Jump to content

Recommended Posts

kävin stalkkaa hartwallin ketjua ja siel oli linkki johonki äänestykseen ketä haluat provinssiin ens kesänä, ja järjestetääks se oikeesti 14.-16.kesäkuuta??? :LOL: viimeviikol unessa juttelin domin kanssa ens kesän suunnitelmista ja se sano että ne soittas tiron viimestä kertaa livenä 15.6. seinäjoella.

Link to comment
Share on other sites

kävin stalkkaa hartwallin ketjua ja siel oli linkki johonki äänestykseen ketä haluat provinssiin ens kesänä, ja järjestetääks se oikeesti 14.-16.kesäkuuta??? :LOL: viimeviikol unessa juttelin domin kanssa ens kesän suunnitelmista ja se sano että ne soittas tiron viimestä kertaa livenä 15.6. seinäjoella.

 

Järjestetään :yesey: ja :eek: enneuni!

 

Olin oikeastaan aika yllättyny kun näin tuon äänestyksen eilen päivällä ja jo silloin Muse keikkui ykkösenä. Piti muistuttaa itteään ettei se tosiaan ole mikään tr0fanien pikkubändi :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

kävin stalkkaa hartwallin ketjua ja siel oli linkki johonki äänestykseen ketä haluat provinssiin ens kesänä, ja järjestetääks se oikeesti 14.-16.kesäkuuta??? :LOL: viimeviikol unessa juttelin domin kanssa ens kesän suunnitelmista ja se sano että ne soittas tiron viimestä kertaa livenä 15.6. seinäjoella.

 

:awesome: :awesome: :awesome: :awesome: :awesome: :awesome: :awesome: :awesome:

 

 

tai siis en tiiä miks tuo ossum-rivi mutta ehkä siks kö ylipäänsä ajatus Musesta Seinäjoella pistää mut sekaisin enkä nyt ees voi aatella sellasta mahdollisuutta maailmankaikkeuteen. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:stunned:

 

toissa yönä näin unta että olin menossa naimisiin. häitä edeltävä päivänä mietin et muutama kuukaus sitten yksi saman ikäinen tuttu meni naimisiin ja silloin ajattelin et "en minä todellakaan kakskymppisenä, Hyi!" itkin tästä sit mun morsiusneidoille ja ne autto mua löytää oikeet sanat mitä mun pitäs sanoo mun tulevalle ex-kihlatulle. sitten kun oltiin valmiita, lähin ettimään häntä ja kas kummaa! Hän olikin Bucky Barnes (a.k.a Sebastian Stan) ja mun piti miettii kaikki uudestaan, et teenkö mä niinku mun sydän halajaa vai meenkö naimisiin vain sen takii kun hän on Bucky. no alettiin juttelee kaksistaan jossaki kirjaston tapasessa ja tämä puhe mikä minä ja mun morsmaikut mietittiin muuttu "i'm gonna get the fuck out of here! without you. Get It?!" ja Bucky vaaan tuijotti mua ja lähin juokseen pois ja heräsin.

 

sitten viime yönä, tämä uni jatkui ihan samasta kohtaan. olin jotenki päätyny new yorkin keskustaan ja se oli iha räjähtäny. Loki oli yrittäny saada maailman haltuunsa ja avengerssit olivat estäneet tämän, jne. no minä kävelin sekavassa mielentilassa ympäri times squarea ja törmäsin johonki. ja se jokin oli steve rogers (a.k.a captain america a.k.a chris evans) ja se kysy onko kaikki kunnossa ja plää. mä vaan tuijotin sitä enkä vastannu mitään ja sit se vei mut sairaalaan ja se odotti siellä lääkäriä. yhtäkkii bucky tuli sinne ja steve oli iha shokissa koska bucky oli kuollu joku 70 vuotta sitte. no sit ne tuli kattoo olinko kunnossa ja tohtori sano että olin jonkilaisessa transsissa ja sit ne sano vaan "no me lähetään parille" ja ne lähti.

 

the end.

 

Link to comment
Share on other sites

We're very pleased to confirm the support acts for Muse's forthcoming European tour...

 

The Joy Formidable // Montpellier to Manchester

Everything Everything // Dublin to Lodz

Deap Vally // Oslo to Hamburg

Andy Burrows // Amsterdam to Strasbourg

 

niiiin mikä.. kuulostaa ainakin ärsyttävältä näin parin videon perusteella :chuckle: siis tämä Deap Vally

Link to comment
Share on other sites

niiiin mikä.. kuulostaa ainakin ärsyttävältä näin parin videon perusteella :chuckle: siis tämä Deap Vally

 

valivali mutta miksi just kaikilla niillä keikoilla joku tuollainen ja ei vaikka mikä noista muista. Höh!

 

Olenpa ollut huonolla tuulella :facepalm:

 

Ja unista kun muut niin minäkin. Näin viime yönä unta, että olin venäjällä jossain porukassa x ja liina siellä kaapattiin/katosi ja me vaan lähdettin pois paniikissa. ( oli kyllä ahdistava koko uni ja kaikki) Pääsi sieltä kuitenkin pois ja soitti mun työpuhelimeen kun ajettiin sieltäpois. Ja sitten luin Liinan lj:stä että se oli jonkun taiteilijan matkaan lähtenyt, mutta sitten olikin joku bordellisti ( joka on toki sanamutta niin se oli siinä tekstissä) ja kamalaa. sitten heräsin

 

:noe y: ei kiva uni ollenkaan

Link to comment
Share on other sites

nnnoooooo everything everything :LOL: putkimieshaalarit. vaikka ei ne snow patrolia lämppäämäs ihan yhtä tasapaksulta kuulostanu ku glastos mut... joo.

ois joy formidable voinu olla useemmal, ne on nii hyviä. :supersad: mut andy hihhih en tiedä miksi hihityttää mut ehkä siksi.

Link to comment
Share on other sites

nnnoooooo everything everything :LOL: putkimieshaalarit. vaikka ei ne snow patrolia lämppäämäs ihan yhtä tasapaksulta kuulostanu ku glastos mut... joo.

ois joy formidable voinu olla useemmal, ne on nii hyviä. :supersad: mut andy hihhih en tiedä miksi hihityttää mut ehkä siksi.

Minuakin hihitytti :chuckle: mitta niin lol putkimieshaalarit. En kyllä muista niistä muuten mitään

mutta joy formidable kelpais mullekin :yesey:

 

Tyylsäääääääääää ja tarttua siivota vähän ja laittaa, kun la suoraan töistä pitäis mennä, mutten jaksa

Link to comment
Share on other sites

:stunned:

 

toissa yönä näin unta että olin menossa naimisiin. häitä edeltävä päivänä mietin et muutama kuukaus sitten yksi saman ikäinen tuttu meni naimisiin ja silloin ajattelin et "en minä todellakaan kakskymppisenä, Hyi!" itkin tästä sit mun morsiusneidoille ja ne autto mua löytää oikeet sanat mitä mun pitäs sanoo mun tulevalle ex-kihlatulle. sitten kun oltiin valmiita, lähin ettimään häntä ja kas kummaa! Hän olikin Bucky Barnes (a.k.a Sebastian Stan) ja mun piti miettii kaikki uudestaan, et teenkö mä niinku mun sydän halajaa vai meenkö naimisiin vain sen takii kun hän on Bucky. no alettiin juttelee kaksistaan jossaki kirjaston tapasessa ja tämä puhe mikä minä ja mun morsmaikut mietittiin muuttu "i'm gonna get the fuck out of here! without you. Get It?!" ja Bucky vaaan tuijotti mua ja lähin juokseen pois ja heräsin.

 

sitten viime yönä, tämä uni jatkui ihan samasta kohtaan. olin jotenki päätyny new yorkin keskustaan ja se oli iha räjähtäny. Loki oli yrittäny saada maailman haltuunsa ja avengerssit olivat estäneet tämän, jne. no minä kävelin sekavassa mielentilassa ympäri times squarea ja törmäsin johonki. ja se jokin oli steve rogers (a.k.a captain america a.k.a chris evans) ja se kysy onko kaikki kunnossa ja plää. mä vaan tuijotin sitä enkä vastannu mitään ja sit se vei mut sairaalaan ja se odotti siellä lääkäriä. yhtäkkii bucky tuli sinne ja steve oli iha shokissa koska bucky oli kuollu joku 70 vuotta sitte. no sit ne tuli kattoo olinko kunnossa ja tohtori sano että olin jonkilaisessa transsissa ja sit ne sano vaan "no me lähetään parille" ja ne lähti.

 

the end.

 

Kaunista :yesey:

Link to comment
Share on other sites

valivali mutta miksi just kaikilla niillä keikoilla joku tuollainen ja ei vaikka mikä noista muista. Höh!

 

Olenpa ollut huonolla tuulella :facepalm:

 

Ja unista kun muut niin minäkin. Näin viime yönä unta, että olin venäjällä jossain porukassa x ja liina siellä kaapattiin/katosi ja me vaan lähdettin pois paniikissa. ( oli kyllä ahdistava koko uni ja kaikki) Pääsi sieltä kuitenkin pois ja soitti mun työpuhelimeen kun ajettiin sieltäpois. Ja sitten luin Liinan lj:stä että se oli jonkun taiteilijan matkaan lähtenyt, mutta sitten olikin joku bordellisti ( joka on toki sanamutta niin se oli siinä tekstissä) ja kamalaa. sitten heräsin

 

:noe y: ei kiva uni ollenkaan

 

AAAAAaaaaawwwwwwwwwwwwwww :chuckle::supersad::noey::chuckle: awwwww aww. Mutta ahdistavat unet :noey: Mäkin näin sodasta unta ja sit oli kamalan sellanen ahdistava olo :noey: Mut chuckle-osuus oli tuo bordellisti ja että minä nyt yliäpäänsä jonkun uniin oon päätynyt :chuckle:

 

 

Mä kuulin tänään suru-uutisen: Kuuma EräOpas ei asu enää Italianmaalla vaan kun lähti surffaamaan kanariansaarille ni oli jäänyt sinne, saanut jotain paikallisia EräOpasHommia sieltä, lol. En ehkä näe sitä enää Ikinä. Sen kunniax nykäsin pienet päiväkännit ja nyt on laskuhumala, LOL. Haha. Lol. Mut silti vähän :supersad:.

Link to comment
Share on other sites

Ei mittään! Piettiin kämppiksen kaa woodyallenmaratooni ja juotiin viintä ja nyt mietin et pitäiskö nuq mennä vaikka huomenna saan nukkua niin pitkään ko haluan :awesome:

 

Mitä sinne. :yesey:

awww :awesome: mää jostain syystä meen aina aikasi viikonloppusin nukkumaan kun on vaan niin poikki viikon jäliltä mut nyt join kupposen teetä eikä enää niin paljo väsytä. ja nukahinkin äsken tos kirjan ääreen.

 

ei tänne muuta, nälättää mut ei ole ruokaa. :supersad:

 

Mien tuo kirjautumaton klo näyttää 3h vähempi, luulin aina et se on brittien ajassa.

mut hei vaan kolo täältä töistä :yesey: voisi ehkä nukkumaan takaisin mennä.

ka hei! ja hyviä öitä ja töitä!

Link to comment
Share on other sites

Mien tuo kirjautumaton klo näyttää 3h vähempi, luulin aina et se on brittien ajassa.

mut hei vaan kolo täältä töistä :yesey: voisi ehkä nukkumaan takaisin mennä.

 

Moi! Hyvää työyötä! :happy:

 

awww :awesome: mää jostain syystä meen aina aikasi viikonloppusin nukkumaan kun on vaan niin poikki viikon jäliltä mut nyt join kupposen teetä eikä enää niin paljo väsytä. ja nukahinkin äsken tos kirjan ääreen.

 

ei tänne muuta, nälättää mut ei ole ruokaa. :supersad:

 

 

ka hei! ja hyviä öitä ja töitä!

 

Ruokaa :stongue: Oon nykysin kauhea syöppö muttakun ei täällä vaan voi olla syömäti. Ja nyt ku tuon kämppixen kaa aina välillä pidetään tällasia syöpöttely-elokuvailtoja ni se on sit sellasta heti että huh huh eikä sit pysty enää liikkua sen jälkeen. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Moi! Hyvää työyötä! :happy:

 

 

 

Ruokaa :stongue: Oon nykysin kauhea syöppö muttakun ei täällä vaan voi olla syömäti. Ja nyt ku tuon kämppixen kaa aina välillä pidetään tällasia syöpöttely-elokuvailtoja ni se on sit sellasta heti että huh huh eikä sit pysty enää liikkua sen jälkeen. :yesey:

ja jotain kuukauden päästä oon taas siellä ai että on ikävä sitä leipää mitä tehtiin :stongue:

pitää kai sit varata paljo ruokarahaa mukaan. :chuckle:

AINIIN mitä me muuten tehään niiten kaikkien majotusten kanssa?

Link to comment
Share on other sites

ja jotain kuukauden päästä oon taas siellä ai että on ikävä sitä leipää mitä tehtiin :stongue:

pitää kai sit varata paljo ruokarahaa mukaan. :chuckle:

AINIIN mitä me muuten tehään niiten kaikkien majotusten kanssa?

 

Joo tehdään sitten taas :stongue:

 

No enmä tiedä! Pitää sumplia ja miettiä ja sit sitä et jos me pesarosta ni lähtään sit vähäc turistoimaan ainakin sen Urbinon haluaisin nähdä ja sit ehkä mitä siinä olis jotain ja sit et miten ja miten, ainakin siis yö bolognassa ja toinen pesarossa ja sit, pitäis alkaa kattelemaan oikeesti kyllä kunnolla ku niin äkkiä menee aika mitä enää kuukausi :eek: Sinänsä ootan innolla mutten halua ajatella ku niin äkkiä sit pitää palata suomenmaahan, huh hyi.

 

edit, okei Pesarossa ei ainakaan oo/ainakaan enää hostelleja. Voidaan kokeilla couchsurffia mut kuinka paljon niihinkin on tunkua. Katon joskus paremmalla ajalla, pakko men nuq kohta.

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Lol, lueskelin just tänään (eilen) jonkun artikkelin "näin tunnistat syysmasennuksen!" (ikäänku en sitä muuten tunnistaisi) mutta yhtenä kohtana sen välttämiseksi oli unirytmeistä kiinnipitäminen. Ja tässä sitä ollaan. Eikä ees väsytä kun ahdistaa vaan :yesey:

 

:noey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...