt masentaa vaikka on täälläkin kivaa. :yesey:

 

Mä ootan nyt kyl tuota levyä niin paljon et huh huh ja voi että myös Animals oli ihana, jotenkin niin sellasta kaikkea et meinas alkaa itkettää. :yesey: Mutta voi että en viikon päästä tee mitään muuta ku Makaan ja Kuuntelen ja Nautin ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

 

Ja ylihuomenna Radiohead! Eikä säätiedotuksen mukaan pitäis sataa ja mietin tässä vaan et pitäiskö ottaa kamera mukaan en tiiä onko se ees sallittua ottaa järkkäriä eikä mulla oo pienempää ja miten aikasi kantsiis mennä ku yksin joudun sit hengaamaan ja miten onnistuu lipunhaku ku se pitää hakea jostain mutta eiköhän nää nyt järkkäänny tästä. :yesey: Mut :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Oli joo, ihana leiri, tapasin paljon siistejä ihmisiä ja kaikki oli vaan jotenkin hirveen kivaa ja nyt masentaa vaikka on täälläkin kivaa. :yesey:

 

Mä ootan nyt kyl tuota levyä niin paljon et huh huh ja voi että myös Animals oli ihana, jotenkin niin sellasta kaikkea et meinas alkaa itkettää. :yesey: Mutta voi että en viikon päästä tee mitään muuta ku Makaan ja Kuuntelen ja Nautin ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

 

Ja ylihuomenna Radiohead! Eikä säätiedotuksen mukaan pitäis sataa ja mietin tässä vaan et pitäiskö ottaa kamera mukaan en tiiä onko se ees sallittua ottaa järkkäriä eikä mulla oo pienempää ja miten aikasi kantsiis mennä ku yksin joudun sit hengaamaan ja miten onnistuu lipunhaku ku se pitää hakea jostain mutta eiköhän nää nyt järkkäänny tästä. :yesey: Mut :awesome:

awww :happy:

 

joo mää kanssa! tää on jo nyt niin paljo parempi ku bhar ja the resistance, ja en taho uskoa et ne loput kuulemattomat kappaleet ois sellasia madnessin kaltasia, että aslhldhdggggdffdgfgsd! täst voi tulla vielä Jotain!!!

ja tuleeks se italianmaalla kans jo viikonpäästä se levy?? saa kai sen sit jo ladattua vaikka mistä mut mää haluan sen et itse Ostaa sen levyn ja sit kuuntelee djkhkhjfsf. niin pitää oottaa maanantaihin. :LOL:

 

ja jee radiohead! :awesome:

 

 

save me on niin kaunis. :supersad: tuun itkemään tän aikana keikoilla musta tuntuu.

Link to comment
Share on other sites

awww :happy:

 

joo mää kanssa! tää on jo nyt niin paljo parempi ku bhar ja the resistance, ja en taho uskoa et ne loput kuulemattomat kappaleet ois sellasia madnessin kaltasia, että aslhldhdggggdffdgfgsd! täst voi tulla vielä Jotain!!!

ja tuleeks se italianmaalla kans jo viikonpäästä se levy?? saa kai sen sit jo ladattua vaikka mistä mut mää haluan sen et itse Ostaa sen levyn ja sit kuuntelee djkhkhjfsf. niin pitää oottaa maanantaihin. :LOL:

 

ja jee radiohead! :awesome:

 

 

save me on niin kaunis. :supersad: tuun itkemään tän aikana keikoilla musta tuntuu.

 

Eiku maanantaina täälläkin vasta. En ees tiiä mistä saan sen ostettua tai siis että onko tässä kaupungissa ees levykauppaa. :chuckle: Mutta joo. En uskalla kuunnella noita liveversioita enää vaikka tekis mieli ku jotenkin haluan oottaa kunnon versioita. Aika jännää.

 

edit, tai siis kai maanantaina, eikö se nyt oo se virallinen ekapäivä. :erm: Mun muse.mu on italiaksi ja siinä 9 : 03 : 14 : 04 on ajanlasku. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

en oo uskaltanu kuunnella isolated systemiä vielä kun en ehkä haluu sitä tolleen pätkissä, ehkä täs ny viikon kestää. :ninja: mun ku ei pitäny kuunnella tän levyn mitää leakeja tai mitään etukäteen mut joo. :LOL: liveasiat on erikseen. :yesey: panic stationin toi yks riffi kuulostaa ihan mk jamilta tai joltain! AAAAAAAAAAAAAAAAAasdjfkgsd! :dance:

 

ja liina oot takas! :awesome: oliko ihanaa vuorilla?

 

No eikö se tuolta nyt parin päivän sisään oo jo kokonaisuudessaan ulkona, kun ensimmäisen päivän jälkeen on jo 20% valmiina :chuckle: (toi on kyllä perhanan ärsyttävä systeemi :fear:)

 

Save Me on niin kaunis ja varsinkin kun luki mistä se kertoo ja mihin se liittyy niin sille tuli vielä lisää arvoa :supersad:

 

Eiku maanantaina täälläkin vasta. En ees tiiä mistä saan sen ostettua tai siis että onko tässä kaupungissa ees levykauppaa. :chuckle: Mutta joo. En uskalla kuunnella noita liveversioita enää vaikka tekis mieli ku jotenkin haluan oottaa kunnon versioita. Aika jännää.

 

edit, tai siis kai maanantaina, eikö se nyt oo se virallinen ekapäivä. :erm: Mun muse.mu on italiaksi ja siinä 9 : 03 : 14 : 04 on ajanlasku. :awesome:

 

Et ajatellut Amazonista tilata? :happy:

 

Meinaatko muuten ostaa/tilata sen Rowlingin uuden kirjan? :shifty: minen tiiä vielä jaksaisinko odottaa niin että se tulis kirjastoihin ja se nälkävuoden pituinen varauslista menisi pois vai ostaisinko omaksi

Link to comment
Share on other sites

(mitä mä sähellän kun en saa yhtä vastausta kirjoitettua)

 

en ole kuunnellut viel mitään, kun ajattelin säästellä ja en ole ollut juuri koneellakan niin en oo ehtinyt, eikä sitä odotustakaan ole kun reipas viikko tässä. Toki mun tämän hetken käsitys asioista on Madness et ehkä voisi niitä vähän päivittää =D

 

noh tätä kirjoittaessa jo avasin ton supremacyn ja ja jessus jo tästä alusta niin ai ETTÄÄÄÄ! :happy: awww voi ku. ja kai mun pitää vähän nyt muutenkin.

 

Oli kiva päivä s-joella tänään, kouluttauduttiin ja syötiin ja istuttiin työkavereiden kanssa. jee jee ja ennen aamukasia turkuun :awesome:

Link to comment
Share on other sites

No eikö se tuolta nyt parin päivän sisään oo jo kokonaisuudessaan ulkona, kun ensimmäisen päivän jälkeen on jo 20% valmiina :chuckle: (toi on kyllä perhanan ärsyttävä systeemi :fear:)

 

Save Me on niin kaunis ja varsinkin kun luki mistä se kertoo ja mihin se liittyy niin sille tuli vielä lisää arvoa :supersad:

ainiijjoo. :chuckle: mut ääää en tiedä haluisin jättää jotaki ihan levyn ensikuunteluhetkeen. :LOL:

 

ja niin niinpä. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Et ajatellut Amazonista tilata? :happy:

 

Meinaatko muuten ostaa/tilata sen Rowlingin uuden kirjan? :shifty: minen tiiä vielä jaksaisinko odottaa niin että se tulis kirjastoihin ja se nälkävuoden pituinen varauslista menisi pois vai ostaisinko omaksi

 

No mietin vähän mut en oo sit saanut aikaseksi miettiä mitään ja haluaisin tilata sen deluxe setinkin mutta sit en tiiä tuosta postista ja se ongelma et miten saan raahattua takas suomeen ni vähän huono. Että katotaan nyt! :happy:

 

Ja en oo sitäkään miettinyt, oon hirveen huono kaikissa tällasissa asioissa. Ja en tiiä millon se on tulossa ja ja ja ei täältäkään saa varmaan ku italianmaaksi jos haluan ja sit ehkä netistä hmm mun pitää miettiä tätä!

Link to comment
Share on other sites

omg omg omg tapahtuuko toi dublin oikeesti sinne ois pakko päästä siel on parhaat jonotukset ja se ois lauantaikin niin ei tartteis töitten kanssa säätäääää alkskllfgdhdfhhd! :awesome: nälkä kasvaa syödessä mut nyt tuntuu siltä et vois käydä vaikka kaikki keikat sen verra hyvältä kuulostaa uudet laulut!

 

sdkjjdkfkjghjhkdkj!

Link to comment
Share on other sites

Oon lapkon keikalla ja mua naurattaa ku vahvistimen päällä on mini pingviini, tulee ihan airship mieleen :chuckle::happy:

 

Awwwwwwww haha! :LOL:

 

 

voi perrrrrrc miksei iTunes voi toimia kunnolla silloin kun sieltä tulisi jotain TÄRKEÄÄ aka Biffyn keikkaa livenä :'( kiva kuulla aina mikä biisi sieltä lähtee soimaan ja sit kuva ja ääni menee tilttiin :noey: mutta toi skottiaksentti voijjeesus en kestä kuinka hassulta ja ihanalta se kuulostaa <3 :happy:

 

edit: ainiin pääsiköhän Heli sisään.. toivottavasti :awesome: vaikka sitten oon kyllä äärimmäisen kateellinen, koska ne kuulostaa niin hyvältä!

 

ja edelleen toi skottiaksentti! En saa varmaan puolestakaan mitään selvää, mutta ääääääää puhukaa lisää :LOL:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...