Jump to content

Recommended Posts

En osaa quotata enää, tulisin niin järjettömän mieluusti italiaan, mut töitä, ja ei se sieltä sit vaan onnaa :supersad:

SE oisi viel lauantai JA just eilen sopisin et meen kaveirn kolmekymppisille silloin tallinnaan, ja oisi ollut perjantaivapaakin SNIFF :supersad: joo lol

 

:supersad: Mutta nähdään sitten Helsingissä ainakin! :awesome:

 

Ja joo, tänään jopa Undisclosed Desires kuulostaa hyvältä :awesome: Eihän tässä mihinkään kylille voi mennä käymään ku pitää musea kuunnella, hyvä tapa tääki on vapaapäivää viettää!

Link to comment
Share on other sites

hmmm... mikä se teidän hostelli/yöpymispaikka oli? :shifty: eihän noi Tallinnan hostellit oo kuin kympin luokkaa ja mulle on aivan se ja sama kuinka monta ihmistä siinä samassa huoneessa nukkuu (no ei nyt ihan järjetön lössi oo kiva mut niin) eli ei sekään olisi kauhean suuri rahareikä. Ja näköjään tuon lipun saisi tilattua vielä printtilippuna + sinne on kenttäpaikkoja jäljellä :awesome:

 

Miksei nää mun opiskelun edistämissuunnitelmat voisi sujua yhtä helposti? :chuckle:

Hostelliin me johonkin dorm voin kotona etsiä sen nimen :D joi!

:supersad: Mutta nähdään sitten Helsingissä ainakin! :awesome:

 

Ja joo, tänään jopa Undisclosed Desires kuulostaa hyvältä :awesome: Eihän tässä mihinkään kylille voi mennä käymään ku pitää musea kuunnella, hyvä tapa tääki on vapaapäivää viettää!

 

siellä sitten ainakin :happy:

Link to comment
Share on other sites

ULPU MULLA EI OO TÖITÄ JOTEN OSTAN LIPUT HUOMENNA!!!!!! TAI AINAKIN YRITÄN!!!!! Mutta yritänkö silti kenttäpaikkoja ensin ja jos en saa ni sit istumapaikkoja.

 

JJEE !! Ja sit mun tää vapaapäivä ei mennyt turhaan ku sain kaks ylimäärästä vapaapäivää ni voin käydä jossain ja ei oo huono omatunto ku oon täällä vaan jumittanut tämän päivän.

 

:dance:

Link to comment
Share on other sites

Mietin kanssa kovasti Tallinnaan menoa kun uusi albumista diggailen niin kovasti ja Supremacy pitäisi päästä kokemaan ainakin kahdesti livenä. Hieman epäilyttää kun keskellä viikkoa...ei mitään hajua työkuvioista vielä joulukuulle.

 

Onko jollain tietoa jostain levyliikkeestä Helsingissä, joka saattaisi olla tarpeeksi rahanhimoinen siihen, että myisivät levyä jo huomenna? :awesome: Yksäriä saa laittaa jossei halua saattaa näin jaloa yleisönpalvelijaa liemeen. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:awesome: Hyvä :awesome:

 

Ostopäätöstä saattoi hieman vauhdittaa muistista kummunnut tieto tulevista veronpalautuksista :chuckle: oikeastaan kustannan niillä koko reissun ja jää varmaan vielä käteenkin :awesome:

 

:dance:

 

edit: sade, sinne vaan jos on mahdollisuuksia! ainakin lippu tulee huomattavasti halvemmaksi, varsinkin jos ottaa printtilippuna :happy: eikä korttimaksusta mennyt mitään ylimääräisiä kuluja

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

edit: sade, sinne vaan jos on mahdollisuuksia! ainakin lippu tulee huomattavasti halvemmaksi, varsinkin jos ottaa printtilippuna :happy: eikä korttimaksusta mennyt mitään ylimääräisiä kuluja

 

Tää boardi ei ole todellakaan oikea paikka saada suitsia järkevään rahankäyttöön/keikkakustannuksiin. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mua kyl mietiyttää kans se Tallinna ku oon kattonu et se ois niin halpaa, mut sit oon menossa jo Tukholmaan ja ähh ei mulla ois ketään, joka lähtis mun kaa Tallinnaan enkä kauheen innoissani yksin lähtis :LOL:

 

Ja oonko ainoo, joka ei oo kunnellu tota uutta albumia vielä? Jotenkin tuntu oikeelta kerrankin odottaa, että saa sen levyn käteen ja kuunnella vasta sitten...

Link to comment
Share on other sites

Mua kyl mietiyttää kans se Tallinna ku oon kattonu et se ois niin halpaa, mut sit oon menossa jo Tukholmaan ja ähh ei mulla ois ketään, joka lähtis mun kaa Tallinnaan enkä kauheen innoissani yksin lähtis :LOL:

 

Ja oonko ainoo, joka ei oo kunnellu tota uutta albumia vielä? Jotenkin tuntu oikeelta kerrankin odottaa, että saa sen levyn käteen ja kuunnella vasta sitten...

 

No ainakin mun puolesta saa lyöttäytyä seuraan jos se reissu on siitä kiinni. Omalla vastuulla on vaan se viihdytkö meidän seurassa :LOL:

 

Taitaa täällä ilmeisesti olla muitakin, jotka on vähän samalla mentaliteetillä liikenteessä (minen ymmärrä!!! mutta ehkä se on vaan tää kaikkimullehetinyt-ajatusmalli ja pelko siitä että saatan vaikka potkaista tyhjää huomenna :chuckle:)

Link to comment
Share on other sites

APUUUUVVVAAAAHHH. Sanna mua hätyytteli tänne niin juoksin pää kolmantena jalkana. YRITÄNKÖ OSTAA HUOMENNA LIPPUA HÄ MITÄ APUA. MUN AJATUKSET ON IHAN SEKASIN YHHH. Täs ny oon pari tsipaletta kuunnellu ja Panic Station on kyllä harvinaisen kruuvia shittiiiiiii. :awesome: Hihihihi. Ja Supremacyn kuuntelin myös mut... ööööö en muista enää millanen se oli. :awesome: Mut se varmaan johtuu siitä et samalla yritin lukea viimesimpiä sivuja et pääsisin vähä kuusalle mitä hittoa oon oikein missannu. Ei onnistunu.

 

Kirjoittaminen on vaikeaa. :c

Link to comment
Share on other sites

Chris will you play Liquid State in live during the tour? in France for example :) #ASKMUSE #askmuse

 

@muse

@titophie I think so. I just need to learn to sing and play at the same time. C x

 

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :awesome::dance::awesome::dance:

tai evvk toi Ranska, mut ah ihan täydellistä

 

Marseeeeeeeeeee <3 :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Do you miss old muse? You know... Origin of symmetry, absolution, showbiz... :) #askmuse

 

They're in my heart and soul along with all out music. Matt #AskMuse

 

:supersad:

 

#askmuse what is the most exotic thing you would ever do on stage?

 

Dom keeps trying to set up a stripper pole on his drum kit (can also use for percussion). That would exotic. M #AskMuse

 

Hajosin :LOL::LOL::LOL:

 

ei herranen aika mikä Muse-fiilis tässä on :LOL: kaikki on vaan niin awwwwwww ja maailmassa ei oo mitään vikana

 

https://twitter.com/muse/status/251024930228035584/photo/1

 

en kestä :')))

Link to comment
Share on other sites

marselipunostoonMARS! :dance:

 

edit. en tätä yrittäny lähettää ku joku 15 min :chuckle:

tää on boardi on ollu allapäin joka päivä näihi aikoihin?

 

Olin silleen et OSTAN jos ON RAHAA.

 

>Verkkopankki

>Tilin saldo 12,47 € :awesome:

>No voihan vattu

 

Eli ei lippua for meeee. Ellen osaa elää ilman kuluja ainakin viikon. D:

 

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :awesome::dance::awesome::dance:

tai evvk toi Ranska, mut ah ihan täydellistä

 

Marseeeeeeeeeee <3 :kiss:

 

:happy: Chris on mahtisonni.

 

Sansqqqqqqq. :awesome: Netti on hurja paikka näin pitkän tauon jälkeen.

Link to comment
Share on other sites

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww muset niiden koneidensa kanssa kuva :happy: awwwwwwwwwwwwwwwwww

 

niin ja marsmarsmarse

mmarrrrsssssssssssssssssssssssss mmmm

 

miksi unohda kaikkien tällaisten muse-asioiden seuraamisen ja internetille on niin vaikea löytää aikaa nykyään :supersad::facepalm: suhteellista ehkä mutta kun väsy!

Link to comment
Share on other sites

niin ja marsmarsmarse

mmarrrrsssssssssssssssssssssssss mmmm

 

miksi unohda kaikkien tällaisten muse-asioiden seuraamisen ja internetille on niin vaikea löytää aikaa nykyään :supersad::facepalm: suhteellista ehkä mutta kun väsy!

 

Noh hei. :awesome: En mene Marsiin.

 

Saman ongelman kanssa minäkin painiskelen. :supersad: On iha pylleröstä.

Link to comment
Share on other sites

will you ever play Falling away with you live? ever?

 

Not sure. May play 'Falling Down' from Showbiz at some point. m #AskMuse

 

:eek:

 

Oikeesti. Ne on suunnitellu soittavansa Showbizin biisejä? Siis muitakin kuin niitä perus? AIEEEEEEEEEEEEE :awesome:

 

 

kaipaako marse rahallista apua lipunostoon? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...